Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2019 15:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 15:21 |
Початок аукціону: | 26 червня 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 1 154 961,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 774,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2019 15:17 |
Додаток 6 |
10 червня 2019 15:17 |
Тендерна Документація |
10 червня 2019 15:17 |
Дод 4 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000045 ● 562f4dac4f6b45c88444581080fe4cdb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 15:01 |
11.06.2021 № 307
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.06.2021 № 307
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-06-10-000411-а 10.06.2019 Департамент благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-14 08:32:11
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Благоустрій об’єктів та територій м. Нікополя, а саме поточний ремонт контейнерних майданчиків» ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, за номером ID: UA-2019-06-10-000411-a, очікуваною вартістю 1 154 961,00 грн, яку проведено УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів-переможця ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» надано підписану учасником торгів Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1 на Благоустрій об’єктів та територій (а саме послуги з поточного ремонту контейнерних майданчиків) (файл: Відомість ресурсів майданчики.PDF 24 червня 2019 20:11). У розділі ІІ Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1 зазначені наступні будівельні машини і механізми: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т.; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3; бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с]; автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт. [135 к.с] та молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, які у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт від 24.06.2019 № 5/24 відсутні. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» не відповідає умовам пункту 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» Тендерної документації, що суперечить абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню.
2. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів-переможця ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» надано Довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (закупівля ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Благоустрій об’єктів та територій (а саме послуги з поточного ремонту контейнерних майданчиків) від 24.06.2019 №4/24, Договір підряду на виконання робіт № 430 від 10.12.2018, предмет якого є «Капітальний ремонт будівлі (заміна віконних блоків) комунального закладу НСЗШ №25» за адресою: пр. Трубників, 46 в м. Нікополь, Дніпропетровської області, термін дії договору до 31.12.2019, загальна вартість робіт за договором становить 1 419 132,00 грн та Акт №1 від 21.12.2018 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року ф.№ КБ-2в на загальну суму 395 000,00 грн. При цьому, згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за договором від 10.12.2018 № 430 проведена у повному обсязі протягом 2018-2019 років на загальну суму 1 419 132,00 грн (з яких оплата на суму 523 546,0 грн здійснена 16.07.2019, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (25.06.2019) за процедурою закупівлі ID:UA-2019-06-10-000411-a). Таким чином, на момент проведення торгів у складі тендерної пропозиції ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» відсутні Акти виконаних робіт за Ф.№КБ–2в на загальну суму 500 585,0 грн, що суперечить вимогам пункту 2 додатку №1 Тендерної документації та вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню.
3. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що умови укладеного Договору № 405/19 від 31.07.2019 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ», чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» надано завірений та підписаний проект Договору (файл: Проет договору майданчики.PDF 24 червня 2019 20:11) в якому пункти 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 7.6. та підпункти 6.3.13., 6.4.5. відсутні, які додано до Договору № 405/19 від 31.07.2019. Окрім того, умовами пункту 5.1. проекту Договору передбачено, що «Строк надання послуг визначається датою їх початку та закінчується не пізніше ніж 31.12.2019 року», в той час як у пункті 5.1. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Строк виконання до 31.12.2019 року.», аналогічно у пункті 5.2. проекту Договору зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт.», в той час як у пункті 5.2. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт протягом п'яти робочих днів з моменту повідомлення ВИКОНАВЦЕМ) про готовність предмету Договору до прийому». Тотожні невідповідності встановлені і в інших пунктах Договору № 405/19 від 31.07.2019. Отже, моніторингом установлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону. Згідно із частиною першою статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
4. Окрім того, відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до пункту 5.1 договору № 405/19 від 31.07.2019 строк виконання до 31.12.2019 року, пунктом 10.1 цього договору визначено, що договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2019 року, але не припиняє дії до повного виконання Сторонами всіх зобов'язань. Згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за договором № 405/19 від 31.07.2019 проведена Замовником у повному обсязі у 2019 році. Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник протягом трьохденного строку з дня закінчення терміну дії договору не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 11:52:11
Пояснення
Під час накладання кваліфікованого електронного підпису був збій в мережі інтернет, тим саме договір не перейшов на стадію виконаний. Усі технічні характеристики були виконані в повному обсязі та перевірені технічним наглядом. Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради здійснює свою діяльність виключно з дотриманням норм чинного законодавства України в межах повноважень і у спосіб, передбачені Конституцією і законами України
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мєшков Андрій Володимирович |
1 152 543,00
UAH з ПДВ
|
1 152 543,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" |
1 154 961,00
UAH з ПДВ
|
1 154 961,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мєшков Андрій Володимирович #2611414551 |
Відхилено |
1 152 543,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 11:04
|
ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #3331119355 |
Переможець |
1 154 961,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 15:06
|
12082019150427.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 12:02
|
31072019115859.pdf | укладений |
31 липня 2019 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних і механічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 405/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 354/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |