Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
439 540,00 UAH
UA-2019-06-10-000147-b e31e463160b84f86bba80bc792d747c1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко

+380465623788 ch_internat@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Червоненський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189877
Місцезнаходження замовника: 16252, Україна, Чернігівська обл., село Билка Коропський район, вул. Загребелля, 74
Контактна особа замовника: Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко
+380465623788
ch_internat@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 12:04
Очікувана вартість: 439 540,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


хліб житній -18500кг ,хліб пшенишний-13320кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31820 кілограм
хліб житній ,хліб пшенишний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16252, Україна, Чернігівська область, с.Билка, Загребелля,74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 червня 2019 08:47
Електронний цифровий підпис
11 червня 2019 08:46
хліб 2019 зі змінами.doc
10 червня 2019 09:31
хліб 2019.doc
11 червня 2019 08:47
Електронний цифровий підпис
10 червня 2019 09:35
Електронний цифровий підпис
11 червня 2019 08:46
хліб 2019 зі змінами.doc
10 червня 2019 09:31
хліб 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

медична довідка
Дата подання: 10 червня 2019 15:21
Дата відповіді: 10 червня 2019 15:43
Доброго дня! В п.п.4 п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, зазначено, що учасник має подати копію медичної довідки про обробку транспортного засобу із чинним терміном дії. Скажіть, будь-ласка, яким нормативним документом передбачене надання такої довідки, затвердження її форми та хто має право на її видачу? Санітарна обробка транспортних засобів нами здійснюється у відповідності до ст.44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів" на підставі договору зі спеціалізованою організацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка в довільній формі і копія заключеного договору
медична довідка
Дата подання: 10 червня 2019 15:51
Дата відповіді: 10 червня 2019 16:36
А хто має видати дану медичну довідку? Учасник?
Відповідь: Учасник
Реєстраційні посвідчення
Дата подання: 10 червня 2019 15:57
Дата відповіді: 10 червня 2019 16:42
В додатку 2 до тендерної документації зазначено, що товар має мати "реєстраційні посвідчення". Яким нормативним документом передбачена видача таких документів? Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (ст.32) не передбачена обов’язкова державна реєстрація нормативної документації на виробництво харчових продуктів. До того ж, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII, була виключена ст. 7 з Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV, яка регламентувала перелік та порядок надання дозвільних документів, зокрема, на отримання погодження асортиментного переліку продукції постачання. Таким чином, відповідно до чинного законодавства такі погодження не надаються і не можуть бути отримані на законній підставі. Просимо видалити таку вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зміни будуть внесені
місце поставки
Дата подання: 10 червня 2019 16:03
Дата відповіді: 10 червня 2019 16:35
В п. 5.2 проекту договору зазначене місце поставки "м. Чірнігів, вул. Стрілецька, 1, їдальня", а в п. 4.3. р.І тендерної документації "місце поставки - Червоненський психоневрологічний інтернат с.Билка Коропський рн Чернігівська обл.вул.Загребелля ,74 ". Яка адреса доставки? Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: зміни будуть внесені
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-000147-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 10 червня 2019 15:30
Довідка про взяття на облік платника податків
В п.11 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що учасник надає Завірену копію Довідки про взяття на облік платника податків.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» визнаються такими, що втратили чинність, документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності Наказом №1125 та є дійсними на дату набрання чинності Наказом №1125, зокрема, довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП.
В Листі Міністерства доходів і зборів України "Щодо документів про взяття на облік платників податків" від 09.01.2014 р. № 106/7/99-99-18-02-04-17, зазначено, що у зв’язку з вiдмiною довiдки про взяття на облiк, особа, яка включена до Єдиного державного реєстру, можуть надавати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв, що мiстить данi про взяття її на облiк як платника податкiв.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання вищезазначеної Довідки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 15:44
зміни будуть зроблені
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000147-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 10 червня 2019 15:45
Сертифікат якості
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 НАКАЗ від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Згідно з ч.2 ст. 32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Відповідно до Наказу № 451 від 06.05.2015р. «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» було визнано таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 02 червня 1997 року № 322 “Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації харчових продуктів”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 липня 1997 року за № 259/2063.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу про надання сертифікату якості виробника (Додаток 2 до Тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2019 11:44
зміни будуть внесені
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000147-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 03 липня 2019 11:39
Пропозиція ФОП Васюта не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації, що міститься в Повідомленні про намір укласти договір від 01.07.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 01 липня 2019 р. Червоненського психоневрологічного інтернату Департаменту соціального захисту населення Чернігівської ОДА переможцем закупівлі Хлібопродукти,свіжевипичені хлібопродукти та кондитерські вироби (Хліб житній; хліб пшеничний) визнано ФОП Васюту Антоніну Дмитрівну. Необхідно зазначити, що сам Протокол засідання тендерного комітету Червоненського психоневрологічного інтернату на сайті не опубліковано , як того вимагає ст. 10 та ч.5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що тендерна пропозиція ФОП Васюти Антоніни Дмитрівни не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у пропозиція ФОП Васюти Антоніни Дмитрівни є наступні невідповідності:
1) відповідно до п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник зокрема надає - реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 1); - інформацією про субпідрядника (субпідрядників). ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна в своїй пропозиції не надала таких документів.

2) відповідно до пп.1 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Інформаційну довідку в довільній формі та документальне підтвердження про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі відповідно до чинного законодавства. В пропозиції ФОП Васюта А.Д. відсутні дані документи.

3) відповідно до пп.2 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, з досвідом роботи. В складі пропозиції ФОП Васюта А.Д. не надала дані документи.

4) відповідно до пп.3 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів щодо даного предмета закупівлі для організацій (замовників), з адресами, конкатними телефонами телефонами, номерами та датами укладення таких договорів , сум договорів, разом із аналогічними договорами ( не менше 2-х ), що вказані в довідці, крім того надати оригінили листів – відгуків про співпрацю замовника із відповідним постачальником у кількості, що зазначена в довідці. В складі пропозиції ФОП Васюта А.Д. надала лише 2-а листа відгуки надані самим Замовником, та й ті без дати на вихідного номера.

5) відповідно до п пп.4 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник має надати Копію особистої медичної книжки водія транспортного засобу від учасника із чинним медичним оглядом.
Копія санітарного паспорту на транспортний засіб учасника із чинним терміном дії
Копія медичної довідки про обробку транспортного засобу із чинним терміном дії
Копія договору про надання послуг по дезінфекції поверхонь автотранспорту від лабораторних центрів (підрозділів) чинного на 2019 рік
ФОП Васюта А.Д. надала лише копію договору на виконання спеціальних робіт і послуг.
6) відповідно до п пп.3.5.5 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учаснику необхідно надати Паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо). Дані документи відсутні в пропозиції ФОП Васюта А.Д.

Таким чином, запропонована продукція ФОП Васюта А.Д. не відповідає якісним вимогам, встановленими тендерною документацією та вимогами чинного законодавства. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Васюта А.Д. не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обо'вязком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2019 10:34
Розглянувши вимогу ТОВ "Глухівський хлібокомбінат" тендерний комітет Червоненського психоневрологічного інтернату повідомляє про те ,що тендерна пропозиція ФОП " Васюта А.Д." є найбільш економічно вигідною з найнижчою ціною,що являється головним критерієм оцінки пропозиції.Пропозиція ФОП "Васюта А.Д." відповідає умовам тендерної документації Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000006 ● 87d4610cf24c4514bfcfb043707ab866
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-15 12:24:15
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2019 № 45
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.07.2019 № 45

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-06-10-000147-b 10.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-17 08:40:20

