Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
439 540,00 UAH
UA-2019-06-10-000147-b e31e463160b84f86bba80bc792d747c1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко

+380465623788 ch_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Червоненський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189877
Місцезнаходження: 16252, Україна , Чернігівська обл., село Билка Коропський район, вул. Загребелля, 74
Контактна особа: Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко
+380465623788
ch_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 12:04
Очікувана вартість: 439 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


хліб житній -18500кг ,хліб пшенишний-13320кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31820 кілограм
хліб житній ,хліб пшенишний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16252, Україна, Чернігівська область, с.Билка, Загребелля,74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 08:46
хліб 2019 зі змінами.doc
10 червня 2019 09:31
хліб 2019.doc
11 червня 2019 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 08:46
хліб 2019 зі змінами.doc
10 червня 2019 09:31
хліб 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

медична довідка
Дата подання: 10 червня 2019 15:21
Дата відповіді: 10 червня 2019 15:43
Доброго дня! В п.п.4 п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, зазначено, що учасник має подати копію медичної довідки про обробку транспортного засобу із чинним терміном дії. Скажіть, будь-ласка, яким нормативним документом передбачене надання такої довідки, затвердження її форми та хто має право на її видачу? Санітарна обробка транспортних засобів нами здійснюється у відповідності до ст.44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів" на підставі договору зі спеціалізованою організацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка в довільній формі і копія заключеного договору
медична довідка
Дата подання: 10 червня 2019 15:51
Дата відповіді: 10 червня 2019 16:36
А хто має видати дану медичну довідку? Учасник?
Відповідь: Учасник
Реєстраційні посвідчення
Дата подання: 10 червня 2019 15:57
Дата відповіді: 10 червня 2019 16:42
В додатку 2 до тендерної документації зазначено, що товар має мати "реєстраційні посвідчення". Яким нормативним документом передбачена видача таких документів? Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (ст.32) не передбачена обов’язкова державна реєстрація нормативної документації на виробництво харчових продуктів. До того ж, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII, була виключена ст. 7 з Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV, яка регламентувала перелік та порядок надання дозвільних документів, зокрема, на отримання погодження асортиментного переліку продукції постачання. Таким чином, відповідно до чинного законодавства такі погодження не надаються і не можуть бути отримані на законній підставі. Просимо видалити таку вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зміни будуть внесені
місце поставки
Дата подання: 10 червня 2019 16:03
Дата відповіді: 10 червня 2019 16:35
В п. 5.2 проекту договору зазначене місце поставки "м. Чірнігів, вул. Стрілецька, 1, їдальня", а в п. 4.3. р.І тендерної документації "місце поставки - Червоненський психоневрологічний інтернат с.Билка Коропський рн Чернігівська обл.вул.Загребелля ,74 ". Яка адреса доставки? Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: зміни будуть внесені
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-000147-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 10 червня 2019 15:30
Довідка про взяття на облік платника податків
В п.11 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що учасник надає Завірену копію Довідки про взяття на облік платника податків.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» визнаються такими, що втратили чинність, документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності Наказом №1125 та є дійсними на дату набрання чинності Наказом №1125, зокрема, довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП.
В Листі Міністерства доходів і зборів України "Щодо документів про взяття на облік платників податків" від 09.01.2014 р. № 106/7/99-99-18-02-04-17, зазначено, що у зв’язку з вiдмiною довiдки про взяття на облiк, особа, яка включена до Єдиного державного реєстру, можуть надавати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв, що мiстить данi про взяття її на облiк як платника податкiв.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання вищезазначеної Довідки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 15:44
зміни будуть зроблені
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000147-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 10 червня 2019 15:45
Сертифікат якості
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 НАКАЗ від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Згідно з ч.2 ст. 32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Відповідно до Наказу № 451 від 06.05.2015р. «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» було визнано таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 02 червня 1997 року № 322 “Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації харчових продуктів”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 липня 1997 року за № 259/2063.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу про надання сертифікату якості виробника (Додаток 2 до Тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2019 11:44
зміни будуть внесені
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000147-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 03 липня 2019 11:39
Пропозиція ФОП Васюта не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації, що міститься в Повідомленні про намір укласти договір від 01.07.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 01 липня 2019 р. Червоненського психоневрологічного інтернату Департаменту соціального захисту населення Чернігівської ОДА переможцем закупівлі Хлібопродукти,свіжевипичені хлібопродукти та кондитерські вироби (Хліб житній; хліб пшеничний) визнано ФОП Васюту Антоніну Дмитрівну. Необхідно зазначити, що сам Протокол засідання тендерного комітету Червоненського психоневрологічного інтернату на сайті не опубліковано , як того вимагає ст. 10 та ч.5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що тендерна пропозиція ФОП Васюти Антоніни Дмитрівни не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у пропозиція ФОП Васюти Антоніни Дмитрівни є наступні невідповідності:
1) відповідно до п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник зокрема надає - реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 1); - інформацією про субпідрядника (субпідрядників). ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна в своїй пропозиції не надала таких документів.

2) відповідно до пп.1 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Інформаційну довідку в довільній формі та документальне підтвердження про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі відповідно до чинного законодавства. В пропозиції ФОП Васюта А.Д. відсутні дані документи.

3) відповідно до пп.2 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, з досвідом роботи. В складі пропозиції ФОП Васюта А.Д. не надала дані документи.

