Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Червоненський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189877 |
Місцезнаходження: | 16252, Україна , Чернігівська обл., село Билка Коропський район, вул. Загребелля, 74 |
Контактна особа: |
Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко +380465623788 ch_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 439 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 395,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2019 08:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2019 08:46 |
хліб 2019 зі змінами.doc | |
10 червня 2019 09:31 |
хліб 2019.doc |
11 червня 2019 08:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2019 08:46 |
хліб 2019 зі змінами.doc
|
|||
10 червня 2019 09:31 |
хліб 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» визнаються такими, що втратили чинність, документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності Наказом №1125 та є дійсними на дату набрання чинності Наказом №1125, зокрема, довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП.
В Листі Міністерства доходів і зборів України "Щодо документів про взяття на облік платників податків" від 09.01.2014 р. № 106/7/99-99-18-02-04-17, зазначено, що у зв’язку з вiдмiною довiдки про взяття на облiк, особа, яка включена до Єдиного державного реєстру, можуть надавати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв, що мiстить данi про взяття її на облiк як платника податкiв.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання вищезазначеної Довідки.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу про надання сертифікату якості виробника (Додаток 2 до Тендерної документації).
Відповідно до інформації, що міститься в Повідомленні про намір укласти договір від 01.07.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 01 липня 2019 р. Червоненського психоневрологічного інтернату Департаменту соціального захисту населення Чернігівської ОДА переможцем закупівлі Хлібопродукти,свіжевипичені хлібопродукти та кондитерські вироби (Хліб житній; хліб пшеничний) визнано ФОП Васюту Антоніну Дмитрівну. Необхідно зазначити, що сам Протокол засідання тендерного комітету Червоненського психоневрологічного інтернату на сайті не опубліковано , як того вимагає ст. 10 та ч.5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що тендерна пропозиція ФОП Васюти Антоніни Дмитрівни не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у пропозиція ФОП Васюти Антоніни Дмитрівни є наступні невідповідності:
1) відповідно до п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник зокрема надає - реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 1); - інформацією про субпідрядника (субпідрядників). ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна в своїй пропозиції не надала таких документів.
2) відповідно до пп.1 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Інформаційну довідку в довільній формі та документальне підтвердження про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі відповідно до чинного законодавства. В пропозиції ФОП Васюта А.Д. відсутні дані документи.
3) відповідно до пп.2 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, з досвідом роботи. В складі пропозиції ФОП Васюта А.Д. не надала дані документи.
4) відповідно до пп.3 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів щодо даного предмета закупівлі для організацій (замовників), з адресами, конкатними телефонами телефонами, номерами та датами укладення таких договорів , сум договорів, разом із аналогічними договорами ( не менше 2-х ), що вказані в довідці, крім того надати оригінили листів – відгуків про співпрацю замовника із відповідним постачальником у кількості, що зазначена в довідці. В складі пропозиції ФОП Васюта А.Д. надала лише 2-а листа відгуки надані самим Замовником, та й ті без дати на вихідного номера.
5) відповідно до п пп.4 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник має надати Копію особистої медичної книжки водія транспортного засобу від учасника із чинним медичним оглядом.
Копія санітарного паспорту на транспортний засіб учасника із чинним терміном дії
Копія медичної довідки про обробку транспортного засобу із чинним терміном дії
Копія договору про надання послуг по дезінфекції поверхонь автотранспорту від лабораторних центрів (підрозділів) чинного на 2019 рік
ФОП Васюта А.Д. надала лише копію договору на виконання спеціальних робіт і послуг.
6) відповідно до п пп.3.5.5 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учаснику необхідно надати Паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо). Дані документи відсутні в пропозиції ФОП Васюта А.Д.
Таким чином, запропонована продукція ФОП Васюта А.Д. не відповідає якісним вимогам, встановленими тендерною документацією та вимогами чинного законодавства. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Васюта А.Д. не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обо'вязком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-15-000006 ● 87d4610cf24c4514bfcfb043707ab866
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2019 № 45
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.07.2019 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-06-10-000147-b 10.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-17 08:40:20
Скасування закупівлі
Закупівлю скасовано в зв"язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Скасувати закупівлю з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2019-07-16 15:33:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів 16.07.2019.
2019-07-16 17:08:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна |
286 380,00
UAH з ПДВ
|
286 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" |
420 024,00
UAH з ПДВ
|
420 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Васюта Антоніна Дмитрівна #2595710327 |
Переможець |
286 380,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 15:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 липня 2019 15:35 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; |
16 липня 2019 15:35
|
Електронний підпис |
16 липня 2019 15:35
|
Прот.скасування закупівлі.PDF |