Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій обєктів та територій м Нікополя, а саме поточний ремонт контейнерних майданчиків
Очікувана вартість
1 154 961,00 UAH
UA-2019-06-10-000411-a 8af7e2bc9f6a477e8da4f8d4c0a5d5f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 15:21
Початок аукціону: 26 червня 2019 13:31
Очікувана вартість: 1 154 961,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 774,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Благоустрій обєктів та територій м Нікополя, а саме поточний ремонт контейнерних майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м Нікополь, територія міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 15:17
Додаток 6
10 червня 2019 15:17
Тендерна Документація
10 червня 2019 15:17
Дод 4

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000045 ● 562f4dac4f6b45c88444581080fe4cdb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.06.2021 № 307

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.06.2021 № 307
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2 UA-2019-06-10-000411-а 10.06.2019 Департамент благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-14 08:32:11

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Благоустрій об’єктів та територій м. Нікополя, а саме поточний ремонт контейнерних майданчиків» ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, за номером ID: UA-2019-06-10-000411-a, очікуваною вартістю 1 154 961,00 грн, яку проведено УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів-переможця ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» надано підписану учасником торгів Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1 на Благоустрій об’єктів та територій (а саме послуги з поточного ремонту контейнерних майданчиків) (файл: Відомість ресурсів майданчики.PDF 24 червня 2019 20:11). У розділі ІІ Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1 зазначені наступні будівельні машини і механізми: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т.; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3; бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с]; автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт. [135 к.с] та молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, які у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт від 24.06.2019 № 5/24 відсутні. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» не відповідає умовам пункту 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» Тендерної документації, що суперечить абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню.
2. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів-переможця ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» надано Довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (закупівля ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Благоустрій об’єктів та територій (а саме послуги з поточного ремонту контейнерних майданчиків) від 24.06.2019 №4/24, Договір підряду на виконання робіт № 430 від 10.12.2018, предмет якого є «Капітальний ремонт будівлі (заміна віконних блоків) комунального закладу НСЗШ №25» за адресою: пр. Трубників, 46 в м. Нікополь, Дніпропетровської області, термін дії договору до 31.12.2019, загальна вартість робіт за договором становить 1 419 132,00 грн та Акт №1 від 21.12.2018 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року ф.№ КБ-2в на загальну суму 395 000,00 грн. При цьому, згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за договором від 10.12.2018 № 430 проведена у повному обсязі протягом 2018-2019 років на загальну суму 1 419 132,00 грн (з яких оплата на суму 523 546,0 грн здійснена 16.07.2019, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (25.06.2019) за процедурою закупівлі ID:UA-2019-06-10-000411-a). Таким чином, на момент проведення торгів у складі тендерної пропозиції ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» відсутні Акти виконаних робіт за Ф.№КБ–2в на загальну суму 500 585,0 грн, що суперечить вимогам пункту 2 додатку №1 Тендерної документації та вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню.
3. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що умови укладеного Договору № 405/19 від 31.07.2019 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ», чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» надано завірений та підписаний проект Договору (файл: Проет договору майданчики.PDF 24 червня 2019 20:11) в якому пункти 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 7.6. та підпункти 6.3.13., 6.4.5. відсутні, які додано до Договору № 405/19 від 31.07.2019. Окрім того, умовами пункту 5.1. проекту Договору передбачено, що «Строк надання послуг визначається датою їх початку та закінчується не пізніше ніж 31.12.2019 року», в той час як у пункті 5.1. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Строк виконання до 31.12.2019 року.», аналогічно у пункті 5.2. проекту Договору зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт.», в той час як у пункті 5.2. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт протягом п'яти робочих днів з моменту повідомлення ВИКОНАВЦЕМ) про готовність предмету Договору до прийому». Тотожні невідповідності встановлені і в інших пунктах Договору № 405/19 від 31.07.2019. Отже, моніторингом установлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону. Згідно із частиною першою статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
4. Окрім того, відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до пункту 5.1 договору № 405/19 від 31.07.2019 строк виконання до 31.12.2019 року, пунктом 10.1 цього договору визначено, що договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2019 року, але не припиняє дії до повного виконання Сторонами всіх зобов'язань. Згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за договором № 405/19 від 31.07.2019 проведена Замовником у повному обсязі у 2019 році. Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник протягом трьохденного строку з дня закінчення терміну дії договору не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-22 11:52:11

Пояснення

Під час накладання кваліфікованого електронного підпису був збій в мережі інтернет, тим саме договір не перейшов на стадію виконаний. Усі технічні характеристики були виконані в повному обсязі та перевірені технічним наглядом. Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради здійснює свою діяльність виключно з дотриманням норм чинного законодавства України в межах повноважень і у спосіб, передбачені Конституцією і законами України


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мєшков Андрій Володимирович 1 152 543,00
UAH з ПДВ
1 152 543,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 1 154 961,00
UAH з ПДВ
1 154 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 08:31
ДФС.pdf
16 липня 2019 08:31
Довідка корупційне.pdf
16 липня 2019 08:31
Довідка конкуренція.pdf
16 липня 2019 08:31
довідка МВС.pdf
24 червня 2019 20:11
Субпідряд майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Стаття 17 майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Пропозиція майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Працівники майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Паспорт_стор12-13.jpg
24 червня 2019 20:11
Паспорт_стор4-5.jpg
24 червня 2019 20:11
Паспорт_стор2-3.jpg
24 червня 2019 20:11
Паспорт_стор1.jpg
24 червня 2019 20:11
Лист згода майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
ІПН (1).jpg
24 червня 2019 20:11
ДЦ майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Досвід майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Договор.pdf
24 червня 2019 20:11
Довкілля майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Деф акт майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Відомості майданчики.PDF
24 червня 2019 20:11
Витяг_податок (1).jpg
24 червня 2019 20:11
Виписка_ЄДР_стор2 (2).jpg
24 червня 2019 20:11
Виписка_ЄДР_стор2 (1).jpg
24 червня 2019 20:11
Виписка_ЄДР_стор1 (2).jpg
24 червня 2019 20:11
Акт_прин_вик_раб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мєшков Андрій Володимирович

ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мєшков Андрій Володимирович
#2611414551
Відхилено 1 152 543,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 11:04
ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3331119355
Переможець 1 154 961,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 10:14

Документи

02 липня 2019 11:04
Електронний підпис

Документи

15 липня 2019 10:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3331119355
1 154 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2019 10:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 15:06
12082019150427.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 12:02
31072019115859.pdf укладений
31 липня 2019 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічних і механічних помилок
Номер договору про закупівлю: 405/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 354/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 154 961,00
UAH