Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний
Очікувана вартість
396 000,00 UAH
UA-2019-06-10-002629-b d88802e961ac4844adc542c3d670eeb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 13:21
Очікувана вартість: 396 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Строк поставки - 14 к. д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 пачка
папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03187, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:06
Перелік змін папір офісний.docx
18 липня 2019 17:06
папір офісний19_2 зміни.doc
10 червня 2019 18:39
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
18 липня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:06
Перелік змін папір офісний.docx
18 липня 2019 17:06
папір офісний19_2 зміни.doc
10 червня 2019 18:39
папір офісний19_2.doc
10 червня 2019 18:39
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 червня 2019 09:22
Дата відповіді: 11 червня 2019 09:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - посилання на торгові марки в тендерній документації даного предемету закупівлі відсутні. 2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-002629-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 червня 2019 10:50
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-06-10-002629-b на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-06-10-002629-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: яскравість - 106. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметри до паперу офісного і викласти їх в наступній редакції: яскравість – не менше 95 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 17:05
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом. В результаті розгляду встановлено, що погіршення якісних характеристик продукції за даним предметом закупівлі є небажаним для замовника. Докладніше - у протоколі, що додається.

Документи

13 червня 2019 17:05
120-1 папір_офісн вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-10-002629-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 червня 2019 21:26
Скарга до АМКУ №UA-2019-06-10-002629-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 19.06.2019 № 112/юр/19 .
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2019 22:17
рішення від 21.06.2019 №8187.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 22:17
рішення від 10.07.2019 № 9282.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про виконання рішення Органу оскарження.. Замовник ухвалив рішення подовжити строк подачі тендерних пропозицій на 7 днів та внести зміни до тендерної документації, які знизять вимоги до якості товару, що є предметом закупівлі, проте забезпечать можливість участі більшої кількості потенційних постачальників та призведуть до зростання конкуренції за даною процедурою закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 18 липня 2019 17:10

Документи подані скаржником

19 червня 2019 21:26
Скарга 19.06.19.pdf
19 червня 2019 21:26
Платіжне доручення.pdf
19 червня 2019 21:26
Berga Speed 80.pdf
19 червня 2019 21:26
DolphinR EVERYDAY_SCP.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 червня 2019 22:17
рішення від 21.06.2019 №8187.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 333 960,00
UAH з ПДВ
333 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 359 304,00
UAH з ПДВ
342 672,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 377 960,00
UAH з ПДВ
342 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 383 064,00
UAH з ПДВ
383 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 17:02
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:02
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:02
Акцепт.rar
29 липня 2019 12:59
Електронний підпис
29 липня 2019 12:58
ЦП 2.pdf
24 липня 2019 14:52
Електронний підпис
24 липня 2019 14:51
Документи частина 2.rar
24 липня 2019 14:51
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 16:29
Електронний підпис
24 липня 2019 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2019 15:18
Електронний підпис
24 липня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2019 15:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 липня 2019 15:03
Довідка з ЕДРПОУ.PDF
24 липня 2019 15:03
Д-ка ст 17.pdf
24 липня 2019 15:03
Д-ка про працівників.pdf
24 липня 2019 15:03
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2019 15:03
Висновок на папір.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 10:02
Тендерна Пропозиція.pdf
24 липня 2019 10:02
Проект Договору.pdf
24 липня 2019 10:02
Копія Аналог Договру.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 16:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 333 960,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
333 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:13
К 123.pdf укладений
13 серпня 2019 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 333 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 660,00 UAH)