Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дихальні апарати для захисту органів дихання
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-06-10-001332-b a686ea075f14401fa8a20a6816d13cc4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладун Валентина Вікторівна

380459622022 vyshgorod@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишгородська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 23569369
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, пл. Шевченка, 1
Контактна особа: Гладун Валентина Вікторівна
380459622022
vyshgorod@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 13:16
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Дихальні апарати для захисту органів дихання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Дихальні апарати для захисту органів дихання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, пл. Шевченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За куплений по Договору товар, «Покупець» розраховується з «Продавцем» шляхом проведення повної оплати товару у строк не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня його прийняття. Джерело фінансування - кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН , ЩО ВНЕСЕНІ ДО ТД.docx
23 липня 2019 15:12
ТД_ДИХАЛЬНІ АПАРАТИ_10-06-2019 - нова редакція (1).doc
10 червня 2019 14:19
оголошення апарати.docx
10 червня 2019 14:08
ТД_ДИХАЛЬНІ АПАРАТИ_10-06-2019.doc
23 липня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН , ЩО ВНЕСЕНІ ДО ТД.docx
23 липня 2019 15:12
ТД_ДИХАЛЬНІ АПАРАТИ_10-06-2019 - нова редакція (1).doc
10 червня 2019 14:08
ТД_ДИХАЛЬНІ АПАРАТИ_10-06-2019.doc
10 червня 2019 14:19
оголошення апарати.docx
10 червня 2019 14:08
оголошення апарати.docx
10 червня 2019 14:08
ТД_ДИХАЛЬНІ АПАРАТИ_10-06-2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 12 червня 2019 16:36
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:49
У зв'язку з різним трактуванням Замовниками вимоги Додатку 1 до тендерної документації, а саме щодо підвісної системи, просимо надати роз'яснення, яке трактування у розумінні Тендерного комітету Вишгородської РДА вимоги "рама: забезпечує підключення обного або двох балонів", тобто можливість подати пропозицію однобалонного або двохбалонного апарату, чи лише двохбалонного апарату, з можливістю використання його з одним або двома балонами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Важлива функція при гасінні затяжних пожеж. Дає можливість швидкої переоснастки дихального апарату в двохбалонну версію для збільшення захисної дії апарату з 60 до 120 хвилин. Переоснащення проводиться простим підключенням перехідника для двох балонів і підвісу другого балона на раму прямо на місці пожежі, ліквідації аварії без додаткового інструменту та обладнання.
Згідно з відкритих джерел інформації дана функція застосовується в апаратах:
- Propak F-EZ-Flo, виробник «SCOTT» (Великобританія–США
- Propak F, виробник «SCOTT» (Великобританія–США)
- AirGo РRO, виробник «MSA» (Німеччина)
- AirMaXX, виробник «MSA» (Німеччина),
- Drager PSS 4000, виробник «Drager» (Німеччина),
- Drager PSS 5000, виробник «Drager» (Німеччина),
- Drager PSS 7000, виробник «Drager» (Німеччина),
- Aeris Phase 2, виробник «Honeywell Safety Products» (США)
Щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 12 червня 2019 16:42
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:49
Додаток 1 до тендерної документації не містить вимоги щодо наявності в комплектації дихального апарату повнолицьової маски і відповідно характеристик до неї. Тобто учасник повинен подати тендерну пропозицію в цій закупівлі дихального апарату в комплектації без маски?
Відповідь: Згідно з існуючим в користуванні обладнанням та його кількості закупівля панорамних масок в комплекті з дихальними апаратами недоцільна. Для збереження державних коштів ця позиція не включена в комплектацію до дихальних апаратів.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 12 червня 2019 16:53
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:50
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу "з'єднання легеневого автомату з маскою: типу - Р, штекерне діаметром 36/33мм; L 24. Виконати цю вимогу можуть лише компанія Drager (Німеччина) або її представник, оскільки показники та тип такої конструкції з'єднання характерні лише для дихальних апаратів цього виробника. Відповідно ця вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Таким чином просимо внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вищезазначеної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для збереження сумісності з існуючим обладнанням важлива сумісність легеневого автомату по з’єднанню з панорамними масками, які є в наявності в достатньої кількості. Вивчивши ринок дихальних апаратів доводимо до вашого відома, що існуючих виробників цього обладнання, або виробників які випускають аналогічне обладнання в Україні пропонують багато компаній різного статусу: дистриб’ютори, дилери, офіційні представники, посередники та інші. Тому, головний принцип здорової конкуренції зберігається при існуючих вимогах тендерної документації.
Щодо дискримінаційних умов
Дата подання: 13 червня 2019 08:58
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:52
Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Тендерній документації, а саме в додатку 1, встановлені таким чином, що характерні лише для дихальних апаратів виробництва компанії Drager (Німеччина). Тобто жоден виробник дихальних апаратів на стисненому повітрі, в т.ч. компанія Scott (Велика Британія), Honeywell Safety Products (Франція), MSA Safety (Німеччина) та Interspiro A.B. (Швеція), не виготовляє дихальні апарати, який відповідає усім технічним вимогам викладеним в Тендерній документації, окрім компанії Drager (Німеччина). Відповідно Тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши при цьому умови, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З огляду на інформацію, взяту з відкритих джерел, підтвердженими сайтами виробників, дистриб’юторів, дилерів, посередників та інших, наданими інструкціями і буклетами - Замовник торгів жодним з пунктів технічних питань відображених в питаннях не порушив принципів вільної конкуренції. Оспорювані технічні рішення є не тільки в компанії «Drager» але і у інших виробників, таких як «MSA» (Німеччина), «SCOTT» (Великобританія–США), «Honeywell Safety Products» (США).Тому уважно вивчивши існуючий ринок дихальних апаратів в Україні Замовник торгів сформував такі технічні вимоги до дихальних апаратів які створюють рівноправні умови для потенційних учасників торгів.
Для Замовника торгів основним критерієм в закупівлі є ціна. Тому комплектність апарата вибрана, з врахуванням існуючого обладнання, таким чином щоб зробити вартість дихального апарату як можна меншою, доцільною при закупівлі, для збереження державних коштів та не допущення марних, додаткових затрат.
Учаснику торгів не забороняється довести доцільність закупівлі дихальних апаратів від виробника, якого він представляє – мінімальною ціною на дихальний апарат в повній комплектації з масками. Або представити еквівалент дихального апарату якій сумісний з існуючим в користуванні обладнанням.
По предмету закупівлі
Дата подання: 13 червня 2019 12:46
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:31
Навіщо Замовник здійснює закупівлю дихальних апаратів з можливістю підключення 2х балонів, в той час коли технічними умовами встановлено комплектність одного балону? Варто зазначити, що така закупівля призведе до порушення принципу максимальної економії та ефективності, оскільки буде здійснено закупівлю за більшою ціною, ніж би була здійснена закупівля однобалонного дихального апарату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вивчивши існуючий ринок дихальних апаратів від різних виробників, повідомляємо Вам що дана функція можливості підключення 2х балонів є у всіх фірм виробників які пропонують своє обладнання в Україні. Для Замовника торгів важливо мати таку додаткову можливість (опцію) без збільшення ціни на дихальний апарат при закупівлі. Ця опційна можливість збільшувати час захисної дії дихальних апаратів вдвічі дуже важлива при затяжних пожежах. При тому що конструкція апарату не змінюється і не потрібно додаткових затрат державних коштів на переоснастку апаратів до двохбалонної версії. Додаткових затрат Замовник торгів при цьому не передбачає тому що ця опція не збільшує вартості дихального апарату і іде у більшості виробників як бонус
Щодо свистка
Дата подання: 13 червня 2019 12:50
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:33
Чому Тендерною документацією встановлено вимогу розміщення свистка на грудях пожежного, в той час коли вимоги ДСТУ EN 137-2017 (EN 137-2006, IDT) не встановлюють такої вимоги та дозволяють розміщення свистка в інших місцях.
Відповідь: Існуючий ДСТУ EN 137-2017 (EN 137-2006, IDT) не встановлює ні яких конструктивних вимог до виробників, він тільки прописує основні принципи роботи дихальних апаратів їх кваліфікацію і відповідність до умов експлуатації. Розміщення свистка (звукового сигналу дихального апарату) на редукторі високого тиску, який розміщується ззаду, внизу, на спині користувача - застаріле конструктивне рішення. При роботі в ланці, при спрацюванні вихідний звук нечіткий, немає можливості перевірки та індифікації спрацювання сигналу. Тому провідні виробники дихальних апаратів стали розміщувати свисток поруч або разом з манометром на грудях пожежного. Технічне рішення такого розміщення є у приведених нижче дихальних апаратів:
- AirMaXX (з опцією «SL» комбінованим манометром) виробник «MSA» (Німеччина),
- AirGo (з опцією «SL» комбінованим манометром) виробник «MSA» (Німеччина),
- Drager PSS 4000, виробник «Drager» (Німеччина),
- Drager PSS 5000, виробник «Drager» (Німеччина),
- Propak F-EZ-Flo, виробник «SCOTT» (Великобританія–США),
- Propak F, виробник «SCOTT» (Великобританія–США),
- Aeris Phase 2, виробник «Honeywell Safety Products» (США).
Дане розташування свистка (на грудях пожежного) дає важливі переваги для забезпечення безпеки:
- звуковий сигнал чітко чути навіть при шумі;
- легко перевірити роботу свистка і ідентифікувати сигнал, затиснувши і віджавши його долонею;
- свисток не забруднюється в порівнянні з розташуванням на редукторі.
Щодо інших виробників
Дата подання: 13 червня 2019 12:51
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:34
Просимо надати перелік дихальних апаратів різних виробників, технічні характеристики яких відповідали б умовам Тендерної документації
Відповідь: Для Замовника торгів в цієї закупівлі важлива поперед всього економічна доцільність, яка зумовлена насамперед економією державних коштів при закупівлі з урахуванням вже існуючого в експлуатації обладнання. Але не зважаючи на це перелік дихальних апаратів, які можуть задовольнити технічним вимогам документації може бути широким, від апаратів з найменшою ціною в комплектації з панорамними масками до дихальних апаратів з аналогічним (еквівалентним) з’єднанням легеневого автомата до панорамної маски.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 13 червня 2019 16:59
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:37
Чому тендерна документація містить дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, в той час коли ДСНС провело процедуру закупівлі відкриті торги (з публікацією англійською мовою) за предметом "Пожежно-рятувальні автомобілі для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби", зареєстрованої за ідентифікатором UA-2019-03-25-002420-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-002420-b), Тендерною документацією якої встановлювались вимоги до комплектації автомобіля, в т.ч. до дихального апарату на стисненому повітрі, що викладені таким чином, щоб участь в процедурі закупівлі могли взяти різні виробники товару, тобто без обмеження конкуренції. Таким чином просимо привести вимоги до предмету закупівлі у відповідності до вимог тендерної документації оприлюдненої при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі, відповідно усунувши умови, що суперечать законодавству з питань публічних закупівель. Такі зміни також призведуть до значної економії коштів. Варто зазначити, що частина з цих автомобілів буде направлена на укомплектування пожежного підрозділу Вишгородського району.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник торгів технічними вимогами не обмежує вільної конкуренції і не обмежує кількісті можливих учасників або виробників які можуть запропонувати варіанти пропозицій які прописані в попередньої відповіді. Уважно вивчаючи запропоновану як приклад закупівлі яка не обмежує конкуренції – закупівлю за предметом "Пожежно-рятувальні автомобілі для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби", зареєстрованої за ідентифікатором UA-2019-03-25-002420-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-002420-b), хочемо зазначити що ця тендерна документація передбачає закупівлю всього у двох можливих виробників дихальних апаратів, хоча в дійсності на ринку України їх значно більше. Тому по відношенню до інших виробників, які не попали в тендерну документацію цієї закупівлі ці вимоги вже є що найменш не коректними. Стосовно тендерних пропозицій учасників цієї закупівлі зазначаємо що один із учасників запропонував два варіанта дихальних апаратів від вказаних в документації виробників, але в одному із варіантів дихальні апарати в комплекті з панорамними масками відповідають вимогам тендерної документації лише частково. Тому змінювати існуючу тендерну документацію в відповідності до приведеної вище закупівлі вважаємо не доцільним.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-10-001332-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОСТ-01", Код ЄДРПОУ:32960947
Дата подання: 22 червня 2019 12:42
Щодо виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель (в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Тендерна документація містить умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційні умови описані в скарзі, що додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2019 17:33
Рішення від 26.06.2019 № 8428 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 17:33
Рішення від 12.07.2019 №9409.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 00:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації рішенням тендерного комітету від 23 07 2019 року №26
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2019 15:17

Документи подані скаржником

22 червня 2019 12:42
Платіжне доручення (2).pdf
22 червня 2019 12:42
Скарга.pdf
22 червня 2019 12:42
Платіжне доручення (2).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОСТ-01" 379 980,00
UAH з ПДВ
357 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техніка для життя 398 640,00
UAH з ПДВ
357 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.ЕЙ.САПЛАЙ" 399 984,00
UAH з ПДВ
399 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 22:02
Електронний підпис
30 липня 2019 22:00
Криваль.pdf
30 липня 2019 22:00
лицензия.pdf
30 липня 2019 22:00
20190730_181238260_14445.PDF
30 липня 2019 17:21
Електронний підпис
30 липня 2019 17:20
27. Проект договору.pdf
30 липня 2019 17:20
25. Копія паспорту.pdf
30 липня 2019 17:20
21. Довідка - санкції.pdf
30 липня 2019 17:20
15. Довідка з банку.pdf
30 липня 2019 17:20
10. Статут.pdf
30 липня 2019 17:20
8.9. Паспорт ПОСТАУЕР+.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 17:48
Електронний підпис
30 липня 2019 17:46
45. Паспорт Drager PSS4000.pdf
30 липня 2019 17:46
43. Висновок СЕЕ Drager.pdf
30 липня 2019 17:45
21. Довідка МТБ.pdf
30 липня 2019 17:45
18. Витяг ПДВ.pdf
30 липня 2019 17:45
17. Статистика.pdf
30 липня 2019 17:45
16. Витяг ЄДР 22.07.19 зав..pdf
30 липня 2019 17:45
13. Статут.pdf
30 липня 2019 17:45
12. Опис.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 16:02
техн. специфікація.pdf
30 липня 2019 16:02
тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2019 21:11
Електронний підпис
26 червня 2019 21:02
Сертиф.,Висновки.zip
26 червня 2019 21:02
Регістр. докум.zip
26 червня 2019 21:02
Листи-гарантії.zip
26 червня 2019 21:02
Довідки.zip
26 червня 2019 21:02
Банк.докум.zip
26 червня 2019 21:02
згода на збір данних.pdf
26 червня 2019 21:02
тех спец.pdf
26 червня 2019 21:02
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОСТ-01"

ТОВ Техніка для життя

ТОВ "Ю.ЕЙ.САПЛАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОСТ-01"
#32960947
Очікує рішення 357 599,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 13:43

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 серпня 2019 11:11
Коментар щодо відміни: на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
16 серпня 2019 11:08
протокол 30 1 001 на сайт.pdf