4) відповідно до пп.3 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів щодо даного предмета закупівлі для організацій (замовників), з адресами, конкатними телефонами телефонами, номерами та датами укладення таких договорів , сум договорів, разом із аналогічними договорами ( не менше 2-х ), що вказані в довідці, крім того надати оригінили листів – відгуків про співпрацю замовника із відповідним постачальником у кількості, що зазначена в довідці. В складі пропозиції ФОП Васюта А.Д. надала лише 2-а листа відгуки надані самим Замовником, та й ті без дати на вихідного номера.

5) відповідно до п пп.4 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник має надати Копію особистої медичної книжки водія транспортного засобу від учасника із чинним медичним оглядом.
Копія санітарного паспорту на транспортний засіб учасника із чинним терміном дії
Копія медичної довідки про обробку транспортного засобу із чинним терміном дії
Копія договору про надання послуг по дезінфекції поверхонь автотранспорту від лабораторних центрів (підрозділів) чинного на 2019 рік
ФОП Васюта А.Д. надала лише копію договору на виконання спеціальних робіт і послуг.
6) відповідно до п пп.3.5.5 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учаснику необхідно надати Паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо). Дані документи відсутні в пропозиції ФОП Васюта А.Д.

Таким чином, запропонована продукція ФОП Васюта А.Д. не відповідає якісним вимогам, встановленими тендерною документацією та вимогами чинного законодавства. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Васюта А.Д. не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обо'вязком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2019 10:34
Розглянувши вимогу ТОВ "Глухівський хлібокомбінат" тендерний комітет Червоненського психоневрологічного інтернату повідомляє про те ,що тендерна пропозиція ФОП " Васюта А.Д." є найбільш економічно вигідною з найнижчою ціною,що являється головним критерієм оцінки пропозиції.Пропозиція ФОП "Васюта А.Д." відповідає умовам тендерної документації Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000006 ● 87d4610cf24c4514bfcfb043707ab866
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2019 № 45
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.07.2019 № 45

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-06-10-000147-b 10.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-17 08:40:20

Скасування закупівлі

Закупівлю скасовано в зв"язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Скасувати закупівлю з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-07-16 15:33:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів 16.07.2019.

2019-07-16 17:08:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна 286 380,00
UAH з ПДВ
286 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 420 024,00
UAH з ПДВ
420 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 09:07
Пропозиція_.pdf
26 червня 2019 08:55
якісне 2.pdf
26 червня 2019 08:55
сан.книжки (1).pdf
26 червня 2019 08:55
сан (1).pdf
26 червня 2019 08:55
пропозиція.pdf
26 червня 2019 08:55
потужність.pdf
26 червня 2019 08:55
листзгода.pdf
26 червня 2019 08:55
контакти.pdf
26 червня 2019 08:55
договір1ст.pdf
26 червня 2019 08:55
довідка (2).pdf
26 червня 2019 08:55
гарантійний лист.pdf
26 червня 2019 08:55
лист відгук.pdf
26 червня 2019 08:55
відгук (1).pdf
26 червня 2019 08:55
витяг 2ст.pdf
26 червня 2019 08:55
виписка 2.pdf
26 червня 2019 08:55
акт на дезинсекцію (2).pdf

Публічні документи

21 червня 2019 13:19
якісне посв.pdf
21 червня 2019 13:19
уповнов особа.pdf
21 червня 2019 13:19
тех.паспорт.pdf
21 червня 2019 13:19
статут2019.pdf
21 червня 2019 13:19
сан.паспорт.pdf
21 червня 2019 13:19
протокол повноваження.pdf
21 червня 2019 13:19
протокол дир уманська.pdf
21 червня 2019 13:19
пропозиція.pdf
21 червня 2019 13:19
проект дог.pdf
21 червня 2019 13:19
поясн субпідр.pdf
21 червня 2019 13:19
персон дані.pdf
21 червня 2019 13:19
перелік обладн.pdf
21 червня 2019 13:19
паспорт уманська ном.pdf
21 червня 2019 13:19
наказ директор.pdf
21 червня 2019 13:19
мед кн алд.pdf
21 червня 2019 13:19
мед дов сан обр авто.pdf
21 червня 2019 13:19
лист тех вимоги.pdf
21 червня 2019 13:19
лист відгук від осв.pdf
21 червня 2019 13:19
договор 402.PDF
21 червня 2019 13:19
договор 279.PDF
21 червня 2019 13:19
Договір рай відділ осв.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 9.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 8.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 7.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 6.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 4.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 3.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 2.pdf
21 червня 2019 13:19
дов ст 17 1.pdf
21 червня 2019 13:19
дов працівн.pdf
21 червня 2019 13:19
дов аналог дог.pdf
21 червня 2019 13:19
гар лист якість.pdf
21 червня 2019 13:19
гар лист ст 17.pdf
21 червня 2019 13:19
вит ПДВ.pdf
21 червня 2019 13:19
виписка.pdf
21 червня 2019 13:19
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна
#2595710327
Переможець 286 380,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:55

Документи

01 липня 2019 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна
#2595710327
286 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 15:55
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 липня 2019 15:35
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
16 липня 2019 15:35
Електронний підпис
16 липня 2019 15:35
Прот.скасування закупівлі.PDF