Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для початкових класів нової української школи згідно ДК 021:2015 код 39160000-1 (Шкільні меблі). Джерело фінансування: державний та місцевий бюджет.
Очікувана вартість
336 000,00 UAH
UA-2019-06-11-000001-c d0101658cf024bb5a274d1212832fd41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Губернюк

+380978915869 guberniuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Острозької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40245847
Місцезнаходження: 35800, Україна , Рівненська обл., місто Острог, Рівненська область, вул. Татарська, буд. 92
Контактна особа: Сергій Губернюк
+380978915869
guberniuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 06:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 15:41
Початок аукціону: 08 липня 2019 15:41
Очікувана вартість: 336 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Комплект (Стіл-парта атисколіозний регульований по висоті, стілець учнівський зі змінною висотою)

Стіл-парта атисколіозний регульований по висоті, стілець учнівський зі змінною висотою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 комплект
Сучасні меблі для початкових класів нової української школи згідно ДК 021:2015 код 39160000-1 (Шкільні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після отримання товару та підписання видаткової накладної, виставленого рахунку. До рахунку Постачальника додається видаткова накладна. Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 06:43
ТД 2019.docx
27 червня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 06:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 06:43
ТД 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення додатку № 3
Дата подання: 14 червня 2019 15:05
Дата відповіді: 18 червня 2019 19:35
Згідно з Додатком 3 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Сучасні меблі для початкових класів нової української школи » згідно ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі) Замовником в описанні технічних характеристик зазначено , що стільниця стола-парти одномісної антисколіозної регульованої по висоті повинна регулюватися: кут нахилу 0-7°. Разом з описом технічних характеристик надане зображення стола-парти із стільницею, що не регулюється. Просимо усунути розбіжності та вказати, яка саме має бути стільниця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, при поданні пропозицій враховуйте вимогу "стільниця стола-парти одномісної антисколіозної регульованої по висоті повинна регулюватися: кут нахилу 0-7°".

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-25-000027 ● ca029ef4b43e4699a762342ab48ea765
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.06.2019 № 29

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.06.2019 № 29.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-06-11-000001-c 11.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В межах проведення моніторингу закупівлі "Сучасні меблі для початкових класів нової української школи згідно ДК 021:2015 код 39160000-1 (Шкільні меблі)" повідомляємо про те, що було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів додано інформацію, передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі».

2019-06-27 12:35:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

У формі оголошення про проведення відкритих торгів відображено інформацію, передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі».

2019-12-04 17:04:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 242 550,00
UAH з ПДВ
228 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКТОРПЛЮС" 315 000,00
UAH з ПДВ
228 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРІК-М" 278 040,00
UAH з ПДВ
270 900,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 281 400,00
UAH з ПДВ
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 319 200,00
UAH з ПДВ
314 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРЧУК ЛІЛІЯ АРКАДІЇВНА " 335 370,00
UAH з ПДВ
335 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДЮШИН АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 336 000,00
UAH з ПДВ
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 18:03
оновлена цінова.pdf
25 червня 2019 15:35
довідка про виробника.pdf
25 червня 2019 15:35
ГЛ про нове обладнання.pdf
25 червня 2019 15:35
ГЛ про постачанні.pdf
25 червня 2019 15:35
цінова пропзиція.pdf
25 червня 2019 15:35
сертифікат на метал.pdf
25 червня 2019 15:35
фурнітура hettich.pdf
25 червня 2019 15:35
сертифікат УкрСЕПРО.pdf
25 червня 2019 15:35
Сертифікат на фарбу.pdf
25 червня 2019 15:35
сес фурнітура.pdf
25 червня 2019 15:35
лист згода ОД.pdf
25 червня 2019 15:35
паспорт.pdf
25 червня 2019 15:35
Висновок ДСЕЕ кромки.pdf
25 червня 2019 15:35
Висновок СЕС ДВП.pdf
25 червня 2019 15:35
витяг.pdf
25 червня 2019 15:35
Висновки на клей Henkel.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 02:53
Пропозиція оновлена.pdf
27 червня 2019 00:46
Установчі.pdf
27 червня 2019 00:46
Техн характер.pdf
27 червня 2019 00:46
статут.pdf
27 червня 2019 00:46
СТ 17.pdf
27 червня 2019 00:46
Сертификаты.pdf
27 червня 2019 00:46
Пропозиція.pdf
27 червня 2019 00:46
проект договору.pdf
27 червня 2019 00:46
Паспорт.pdf
27 червня 2019 00:46
МТБ5.PDF
27 червня 2019 00:46
МТБ4.PDF
27 червня 2019 00:46
МТБ3.pdf
27 червня 2019 00:46
МТБ2.pdf
27 червня 2019 00:46
МТБ1.pdf
27 червня 2019 00:46
Довідка працівн.pdf
27 червня 2019 00:46
Довідка печатка.pdf
27 червня 2019 00:46
Довідка МТБ.pdf
27 червня 2019 00:46
Довідка довкілля.pdf
27 червня 2019 00:46
Дилер дог.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 15:04
Електронний підпис
26 червня 2019 15:02
Парта Новий розділ(1).pdf
26 червня 2019 15:02
1 Стілець.pdf
26 червня 2019 15:02
12 Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2019 15:02
11 Проект договору.pdf
26 червня 2019 15:02
9 Перелік закладів.pdf
26 червня 2019 15:02
8 Технічні вимоги.pdf
26 червня 2019 15:02
6 К. Контракт.pdf
26 червня 2019 15:02
6 ІПН копія.pdf
26 червня 2019 15:02
6 З.К. Статуту.pdf
26 червня 2019 15:02
4 Витяг з ЄДР 06.2019.pdf
26 червня 2019 15:02
1 ЗІЛ 431612.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 12:42
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:37
ДФС_160819.pdf
09 серпня 2019 12:36
Dovidka_19211392500630352534.pdf
09 серпня 2019 09:33
Електронний підпис
27 червня 2019 12:57
Електронний підпис
27 червня 2019 12:17
Гарантійні листи.pdf
27 червня 2019 12:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 23:45
Специфікація.pdf
26 червня 2019 23:45
Реквізити.pdf
26 червня 2019 23:45
про право підпису.pdf
26 червня 2019 23:45
Паспорт.pdf
26 червня 2019 23:45
лист-згода.pdf
26 червня 2019 23:45
лист-відгук.pdf
26 червня 2019 23:45
ДСТУ.pdf
26 червня 2019 23:45
Договір.pdf
26 червня 2019 23:45
гарантійний лист.pdf
26 червня 2019 23:45
Витяг.pdf
26 червня 2019 23:45
Виписка.pdf
26 червня 2019 23:45
Адреса поставки.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 23:54
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2019 23:54
Таблиця.pdf
26 червня 2019 23:54
Сроки.pdf
26 червня 2019 23:54
Реквізити.pdf
26 червня 2019 23:54
Паспорт.pdf
26 червня 2019 23:54
Гарантійний термін.pdf
26 червня 2019 23:54
Висновок СЕС_2.pdf
26 червня 2019 23:54
Висновок СЕС.pdf
26 червня 2019 23:54
Виписка_2.pdf
26 червня 2019 23:54
Виписка_1 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "СЕКТОРПЛЮС"

ТОВ "БРІК-М"

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ФОП "МАРЧУК ЛІЛІЯ АРКАДІЇВНА "

ФОП "ФЕДЮШИН АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
Відхилено 228 690,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 11:25
ТОВ "СЕКТОРПЛЮС"
#40452046
Відхилено 228 900,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 20:55
ТОВ "БРІК-М"
#41292327
Рішення скасоване 270 900,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:51
ТОВ "БРІК-М"
#41292327
Відхилено 270 900,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:53
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Відхилено 273 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 18:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
Переможець 314 997,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
314 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 08:24
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 12:40
296 парти тендер.pdf укладений
20 серпня 2019 12:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 314 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 499,50 UAH)