Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт (термореновація утеплення стін) житлового корпусу Луцького геріатричного пансіонату, м.Луцьк, вул.Теремнівська,70»
Очікувана вартість
3 999 372,00 UAH
UA-2019-06-10-001012-b ● a59dc4df445245a0adef10a1c4097226
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ілона Лавренчук +380332729077 gpd7030@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 3 999 372,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 993,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19996.86 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт (термореновація утеплення стін) житлового корпусу Луцького геріатричного пансіонату, м.Луцьк, вул.Теремнівська,70» (Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул. Теремнівська,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 15:13 |
ПЕРЕЛІК змін.doc | |
18 червня 2019 15:13 |
ТД (Нова редакція).doc | |
18 червня 2019 15:13 |
Паспорт оздоблення фасадів.jpg | |
10 червня 2019 12:43 |
Паспорт оздоблення фасадів.jpg | |
10 червня 2019 12:43 |
Додаток 12. Технічна частина.doc | |
10 червня 2019 12:43 |
ТД.doc |
18 червня 2019 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 червня 2019 15:13 |
ПЕРЕЛІК змін.doc
|
||||||
18 червня 2019 15:13 |
ТД (Нова редакція).doc
|
||||||
18 червня 2019 15:13 |
Паспорт оздоблення фасадів.jpg
|
||||||
10 червня 2019 12:43 |
Паспорт оздоблення фасадів.jpg
|
||||||
10 червня 2019 12:43 |
Додаток 12. Технічна частина.doc
|
||||||
10 червня 2019 12:43 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічної частини.
Дата подання: 14 червня 2019 08:09
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:05
Згідно з пунктом 6.2.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (із змінами і доповненнями), для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Тендерна документація містить технічну частину (додаток 12), у якій викладені обсяги робіт, що закуповуються, однак не наведена відомість ресурсів.
За таких обставин учасник процедури закупівлі не має можливості належним чином оцінити економічний зміст та характер виконуваної роботи відповідно до прийнятих замовником проектних рішень.
Виходячи з викладеного вище, просимо привести тендерну документацію у відповідність до пункту 6.2.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та надати відомість ресурсів до обсягів робіт, що закуповуються, відповідно до прийнятих проектних рішень, або затверджену проектну документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни щодо даного питання.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 14 червня 2019 08:21
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:05
Додатком 5 до тендерної документації, крім іншого, передбачено, що “Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) з аналогічним предметом закупівлі (БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ): НОВЕ БУДІВНИЦТВО, РЕКОНСТРУКЦІЯ із схожими видами будівельно-монтажних робіт”
У той же час, предметом закупівлі у даних відкритих торгах є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ .
За таких обставин, в силу положень Додатку 5 до тендерної документації, договори підряду на виконання капітального ремонту об’єктів із схожими видами будівельно-монтажних робіт не будуть вважатися аналогічними договорами, що не відповідає суті поняття “аналогічний договір” в контексті предмета закупівлі даного тендеру.
Очевидно, що вказане положення Додатку 5 було внесено внаслідок допущеної технічної помилки, однак, носить ознаки дискримінації.
Виходячи з викладеного вище, просимо внести зміни до тендерної документації (додаток 5) в частині приведення визначення аналогічних договорів у відповідність до предмета закупівлі, щодо якого проводяться відкриті торги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни щодо даного питання.
Щодо розміру кошторисної заробітної плати, прийнятої замовником
Дата подання: 14 червня 2019 09:10
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:06
Шановний замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку з набранням чинності з 04.09.2018 р. Наказу Мінрегіону 27.07.2018 N 196 в Україні юридично і фактично скасоване централізоване регулювання розміру кошторисної заробітної плати у будівництві.
Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 N 281, зареєстрованого у Мін'юсті 11.11.2016 за N 1469/29599 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 N 196, далі - Порядок), розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Листом від 13.02.2019 р. N 8/15.3/298-19 Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Мінрегіону України вказує, що величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік (за сценарієм 1). Інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності, зокрема у будівництві, за період з початку року (у розрахунку на одного штатного працівника) оприлюднюється на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України у розділі "Статистична інформація", рубриці "Демографічна та соціальна статистика", категорії "Ринок праці", підкатегорії "Оплата праці та соціально-трудові відносини". Прогнозні показники індексів споживчих цін містяться в прогнозах економічного і соціального розвитку України на відповідний рік, які схвалюються постановами Кабінету Міністрів України. РІШЕННЯ ЩОДО РОЗМІРУ КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ПРИЙМАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ БУДІВНИЦТВА АБО ІНВЕСТОРОМ (РОЗПОРЯДНИКОМ КОШТІВ).
У зв’язку з цим просимо роз’яснити, який розмір кошторисної заробітної плати прийнято замовником (інвестором) у проектно-кошторисній документації на об’єкті «Капітальний ремонт (термореновація утеплення стін) житлового корпусу Луцького геріатричного пансіонату, м.Луцьк, вул.Теремнівська,70» ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно проектно-кошторисної документації, середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розряді робіт 3,8) становить 7000,00 грн.
Щодо застосування коефiцiєнта для урахування впливу умов виконання будiвельних pобiт К=1,2
Дата подання: 14 червня 2019 10:08
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:07
Шановний замовнику!
Аналіз тендерної документації на проведення відкритих торгів дає підстави вважати, що виконання робіт планується здійснювати на об’єкті, що експлуатується – житловому корпусі, де будуть проживати (перебувати) люди під час виконання робіт.
Разом з тим, згідно з пунктом 1 таблиці Г1 Додатку Г (обов’язковий) ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 “Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи” при виконанні робіт виконання будівельних робіт в експлуатованих будівлях та спорудах, звільнених від устаткування та інших предметів, що заважають нормальному виконанню робіт, передбачає застосування коефіцієнта для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом К=1,2.
У зв’язку з цим просимо роз’яснити, чи допускається застосування коефіцієнта К=1,2 для врахування впливу умов виконання робіт згідно з ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 при розрахунку ціни тендерної пропозиції та вартості робіт на об’єкті «Капітальний ремонт (термореновація утеплення стін) житлового корпусу Луцького геріатричного пансіонату, м.Луцьк, вул.Теремнівська,70» ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При розрахунку ціни тендерної пропозиції та вартості робіт на об’єкті допускається застосування коефіцієнта К=1,2, так як будівля під час виконання ремонтних робіт продовжуватиме експлуатуватися за своїм основним функціональним призначенням.
Використання електронного підпису
Дата подання: 16 червня 2019 06:32
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:08
Згідно з умовами тендерної документації “Cтворення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). ”
У зв'язку з цим просимо роз'яснити наступні питання:
1) чи достатньо для виконання вимог тендерної документації підписати подану тендерну пропозицію шляхом створення КЕП з використанням функціоналу авторизованого електронного майданчика?
2) Чи зобов’язаний учасник підписувати кваліфікованим електронним підписом кожен окремий документ, що подається у складі тендерної пропозиції з використанням відповідних засобів кваліфікованого електронного підпису?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Після завантаження пакету документів тендерної пропозиції, учасником накладається електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП), наданий Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК), який підтримується функціоналом авторизованого електронного майданчика.
Обсяги фінансування робіт у 2019 р та 2020 р.
Дата подання: 16 червня 2019 06:34
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:08
Згідно тендерної документації та оголошення строк виконання робіт становить до 31.12.2020 року за умови повного фінансування.
У зв'язку з цим просимо роз'яснити, який обсяг фінансування робіт очікується (планується) у 2019 році та 2020 році відповідно.
Відповідь: Згідно рішення сесії Волинської обласної ради на фінансування даного об'єкту у 2019 році передбачено 1951629,20 гривень, яка включає витрати підрядника і замовника.
Стосовно можливості заміни бітума на більш сучасні матеріали
Дата подання: 16 червня 2019 09:52
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:08
Ресурсними елементними кошторисними нормами , які примінені у Додтку 12, передбачено виконання гідроізоляційних та інших робіт з використанням бітума так.зв. гарячим методом (попередньо розігнутого у мобільному бітумному котлі).
Але сучасні технології гідроізоляційних робіт на гурті та фундаментах дозволяються використовувати полімерні та/або модифіковані бітумні мастики, які є набагатоефектиснішими та довговічнішими за гарячий бітум. Крім того, при викоританні полімерних (модифікованих) бітумних мастик не потрібно витрачати енергоносителі для розігріву бітуму та спеціальні пристосовання – бутумні котли, що веде до економії та недопущенні зайвого витрачання бюджетних коштів.
Тому прошу роз'яснити: чи має право учасник не використосвувати і не зазначати у відомості ресурсів машини і механізми, передбачені ресурсними елементними нормами, зазначеними у додатку 12, але які фактично не будуть виготовуватися при виконанні робіт (через технічну недоцільність або економічну необгрунтованівсть) ? – наприклад бітумні котли, коли роботи будуть виковуватися полімерними бітумними мастиками без їх розігрівання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічним завданням та відомістю матеріальних ресурсів на виконання робіт по даному об’єкту, застосування бітумних полімерних мастик не передбачено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2019 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Ефект |
2 519 862,28
UAH з ПДВ
|
2 519 862,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
3 193 167,00
UAH з ПДВ
|
3 193 167,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство " Дім Фасадів " |
3 589 983,60
UAH з ПДВ
|
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПМК-НОВА" |
3 591 066,13
UAH з ПДВ
|
3 489 066,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬСПЕЦБУД" |
3 990 372,00
UAH з ПДВ
|
3 895 011,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Ефект #30887436 |
Відхилено |
2 519 862,28
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 07:44
|
|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
Відхилено |
3 193 167,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 12:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне підприємство " Дім Фасадів " #40640521 |
Відхилено |
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 15:42
|
|
ПП "ПМК-НОВА" #39291539 |
Переможець |
3 489 066,13
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 10:35
|
ДУ№8 Пансіонат 1.08.2019 29_19 від 20.12.24.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:17
|
дод угода №7 ВІД 28.12.23 Луцький геріатричний.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 12:25
|
Дод.угода №6 від 13.12.2022.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:08
|
Додаткова угода 5 від 30.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 11:35
|
Дод. угода №4 від 02.09.2021.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:18
|
Дод.угода № 3 від 31.05.2021.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:30
|
ДУ №2 від 29.12.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2019 10:31
|
Дод.угода № 1 від 13.11.19.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 10:05
|
договір 29-19_01.08.2019.pdf | укладений |
02 серпня 2019 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 3 489 066.13 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна місцезнаходження та банківських реквізитів Сторін, найменування Замовника, узгодження прав та обов'язків сторін. Продовження дії договору до 31.12.2021. Коригування календарного графіка виконання робіт. Ціна договору після внесення змін - 3 489 066.13 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток №2 до Договору) та орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2021 році. Ціна договору після внесення змін - 3489066,13 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до Договору. Ціна договору після внесення змін - 3 489 066.13 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору до 31.12.2022. Коригування календарного графіка виконання робіт. Ціна договору після внесення змін - 3 489 066.13 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору до 31.12.2023. Завершення робіт до 31.12.2023. Коригування календарного графіка виконання робіт по об`єкту (Додаток №2 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, відкоригувати календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |