Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію) – 4 лоти
Очікувана вартість
1 740 900,00 UAH
UA-2019-06-10-000582-a b182af3ea7874ad79bf72e0fa0352173
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парамонова Ірина Юріївна

+380972621340 tender.od.oblzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ
Код ЄДРПОУ: 41145448
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА , будинок 83
Контактна особа: Парамонова Ірина Юріївна
+380972621340
tender.od.oblzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 1 740 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


ДК 021:2015 – 15880000-0 Спеціальні продукти харчування,
збагачені поживними речовинами
(спеціальні харчові суміші для дієтичного
харчування хворих на фенілкетонурію) – 4 лоти

Тендерна документація

10 червня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 17:32
ТД 1588 2019.doc
10 червня 2019 17:32
ТД 1588 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 11 червня 2019 11:14
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:10
Доброго дня. Шановний Замовнику тендерна документація, а саме додаток 3 містить дискримінаційні вимоги,а саме :" Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. Надати Таблицю відповідності запропонованого товару медико- технічним вимогам вказаним у цьому додатку. У разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі – еквівалент, він повинен надати заключення про еквівалентність, яка видана державною установою, яка акредитована на проведення робіт із гігієнічної регламентації." ПОВІДОМЛЯЄМО ЗАМОВНИКА, що органом який проводить роботи із технічної регламентації як вимагає Замовник є – «Комітет з питань гігієнічного регламенту МОЗ України» (далі – Комітет). Вказаний Комітет проводить діяльність виключно у сфері оптимізації функціонування системи регламентації потенційно небезпечних факторів (ПНФ) середовища життєдіяльності людини, їх державної реєстрації та визначення стратегії наукових досліджень у національній системі профілактики шкідливої дії ПНФ. Підставою є Постанова КМУ №420 від 13.06.95 року. Дана діяльність Комітету не відноситься до продуктів харчування і отримання довідок про еквівалентність. Таким чином ніхто не зможе не зможе запропонувати еквівалент в розумінні вимог Тендерної документації, що є дискримінаційними вимогами. Залишаємо за собою право на оскарження в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику!
У відповідь на запитання повідомляємо, що згідно п.2. розділу 1. «Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів і Порядку оплати робіт із проведення гігієнічної регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів», затвердженого постановою КМУ №420 від 13 червня 1995 року, Гігієнічна регламентація небезпечних факторів забезпечується Комітетом з питань гігієнічного регламентування МОЗ (далі - Комітет). Перелік організацій і установ, які проводять роботу з гігієнічної регламентації цих факторів, визначається МОЗ за погодженням з Держстандартом після акредитації їх Комітетом. Таким чином, Комітет не є державною установою, яка здійснює роботи з гігієнічної регламентації. Комітет здійснює лише акредитацію відповідних установ.
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 14 червня 2019 10:24
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:34
Доброго дня шановний Замовнику! Звертаємося ще раз з запитанням. Документ від якого державного органу буде прийнятий Вами в якості заключення про еквівалентість?
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
НАКАЗОМ від 09.02.2018 № 224 "Про затвердження Переліку установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів " визначено перелік акредитованих установ і організацій на право проведення гігієнічного регламентування небезпечних факторів хімічного, біологічного та фізичного походження Комітету з питань гігієнічного регламентування.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-10-000582-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 21 червня 2019 17:11
Скарга АМКУ
Дискримінаційні умови ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 червня 2019 17:53
Рішення від 25.06.2019 № 8311.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 17:53
рішення від 12.07.2019 № 9372.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 23:51

Документи подані скаржником

21 червня 2019 17:11
Скарга.pdf
21 червня 2019 17:11
ТД 1588 2019 (1).doc
21 червня 2019 17:11
Підтвердження оплати.pdf

Документи Органу Оскарження

25 червня 2019 17:53
Рішення від 25.06.2019 № 8311.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Спеціальна харчова суміш для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію, віком до 12 місяців (PKU Anamiх Infant або еквівалент)
Опис предмету закупівлі:
Спеціальна харчова суміш для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію, віком до 12 місяців (PKU Anamiх Infant або еквівалент)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 217 305,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 217,31 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 липня 2019 15:28
Закінчення: 22 липня 2019 15:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

157 пач
PKU Anamiх Infant або еквівалент, 400 г*
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, місто Одеса, КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня". Академіка Воробйова, 3
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів «ЗАМОВНИКОМ -ПЛАТНИКОМ» на банківський рахунок «ПОСТАЧАЛЬНИКА» за фактично надані товари на підставі накладної або видаткової накладної, яку «ПОСТАЧАЛЬНИК» надає «ЗАМОВНИКУ-ПЛАТНИКУ» Пiсляоплата 14 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" 216 660,00
UAH з ПДВ
216 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТФ АСК" 216 660,00
UAH з ПДВ
216 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр"

ТОВ "ТФ АСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТФ АСК"
#40901231
Переможець 216 660,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТФ АСК"
#40901231
216 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 12:43
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 14:35
договір 17.pdf укладений
08 серпня 2019 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 176 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 440,00 UAH)