Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні стенди
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2019-06-10-000676-c ● 1320b6e4ca3f497e83813958ab5795dd
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду Ураїни в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 21318350 |
Вебсайт: | http://pfu-km.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Герцена, буд.10 |
Контактна особа: |
Бідюк Олена Володимирівна +380382763494 bidiuk@km.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2019 16:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2019 16:33 |
Початок аукціону: | 20 червня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 197 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 шт
Інформаційні стенди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Герцена,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2019 16:28 |
Зразки стендів.pdf |
10 червня 2019 16:28 |
ОГОЛОШЕННЯ .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вопрос по техзаданию
Дата подання: 11 червня 2019 09:30
Дата відповіді: 11 червня 2019 12:52
Добрый день! Я праильно понимаю, что у стендов нет никакой основы, только пленка? И возможно ли изготовление карманов из пэт прозрачного?
Відповідь: Доброго дня, стенди пластикові. На них клеїться плівка, кармани такі як зазначені в документації.
макет для печати
Дата подання: 11 червня 2019 09:31
Дата відповіді: 11 червня 2019 14:39
Добрый день! Хочу уточнить, макет для печати Вы предоставляете?
Відповідь: Добрий день, зразки ті, які завантажені в систему інших немає!!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000676-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 26 червня 2019 12:10
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Кудінович М.С. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У Додатку 2 "Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі" Замовником чітко зазначено вимоги та документи, які повинен надати "Учасник в складі своєї пропозиції". І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 19 червня 2019, 16:33 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
- ...копії не менше двох договорів з документами підтвердження їх виконання;
По цьому пункту відповідні документи ФОП Кудінович М.С. не подано: Учасник до прикріплених копій договорів не надав "документи підтвердження їх виконання". Згідно Законодавства України у сфері бухгалтерського обліку такими документами є Акт виконаних робіт (приймання-передачі) чи Накладна. Копії "не менше двох" цих документів відсутні.
Також, у Додатку 3 Документації закупівлі "ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" (інформацію по якому Учасник мав подати згідно третього підпункту пункту 1 Розділу 3 Документації) Замовник вимагав підтвердження чи гарантій від Учасника:
- згідно останнього абзацу, що "надання послуг виконується Виконавцем з використанням своїх матеріалів та транспорту".
По цьому пункту ФОП Кудінович М.С. також не надав інформації у своїй пропозиції, зокрема, що замовлення "виконується Виконавцем з використанням своїх матеріалів", а не з матеріалів Замовника (з яких Учасник лише виготовляє продукцію по Закупівлі), що є важливим по оптимізації витрат при закупівлі за державні кошти.
По цих вищенаведених пунктах ФОП Кудінович М.С. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Кудінович М.С. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від ціни пропозиції.
Чекаємо від Замовника відхилення пропозиції ФОП Кудінович М.С. як такої, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Кудінович М.С. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У Додатку 2 "Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі" Замовником чітко зазначено вимоги та документи, які повинен надати "Учасник в складі своєї пропозиції". І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 19 червня 2019, 16:33 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
- ...копії не менше двох договорів з документами підтвердження їх виконання;
По цьому пункту відповідні документи ФОП Кудінович М.С. не подано: Учасник до прикріплених копій договорів не надав "документи підтвердження їх виконання". Згідно Законодавства України у сфері бухгалтерського обліку такими документами є Акт виконаних робіт (приймання-передачі) чи Накладна. Копії "не менше двох" цих документів відсутні.
Також, у Додатку 3 Документації закупівлі "ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" (інформацію по якому Учасник мав подати згідно третього підпункту пункту 1 Розділу 3 Документації) Замовник вимагав підтвердження чи гарантій від Учасника:
- згідно останнього абзацу, що "надання послуг виконується Виконавцем з використанням своїх матеріалів та транспорту".
По цьому пункту ФОП Кудінович М.С. також не надав інформації у своїй пропозиції, зокрема, що замовлення "виконується Виконавцем з використанням своїх матеріалів", а не з матеріалів Замовника (з яких Учасник лише виготовляє продукцію по Закупівлі), що є важливим по оптимізації витрат при закупівлі за державні кошти.
По цих вищенаведених пунктах ФОП Кудінович М.С. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Кудінович М.С. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від ціни пропозиції.
Чекаємо від Замовника відхилення пропозиції ФОП Кудінович М.С. як такої, що не відповідає умовам Закупівлі.
Скасована
Дата: 26 червня 2019 16:15
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 16:10
Рішення про визнання Переможцем ФОП Кудінович М.С. буде скасовано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2019 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
163 726,54
UAH з ПДВ
|
73 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" |
176 311,08
UAH з ПДВ
|
87 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Святун Богдан Олегович |
131 800,00
UAH з ПДВ
|
91 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН" |
169 005,90
UAH з ПДВ
|
92 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" |
115 449,48
UAH з ПДВ
|
93 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ "РЕАБІЛІТАЦІЯ ІНВАЛІДІВ" "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ, ПРОФЕСІЙНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ" |
146 910,00
UAH з ПДВ
|
146 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ |
163 536,00
UAH з ПДВ
|
163 536,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" #3176408359 |
Рішення скасоване |
73 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 16:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Очікує рішення |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 16:17
|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" #3176408359 |
Відхилено |
73 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 16:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 червня 2019 16:20 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень (не в повному обсязі була сформована технічна частина до предмету закупівлі). |
Документи:
26 червня 2019 16:20
|
Протокол |