Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір офісний
Очікувана вартість
396 000,00 UAH
UA-2019-06-10-002629-b ● d88802e961ac4844adc542c3d670eeb5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 13:21 |
Очікувана вартість: | 396 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Строк поставки - 14 к. д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 пачка
папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03187, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 17:06 |
Перелік змін папір офісний.docx | |
18 липня 2019 17:06 |
папір офісний19_2 зміни.doc | |
10 червня 2019 18:39 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc |
18 липня 2019 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 липня 2019 17:06 |
Перелік змін папір офісний.docx
|
|||
18 липня 2019 17:06 |
папір офісний19_2 зміни.doc
|
|||
10 червня 2019 18:39 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 червня 2019 09:22
Дата відповіді: 11 червня 2019 09:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - посилання на торгові марки в тендерній документації даного предемету закупівлі відсутні. 2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-10-002629-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 червня 2019 10:50
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-06-10-002629-b на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-06-10-002629-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: яскравість - 106. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметри до паперу офісного і викласти їх в наступній редакції: яскравість – не менше 95 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-06-10-002629-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: яскравість - 106. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметри до паперу офісного і викласти їх в наступній редакції: яскравість – не менше 95 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 17:05
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом. В результаті розгляду встановлено, що погіршення якісних характеристик продукції за даним предметом закупівлі є небажаним для замовника. Докладніше - у протоколі, що додається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-10-002629-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 червня 2019 21:26
Дата подання: 19 червня 2019 21:26
Скарга до АМКУ №UA-2019-06-10-002629-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 19.06.2019 № 112/юр/19 .
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2019 22:17
рішення від 21.06.2019 №8187.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 22:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9282.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 19:05
рішення від 10.07.2019 № 9282.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про виконання рішення Органу оскарження..
Замовник ухвалив рішення подовжити строк подачі тендерних пропозицій на 7 днів та внести зміни до тендерної документації, які знизять вимоги до якості товару, що є предметом закупівлі, проте забезпечать можливість участі більшої кількості потенційних постачальників та призведуть до зростання конкуренції за даною процедурою закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 18 липня 2019 17:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2019 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
333 960,00
UAH з ПДВ
|
333 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
359 304,00
UAH з ПДВ
|
342 672,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
377 960,00
UAH з ПДВ
|
342 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОМА-К" |
383 064,00
UAH з ПДВ
|
383 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
333 960,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 16:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 16:13
|
К 123.pdf | укладений |
13 серпня 2019 16:13
|