Скасування закупівлі

Закупівлю скасовано в зв"язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Скасувати закупівлю з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-07-16 15:33:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Червоненський психоневрологічний інтернат, 03189877, Україна, село Билка Коропський район, вул. Загребелля, 74
  2. Інформація про предмет закупівлі: хліб житній ,хліб пшенишний, 439540UAH, 15810000-9, ДК021, 31820, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: e31e463160b84f86bba80bc792d747c1, 2019-06-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Червоненського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.06.2019 б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури закупівлі, вимогу щодо усунення порушення Товариства з додатковою відповідальністю «Глухівський хлібокомбінат» (далі – ТДВ «Глухівський хлібокомбінат») та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Васюти Антоніни Дмитрівни (далі – ФОП Васюта А. Д.), повідомлення про намір укласти договір. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами (далі – Наказ), зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо джерела фінансування закупівлі (пункт 10-2 Наказу). Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі ‒ Закон). При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим недотримано вимоги пункту 3 частини другої ст.22 Закону, яким передбачено, що: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Крім того, у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься посилання на Указ Президента України від 16 вересня 2015 року №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, які втратили чинність. Аналізом відповідності тендерної пропозиції ФОП Васюти А.Д. умовам тендерної документації Замовника встановлено, що в пропозиції учасника надано «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», проте відсутнє документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, чим не дотримано вимоги пп. 1 пункту 5 тендерної документації. Крім того, в пропозиції учасника ФОП Васюти А.Д. відсутні наступні документи: - гарантійний лист, яким гарантує якість товару, що постачається Замовнику за Договором, чим порушено вимогу Додатку 2 до тендерної документації; - паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб), чим порушено вимогу пп.3.5.5 пункту 5 тендерної документації; - аналогічні договори, що вказані в довідці, чим порушено вимогу пп.3 пункту 5 тендерної документації; Отже, тендерна пропозиція ФОП Васюти А.Д. не відповідала вимогам тендерної документації та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню. Проте, Замовником 01.07.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Васюта А.Д., чим не дотримано вимогу пункту 4 частини першої статті 30 Закону. При цьому слід зазначити, що учасник-переможець ФОП Васюта А.Д. не надав у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції, а саме: «Довідку (витяг), видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій»; Довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів, чим порушено вимогу пп.3.5.6 пункту 5 розділу 3 тендерної документації., 15 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої ст.22, пункту 4 частини першої статті 30, частини першої статті 31 Закону та вимог Наказу. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів 16.07.2019.

2019-07-16 17:08:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна 286 380,00
UAH з ПДВ
286 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 420 024,00
UAH з ПДВ
420 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 09:07
Пропозиція_.pdf
26 червня 2019 08:55
якісне 2.pdf
26 червня 2019 08:55
сан.книжки (1).pdf
26 червня 2019 08:55
сан (1).pdf
26 червня 2019 08:55
пропозиція.pdf
26 червня 2019 08:55
потужність.pdf
26 червня 2019 08:55
листзгода.pdf
26 червня 2019 08:55
контакти.pdf
26 червня 2019 08:55
договір1ст.pdf
26 червня 2019 08:55
довідка (2).pdf
26 червня 2019 08:55
гарантійний лист.pdf
26 червня 2019 08:55
лист відгук.pdf
26 червня 2019 08:55
відгук (1).pdf
26 червня 2019 08:55
витяг 2ст.pdf
26 червня 2019 08:55
виписка 2.pdf
26 червня 2019 08:55
акт на дезинсекцію (2).pdf

Публічні документи

21 червня 2019 13:19
якісне посв.pdf
21 червня 2019 13:19
уповнов особа.pdf
21 червня 2019 13:19
тех.паспорт.pdf
21 червня 2019 13:19
статут2019.pdf
21 червня 2019 13:19
сан.паспорт.pdf
21 червня 2019 13:19
протокол повноваження.pdf
21 червня 2019 13:19
протокол дир уманська.pdf
21 червня 2019 13:19
пропозиція.pdf
21 червня 2019 13:19
проект дог.pdf
21 червня 2019 13:19
поясн субпідр.pdf
21 червня 2019 13:19
персон дані.pdf
21 червня 2019 13:19
перелік обладн.pdf
21 червня 2019 13:19
паспорт уманська ном.pdf
21 червня 2019 13:19
наказ директор.pdf
21 червня 2019 13:19
мед кн алд.pdf
21 червня 2019 13:19
мед дов сан обр авто.pdf
21 червня 2019 13:19
лист тех вимоги.pdf
21 червня 2019 13:19
лист відгук від осв.pdf
21 червня 2019 13:19
договор 402.PDF
21 червня 2019 13:19
договор 279.PDF
21 червня 2019 13:19
Договір рай відділ осв.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 9.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 8.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 7.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 6.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 4.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 3.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 2.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 1.pdf
21 червня 2019 13:19
дов працівн.pdf
21 червня 2019 13:19
дов аналог дог.pdf
21 червня 2019 13:19
гар лист якість.pdf
21 червня 2019 13:19
гар лист ст 17.pdf
21 червня 2019 13:19
вит ПДВ.pdf
21 червня 2019 13:19
виписка.pdf
21 червня 2019 13:19
реєстр.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна
#2595710327
Переможець 286 380,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:55

Документи

01 липня 2019 15:55
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна
#2595710327
286 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 15:55
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
16 липня 2019 15:35
Причина скасування
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи
16 липня 2019 15:35 Прот.скасування закупівлі.PDF
16 липня 2019 15:35 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку