Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат
Очікувана вартість
77 588,00 UAH
UA-2019-06-10-000355-c 3606f137b35344feabad586ab195ffda
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Юлія Миколаївна

+380616522744 osvita_pologi_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136258
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., місто Пологи, вулиця Єдності 32, Пологівський район
Контактна особа: Петренко Юлія Миколаївна
+380616522744
osvita_pologi_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 13:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 13:53
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:59
Очікувана вартість: 77 588,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Федорівська ЗОШ - 25300 грн., ЗЗСО №5 - 11370 грн., ЗОШ №4 - 40918 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька область, Пологівський р-н, Пологівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 08:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 13:48
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 червня 2019 10:21
Дата відповіді: 11 червня 2019 14:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вартість Товару включає вартість усіх витрат на транспортування, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його Цінової пропозиції.
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 67 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 74 640,00
UAH з ПДВ
74 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:04
14Договір №81.pdf
18 червня 2019 13:04
12Договір 569.pdf
18 червня 2019 13:04
10Договір меблі.pdf
18 червня 2019 13:04
3Загальні відомості.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 12:55
Висновок ДСЕЕ.pdf
18 червня 2019 12:55
Копія Паспорт та ІПН.pdf
18 червня 2019 12:55
Витяг ЄДРПОУ від 15.05.19.pdf
18 червня 2019 12:55
Копія Статуту.pdf
18 червня 2019 12:55
Копія Виписки ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2019 12:55
Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2019 12:55
проект договора.pdf
18 червня 2019 12:55
щодо довідки ОПП.pdf
18 червня 2019 12:55
Ліцензування.pdf
18 червня 2019 12:55
цінова пропозиція.pdf
18 червня 2019 12:55
складові ціни.pdf
18 червня 2019 12:55
Право підпису.pdf
18 червня 2019 12:55
Сертифікація.pdf
18 червня 2019 12:55
авторизаційний.pdf
18 червня 2019 12:55
гарантія.pdf
18 червня 2019 12:55
гарантія доставка.pdf
18 червня 2019 12:55
гарантія обсяги.pdf
18 червня 2019 12:55
відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Відхилено 67 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 12:03
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 74 640,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 15:46

Документи

25 червня 2019 12:02
Протокол

Документи

25 червня 2019 15:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
74 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 15:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 15:26
Дод. угода 1 до договору _ 212 від 01.07.2019.pdf зміни до договору
15 липня 2019 15:23
Договор укладений
01 липня 2019 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку поставки товару до 30 липня 2019 року Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.3. Договору
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 212
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML