Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж водопостачання – ділянки водопровідної мережі від Лідньовських резервуарів до 25 А н/с по Саржиному Яру в районі вулиці Кленової в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
15 122 473,00 UAH
UA-2019-06-10-000804-c 3ea3d1ff709a4a36a568746b46cde8eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 20:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 11:21
Очікувана вартість: 15 122 473,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 367,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування- Кошти міського бюджету міста Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж водопостачання – ділянки водопровідної мережі від Лідньовських резервуарів до 25 А н/с по Саржиному Яру в районі вулиці Кленової в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 20:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 20:09
Додаток № 1.doc
10 червня 2019 20:09
Додаток № 5.doc
10 червня 2019 20:09
Тендерна документація.docx
10 червня 2019 20:09
Додаток № 4.docx
10 червня 2019 20:09
Додаток № 3.docx
10 червня 2019 20:09
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
10 червня 2019 20:09
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГАРАНТСПЕЦБУД ЛТД 15 000 000,00
UAH з ПДВ
14 909 266,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІМУС ВІА" 15 085 672,00
UAH з ПДВ
14 954 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 14:50
Електронний підпис
05 липня 2019 14:31
Довідка ДФС
05 липня 2019 14:31
Довідка МВС
25 червня 2019 16:06
Електронний підпис
25 червня 2019 16:01
24_док_Ліцензія.PDF
25 червня 2019 16:01
23_док_Санкціі_ та інше.pdf
25 червня 2019 16:01
21_док_Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2019 16:00
19_док_Субпідрядники.pdf
25 червня 2019 16:00
18_док_Захист довкілля.pdf
25 червня 2019 16:00
14_док_Статут.PDF
25 червня 2019 16:00
13_док_Податки та збори.pdf
25 червня 2019 16:00
9_док_Працівники.pdf
25 червня 2019 16:00
6_док_Договір авто_Акт_2.pdf
25 червня 2019 16:00
5_док_Договір авто_2.pdf
25 червня 2019 16:00
4_док_Договір авто_Акт_1.pdf
25 червня 2019 16:00
3_док_Договір авто_1.pdf
25 червня 2019 16:00
1_док_Обладнання.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 16:15
Субпідряд.PDF
25 червня 2019 16:15
Статут Оптімус копія.PDF
25 червня 2019 16:15
Підпис договору.PDF
25 червня 2019 16:15
ПДВ.PDF
25 червня 2019 16:15
Оренда Атлас.PDF
25 червня 2019 16:15
Оренда JCB.PDF
25 червня 2019 16:15
Ліцензія.PDF
25 червня 2019 16:15
Інформаційна довідка.PDF
25 червня 2019 16:15
Достовірн інформ.PDF
25 червня 2019 16:15
Додаток 1.PDF
25 червня 2019 16:15
Довідка техніка.PDF
25 червня 2019 16:15
Довідка санкц.PDF
25 червня 2019 16:15
Довідка податки.PDF
25 червня 2019 16:15
Довідка конкуренція.PDF
25 червня 2019 16:15
Довідка довкілля.PDF
25 червня 2019 16:15
Виписка.PDF
25 червня 2019 16:15
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГАРАНТСПЕЦБУД ЛТД

ТОВ "ОПТІМУС ВІА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГАРАНТСПЕЦБУД ЛТД
#40640296
Переможець 14 909 266,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 15:52

Документи

04 липня 2019 15:52
Електронний підпис
04 липня 2019 15:51
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАРАНТСПЕЦБУД ЛТД
#40640296
14 909 266,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 15:52
Електронний підпис
04 липня 2019 15:51
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:11
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 16:42
Договірна ціна 2019-2020 (1).pdf зміни до договору
23 березня 2020 16:41
Договірна ціна 2020 (1).pdf зміни до договору
23 березня 2020 16:41
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
23 березня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:39
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 18:39
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 18:40
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
24 липня 2019 18:40
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 18:32
Договірна ціна 2019-2020.pdf укладений
24 липня 2019 18:32
Договірна ціна 2019.pdf укладений
24 липня 2019 18:32
Договір.pdf укладений
24 липня 2019 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 4.1.1. пункту 4.1. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.1.1. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати.». 2. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 8 845 146 грн. 35 коп. (вісім мільйонів вісімсот сорок п’ять тисяч сто сорок шість грн. 35 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 474 191 грн. 06 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).».
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 13 667 542 грн. 84 коп. (тринадцять мільйонів шістсот шістдесят сім тисяч п’ятсот сорок дві грн. 84 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 277 923 грн. 81 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 8 845 146 грн. 35 коп. (вісім мільйонів вісімсот сорок п’ять тисяч сто сорок шість грн. 35 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 474 191 грн. 06 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 4 822 396 грн. 49 коп. (чотири мільйони вісімсот двадцять дві тисячі триста дев’яносто шість грн. 49 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 803 732 грн. 75 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р UA268201720344271010100036044 Держказначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарантспецбуд ЛТД» ЄДРПОУ 40640296 04116, м. Київ, вул. Ванди Василевської, буд. 7 (097) 491-66-62 р/р UA813253210000026008053715327 в Західне ГРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 406402913073». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2019-2021 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 8 845 146 грн. 35 коп. (вісім мільйонів вісімсот сорок п’ять тисяч сто сорок шість грн. 35 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 474 191 грн. 06 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 4 398 709 грн. 32 коп. (чотири мільйони триста дев’яносто вісім тисяч сімсот дев’ять грн. 32 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 733 118 грн. 22 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2021р. Період виконання робіт: липень 2019р. – грудень 2021р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML