Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
262 500,00 UAH
UA-2019-06-10-000029-c 7e7eab46f82840139a94e5edf881510c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берегеч Кароліна Григорівна

+380373351098 novosvita_tender@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40223907
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернiвецька обл., НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47
Контактна особа: Берегеч Кароліна Григорівна
+380373351098
novosvita_tender@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 23:59
Початок аукціону: 26 червня 2019 12:37
Очікувана вартість: 262 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комп.
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернiвецька область, НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:11
Перелік змін до тендерної документації 18.06.2019.doc
18 червня 2019 15:11
Нова редакція тендерної документації 18.06.2019.doc
10 червня 2019 09:08
Проект договору.doc
18 червня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:11
Перелік змін до тендерної документації 18.06.2019.doc
18 червня 2019 15:11
Нова редакція тендерної документації 18.06.2019.doc
10 червня 2019 09:08
Тендерна документація.doc
10 червня 2019 09:08
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 червня 2019 11:05
Дата відповіді: 12 червня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На запитання від 11 червня 2019 до процедури закупівлі UA-2019-06-10-000029-c про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП, повідомляємо наступне: 1) Учасник повинен поставити замовнику товар, технічні характеристики якого мають відповідати та бути не гіршими, ніж технічні характеристики до предмета закупівлі, що зазначені у додатку № 2 до Тендерної документації. При цьому, якщо згідно вимог тендерної документації наявні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент). 2) Відповідно до пункту 5 розділу І Тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники податку на додану вартість беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється замовником на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 1 розділу V Тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: – з ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України є платником податку та додану вартість; ‒ без ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України не є платником ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-000029-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 26 червня 2019 14:45
дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
П. 5 Розділу ІІІ. ( Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) ДТ встановлений кваліфікаційний критерій для учасника, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, на підтвердження чого учасник має надати довідку із зазначенням наступної інформації: ПІБ, посада працівників, досвід роботи. Крім того на підтвердження наданої інформації учасник має надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо).
Суть вказаного кваліфікаційного критерію полягає в тому, що Замовник має стійке переконання, що учасник не зможе самостійно (особисто) виконати умови договору, а тому встановлює даний кваліфікаційний критерій, метою якого є підтвердження наявності в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на правову позицію АМК, викладену, зокрема, за наслідками розгляду скарг у закупівлях UA-2019-02-28-002236-a та UA-2019-05-02-001043-b, якою АМК визнає, що даний кваліфікаційний критерій передбачає наявність в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи наведене, просимо перевірити пропозицію переможця на відповідність його встановленому кваліфікаційному критерію та надати належну оцінку довідці, в якій мали бути зазначені відомості про не менш ніж двох працівників, а також перевірити чи надано у складі пропозиції і документи на підтвердження трудових правовідносин між переможцем та працівниками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 12:57
Відповідь по суті Вимоги про усунення порушення від 26 червня 2019 року № UA-2019-06-10-000029-c.a1

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРАЙМ ГРУПП" 219 975,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" 234 990,00
UAH з ПДВ
199 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 226 258,20
UAH з ПДВ
202 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 255 990,00
UAH з ПДВ
255 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 23:20
Електронний підпис
25 червня 2019 23:15
Договір постач..pdf
25 червня 2019 23:15
25_поясн.pdf
25 червня 2019 21:46
Електронний підпис
25 червня 2019 21:37
01_пропозиція.pdf
25 червня 2019 21:36
СТАТУТ ПРАЙМ.pdf
25 червня 2019 21:36
паспорт_дир.pdf
25 червня 2019 21:36
Висновок_сан_епд_G2411.pdf
25 червня 2019 21:36
Проект договору .pdf
25 червня 2019 21:36
договір_Чагор_МФУ.pdf
25 червня 2019 21:36
дог_оренда_авто.pdf
25 червня 2019 21:36
23_технічний паспорт.pdf
25 червня 2019 21:36
19_Довідка_МОН.pdf
25 червня 2019 21:36
Відгук Прайм Груп.docx.pdf
25 червня 2019 21:36
15_Довідка про сервіс.pdf
25 червня 2019 21:36
22_відомості.pdf
25 червня 2019 21:35
08_Довідка_трансп_засіб.pdf
25 червня 2019 21:35
14_Лист_перс_дані.pdf
25 червня 2019 21:35
16_Довідка_субпід.pdf
25 червня 2019 21:35
13_довідка оподат.pdf
25 червня 2019 21:35
витяг ПДВ.pdf
25 червня 2019 21:35
18_Гар лист_санкції.pdf
25 червня 2019 21:35
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2019 21:35
Види д_сті.pdf
25 червня 2019 21:35
Виписка2018 держ реєстр.pdf
25 червня 2019 21:35
Рішення призн дир №2.pdf
25 червня 2019 21:35
Decl_EMC_NV_G2411.pdf
25 червня 2019 21:35
Decl_G2411.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 11:39
Електронний підпис
02 липня 2019 11:28
Довідка МВС.pdf
02 липня 2019 11:28
Довідка ДПІ.pdf
27 червня 2019 13:36
Електронний підпис
27 червня 2019 13:35
Оновлена цінова.pdf
25 червня 2019 13:04
Електронний підпис
25 червня 2019 13:00
Canon ISO 9001.pdf
25 червня 2019 13:00
ВВМ (UA-2019-06-10-000029-c).pdf
25 червня 2019 13:00
Трудові книжки.pdf
25 червня 2019 13:00
ВВМ (MTI).pdf
25 червня 2019 13:00
ВВМ (Договір).pdf
25 червня 2019 13:00
ВВМ ( WWM ISO 9001).pdf
25 червня 2019 13:00
ВВМ (І-АР-СІ).pdf
25 червня 2019 13:00
ВВМ ( WWM ISO 14001).pdf
25 червня 2019 13:00
Технічний паспорт G2411.pdf
25 червня 2019 13:00
ВВМ (свідоцтво WWM (TM)).pdf

Публічні документи

25 червня 2019 17:42
Статут.pdf
25 червня 2019 17:42
Довідки.pdf
25 червня 2019 17:42
Договор № 24 ЕМ ЕМ АЙ.pdf
25 червня 2019 17:42
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 16:59
Електронний підпис
25 червня 2019 16:59
Згідно з оригіналом.rar
25 червня 2019 16:59
Документи.rar
25 червня 2019 16:59
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 16:54
Електронний підпис
25 червня 2019 16:50
цінова пропозиція.pdf
25 червня 2019 16:50
Технічні вимоги.pdf
25 червня 2019 16:50
Статут-compressed.pdf
25 червня 2019 16:50
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРАЙМ ГРУПП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРАЙМ ГРУПП"
#39399063
Відхилено 185 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 13:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 189 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 14:49

Документи

27 червня 2019 13:08
Електронний підпис

Документи

27 червня 2019 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2019 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:03
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 20:59
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 10:34
Договір №150 від 08.07.2019.pdf укладений
08 липня 2019 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 189 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 500,00 UAH)