Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги фізичної охорони об`єкта
Очікувана вартість
112 002,00 UAH
UA-2019-06-10-002155-b ● fe1498d0257546258d43217180cecd2a
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут мікробіології і вірусології ім. Д.К. Заболотного Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 05417087 |
Вебсайт: | http://www.imv.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київ обл., м. Київ , вул. Заболотного, 154 |
Контактна особа: |
Ольга Суріхіна +380442946947 surikhin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2019 16:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 16:16 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 112 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 місяць
Послуги фізичної охорони об`єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, Київ, м. Київ, вул. Заболотного, 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2019 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2019 16:52 |
Додаток 3. Кваліфікаційні критерії Послуги фізичної охорони об`'єкта.doc | |
10 червня 2019 16:52 |
Додаток 2. Технічні вимоги до предмета закупівлі Послуги фізичної охорони об`єкта.doc | |
10 червня 2019 16:52 |
Додаток 4. Проект договору Послуги фізичної охорони об`єкта.doc | |
10 червня 2019 16:52 |
Додаток 1. Форма Тендерна пропозиція Послуги фізичної охорони об`єкта.doc | |
10 червня 2019 16:52 |
Тендерна документація Послуги фізичної охорони об`єкта.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 14 червня 2019 10:41
Дата відповіді: 14 червня 2019 23:10
Ви закуповуєте 1 нічний пост на якому одночасно перебуває 1 охоронник? Чи 2 цілодобові пости та 1 нічний? Адже у Вас в документації зазначена різна інформація. Просимо надати відповідь по обсягу закупівлі.
Відповідь: Закуповуємо тільки 1 один пост № 3 (чергування з 18:00 ло 07:00), 11 годин.
Пост № 1 і пост № 2 - цілодобовий, охороняємий працівниками (співробітниками) Інституту (нашої установи).
Пост № 1 і пост № 2 - цілодобовий, охороняємий працівниками (співробітниками) Інституту (нашої установи).
Уточнення
Дата подання: 14 червня 2019 14:23
Дата відповіді: 14 червня 2019 23:14
Шановний замовнику, доброго дня! Прохання уточнити, яку кількість годин охорони для посту № 3 Ви закуповуєте? Адже в Додатку № 4 до Проекту договору вказано 13 годин, а у Тендерній пропозиції (технічна частина) - 18:00-07:00, щоденно (тобто 11 годин). Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо. Уточнюємо: для охорони поста № 3 закуповуємо 11 годин (з 18:00 до 07:00).
Уточнення щодо кількості годин охорони за 1 (одну) зміну
Дата подання: 16 червня 2019 12:02
Дата відповіді: 16 червня 2019 12:35
Уточнення щодо кількості годин охорони за 1 (одну) зміну
Відповідь: Шановні учасники, доброго дня. Повідомляємо щодо кількості годин охорони 1 (однієї) зміни. Згідно Закону України визначальною є інформація вказана в Тендерній документації.
В Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі Послуги фізичної охорони об’єкта» і в Додатку 4 до Тендерної документації «Проект договору Послуги фізичної охорони об’єкта» вказані однакові кількість годин охорони. А саме, в Додатку 2:
Номер поста № 3
Найменування об'єкта:
1. Механічні майстерні
2. Док-склади № 1, 2
3. Погреби
4. Вегетаційний будиночок
5. Хімсклад
6. Столярна майстерня
7. Павільйони
8. Віварій
9. Гараж
10. Збірні з/бетонні будиночки
Часи охорони (год.) 3 18:00 – 07:00, щоденно
Особливості несення служби Шляхом чергування.
В Додатку 4:
-Додаток 1 до Договору № ___ від _____ 2019 р. Дислокація об’єкту охорони Часи охорони щоденно із 18 год. 00 хв. до 07 год. 00 хв. наступного дня
-Додаток 4 до Договору № ___ від _____ 2019 р. РОЗРАХУНОК вартості послуг із фізичної охорони 1-го (одного) нічного поста Кількість годин охорони за 1 (одну) зміну 13 (тринадцять) годин.
Просимо не брати до уваги відповідь на питання попереднього Учасника, який зазначив, що інформація в Тендерній документації різна «Шановний замовнику, доброго дня! Прохання уточнити, яку кількість годин охорони для посту № 3 Ви закуповуєте? Адже в Додатку № 4 до Проекту договору вказано 13 годин, а у Тендерній пропозиції (технічна частина) - 18:00-07:00, щоденно (тобто 11 годин). Дякуємо за відповідь.», вказавши 11 годин замість 13 годин.
1. 18:00-19:00
2. 19:00-20:00
3. 20:00-21:00
4. 21:00-22:00
5. 22:00-23:00
6. 23:00-00:00
7. 00:00-01:00
8. 01:00-02:00
9. 02:00-03:00
10. 03:00-04:00
11. 04:00-05:00
12. 06:00-07:00
13. 07:00-08:00
В Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі Послуги фізичної охорони об’єкта» і в Додатку 4 до Тендерної документації «Проект договору Послуги фізичної охорони об’єкта» вказані однакові кількість годин охорони. А саме, в Додатку 2:
Номер поста № 3
Найменування об'єкта:
1. Механічні майстерні
2. Док-склади № 1, 2
3. Погреби
4. Вегетаційний будиночок
5. Хімсклад
6. Столярна майстерня
7. Павільйони
8. Віварій
9. Гараж
10. Збірні з/бетонні будиночки
Часи охорони (год.) 3 18:00 – 07:00, щоденно
Особливості несення служби Шляхом чергування.
В Додатку 4:
-Додаток 1 до Договору № ___ від _____ 2019 р. Дислокація об’єкту охорони Часи охорони щоденно із 18 год. 00 хв. до 07 год. 00 хв. наступного дня
-Додаток 4 до Договору № ___ від _____ 2019 р. РОЗРАХУНОК вартості послуг із фізичної охорони 1-го (одного) нічного поста Кількість годин охорони за 1 (одну) зміну 13 (тринадцять) годин.
Просимо не брати до уваги відповідь на питання попереднього Учасника, який зазначив, що інформація в Тендерній документації різна «Шановний замовнику, доброго дня! Прохання уточнити, яку кількість годин охорони для посту № 3 Ви закуповуєте? Адже в Додатку № 4 до Проекту договору вказано 13 годин, а у Тендерній пропозиції (технічна частина) - 18:00-07:00, щоденно (тобто 11 годин). Дякуємо за відповідь.», вказавши 11 годин замість 13 годин.
1. 18:00-19:00
2. 19:00-20:00
3. 20:00-21:00
4. 21:00-22:00
5. 22:00-23:00
6. 23:00-00:00
7. 00:00-01:00
8. 01:00-02:00
9. 02:00-03:00
10. 03:00-04:00
11. 04:00-05:00
12. 06:00-07:00
13. 07:00-08:00
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-10-002155-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:40323076
Дата подання: 12 червня 2019 12:02
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до п. 8 Додатку 2 "Технічні вимоги до предмета закупівлі" Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопок тривожного виклику та підключити їх до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами. Вимагаємо прибрати вимогу, щодо підключення кнопок тривожного виклику саме до ВЛАСНОГО централізованого пульту охорону, тому що цією вимогою ви дискримінуєте учасників що можуть надати послуги з фізичної охорони але мають орендований пульт або договір про надання послуг з підключення кнопок тривожного виклику мобільних груп швидкого реагування.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2019 14:09
Змінено п. 8 Додатку 2 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі", в наступній редації:
8. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопок тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами.
8. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопок тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами.
Номер вимоги: UA-2019-06-10-002155-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 11 липня 2019 17:05
Незгода з визначенням переможця
Учасник закупівлі UA-2019-06-10-002155-b ТОВ «ЩИТ-1» не згоден з кваліфікацією тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС-ОХОРОНА» та визначенням її як пропозиції переможця з наступних причин (див. прикріплений файл ВИМОГА №673 від 11.07.2019 р..pdf
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 12:53
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги UA-2019-06-10-002155-b.c2 (Лист № 673 від 11.07.2019 р.),
По-перше, слід відмити, що Тендерний комітет, утворений Наказом директора Інституту мікробіології і вірусології ім. Д.К. Заболотного НАН України з метою організації та проведення процедур закупівель, сумлінно виконує вимоги, покладені на нього положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) та інших нормативних та підзаконних актів, що, безпосередньо регулюють процедури здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості, забезпечує об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
У процедурі відкритих торгів згідно предмету Послуги фізичної охорони об’єкта – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 – «Охоронні послуги» закупівлі UA-2019-06-10-002155-b в електронній системі взяли участь 9 учасників.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ПП «ОХОРОННА ФІРМА «ГЛЄБ» від підписання договору відмовився (лист № 173 від 02.07.2019 р. - додається) було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 02.07.2019 р. Протокол № 53).
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» від підписання договору відмовився (лист № 451 від 08.07.2019 р. - додається)
було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 08.07.2019 р. Протокол № 56).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС ОХОРОНА» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), рішенням тендерного комітету було визначено його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ПП «КОНГРЕС ОХОРОНА». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Водночас на виконання Статті 3 Закону, тендерний комітет діє згідно з принципами здійснення публічних закупівель, закріплених в Законі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, повідомляємо наступне:
1. Необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель. При визначені необхідності застосування заходів із захисту довкілля замовник повинен:- оцінити прямі впливи на довкілля предмета закупівлі та ідентифікувати найбільш значні; - проаналізувати які заходи можуть вплинути на зменшення таких впливів, керуючись законодавством, вимогами міжнародних або національних стандартів, нормами та правилами, стандартними екологічними характеристиками і маркуванням, показниками за результатами досліджень найкращих доступних технологій. Встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи: 1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель; 2) були чітко визначені; 3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці. Оскільки, предметом закупівлі є «Послуги фізичної охорони об’єкта», дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції, характеристки предмету закупівлі та стосується всіх учасників.
Рішення тендерного комітету, щодо визначення переможця, прийнято зокрема, з метою збереження ціни тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення та загалом не розкриває поняття «дискримінація», Ваші зауваження викладені у зверненні є безпідставними та необґрунтованими. При цьому маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно із частиною третьою статті 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 р. № 5207-VI не вважаються дискримінацією дії, які не обмежують права та свободи інших осіб і не створюють перешкод для їх реалізації, а також не надають необґрунтованих переваг особам та/або групам осіб за їх певними ознаками, стосовно яких застосовуються позитивні дії, а саме особливі вимоги, передбачені законом, щодо реалізації окремих прав осіб. Відповідно до п. 3 ст. Непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних.
Так, до дискримінаційних вимог відносяться: - вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ; - необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; - вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Отже, тендерний комітет керуючись наданим правом щодо встановлення вимог до Учасників торгів, встановив вимоги, що забезпечують надання послуги належної якості у строки та у кількості передбачені вимогами документації. Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі встановлені вимоги у тендерній документації є необхідними, виправданими та жодним чином не належать до дискримінаційних, і як наслідок не можуть вважатись порушенням чинного законодавства України.
2. Відповідно до вимог Закону, а саме пп. 1 п. 1 ст. 30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з умов тендерної документації, зазначених нами в Додатку № 3 до тендерної документації від учасника вимагалось надання документів
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ст. 16 Закону):
Довідка у довільній формі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ст.16 Закону):
Довідка у довільній формі, що має містити інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію такого договору та, чи копію (-ї) іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) факт виконання аналогічного договору у повному обсязі, або сканований оригінал відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер та дату), назву предмету закупівлі (предмет договору), кількість предмету закупівлі, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" в складі тендерної пропозиції надав Довідку № 13 від 21 червня 2019 року (додається), що містить інформацію про наявність в ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" обладнання та матеріально-технічної бази, в якій підтвердив, що «Персонал охорони має відповідне посвідчення». Інформація про надання скан-копій саме цих документів відсутня. Виходячи з викладеного, замовник не вбачає підстав для відхилення пропозиції ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" за Вашою вимогою.
3. Щодо довідки № 8 від 21 червня 2019 року (додається), наданою учасником на підтвердження вимоги п. 2 ч. 1 статті 17 відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Згідно п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Відповідальність за достовірність поданої інформації у своїй тендерній пропозиції несе учасник, а в документах, наданих замовнику переможцем процедури закупівлі - переможець».
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Тендерна документація (п. 2 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції) містить інформацію щодо формальних помилок.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- надання учасником довідки невстановленої форми, що за своїм змістом відповідає вимогам, установленим ТД;
- технічні та орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам ТД, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника або печатки (за наявності) учасника торгів на окремій сторінці (сторінках) тендерної пропозиції;
- надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші, тощо.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Оскільки помилка є не суттєвою та не впливає на зміст довідки – вважаєть формальною.
Крім того, повідомляємо: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону (абзац другий частини третьої статті 17 Закону).
