Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 36588183 |
Вебсайт: | http://mtve.kp.km.ua |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільский, вул. Тімірязєва, 123 |
Контактна особа: |
Тарасюк Василь +380384935280 kp.mtve.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 918 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 591,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти підприємства | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2019 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2019 15:22 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
21 червня 2019 15:22 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
21 червня 2019 15:22 |
1_Додаток 2 технічні вимоги.doc | |
21 червня 2019 15:22 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
10 червня 2019 17:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
10 червня 2019 17:15 |
Додаток 4 письмова згода.doc |
21 червня 2019 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 червня 2019 15:22 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
||||||
21 червня 2019 15:22 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc
|
||||||
21 червня 2019 15:22 |
1_Додаток 2 технічні вимоги.doc
|
||||||
21 червня 2019 15:22 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
||||||
10 червня 2019 17:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
||||||
10 червня 2019 17:15 |
Додаток 4 письмова згода.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вивчивши Вашу тендерну документацію в рамках закупівлі ДК 021:2015: 43260000-3 -Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-10-000747-с), предметом якої є ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (фронтальний навантажувач), для розширення кількості учасників торгів, необхідно внести наступні зміни, які на нашу думку ні в якому разі не спричинять погіршення технічних та експлуатаційних характеристик (фронтального навантажувача), виклавши їх у наступній редакції, а саме:
- параметр пункту "Бак гідравліки встановлений позаду кабіни", таблиці Технічна специфікація , Технічних вимог до предмета закупівлі Додаток 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції "Бак гідравліки встановлений позаду або збоку кабіни"так, як це не впливає на продуктивність роботи навантажувача;
- параметр пункту "Обсяг паливного бака не менше, л 245 таблиці Технічна специфікація , Технічних вимог до предмета закупівлі Додаток 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції "Обсяг паливного бака не менше, л 230» - відповідна зміна не погіршує технічних характеристик фронтального навантажувача та суттєво не впливає на його експлуатаційні характеристики та в свою чергу розширює кількість участників;
- параметр пункту "Ємність гідравлічного бака не менше , л 220" таблиці Технічна специфікація , Технічних вимог до предмета закупівлі, Додаток 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції ""Ємність гідравлічного бака не менше , л "170" - відповідна зміна не погіршує технічних характеристик та не впливає на його експлуатаційні характеристики а навпаки сприяю суттєву економію коштів при подальшому технічному обслуговуванні фронтального навантажувача .
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація Комунального підприємства "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ" за кодом ДК 021:2015: 43260000-3 -Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-10-000747-с), предметом якої є ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (фронтальний навантажувач), не відповідає вимогам чинного законодавства України та носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
просимо:
1. Внести зміни до таблиці Технічна специфікація , Технічних вимог до предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації, які викладені в тексті даної вимоги, в рамках закупівлі ДК 021:2015: 43260000-3 -Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-10-000747-с
У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою
В силу положень вимог пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація була розроблена та затверджена КП «Міськтепловоденергія» як Замовником і містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 даного Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, технічна специфікація містить детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики.
В той же час, технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Ураховуючи викладене, КП «Міськтепловоденергія» як Замовником було самостійно визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Зважаючи на це, КП «Міськтепловоденергія» як Замовником не можуть бути прийняті вимоги стосовно внесення змін до параметрів пунктів «Обсяг паливного бака» та «Ємність гідравлічного бака».
Поряд з цим, в силу положень частини 2 статті 23 Закону КП «Міськтепловоденергія» як Замовником за результатами розгляду Вашої вимоги буде внесено зміни до параметру пункту «бак гідравліки встановлений позаду кабіни».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-11-000035 ● 554b77b3a9a54f7fb3644285afe17549
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2019 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2019 № 26
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 11.06.2019 №26
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-06-10-000747-c 10.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-12 14:16:19
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (фронтальний навантажувач) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-000747-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
1) з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-14 09:07:00
Виправлення порушень.
Доброго дня. На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 12.06.2019 року повідомляємо про виправлення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-14 09:02:57
Виправлення порушень.
Доброго дня. На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 12.06.2019 року повідомляємо про виправлення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 12.06.2019 року повідомляємо про виправлення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2019-08-05 17:01:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-08-05 17:04:25
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 червня 2019 15:32 |
Коментар щодо відміни: | Виявлення технічних помилок в тендерній документації Замовника та неможливості їх усунення |
26 червня 2019 15:32
|
ПРОТОКОЛ №45 26.06.2019 Навантажувач - відміна торгів.pdf |