Картопля та горох сушений
Очікувана вартість
611 640,00 UAH
UA-2019-06-10-001812-b 96b9d6326c214463a7aa42b487853b27
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188582
Місцезнаходження замовника: 72145, Україна, Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А
Контактна особа замовника: Кириченко Наталія Анатоліївна
+380613776025
tenderpreslavpni@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 15:30
Початок аукціону: 26 червня 2019 13:27
Очікувана вартість: 611 640,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 058,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37665 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
600 кг
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 червня 2019 15:37
Електронний цифровий підпис
10 червня 2019 15:27
специфікація картопля.xlsx
10 червня 2019 15:27
ТД картопля та горох.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-30-000023 ● b5860cf93d1140e189de6769f26df60d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-30 15:56:19
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

30.07.2019 № 105

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-06-10-001812-b, ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля, яка проводиться Комунальною установою "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи всі зауваження, та на виконання рішення моніторингу уповноваженою особою розірвано договір про закупівлю. Таким чином всі порушення усунено.

2019-08-08 11:42:09

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради, 03188582, Україна, село Преслав, вул. Центральна, 137А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Горох сушений, 611640UAH, 03210000-6, ДК021, 600, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 96b9d6326c214463a7aa42b487853b27, 2019-06-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи комунальної установи "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 10.04.2019 № 83 (далі - тендерна документація, ТД), протокол рішення уповноваженої особи від 10.05.2019 №149, протокол рішення уповноваженої особи від 02.07.2019 №166, повідомлення про намір укласти договір, тендерна пропозиція учасника - переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "ОКТО КОМПАНІ" (далі - ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"). За результатами моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 26 червня 2019 року, автоматичною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, проведено оцінку тендерних пропозицій учасників торгів, за результатами якої визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Після оцінки пропозицій Замовником розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Так, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОКТО КОМПАНІ", уповноваженою особою Замовника Кириченко Н.А. складений протокол (рішення від 02.07.2019 №166) щодо визнання найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції переможцем торгів. Проте, дослідженням тендерної пропозиції ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів та законодавству. Так, частиною 1 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" ТД передбачено подання документів з тендерною пропозицією в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та наголошено на обов'язковості скріплення документів наданих учасниками в складі тендерної пропозиції шляхом накладення електронного цифрового підпису. Крім того, статтею 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Слід зазначити, що відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий термін для подання тендерних пропозицій визначено 25 червня 2019 року о 15-30 години. Учасником торгів ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" в електронну систему закупівель 25 червня 2019 року о 15-27 годині завантажені документи тендерної пропозиції, проте, на завантажені документи тендерної пропозиції учасником не накладено електронний цифровий підпис, що не відповідає умовам частини 1 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" ТД. Отже, Замовником порушено вимоги викладені у пункті 4 частині першої статті 30 Закону, а саме не відхилено тендерну пропозицію учасника яка не відповідала умовам тендерної документації Замовника торгів. Крім того, Замовником торгів в електронній системі закупівель 02 липня 2019 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ТОВ "ОКТО КОМПАНІ". 30 липня 2019 року Замовником, в особі заступника директора Журавльова Олега Анатолійовича, з ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" укладений договір про закупівлю товарів за держані кошти від 30.07.2019 № 104, який 01 серпня 2019 року оприлюднений в електронній системі закупівель. Відповідно до частини другої статті 32 Закону: замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи, що повідомлення про намір укласти договір з учасником, який визнаний переможцем торгів було оприлюднено в електронній системі закупівель 02 липня 2019 року, а договір про закупівлю укладений 30 липня 2019 року (тобто через 28 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір), Замовником порушено вимоги частини другої статті 32 Закону. З огляду на твердження частини першої статті 37 Закону, договір про закупівлю товарів за держані кошти від 30.07.2019 № 104 є нікчемним, оскільки укладений з порушенням строків передбачених частиною другою статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не установлено., 02 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника - переможця торгів ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" встановлено її невідповідність умовам частини 1 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" ТД, в результаті чого уповноваженої особою Замовника в порушення вимог пункті 4 частині першої статті 30 Закону вказана тендерна пропозиція не була відхилена. Крім того, Замовником торгів, в особі заступника директора Журавльова Олега Анатолійовича, в порушення вимог частини другої статті 32 Закону, з ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" укладений договір про закупівлю товарів за держані кошти від 30.07.2019 № 104, через 28 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з учасником, який визнаний переможцем торгів, в результаті чого вказаний договір є нікчемним в розумінні частини першої статті 37 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" 393 796,20
UAH з ПДВ
324 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Астахов Євген Станіславович 496 845,00
UAH з ПДВ
324 952,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 533 310,00
UAH з ПДВ
533 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 11:45
sign.p7s
25 червня 2019 15:27
якість картопля.pdf
25 червня 2019 15:27
якість горох.pdf
25 червня 2019 15:27
технічні вимоги.pdf
25 червня 2019 15:27
тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 15:27
проект договору.pdf
25 червня 2019 15:27
лист-пояснення.pdf
25 червня 2019 15:27
копія статуту.pdf
25 червня 2019 15:27
копія мед книжки водія.pdf
25 червня 2019 15:27
Копія дог оренди прим.pdf
25 червня 2019 15:27
Копія дог оренди авто.pdf
25 червня 2019 15:27
Копія витягу з ЄДР_.pdf
25 червня 2019 15:27
копія витягу з ЄДР.pdf
25 червня 2019 15:27
копія виписки з ЄДР.pdf
25 червня 2019 15:27
Копія вик аналог дог_.pdf
25 червня 2019 15:27
Копія вик аналог дог.pdf
25 червня 2019 15:27
Довідка ст 17.pdf
25 червня 2019 15:27
довідка сертифікація.pdf
25 червня 2019 15:27
довідка про санкції.pdf
25 червня 2019 15:27
довідка ліцензія.pdf
25 червня 2019 15:27
Гарантійний лист5.pdf
25 червня 2019 15:27
Гарантійний лист4.pdf
25 червня 2019 15:27
Гарантійний лист3.pdf
25 червня 2019 15:27
Гарантійний лист2.pdf
25 червня 2019 15:27
Гарантійний лист1.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 13:18
sign.p7s
25 червня 2019 13:11
Видаткові накладні.pdf
25 червня 2019 13:11
Довідка транспорт.pdf
25 червня 2019 13:11
Довідка працівники.pdf
25 червня 2019 13:11
Гарантійні листи.pdf
25 червня 2019 13:11
Гарантійний лист _1.pdf
25 червня 2019 13:11
Паспорт _ІПН.pdf
25 червня 2019 13:11
Потужність.pdf
25 червня 2019 13:11
КВЕД.pdf
25 червня 2019 13:11
Виписка з ЄДР.pdf
25 червня 2019 13:11
Банк. реквізити.pdf
25 червня 2019 13:11
Додаток 6 Лист-згода.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 15:20
sign.p7s
25 червня 2019 15:18
Технічні вимоги.pdf
25 червня 2019 15:18
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 15:18
Проект договору.pdf
25 червня 2019 15:18
Копія паспорту та ІПН.pdf
25 червня 2019 15:18
Інформація стаття17.pdf
25 червня 2019 15:18
Документи якості.pdf
25 червня 2019 15:18
Гарантійні листи.pdf
25 червня 2019 15:18
Гарантійний лист.pdf
25 червня 2019 15:18
Витяг.pdf
25 червня 2019 15:18
Витяг єдиний податок.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
Переможець 324 950,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 09:20

Документи

02 липня 2019 09:20
sign.p7s
02 липня 2019 09:18
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
324 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 09:20
sign.p7s
02 липня 2019 09:18
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 серпня 2019 16:34
Договір укладений
01 серпня 2019 16:32
sign.p7s зміни до договору
08 серпня 2019 14:17
Угода про розірвання договору укладений
08 серпня 2019 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю усунення порушень допущених підчас укладання договору.

Актуальні тендери

До пошуку