Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

навчальні засоби
Очікувана вартість
928 600,00 UAH
UA-2019-06-10-001238-b bad4da03e379445983a3fa8bbcdd3a37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:34
Очікувана вартість: 928 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


детальна інформація у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету фізики, згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Кравчука, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згіндо наданих накладних, за рахунок коштів освітньої субвенції та місцевого бюджету. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-001238-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС", Код ЄДРПОУ:42102007
Дата подання: 14 червня 2019 18:18
Дискрімінаційні умови
Тендерному комітету
Управління освіти Луцької міської ради

від ТОВ «КАБІНЕТУС»

ЗАЯВА
(в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)

В системі публічних закупівель «Prozorro» товариство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету: «80520000-5 - навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету фізики)
Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаємо, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
Оголошена закупівля фактично становить та розділена на 2 окремих лоти, які в тендерній пропозиції відображені в Додаток 3 та Додаток 4.
У вибіркових позиціях найменувань навчальних засобів зазначених додатках 3 та 4, в розділі «Комплектація» у завуальованій формі Замовником зазначено дискримінаційну вимогу у вигляді: «Даний комплект повинен мати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, затвердженого відповідним органом МОН України».
Наприклад, зазначена вимога в розділі «комплектація» прописана по найменуваннях №№ 10, 12, 17, 19 Додатку № та по найменуваннях №№ 42, 100, 122, 141, 145 Додатку 4 до ТД.
Також доцільно звернути увагу Тендерного комітету, що вимоги до засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів фізики загальноосвітніх навчальних закладів містяться в Переліку, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016р. №704.
Вказаний нормативно-правовий акт не передбачає вимог щодо надання саме свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на підтвердження комплектації чи інших параметрів/характеристик засобів навчання та обладнання.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником безпідставних умов в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Крім цього, в п.147 технічного завдання Додатку 4 Замовником запропоновано найменування оснащення, а саме «Цифровий вимірювальний комплекс з фізики для вчителя Vernier™» з прив’язкою до комплектації.
Визначення найменування конкретної торгової марки із відповідної комплектацією, вважаємо, є дискримінаційним положенням ТД, оскільки містить ознаки визначення умов ТД в інтересах учасника, «підготовленого» до даної закупівлі.
Крім цього, у вимогах до предмету закупівлі Замовником визначено обов’язок та наслідок для учасника у вигляді «у термін 3-х робочих днів на вимогу Замовнику надати зразки запропонованого товару у складі пропозиції та методичні рекомендації для проведення лабораторних та демонстраційних робіт з фізики у відповідності до вимог закупівлі та тендерної документації у випадку не виконання даної вимоги Замовника учасника буде дискваліфіковано».
Вважаємо, що вимога про зобов’язання учасника надати зразки протягом 3-х робочих днів, а також визначений Замовником наслідок у вигляді відхилення пропозиції у випадку відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, є дискримінаційними.
Вказана вимога, у випадку реалізації прописаного права Замовником, з об’єктивних причин та у визначені строки є можливою для виконання лише учасникам, заздалегідь «підготовленим» до даного тендеру.
Встановлення вимог про надання запрошуваних зразків на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» у короткий проміжок часу свідчить про складення умов ТД в інтересах окремого учасника.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, зазначення в умовах ТД вимог про надання запрошуваних зразків є завуальованою формою створення переваг для окремого учасника.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.

Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Надати роз’яснення щодо тендерної документації в частині зазначення правових підстав вимог у ТД у вигляді:
- «Даний комплект повинен мати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, затвердженого відповідним органом МОН України»;
- пропозиції найменування оснащення, а саме конкретної торгової марки з прив’язкою до комплектації «Цифровий вимірювальний комплекс з фізики для вчителя Vernier™»;
- визначення обов’язку та наслідку для учасника у вигляді «у термін 3-х робочих днів…».
2. Внести зміни до тендерної документації з врахуванням даної заяви шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України.


Директор ТОВ «КАБІНЕТУС» Юшак О.

14.06.2019р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 червня 2019 16:07
У відповідь на скаргу ТОВ «КАБІНЕТУС» від 14.06.2019 (в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі») в системі публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю товару по предмету: «80520000-5 - навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету фізики)
У позиціях найменувань навчальних засобів зазначених в додатках 3 та 4, в розділі «Комплектація» вимога у вигляді: «Даний комплект повинен мати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, затвердженого відповідним органом МОН України», буде виключена відповідно до Переліку, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016р. №704. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну Документацію.
Щодо посилання на конкретну марку в п.147 технічного завдання Додатку, а саме «Цифровий вимірювальний комплекс з фізики для вчителя Vernier™» повідомляємо, що відповідно до Тендерної документації «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Можлива вимога замовника про надання зразків товару для кваліфікації не є безумовною і спрямована на забезпечення участі у закупівлі реальних постачальників які спроможні підтвердити реальну можливість поставки товару належної якості у строки необхідні замовнику.
При цьому, строк три робочі дні є достатнім, щоб доставити необхідне обладнання у будь яку точку України, оцінити його та повернути учаснику після кваліфікації, а при необхідності він може бути продовжений замовником.
Номер вимоги: UA-2019-06-10-001238-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС", Код ЄДРПОУ:42102007
Дата подання: 14 червня 2019 18:20
Дискрімінаційні умови
Тендерному комітету
Управління освіти Луцької міської ради

від ТОВ «КАБІНЕТУС»

ЗАЯВА
(в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)

В системі публічних закупівель «Prozorro» товариство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету: «80520000-5 - навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету фізики)
Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаємо, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
Оголошена закупівля фактично становить та розділена на 2 окремих лоти, які в тендерній пропозиції відображені в Додаток 3 та Додаток 4.
У вибіркових позиціях найменувань навчальних засобів зазначених додатках 3 та 4, в розділі «Комплектація» у завуальованій формі Замовником зазначено дискримінаційну вимогу у вигляді: «Даний комплект повинен мати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, затвердженого відповідним органом МОН України».
Наприклад, зазначена вимога в розділі «комплектація» прописана по найменуваннях №№ 10, 12, 17, 19 Додатку № та по найменуваннях №№ 42, 100, 122, 141, 145 Додатку 4 до ТД.
Також доцільно звернути увагу Тендерного комітету, що вимоги до засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів фізики загальноосвітніх навчальних закладів містяться в Переліку, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016р. №704.
Вказаний нормативно-правовий акт не передбачає вимог щодо надання саме свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на підтвердження комплектації чи інших параметрів/характеристик засобів навчання та обладнання.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником безпідставних умов в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Крім цього, в п.147 технічного завдання Додатку 4 Замовником запропоновано найменування оснащення, а саме «Цифровий вимірювальний комплекс з фізики для вчителя Vernier™» з прив’язкою до комплектації.
Визначення найменування конкретної торгової марки із відповідної комплектацією, вважаємо, є дискримінаційним положенням ТД, оскільки містить ознаки визначення умов ТД в інтересах учасника, «підготовленого» до даної закупівлі.
Крім цього, у вимогах до предмету закупівлі Замовником визначено обов’язок та наслідок для учасника у вигляді «у термін 3-х робочих днів на вимогу Замовнику надати зразки запропонованого товару у складі пропозиції та методичні рекомендації для проведення лабораторних та демонстраційних робіт з фізики у відповідності до вимог закупівлі та тендерної документації у випадку не виконання даної вимоги Замовника учасника буде дискваліфіковано».
Вважаємо, що вимога про зобов’язання учасника надати зразки протягом 3-х робочих днів, а також визначений Замовником наслідок у вигляді відхилення пропозиції у випадку відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, є дискримінаційними.
Вказана вимога, у випадку реалізації прописаного права Замовником, з об’єктивних причин та у визначені строки є можливою для виконання лише учасникам, заздалегідь «підготовленим» до даного тендеру.
Встановлення вимог про надання запрошуваних зразків на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» у короткий проміжок часу свідчить про складення умов ТД в інтересах окремого учасника.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, зазначення в умовах ТД вимог про надання запрошуваних зразків є завуальованою формою створення переваг для окремого учасника.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.

Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Надати роз’яснення щодо тендерної документації в частині зазначення правових підстав вимог у ТД у вигляді:
- «Даний комплект повинен мати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, затвердженого відповідним органом МОН України»;
- пропозиції найменування оснащення, а саме конкретної торгової марки з прив’язкою до комплектації «Цифровий вимірювальний комплекс з фізики для вчителя Vernier™»;
- визначення обов’язку та наслідку для учасника у вигляді «у термін 3-х робочих днів…».
2. Внести зміни до тендерної документації з врахуванням даної заяви шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України.


Директор ТОВ «КАБІНЕТУС» Юшак О.

14.06.2019р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 червня 2019 16:07
У відповідь на скаргу ТОВ «КАБІНЕТУС» від 14.06.2019 (в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі») в системі публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю товару по предмету: «80520000-5 - навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету фізики)
У позиціях найменувань навчальних засобів зазначених в додатках 3 та 4, в розділі «Комплектація» вимога у вигляді: «Даний комплект повинен мати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, затвердженого відповідним органом МОН України», буде виключена відповідно до Переліку, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016р. №704. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну Документацію.
Щодо посилання на конкретну марку в п.147 технічного завдання Додатку, а саме «Цифровий вимірювальний комплекс з фізики для вчителя Vernier™» повідомляємо, що відповідно до Тендерної документації «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Можлива вимога замовника про надання зразків товару для кваліфікації не є безумовною і спрямована на забезпечення участі у закупівлі реальних постачальників які спроможні підтвердити реальну можливість поставки товару належної якості у строки необхідні замовнику.
При цьому, строк три робочі дні є достатнім, щоб доставити необхідне обладнання у будь яку точку України, оцінити його та повернути учаснику після кваліфікації, а при необхідності він може бути продовжений замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" 689 450,00
UAH з ПДВ
689 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" 875 000,00
UAH з ПДВ
874 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 927 800,00
UAH з ПДВ
874 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 927 500,00
UAH з ПДВ
927 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 20:03
ТУ кабінети Шелест.pdf
04 липня 2019 20:03
Сертифікат ISO 9001.pdf
04 липня 2019 20:03
Свідоцтво.pdf
04 липня 2019 20:03
Лист відгук №1 Львів.PDF
04 липня 2019 20:03
Витяг Шелест 26.06.19.pdf
04 липня 2019 20:03
Авторизація.pdf
04 липня 2019 20:03
Тендерна пропозиція.PDF
04 липня 2019 20:03
ст. 17.PDF
04 липня 2019 20:03
Проект договору.PDF
04 липня 2019 20:03
Про Учасника.PDF
04 липня 2019 20:03
Intboard ISO 14001.pdf
04 липня 2019 20:03
Intboard ISO 9001.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 18:03
Електронний підпис
16 липня 2019 18:03
Податкова.pdf
16 липня 2019 18:03
Довідки ст.17.pdf
16 липня 2019 18:03
МВС.pdf
11 липня 2019 17:54
Електронний підпис
04 липня 2019 23:58
Електронний підпис
04 липня 2019 23:57
Довідки.pdf
04 липня 2019 23:57
Проект договору.pdf
04 липня 2019 23:57
Аналогічний договір.pdf
04 липня 2019 23:57
Установчі.pdf
04 липня 2019 23:57
Технічна частина.pdf
04 липня 2019 23:57
Авторизаційний.pdf
04 липня 2019 23:57
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 23:57
Авторизаційний ІНТО.pdf
04 липня 2019 23:57
Лист відгук.jpg
04 липня 2019 23:57
Порівняльна таблиця .pdf

Публічні документи

04 липня 2019 23:55
Електронний підпис
04 липня 2019 23:54
Штатний розпис.PDF
04 липня 2019 23:54
ТУ Кабінети.PDF
04 липня 2019 23:54
Статут.PDF
04 липня 2019 23:54
Стаття 17.pdf
04 липня 2019 23:53
Пропозиція.pdf
04 липня 2019 23:53
Проект договору.pdf
04 липня 2019 23:53
паспорт код директор.pdf
04 липня 2019 23:53
Опис.pdf
04 липня 2019 23:53
ДСЕЕ Механіка.PDF
04 липня 2019 23:53
ДСЕЕ Кабінет фізики.pdf
04 липня 2019 23:53
Договір поставки.PDF
04 липня 2019 23:53
Договір оренди майна.pdf
04 липня 2019 23:53
Довідка працівники.pdf
04 липня 2019 23:53
Довідка мтб.pdf
04 липня 2019 23:53
Гарантійні листи.pdf
04 липня 2019 23:53
Відомості.pdf
04 липня 2019 23:53
Відгук Сарни.pdf
04 липня 2019 23:53
Відгук Житомир.PDF
04 липня 2019 23:53
Витяг з протоколу.pdf
04 липня 2019 23:53
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 липня 2019 23:53
Витяг ПДВ.pdf
04 липня 2019 23:53
Виписка ЄДРПОУ.PDF
04 липня 2019 23:52
Видаткова Сарни.PDF
04 липня 2019 23:52
Видаткова Житомир.jpg
04 липня 2019 23:52
Авторизаційний.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 22:21
СТАТУТ.PDF
04 липня 2019 22:21
Стаття 17.pdf
04 липня 2019 22:21
Санкції.pdf
04 липня 2019 22:21
Пропозиція.pdf
04 липня 2019 22:21
Опис документів.PDF
04 липня 2019 22:21
Лист щодо ліцензії.pdf
04 липня 2019 22:21
Захист довкілля.pdf
04 липня 2019 22:21
Врахування витрат.pdf
04 липня 2019 22:21
ВІдомості з ЄДРПОУ.PDF
04 липня 2019 22:21
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
Відхилено 689 450,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС"
#42102007
Переможець 874 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС"
#42102007
874 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 11:45
дод. угода КАБІНЕТУС.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 17:04
договір фізика.pdf укладений
31 липня 2019 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продоження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 35/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML