Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2019-06-10-001930-b ec15e28a65b249858ef94cc293c40cc1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гребнєва Любов Михайлівна

+380512444502 keonikolaev-15@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Миколаїв
Код ЄДРПОУ: 08029523
Місцезнаходження замовника: 54056, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру
Контактна особа замовника: Гребнєва Любов Михайлівна
+380512444502
keonikolaev-15@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 15:48
Очікувана вартість: 640 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 Гкал
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, півострів Аляуди, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за спожиту теплову енергію здійснюється Замовником у національній валюті України – гривнях, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за реквізитами щомісячно не пізніше 15-го числа наступного місяця в безготівковій формі по факту постачання відповідно до акту прийому-передачі спожитої кількості теплової енергії в Гкал та рахунку на оплату Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 червня 2019 15:48
Електронний цифровий підпис
21 червня 2019 15:45
протокол 293.pdf
21 червня 2019 15:45
Тендерна документація зі змінами.docx
10 червня 2019 15:44
протокол 276.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000048 ● 33a58a4499fb44fab17d2ca4dd25b35a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19 14:58:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.06.2019 № 101

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-10-001930-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-19 17:02:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Пропонуємо пояснити, з яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник не зазначив інформацію, передбачену пунктом 91 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490)?
2. Пояснити, яким чином в тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 10.06.2019 № 276), враховані вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону в частині необхідності застосування заходів із захисту довкілля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-20 16:06:44

пояснення на запит

На Ваш запит, щодо причин не висвітлення в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником інформації, передбаченої п.91 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», затвердженої наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 22.03.2016 р., то Замовник бажає пояснити, що вказане мало місце через те, що тендерним комітетом Замовника не було досліджено останні зміни до форми оголошення про проведення відкритих торгів, а саме наказ Мінекономрозвитку та торгівлі України від 22.03.2019 №463, яким введено пункт 91 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та який набув чинності 03.05.2019 р., в подальшому Замовником обов’язково буде враховано зазначені вимоги та внесено відповідні зміни в діюче оголошення.
Що стосується відсутності в тендерній документації вимог щодо захисту довкілля, передбачених п.3ч.2 ст.22 Закону, то вказане дійсно мало місце внаслідок технічної помилки під час складання документації. Замовником буде враховано зазначені помилки та внесено відповідні зміни.

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунено шляхом внесення змін до оголошення та тендерної документації (протокол від 21.06.2019 №293. Подання пропозиції перенесено до 29.06.2019

2019-06-21 15:51:09

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Миколаїв, 08029523, Україна, Миколаїв, проспект Миру
  2. Інформація про предмет закупівлі: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія), 640000UAH, 09320000-8, ДК021, 400, Гкал
  3. Інформація про оприлюднення: ec15e28a65b249858ef94cc293c40cc1, 2019-06-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Квартирно-експлуатаційного відділу міста Миколаїв (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 10.06.2019 № 276); пояснення Замовника від 20.06.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9-1 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Крім того, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачив необхідність застосування заходів із захисту довкілля., 21 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 9-1 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів» Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-06-26 09:20:55

Інформація про відміну

Дата відміни
29 червня 2019 15:48
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку