Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання Автонавантажувач в.п. до 3 т
Очікувана вартість
1 559 900,00 UAH
UA-2019-06-10-000775-c 85561a62ac1a4a8395f9dd2da0520f81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Когтєв Степан

+380442383961 KOHTIEV.SO@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Когтєв Степан
+380442383961
KOHTIEV.SO@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 12:45
Очікувана вартість: 1 559 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 599,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37437 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од.
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання Автонавантажувач в.п. до 3 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс сплачується Постачальнику протягом двадцяти п’яти банківських днів з дати надання ним рахунку (після набрання Договором чинності) (джерело фінансування - кошти підприємства) Аванс 25 Банківські 20
Поставка товару Подальша оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України (джерело фінансування - кошти підприємства) Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 08:59
Зміни (2).pdf
25 червня 2019 08:59
ТД_17_000327_Автонавантажувачі (зі змінами 2).docx
19 червня 2019 14:51
Зміни (1).pdf
10 червня 2019 18:11
Титул ТД.pdf
25 червня 2019 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 08:59
Зміни (2).pdf
25 червня 2019 08:59
ТД_17_000327_Автонавантажувачі (зі змінами 2).docx
19 червня 2019 14:51
ТД_17_000327_Автонавантажувачі (зі змінами 1).docx
10 червня 2019 18:11
ТД_17_000327_Автонавантажувачі_в.п._до_3_т_(ред1).docx
19 червня 2019 14:51
Зміни (1).pdf
10 червня 2019 18:11
Титул ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3
Дата подання: 13 червня 2019 13:32
Дата відповіді: 19 червня 2019 13:26
Доброго дня. Просимо Вас внести зміни Додаток 3 до тендерної документації ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , 4. Автонавантажувач в/п до 3т (тип двигуна електро). 2.Потужність двигуна : від 8 Квт до 10Квт; 6. Ширина: не більше 1270 мм 7.Висота по кабіні: не більше 2300 мм (або просимо обґрунтувати цей пункт); 10. Потужність насосу: від 8 Квт до 10Квт Вищезазначені зміни відповідатимуть вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», попередять дискримінацію учасників, забезпечать високий рівень конкурентності закупівлі, адже дозволять більшій кількості постачальників імпортного обладнання надати свої пропозиції. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що Замовником внесені зміни до тендерної документації
Питання щодо вартості закупівлі
Дата подання: 13 червня 2019 13:44
Дата відповіді: 19 червня 2019 12:50
Тендерна документація містить додаток 3, в якому надаються технічні характеристики навантажувачів. поділ на лоти не передбаченно, проте можливість того, що один наприклад електро буде дешевшим, а дизель - дорожчим, а ціна не проходить по виділеним коштам питання, як саме розподіляється бюджет між ними!? (адже дві одиниці дизельні, а один - електро)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається зокрема:
- очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
- кількість та місце поставки товарів.
На виконання вищезазначеної норми Закону, Замовником в оголошені UA-2019-06-10-000775-c зазначено очікувану вартість закупівлі, яка дорівнює 1 559 900,00 грн. без ПДВ, кількість товарів – 3 од. та місця їх поставки відповідно до тендерної документації.
Пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації та не може перевищувати очікувану вартість зазначену в оголошенні про проведення закупівлі.
Щодо підприємства
Дата подання: 14 червня 2019 10:53
Дата відповіді: 19 червня 2019 12:51
Доброго дня. На сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch опубліковано, що Ваше підприємство в стані припинення. Як це може відбитися на відношеннях між Вашим підприємством і Постачальником? Просимо роз’яснити.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що наразі в ДП «НЕК «Укренерго» триває процес корпоратизації з відповідною зміною форми власності. Втім, це жодним чином не відображається на поточній господарській діяльності підприємства та взаємовідносинах/взаєморозрахунках із Постачальниками.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-000775-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 13 червня 2019 17:16
Щодо внесення змін до тендерної документації
Доброго дня! Вивчивши умови тендерної закупівлі нами було встановлено один параметр, позначення якого вказано імовірно помилково. А саме: Висота по кабіні електронавантажувача складає "не менше" 2300 мм. Це є не логічним, адже таке обмеження надає можливість запропонувати техніку з будь-якою висотою, яка не зможе використовуватися для Ваших виробничих потреб. Принцип "чим більше, тим краще" не може бути застосований до габаритної висоти навантажувача, це не коректно. Пропонуємо внести зміни та зазначити правильне позначення даного параметру у редакції: "висота по кабіні не більше 2300 мм".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2019 13:26
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000775-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКП "Альфатекс", Код ЄДРПОУ:30481196
Дата подання: 14 червня 2019 10:15
Щодо терміну поставки товару
Доброго дня, шановний Замовник!
Серед принципів здійснення державних закупівель, відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема, закріплені: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Наша компанія планує взяти участь в закупівлі, та запропонувати Вам за конкурентною ціною продукцію одного з найкращих світових виробників зазначеної техніки.
Просимо внести зміни в терміни поставки Товару з урахуванням реальних строків виробництва автонавантажувачів – 120 календарних днів з моменту укладання договору, які є обґрунтованими і дотримуються абсолютно всіма виробниками техніки. Внесення зазначених змін надасть можлисість потенційним учасникам/постачальникам реально планувати свою участь з подальшою поставкою. Термін у 120 календарних днів є розрахованим з урахуванням реальних строків виробництва та доставки в Україну.
Зміни, які ми пропонуємо значно розширять коло потенційних учасників та позитивно вплинуть на якість предмета закупівлі та на економію державних коштів. Також це збільшення можливості для Вас, як Замовника, обрати техніку, яка відповідатиме вимогам максимальної ефективності та продуктивності при виконанні робіт на Вашому підприємстві, а також дозволить Вам суттєво зменшити витрати бюджету закладеного на здійснення тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2019 13:26
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000775-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ЕКВІВЕС», Код ЄДРПОУ:37502259
Дата подання: 08 липня 2019 08:34
вимога
на кваліфікацію Учасника ТОВ "Зевс"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2019 19:45
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації (далі – ТД), Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання, тощо. Документи викладені іншою іноземною мовою, ніж російська, повинні мати автентичний переклад на українською мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF).
Відповідно до примітки до Розділу ІV Додатку 3 до ТД, документи за даним розділом надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF).
Таким чином ТД не встановлено жодних вимог щодо оформлення автентичного перекладу на українською мову.
В наданій учасником довідці №3/07-Т від 02.07.2019 зазначено вичерпну інформацію на підтвердження вимог п. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що всі документи пропозиції учасника ТОВ «Зевс» в електронній системі закупівель, скріплені електронним цифровим підписом директора ТОВ «Зевс» Дягілевим Ю.А., повноваження якого, підтверджені відповідними документами в складі пропозиції.
Зазначені в Вашій вимозі аргументи щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Зевс» не можуть бути враховані замовником, оскільки є необґрунтованими, безпідставними і жодним чином не впливають на відповідність пропозиції вказаного учасника кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

08 липня 2019 08:34
Вымога Укренерго.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Зевс" 1 528 800,00
UAH
1 496 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ФОРКС" 1 549 985,01
UAH
1 496 200,00
UAH
Документи
ТОВ «ЕКВІВЕС» 1 551 687,00
UAH
1 551 687,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 09:20
Електронний підпис
16 липня 2019 09:19
Перерахунок ціни.pdf
15 липня 2019 16:33
Електронний підпис
15 липня 2019 16:32
Специфікація.xls
15 липня 2019 16:31
Перерахунок ціни.pdf
15 липня 2019 16:31
Довідка МВС.pdf
15 липня 2019 16:31
Довідка податкова.pdf
03 липня 2019 11:42
Електронний підпис
03 липня 2019 11:39
Довідка 4 ОПП.pdf
03 липня 2019 11:39
Витяг з ПДВ.pdf
03 липня 2019 11:39
Технічна частина.zip

Публічні документи

02 липня 2019 17:04
8 - Цiнова пропозицiя.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 10:52
Електронний підпис
03 липня 2019 10:51
Гарантия_4180.zip
03 липня 2019 10:51
Тендерна пропозиція.rar
03 липня 2019 10:51
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Зевс"

ТОВ "ФОРКС"

ТОВ «ЕКВІВЕС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Зевс"
#25483198
Переможець 1 496 000,00
UAH
11 липня 2019 19:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Зевс"
#25483198
1 496 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:05
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 12:08
ДУ1_Зевс (1).pdf зміни до договору
13 вересня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 10:50
Дог_17000327_19 від 31_07_19.pdf укладений
01 серпня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17000327-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 30 січня 2020
Сума оплати за договором: 1 795 199,94
UAH (в тому числі ПДВ 299 199,99 UAH)