Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти навчального обладнання, приладдя та засоби для оснащення кабінетів біології та географії
Очікувана вартість
880 412,00 UAH
UA-2019-06-10-001226-b 3f2803bb62c241538f01c7609345e3ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курта Ірина Василівна

+380617077019 int.svitanok@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20520836
Вебсайт: http://www.int-Svitanok.zp.ua
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Контактна особа: Курта Ірина Василівна
+380617077019
int.svitanok@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 14:55
Очікувана вартість: 880 412,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 804,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект навчального обладнання, приладдя та засоби для оснащення кабінету біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект навчального обладнання, приладдя та засоби для оснащення кабінету географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п‘ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-001226-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 15 червня 2019 14:18
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
9. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивного комплексу, кабінету біології та географії.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п. 9. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивного комплексу, кабінету біології та географії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 16:39
Шановний учасник! Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст.22 ч.2 п.3 Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO9001:2015 - сертифікат на систему якості виробництва. Сертифікат ISO14001:2015 - сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже цей сертифікат стосується захисту довкілля. Таким чином, обидва стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмету закупівлі. Вимоги Замовника які включено до тендерної документації, щодо надання вищезазначених сертифікатів відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".Публічні закупівлі регламентує ЗУ "Про публічні закупівлі", інші вимоги регламентуються відповідними профільними Законами та нормативно-правовими документами. Звертаємо увагу, що всі документи, що передбачені Замовником у тендрній документації не суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та не носять дискримінаційний характер щодо обмеження участі. Такі документи може отримати будь-який учасник
Номер вимоги: UA-2019-06-10-001226-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 15 червня 2019 14:19
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 16:13
Шановний учасник!
Вимоги щодо сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та документів що підтверджують їх дійсність наведені у Додатку 2 до тендерної документації. На виконання нормативних вимог Замовником будуть прийматися сертифікати видані тільки акредитованими органами сертифікації, перелік яких є доступним на сайті НААУ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна 875 800,00
UAH з ПДВ
875 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович 879 000,00
UAH з ПДВ
879 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 14:05
Електронний підпис
03 липня 2019 14:04
МВС
03 липня 2019 14:04
ДПІ
03 липня 2019 14:04
Щодо ст.17
03 липня 2019 14:04
Щодо корупції
03 липня 2019 14:04
Довідка щодо корупції
28 червня 2019 05:48
Електронний підпис
28 червня 2019 05:47
Оновлена пропозиція
24 червня 2019 20:33
Електронний підпис
24 червня 2019 20:29
Установчі документи.pdf
24 червня 2019 20:29
Техічна специфікація.pdf
24 червня 2019 20:29
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2019 20:29
Сертифікати7_ч.1.PDF
24 червня 2019 20:29
Сертифікати6.PDF
24 червня 2019 20:29
Сертифікати5.PDF
24 червня 2019 20:29
Сертифікати4.PDF
24 червня 2019 20:29
Сертифікати3.pdf
24 червня 2019 20:29
Сертифікати2.PDF
24 червня 2019 20:29
Сертифікати1.PDF
24 червня 2019 20:29
Секртифікати7_ч.3.pdf
24 червня 2019 20:29
Секртифікати7_ч.2.PDF
24 червня 2019 20:29
Проект договору.pdf
24 червня 2019 20:29
лист-відгук.jpg
24 червня 2019 20:29
Лист МОН.PDF
24 червня 2019 20:29
Лист згода.pdf
24 червня 2019 20:29
Договір з виробником.PDF
24 червня 2019 20:29
Довідка ст 17.pdf
24 червня 2019 20:29
Довідка ст 16.pdf
24 червня 2019 20:29
Аналогічний договір.PDF
24 червня 2019 20:29
Авторизаційний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна

ФОП Рудик Віктор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
Переможець 875 800,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 10:51

Документи

02 липня 2019 10:51
Електронний підпис
02 липня 2019 10:49
Повідомлення
27 червня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (припинено)
27 червня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
875 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 10:51
Електронний підпис
02 липня 2019 10:49
Повідомлення
27 червня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (припинено)
27 червня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 16:33
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 12:52
Договір укладений
16 липня 2019 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 875 800,00
UAH