Відповідно до способу надання документального підтвердження, зазначеного замовником в тендерній документації – шляхом завантаження переможцем відповідних документів (інформації) через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
По-перше, слід відмити, що Тендерний комітет, утворений Наказом директора Інституту мікробіології і вірусології ім. Д.К. Заболотного НАН України з метою організації та проведення процедур закупівель, сумлінно виконує вимоги, покладені на нього положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) та інших нормативних та підзаконних актів, що, безпосередньо регулюють процедури здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості, забезпечує об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
У процедурі відкритих торгів згідно предмету Послуги фізичної охорони об’єкта – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 – «Охоронні послуги» закупівлі UA-2019-06-10-002155-b в електронній системі взяли участь 9 учасників.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ПП «ОХОРОННА ФІРМА «ГЛЄБ» від підписання договору відмовився (лист № 173 від 02.07.2019 р. - додається) було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 02.07.2019 р. Протокол № 53).
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» від підписання договору відмовився (лист № 451 від 08.07.2019 р. - додається)
було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 08.07.2019 р. Протокол № 56).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС ОХОРОНА» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), рішенням тендерного комітету було визначено його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ПП «КОНГРЕС ОХОРОНА». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Водночас на виконання Статті 3 Закону, тендерний комітет діє згідно з принципами здійснення публічних закупівель, закріплених в Законі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, повідомляємо наступне:
1. Необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель. При визначені необхідності застосування заходів із захисту довкілля замовник повинен:- оцінити прямі впливи на довкілля предмета закупівлі та ідентифікувати найбільш значні; - проаналізувати які заходи можуть вплинути на зменшення таких впливів, керуючись законодавством, вимогами міжнародних або національних стандартів, нормами та правилами, стандартними екологічними характеристиками і маркуванням, показниками за результатами досліджень найкращих доступних технологій. Встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи: 1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель; 2) були чітко визначені; 3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці. Оскільки, предметом закупівлі є «Послуги фізичної охорони об’єкта», дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції, характеристки предмету закупівлі та стосується всіх учасників.
Рішення тендерного комітету, щодо визначення переможця, прийнято зокрема, з метою збереження ціни тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення та загалом не розкриває поняття «дискримінація», Ваші зауваження викладені у зверненні є безпідставними та необґрунтованими. При цьому маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно із частиною третьою статті 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 р. № 5207-VI не вважаються дискримінацією дії, які не обмежують права та свободи інших осіб і не створюють перешкод для їх реалізації, а також не надають необґрунтованих переваг особам та/або групам осіб за їх певними ознаками, стосовно яких застосовуються позитивні дії, а саме особливі вимоги, передбачені законом, щодо реалізації окремих прав осіб. Відповідно до п. 3 ст. Непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних.
Так, до дискримінаційних вимог відносяться: - вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ; - необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; - вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Отже, тендерний комітет керуючись наданим правом щодо встановлення вимог до Учасників торгів, встановив вимоги, що забезпечують надання послуги належної якості у строки та у кількості передбачені вимогами документації. Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі встановлені вимоги у тендерній документації є необхідними, виправданими та жодним чином не належать до дискримінаційних, і як наслідок не можуть вважатись порушенням чинного законодавства України.
2. Відповідно до вимог Закону, а саме пп. 1 п. 1 ст. 30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з умов тендерної документації, зазначених нами в Додатку № 3 до тендерної документації від учасника вимагалось надання документів
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ст. 16 Закону):
Довідка у довільній формі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ст.16 Закону):
Довідка у довільній формі, що має містити інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію такого договору та, чи копію (-ї) іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) факт виконання аналогічного договору у повному обсязі, або сканований оригінал відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер та дату), назву предмету закупівлі (предмет договору), кількість предмету закупівлі, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" в складі тендерної пропозиції надав Довідку № 13 від 21 червня 2019 року (додається), що містить інформацію про наявність в ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" обладнання та матеріально-технічної бази, в якій підтвердив, що «Персонал охорони має відповідне посвідчення». Інформація про надання скан-копій саме цих документів відсутня. Виходячи з викладеного, замовник не вбачає підстав для відхилення пропозиції ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" за Вашою вимогою.
3. Щодо довідки № 8 від 21 червня 2019 року (додається), наданою учасником на підтвердження вимоги п. 2 ч. 1 статті 17 відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Згідно п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Відповідальність за достовірність поданої інформації у своїй тендерній пропозиції несе учасник, а в документах, наданих замовнику переможцем процедури закупівлі - переможець».
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Тендерна документація (п. 2 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції) містить інформацію щодо формальних помилок.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- надання учасником довідки невстановленої форми, що за своїм змістом відповідає вимогам, установленим ТД;
- технічні та орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам ТД, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника або печатки (за наявності) учасника торгів на окремій сторінці (сторінках) тендерної пропозиції;
- надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші, тощо.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Оскільки помилка є не суттєвою та не впливає на зміст довідки – вважаєть формальною.
Крім того, повідомляємо: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону (абзац другий частини третьої статті 17 Закону).
Відповідно до способу надання документального підтвердження, зазначеного замовником в тендерній документації – шляхом завантаження переможцем відповідних документів (інформації) через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-06-10-002155-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 22 липня 2019 12:58
Неправомірне обрання переможця
ТОВ «ЩИТ-1» вимагає:
1. Визнати недійсним рішення (Протокол № 65 від 19.07.2019 р. засідання тендерного комітету Замовника) про визначення переможцем ПП «БАР’ЄР - Б» в закупівлі UA-2019-06-10-002155-b.
2. Прийняти законне і обґрунтоване рішення у закупівлі UA-2019-06-10-002155-b та відхилити тендерну пропозицію ПП «БАР’ЄР - Б»
3. Вжити заходів щодо усунення порушень положень частини 1 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
У разі неприйняття наших вимог 1-3, що зазначені вище, ТОВ «ЩИТ-1» звертатиметься до органу оскарження (АМКУ) зі скаргою щодо незаконного обрання Замовником переможця - ПП «БАР’ЄР-Б», а також до правоохоронних органів щодо зловживання службовим становищем посадовими особами тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
1. Визнати недійсним рішення (Протокол № 65 від 19.07.2019 р. засідання тендерного комітету Замовника) про визначення переможцем ПП «БАР’ЄР - Б» в закупівлі UA-2019-06-10-002155-b.
2. Прийняти законне і обґрунтоване рішення у закупівлі UA-2019-06-10-002155-b та відхилити тендерну пропозицію ПП «БАР’ЄР - Б»
3. Вжити заходів щодо усунення порушень положень частини 1 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
У разі неприйняття наших вимог 1-3, що зазначені вище, ТОВ «ЩИТ-1» звертатиметься до органу оскарження (АМКУ) зі скаргою щодо незаконного обрання Замовником переможця - ПП «БАР’ЄР-Б», а також до правоохоронних органів щодо зловживання службовим становищем посадовими особами тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 16:34
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги UA-2019-06-10-002155-b.c3 (Лист № 677 від 22.07.2019 р.),
По-перше, слід відмити, що Тендерний комітет, утворений Наказом директора Інституту мікробіології і вірусології ім. Д.К. Заболотного НАН України з метою організації та проведення процедур закупівель, сумлінно виконує вимоги, покладені на нього положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) та інших нормативних та підзаконних актів, що, безпосередньо регулюють процедури здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості, забезпечує об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
У процедурі відкритих торгів згідно предмету Послуги фізичної охорони об’єкта – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 – «Охоронні послуги» закупівлі UA-2019-06-10-002155-b в електронній системі взяли участь 9 учасників.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ПП «ОХОРОННА ФІРМА «ГЛЄБ» від підписання договору відмовився (лист № 173 від 02.07.2019 р. - додається) було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 02.07.2019 р. Протокол № 53).
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» від підписання договору відмовився (лист № 451 від 08.07.2019 р. - додається)
було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 08.07.2019 р. Протокол № 56).
В зв’язку з тим, що учасник процедури, визначений переможцем
ПП «КОНГРЕС - ОХОРОНА» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, був дискваліфікований згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону, було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 16.07.2019 р. Протокол № 63).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «БАР’ЄР-Б» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), рішенням тендерного комітету було визначено його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ПП «БАР’ЄР-Б». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Водночас на виконання Статті 3 Закону, тендерний комітет діє згідно з принципами здійснення публічних закупівель, закріплених в Законі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, повідомляємо наступне:
1. Щодо нерозбірливого тексту на ст. 2-3 Статуту ПП «Бар’єр-Б» ми звернулися до учасника процедури з проханням надати більш якісну скан-копію документа. Скан-копія Статуту (додається).
Але ця інформація не впливає на якість надання послуг охорони.
2. В Тендерній документації була надана форма Додаток № 1 «Форма Тендерна пропозиція Послуги фізичної охорони обєкта» в якій учасники, згідно інструкції, підтверджують виконання всіх вимог до предмету закупівлі, зазначених в Тендерній пропозиції. ПП «Барєр-Б» надав Тендерну пропозицію на фірмовому бланку, який підписаний та скріплений печаткою (додається).
3. Необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель. При визначені необхідності застосування заходів із захисту довкілля замовник повинен:- оцінити прямі впливи на довкілля предмета закупівлі та ідентифікувати найбільш значні; - проаналізувати які заходи можуть вплинути на зменшення таких впливів, керуючись законодавством, вимогами міжнародних або національних стандартів, нормами та правилами, стандартними екологічними характеристиками і маркуванням, показниками за результатами досліджень найкращих доступних технологій. Встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи: 1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель; 2) були чітко визначені; 3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці. Оскільки, предметом закупівлі є «Послуги фізичної охорони об’єкта», дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції, характеристки предмету закупівлі та стосується всіх учасників.
Рішення тендерного комітету, щодо визначення переможця, прийнято зокрема, з метою збереження ціни тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення та загалом не розкриває поняття «дискримінація», Ваші зауваження викладені у зверненні є безпідставними та необґрунтованими. При цьому маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно із частиною третьою статті 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 р. № 5207-VI не вважаються дискримінацією дії, які не обмежують права та свободи інших осіб і не створюють перешкод для їх реалізації, а також не надають необґрунтованих переваг особам та/або групам осіб за їх певними ознаками, стосовно яких застосовуються позитивні дії, а саме особливі вимоги, передбачені законом, щодо реалізації окремих прав осіб. Відповідно до п. 3 ст. Непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних.
Так, до дискримінаційних вимог відносяться: - вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ; - необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; - вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Отже, тендерний комітет керуючись наданим правом щодо встановлення вимог до Учасників торгів, встановив вимоги, що забезпечують надання послуги належної якості у строки та у кількості передбачені вимогами документації. Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі встановлені вимоги у тендерній документації є необхідними, виправданими та жодним чином не належать до дискримінаційних, і як наслідок не можуть вважатись порушенням чинного законодавства України.
4. Відповідно до вимог Закону, а саме пп. 1 п. 1 ст. 30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з умов тендерної документації, зазначених нами в Додатку № 3 до тендерної документації від учасника вимагалось надання документів
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ст. 16 Закону):
Довідка у довільній формі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ст.16 Закону):
Довідка у довільній формі, що має містити інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію такого договору та, чи копію (-ї) іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) факт виконання аналогічного договору у повному обсязі, або сканований оригінал відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер та дату), назву предмету закупівлі (предмет договору), кількість предмету закупівлі, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
ПП «БАР’ЄР-Б» в складі тендерної пропозиції надав Довідку № 80 від 25.06.2019 р. (додається) «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що містить інформацію про наявність в ПП «БАР’ЄР-Б» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору, в якій підтвердив, що «Працівники мають свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку». Інформація про надання скан-копій саме цих документів відсутня. Виходячи з викладеного, замовник не вбачає підстав для відхилення пропозиції ПП «БАР’ЄР-Б» за Вашою вимогою.
5. Згідно п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Відповідальність за достовірність поданої інформації у своїй тендерній пропозиції несе учасник, а в документах, наданих замовнику переможцем процедури закупівлі - переможець». Виходячи з цього ми не вважаємо, що Ваша вимога щодо п. 5 може бути підставою для відхилення пропозиції. Оскільки тендерні пропозиції учасників розглядалися в порядку найбільш економічно вигідних (Згідно ч. 4 ст. 28 Закону).
З приводу пов’язаності юридичних осіб, що подали тендерні пропозиції можете звертатись до ПП «БАР’ЄР-Б» та відкритих державних реєстрів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноваженого органу, доступ до яких є вільним на веб-порталі, який відповідно до абзацу 4 частини 3 ст. 17 Закону щороку до 20 січня та додатково в разі потреби їх оприлюднює.
Крім того, повідомляємо: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону (абзац другий частини третьої статті 17 Закону).
Відповідно до способу надання документального підтвердження, зазначеного замовником в тендерній документації – шляхом завантаження переможцем відповідних документів (інформації) через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону
По-перше, слід відмити, що Тендерний комітет, утворений Наказом директора Інституту мікробіології і вірусології ім. Д.К. Заболотного НАН України з метою організації та проведення процедур закупівель, сумлінно виконує вимоги, покладені на нього положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) та інших нормативних та підзаконних актів, що, безпосередньо регулюють процедури здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості, забезпечує об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
У процедурі відкритих торгів згідно предмету Послуги фізичної охорони об’єкта – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 – «Охоронні послуги» закупівлі UA-2019-06-10-002155-b в електронній системі взяли участь 9 учасників.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ПП «ОХОРОННА ФІРМА «ГЛЄБ» від підписання договору відмовився (лист № 173 від 02.07.2019 р. - додається) було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 02.07.2019 р. Протокол № 53).
В зв’язку з тим, що учасник процедури
ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» від підписання договору відмовився (лист № 451 від 08.07.2019 р. - додається)
було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 08.07.2019 р. Протокол № 56).
В зв’язку з тим, що учасник процедури, визначений переможцем
ПП «КОНГРЕС - ОХОРОНА» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, був дискваліфікований згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону, було прийнято рішення продовжити розгляд учасника наступного за величиною ціновою пропозицією (рішення тендерного комітету від 16.07.2019 р. Протокол № 63).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «БАР’ЄР-Б» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), рішенням тендерного комітету було визначено його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ПП «БАР’ЄР-Б». Наступні пропозиції, у тому числі і Ваша, у зв’язку з обранням переможця закупівлі, замовником не розглядалися.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, з приводу можливих порушених прав, пропонуємо Вам діяти згідно чинного законодавства.
Водночас на виконання Статті 3 Закону, тендерний комітет діє згідно з принципами здійснення публічних закупівель, закріплених в Законі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, повідомляємо наступне:
1. Щодо нерозбірливого тексту на ст. 2-3 Статуту ПП «Бар’єр-Б» ми звернулися до учасника процедури з проханням надати більш якісну скан-копію документа. Скан-копія Статуту (додається).
Але ця інформація не впливає на якість надання послуг охорони.
2. В Тендерній документації була надана форма Додаток № 1 «Форма Тендерна пропозиція Послуги фізичної охорони обєкта» в якій учасники, згідно інструкції, підтверджують виконання всіх вимог до предмету закупівлі, зазначених в Тендерній пропозиції. ПП «Барєр-Б» надав Тендерну пропозицію на фірмовому бланку, який підписаний та скріплений печаткою (додається).
3. Необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель. При визначені необхідності застосування заходів із захисту довкілля замовник повинен:- оцінити прямі впливи на довкілля предмета закупівлі та ідентифікувати найбільш значні; - проаналізувати які заходи можуть вплинути на зменшення таких впливів, керуючись законодавством, вимогами міжнародних або національних стандартів, нормами та правилами, стандартними екологічними характеристиками і маркуванням, показниками за результатами досліджень найкращих доступних технологій. Встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи: 1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель; 2) були чітко визначені; 3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці. Оскільки, предметом закупівлі є «Послуги фізичної охорони об’єкта», дана вимога не впливає на ціну тендерної пропозиції, характеристки предмету закупівлі та стосується всіх учасників.
Рішення тендерного комітету, щодо визначення переможця, прийнято зокрема, з метою збереження ціни тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення та загалом не розкриває поняття «дискримінація», Ваші зауваження викладені у зверненні є безпідставними та необґрунтованими. При цьому маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно із частиною третьою статті 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 р. № 5207-VI не вважаються дискримінацією дії, які не обмежують права та свободи інших осіб і не створюють перешкод для їх реалізації, а також не надають необґрунтованих переваг особам та/або групам осіб за їх певними ознаками, стосовно яких застосовуються позитивні дії, а саме особливі вимоги, передбачені законом, щодо реалізації окремих прав осіб. Відповідно до п. 3 ст. Непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних.
Так, до дискримінаційних вимог відносяться: - вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ; - необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; - вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Отже, тендерний комітет керуючись наданим правом щодо встановлення вимог до Учасників торгів, встановив вимоги, що забезпечують надання послуги належної якості у строки та у кількості передбачені вимогами документації. Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі встановлені вимоги у тендерній документації є необхідними, виправданими та жодним чином не належать до дискримінаційних, і як наслідок не можуть вважатись порушенням чинного законодавства України.
4. Відповідно до вимог Закону, а саме пп. 1 п. 1 ст. 30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з умов тендерної документації, зазначених нами в Додатку № 3 до тендерної документації від учасника вимагалось надання документів
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ст. 16 Закону):
Довідка у довільній формі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ст.16 Закону):
Довідка у довільній формі, що має містити інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію такого договору та, чи копію (-ї) іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) факт виконання аналогічного договору у повному обсязі, або сканований оригінал відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер та дату), назву предмету закупівлі (предмет договору), кількість предмету закупівлі, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
ПП «БАР’ЄР-Б» в складі тендерної пропозиції надав Довідку № 80 від 25.06.2019 р. (додається) «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що містить інформацію про наявність в ПП «БАР’ЄР-Б» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору, в якій підтвердив, що «Працівники мають свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник» державного зразку». Інформація про надання скан-копій саме цих документів відсутня. Виходячи з викладеного, замовник не вбачає підстав для відхилення пропозиції ПП «БАР’ЄР-Б» за Вашою вимогою.
5. Згідно п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Відповідальність за достовірність поданої інформації у своїй тендерній пропозиції несе учасник, а в документах, наданих замовнику переможцем процедури закупівлі - переможець». Виходячи з цього ми не вважаємо, що Ваша вимога щодо п. 5 може бути підставою для відхилення пропозиції. Оскільки тендерні пропозиції учасників розглядалися в порядку найбільш економічно вигідних (Згідно ч. 4 ст. 28 Закону).
З приводу пов’язаності юридичних осіб, що подали тендерні пропозиції можете звертатись до ПП «БАР’ЄР-Б» та відкритих державних реєстрів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноваженого органу, доступ до яких є вільним на веб-порталі, який відповідно до абзацу 4 частини 3 ст. 17 Закону щороку до 20 січня та додатково в разі потреби їх оприлюднює.
Крім того, повідомляємо: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону (абзац другий частини третьої статті 17 Закону).
Відповідно до способу надання документального підтвердження, зазначеного замовником в тендерній документації – шляхом завантаження переможцем відповідних документів (інформації) через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону
Номер вимоги: UA-2019-06-10-002155-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 26 липня 2019 17:50
Не правомірне визначення переможця
Учасник закупівлі UA-2019-06-10-002155-b ТОВ «ЩИТ-1» не згоден з кваліфікацією тендерної пропозиції ПП «БАР’ЄР -Б» та визначенням її як пропозиції переможця з наступних причин:
Тендерною документацією, а саме п.5 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів, які надаються учасниками у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника) передбачено надати для Переможця: «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів, видану відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 567 (дійсну на дату розкриття пропозицій).
Усупереч цій вимозі учасник - переможець ПП «Бар’єр –Б» надав файл 3.Довідка заборг ДФС п.1ч.2ст.17.pdf 22.07.2019 10:06, в якому міститься Довідка яка не є дійсною на дату розкриття пропозицій, а саме на 27.06.2019 р.
Фактично ПП «БАР’ЄР-Б» не надав документ передбачений тендерною документацією. Тому відповідно до п.2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ПП «БАР’ЄР-Б» підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією, а саме п.5 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів, які надаються учасниками у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника) передбачено надати для Переможця: «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів, видану відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 567 (дійсну на дату розкриття пропозицій).
Усупереч цій вимозі учасник - переможець ПП «Бар’єр –Б» надав файл 3.Довідка заборг ДФС п.1ч.2ст.17.pdf 22.07.2019 10:06, в якому міститься Довідка яка не є дійсною на дату розкриття пропозицій, а саме на 27.06.2019 р.
Фактично ПП «БАР’ЄР-Б» не надав документ передбачений тендерною документацією. Тому відповідно до п.2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ПП «БАР’ЄР-Б» підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА ФІРМА "ГЛЄБ" |
98 072,00
UAH з ПДВ
|
59 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
69 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" |
94 484,00
UAH з ПДВ
|
90 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БАР'ЄР-Б" |
95 680,00
UAH з ПДВ
|
90 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
104 746,00
UAH з ПДВ
|
93 311,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ" |
106 802,80
UAH з ПДВ
|
98 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
98 861,36
UAH з ПДВ
|
98 861,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АНТИРЕЙДЕР" |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
101 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
105 487,20
UAH з ПДВ
|
105 487,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА ФІРМА "ГЛЄБ" #38530177 |
Відхилено |
59 800,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 15:42
|
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" #40517265 |
Відхилено |
69 399,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 12:18
|
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" #34967902 |
Рішення скасоване |
90 896,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 12:54
|
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" #34967902 |
Відхилено |
90 896,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 13:02
|
ПП "БАР'ЄР-Б" #36734640 |
Переможець |
90 900,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2019 13:29
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 17:19
|
Договір № 82-19 від 31.07.2019 р..pdf | укладений |
31 липня 2019 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 82/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |