скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії
rail fastening plots type КПП for curved track sections
Очікувана вартість
21 616 066,08 UAH
UA-2019-06-11-000157-b 50fbe5bcbe934ecca3413d56a915c1fe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 11:57
Очікувана вартість: 21 616 066,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 648 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 080,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 11 червня 2019 08:55
Enquiries until: 01 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 07 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 21 616 066 UAH including VAT
Minimal lowering step: 108 080 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 648 480,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії
rail fastening plots type КПП for curved track sections
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62158 комплект
Скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії R ˂ 300 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії R ˂ 300 м
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 червня 2019 08:53
Електронний цифровий підпис
11 червня 2019 08:52
2847 ТД скріплення рейкове.docx
11 червня 2019 08:52
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000048 ● f2015d2418ac4cb19d937a9df09139cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29 19:37:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-11-000157-b 11.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-11-000157-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-11-000157-b скріплення рейкового пружинного типу КПП для кривих ділянок колії. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. - вимог частини першої статті 23, пунктів 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. 2. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-20 22:21:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 40081347, Україна, Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії R ˂ 300 м, 21616066.08UAH, 34940000-8, ДК021, 62158, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 50fbe5bcbe934ecca3413d56a915c1fe, 2019-06-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 29 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.06.2019 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВМ Трейдер» (далі – ТОВ «ВМ Трейдер») та товариства з обмеженою відповідальністю «Ланіс Трейд» (далі – ТОВ «Ланіс Трейд»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2019 № 2847/269/-19-Т, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 23.08.2019 № ЦЗВ-05-00219-01 (далі – Договір). За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасники ТОВ «ВМ Трейдер» та ТОВ «Ланіс Трейд» у своїх тендерних пропозиціях надали довідки у довільній формі від 25.06.2019 № 25/06-19/12 та від 24.06.2019 № 24/09, відповідно, які не містять інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «ВМ Трейдер» та ТОВ «Ланіс Трейд», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, визнав ТОВ «ВМ Трейдер» переможцем торгів та уклав з ним договір поставки від 23.08.2019 № ЦЗВ-05-00219-01.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВМ Трейдер», ТОВ «ВМ Трейдер» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
UA-2019-06-11-000157-b50fbe5bcbe934ecca3413d56a915c1fe
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 серпня 2019 14:23
Протокол 2847.pdf
01 серпня 2019 14:23
sign.p7s

Публічні документи

07 липня 2019 22:33
sign.p7s
07 липня 2019 22:33
sign.p7s
07 липня 2019 22:32
sign.p7s
07 липня 2019 22:32
sign.p7s
07 липня 2019 22:30
Цінова.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 3.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 2.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 1.rar
07 липня 2019 22:30
Кваліфікація.rar

Документи

01 серпня 2019 14:24
Протокол 2847.pdf
01 серпня 2019 14:24
sign.p7s

Публічні документи

08 липня 2019 15:11
sign.p7s
08 липня 2019 15:11
sign.p7s
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 4.rar
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 3.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 2.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 1.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина.rar
08 липня 2019 15:09
Цінова пропозиція.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР 21 612 336,60
UAH з ПДВ
21 612 336,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" 21 616 066,08
UAH з ПДВ
21 616 066,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 15:11
sign.p7s
08 липня 2019 15:11
sign.p7s
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 4.rar
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 3.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 2.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 1.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина.rar
08 липня 2019 15:09
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

07 липня 2019 22:33
sign.p7s
07 липня 2019 22:33
sign.p7s
07 липня 2019 22:32
sign.p7s
07 липня 2019 22:32
sign.p7s
07 липня 2019 22:30
Цінова.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 3.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 2.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 1.rar
07 липня 2019 22:30
Кваліфікація.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР
#42743767
Переможець 21 612 336,60
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР
#42743767
21 612 336,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 15:53
ЦЗВ-05-00219-01.pdf укладений
23 серпня 2019 15:53
sign.p7s зміни до договору
09 січня 2020 13:29
ЗпВД ЦЗВ-05-00219-01.pdf укладений
09 січня 2020 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 477 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 579 500,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку