Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природній (метан)
Natural gas (methane)
Очікувана вартість
3 746 749,00 UAH
UA-2019-06-10-000746-c 94f4a0670e7e446cadc8884d4f53c230
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
National ID: 40081195
Contact point: Spilnyk Anna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 червня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 3 746 749,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 467,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 10 червня 2019 17:17
Enquiries until: 02 липня 2019 17:00
Complaints submission until: до 08 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 липня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 3 746 749 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 37 467 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220397 м3
Газ природній (метан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Natural gas (methane)
CPV: 09120000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 26 червня 2019 09:49
Дата відповіді: 02 липня 2019 08:45
Шановний Замовнику! Після ознайомлення з тендерною документацією, повідомляємо наступні зауваження та пропозиції до проекту договору (Додаток №4). 1. Пунктом 2.2. проекту договору передбачено, що Постачальник передає Покупцю пластикові картки безкоштовно в користування з моменту укладення договору і на весь час його дії. При цьому пунктом 2.3. встановлено, що термін поставки пластикових карток складає 5 календарних днів з моменту подання замовлення Покупцем. Слід зазначити, що у відповідності до ст. 712 Цивільного кодексу України поставкою є передача у встановлений строк товару у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, при чому покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Аналогічне визначення поставки випливає зі змісту ч.1 ст.265 Господарського кодексу України. Таким чином п. 2.2. проекту договору протирічить п. 2.3. проекту договору, що унеможливлює їх одночасне застосування. Враховюучи викладене, а також те, що проектом договору не передбачена кількість пластикових карток, за допомогою яких Покупець має на меті отримання стисненого природного газу (далі також Товар або СПГ), вважаємо за доцільне внести зміни до тексту договору, шляхом виключення з нього п. 2.2., та викладення п. 2.3. у наступній редакції: «2.3. Постачальник передає Пластикові картки у власність Покупцю протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання Постачальником попередньої оплати за вказані Пластикові картки на підставі виставленого Постачальником рахунку.». 2. Пунктом 2.4. проекту договору передбачено, що Покупець отримує Товар згідно Порядку відпуску та обліку продуктів нафтоперероблення газоподібних через мережу АГНКС. Проте такий нормативно-правовий акт, як Порядок відпуску та обліку продуктів нафтоперероблення газоподібних в роздріб через мережу АГНКС, взагалі відсутній. Крім того СПГ є метаном та не є продуктом нафтоперероблення. Таким чином вважаємо за доцільне виключити з проекту договору пункт 2.4. проекту договору. 3. Пунктом 3.3. проекту договору регламентовано процес відбору проб Товару для перевірки його якості. Враховуючи те, що на показники якості СПГ може вплинути той газ, який вже є у паливній системі транспортного засобу Покупця, вважаємо за необхідне зазначити у п. 3.3. проекту договору, що для визначення якості Товару відбір проб проводиться за рахунок Покупця із заправної колонки Постачальника. А також доповнити цей пункт умовою, що у разі, якщо за результатами аналізу відібраних проб з’ясується невідповідність Товару ДСТУ ГОСТ 27577:2005, Постачальник компенсує Покупцю вартість Товару, відібраного у якості проби, і вартість всього неякісного Товару, відпущеного Покупцю. 4. Пункт 4.4. проекту договору передбачає, що ціна Товару, встановлена Постачальником, що діє у Мережі АГНКС на дату укладення цього Договору може змінюватись Постачальником без погодження із Покупцем, але не вище ціни, вказаної у п. 4.2., тобто не вище ціни, з якою Постачальник виграв тендер. При цьому пункт 4.7. проекту договору передбачає такий випадок, коли ціна на Товар, встановлена Постачальником, є вищою, ніж ціна на Товар, передбачена п. 4.2. проекту Договору. Таким чином п. 4.2. та пункт 4.7. протирічать один одному. Крім того можливість встановлення ціни на СПГ у Мережі АГНКС не може бути поставлена у залежність від конкретного договору між Постачальником та Покупцем, оскільки така ціна діє не тільки для Покупця, а і для інших осіб. Враховуючи це, вважаємо за необхідне викласти п. 4.4. проекту договору у наступній редакції: «4.4. Ціна Товару, встановлена Постачальником, що діє в Мережі АГНКС на дату укладення цього Договору, може змінюватись Постачальником без погодження із Покупцем». 5. З метою захисту економічних інтересів Продавця, вважаємо за необхідне зменшити строк для оплати отриманого Товару до 10 (десяти) банківських днів. 6. Враховуючи те, що у відповідності до умов проекту договору, зміна ціни на Товар за Договором відбувається без погодження із Покупцем, вважаємо за необхідне виключити з пп. 7.2.3. проекту договору слова та символи: «-якщо між Постачальником та Покупцем не буде досягнуто згоди щодо зміни ціни Товару на АГНКС за допомогою ПК;». 7. Вважаємо за доцільне виключити з тексту проекту договору пп. 8.2.3. з метою недопущення зловживання Покупцем своїми правами за договором, або викласти пп.8.2.3. у наступній редакції: «8.2.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його про це у 10-денний строк та оплативши Постачальнику весь Товар, отриманий за допомогою ПК.». 8. Пунктом 6.1. передбачено, що поставка Товару здійснюється тільки на підставі письмової місячної заявки Покупця. Враховуючи технічну можливість встановлення місячного ліміту на отримання Товару з використанням ПК, вважаємо за доцільне виключити з тексту проекту договору п. 6.1., як такий, що збільшує ризик неотримання Товару Покупцем (Довіреною особою Покупця) через «людський фактор» (невчасну подачу заявки, неправильний обсяг Товару у місячній заявці тощо). Крім того проектом договору не передбачено можливості зміни (коригування) обсягу Товару, який Покупець може отримати за договором, шляхом подачі коригуючої заявки протягом місяця поставки. А відтак у ситуації, за якої Покупець протягом місяця поставки Товару забажає збільшити обсяг поставки Товару у такому місяці, Постачальник не матиме права відпускати Товар Покупцю (Довіреним особам Покупця) у обсязі, що перевищує обсяг Товару, зазначений у місячній заявці. Слід також зазначити, що п.6.1. протирічить п. 6.3. проекту договору, так як у відповідності до п. 6.3., для відпуску Товару достатньо лише вимоги Довіреної особи Покупця (фактичного держателя ПК). 9. Враховуючи те, що у відповідності до проекту договору, відпуск Товару відбувається з відстрочкою платежу на 30 робочих днів, вважаємо за необхідне збільшити розмір пені за порушення строку оплати за отриманий Товар до двох облікових ставок Національного банку України за кожний день прострочення оплати. 10. У зв’язку із можливістю неоднозначного розуміння п. 9.6. проекту договору, вважаємо за необхідне викласти його у наступній редакції: «9.6. За порушення строку поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості Товару, поставку якого прострочено.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що ваші вимоги будуть розглянуті та при потребі будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій