Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії
rail fastening plots type КПП for curved track sections
Очікувана вартість
21 616 066,08 UAH
UA-2019-06-11-000157-b 50fbe5bcbe934ecca3413d56a915c1fe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 червня 2019 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 11:57
Очікувана вартість: 21 616 066,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 080,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 648480 UAH
Publication date: 11 червня 2019 08:55
Enquiries until: 01 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 07 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 21 616 066 UAH including VAT
Minimal lowering step: 108 080 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії
rail fastening plots type КПП for curved track sections
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62158 комплект
Скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії R ˂ 300 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Скріплення рейкове пружне типу КПП для кривих ділянок колії R ˂ 300 м
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 08:52
2847 ТД скріплення рейкове.docx
11 червня 2019 08:52
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000048 ● f2015d2418ac4cb19d937a9df09139cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-11-000157-b 11.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-11-000157-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-11-000157-b скріплення рейкового пружинного типу КПП для кривих ділянок колії. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. - вимог частини першої статті 23, пунктів 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. 2. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-20 22:21:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 серпня 2019
UA-2019-06-11-000157-b50fbe5bcbe934ecca3413d56a915c1fe
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" #42771134

№ рішення у справі

63/14-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

01 серпня 2019 14:23
Протокол 2847.pdf
01 серпня 2019 14:23
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2019 22:33
Електронний підпис
07 липня 2019 22:33
Електронний підпис
07 липня 2019 22:32
Електронний підпис
07 липня 2019 22:32
Електронний підпис
07 липня 2019 22:30
Цінова.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 3.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 2.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 1.rar
07 липня 2019 22:30
Кваліфікація.rar

Документи

01 серпня 2019 14:24
Протокол 2847.pdf
01 серпня 2019 14:24
Електронний підпис

Публічні документи

08 липня 2019 15:11
Електронний підпис
08 липня 2019 15:11
Електронний підпис
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 4.rar
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 3.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 2.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 1.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина.rar
08 липня 2019 15:09
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД"

ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР 21 612 336,60
UAH з ПДВ
21 612 336,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" 21 616 066,08
UAH з ПДВ
21 616 066,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 15:11
Електронний підпис
08 липня 2019 15:11
Електронний підпис
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 4.rar
08 липня 2019 15:10
Технічна частина 3.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 2.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина 1.rar
08 липня 2019 15:09
Технічна частина.rar
08 липня 2019 15:09
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

07 липня 2019 22:33
Електронний підпис
07 липня 2019 22:33
Електронний підпис
07 липня 2019 22:32
Електронний підпис
07 липня 2019 22:32
Електронний підпис
07 липня 2019 22:30
Цінова.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 3.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 2.rar
07 липня 2019 22:30
Техніка 1.rar
07 липня 2019 22:30
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР

ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР
#42743767
Переможець 21 612 336,60
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР
#42743767
21 612 336,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 13:29
ЗпВД ЦЗВ-05-00219-01.pdf укладений
09 січня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 15:53
ЦЗВ-05-00219-01.pdf укладений
23 серпня 2019 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 477 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 579 500,00 UAH)