Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт фасадів та покрівлі будівлі КЗО "Спеціалізована школа №13" Дніпровської міської ради по вул. Михайла Драгоманова, 50 у м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
40 232 403,60 UAH
UA-2019-06-10-001151-b d5d8176fdc274300992bcea10bdfd902
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 40 232 403,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201 162,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 201000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт фасадів та покрівлі будівлі КЗО "Спеціалізована школа №13" Дніпровської міської ради по вул. Михайла Драгоманова, 50 у м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Михайла Драгоманова, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку, протягом 10 (десяти) робочих днів перераховує Генпідряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 13:25
Документи для переможця Додаток 4.doc
10 червня 2019 13:25
Інші документи Додаток 3.doc
10 червня 2019 13:25
стаття 17 Додаток 2.doc
10 червня 2019 13:25
стаття 16 Додаток 1.doc
10 червня 2019 13:25
Додаток 7 Технічне завдання.doc
10 червня 2019 13:25
Проект договору Додаток 6.doc
10 червня 2019 13:25
Форма пропозиції Додаток 5.doc
10 червня 2019 13:25
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 40 231 739,15
UAH з ПДВ
40 231 739,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 17:15
відповідність.rar
21 червня 2019 17:15
кошторис.rar
21 червня 2019 17:15
Довіреність 40.zip
21 червня 2019 17:15
гарантия 11023.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

Інформація про відміну

Дата відміни
26 червня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій