ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт вул. Шкільної (від вул. Микитенка, вул. Архітектора Достоєвського до вул. Ксенії Ерделі) у м. Кропивницькому)
Очікувана вартість
5 534 885,00 UAH
UA-2019-06-10-001481-b 2383fd9608574441845a85b59b1e0b44
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження замовника: 25022, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа замовника: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:17
Очікувана вартість: 5 534 885,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 674,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - субвенція державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Шкільної (від вул. Микитенка, вул. Архітектора Достоєвського до вул. Ксенії Ерделі) у м. Кропивницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - субвенція державного бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату наданих Робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Робіт, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 червня 2019 14:36
Електронний цифровий підпис
10 червня 2019 14:36
Тендерна документація.pdf
10 червня 2019 14:36
Додаток 9 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:36
Додаток 8 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:35
Додаток 7 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:35
Додаток 6 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:35
Додаток 5 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:35
Додаток 4 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:35
Додаток 3 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:35
Додаток 2 до ТД.pdf
10 червня 2019 14:34
Додаток 1 до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МАМ-СЕРВІС 5 229 099,60
UAH з ПДВ
5 229 099,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРАКА" 5 473 192,80
UAH з ПДВ
5 473 192,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 12:03
sign.p7s
08 липня 2019 12:00
Документи переможця
27 червня 2019 11:12
sign.p7s

Публічні документи

27 червня 2019 17:39
sign.p7s
27 червня 2019 17:33
Реєстр.pdf
27 червня 2019 17:21
кошторис.pdf
27 червня 2019 17:21
21. ст 17.pdf
27 червня 2019 17:21
19. Копія статуту.pdf
27 червня 2019 17:21
15. Ліцензія.pdf
27 червня 2019 17:21
10. Протокол.pdf
27 червня 2019 17:21
7. Довідка про довкілля.pdf
27 червня 2019 17:21
4. штатний розпис.pdf
27 червня 2019 17:21
3.8 ВН на укладчик.jpg
27 червня 2019 17:21
3.4 коток ВН.pdf
27 червня 2019 17:21
3.4 ВН коток 2.pdf
27 червня 2019 17:21
3.4 ВН гудронатор.pdf
27 червня 2019 17:21
2.2. відгук жкг.jpg
27 червня 2019 17:21
2.1. відгук жкх.pdf
27 червня 2019 17:21
2.1 акт виконаних робіт.pdf
27 червня 2019 17:21
1. тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП МАМ-СЕРВІС
#23691254
Переможець 5 229 099,60
UAH з ПДВ
04 липня 2019 14:29

Документи

04 липня 2019 14:28
sign.p7s
04 липня 2019 14:27
Протокол 169.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП МАМ-СЕРВІС
#23691254
5 229 099,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 14:28
sign.p7s
04 липня 2019 14:27
Протокол 169.pdf

Актуальні тендери

До пошуку