Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
262 500,00 UAH
UA-2019-06-10-000029-c ● 7e7eab46f82840139a94e5edf881510c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40223907 |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернiвецька обл., НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47 |
Контактна особа: |
Берегеч Кароліна Григорівна +380373351098 novosvita_tender@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 26 червня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 262 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комп.
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернiвецька область, НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 15:11 |
Перелік змін до тендерної документації 18.06.2019.doc | |
18 червня 2019 15:11 |
Нова редакція тендерної документації 18.06.2019.doc | |
10 червня 2019 09:08 |
Проект договору.doc |
18 червня 2019 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2019 15:11 |
Перелік змін до тендерної документації 18.06.2019.doc
|
|||
18 червня 2019 15:11 |
Нова редакція тендерної документації 18.06.2019.doc
|
|||
10 червня 2019 09:08 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 червня 2019 11:05
Дата відповіді: 12 червня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. На запитання від 11 червня 2019 до процедури закупівлі UA-2019-06-10-000029-c про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП, повідомляємо наступне: 1) Учасник повинен поставити замовнику товар, технічні характеристики якого мають відповідати та бути не гіршими, ніж технічні характеристики до предмета закупівлі, що зазначені у додатку № 2 до Тендерної документації. При цьому, якщо згідно вимог тендерної документації наявні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент). 2) Відповідно до пункту 5 розділу І Тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники податку на додану вартість беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється замовником на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 1 розділу V Тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: – з ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України є платником податку та додану вартість; ‒ без ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України не є платником ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-10-000029-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 26 червня 2019 14:45
дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
П. 5 Розділу ІІІ. ( Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) ДТ встановлений кваліфікаційний критерій для учасника, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, на підтвердження чого учасник має надати довідку із зазначенням наступної інформації: ПІБ, посада працівників, досвід роботи. Крім того на підтвердження наданої інформації учасник має надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо).
Суть вказаного кваліфікаційного критерію полягає в тому, що Замовник має стійке переконання, що учасник не зможе самостійно (особисто) виконати умови договору, а тому встановлює даний кваліфікаційний критерій, метою якого є підтвердження наявності в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на правову позицію АМК, викладену, зокрема, за наслідками розгляду скарг у закупівлях UA-2019-02-28-002236-a та UA-2019-05-02-001043-b, якою АМК визнає, що даний кваліфікаційний критерій передбачає наявність в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи наведене, просимо перевірити пропозицію переможця на відповідність його встановленому кваліфікаційному критерію та надати належну оцінку довідці, в якій мали бути зазначені відомості про не менш ніж двох працівників, а також перевірити чи надано у складі пропозиції і документи на підтвердження трудових правовідносин між переможцем та працівниками.
Розгорнути
Згорнути
П. 5 Розділу ІІІ. ( Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) ДТ встановлений кваліфікаційний критерій для учасника, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, на підтвердження чого учасник має надати довідку із зазначенням наступної інформації: ПІБ, посада працівників, досвід роботи. Крім того на підтвердження наданої інформації учасник має надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо).
Суть вказаного кваліфікаційного критерію полягає в тому, що Замовник має стійке переконання, що учасник не зможе самостійно (особисто) виконати умови договору, а тому встановлює даний кваліфікаційний критерій, метою якого є підтвердження наявності в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на правову позицію АМК, викладену, зокрема, за наслідками розгляду скарг у закупівлях UA-2019-02-28-002236-a та UA-2019-05-02-001043-b, якою АМК визнає, що даний кваліфікаційний критерій передбачає наявність в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи наведене, просимо перевірити пропозицію переможця на відповідність його встановленому кваліфікаційному критерію та надати належну оцінку довідці, в якій мали бути зазначені відомості про не менш ніж двох працівників, а також перевірити чи надано у складі пропозиції і документи на підтвердження трудових правовідносин між переможцем та працівниками.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 12:57
Відповідь по суті Вимоги про усунення порушення від 26 червня 2019 року № UA-2019-06-10-000029-c.a1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПРАЙМ ГРУПП" |
219 975,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" |
234 990,00
UAH з ПДВ
|
199 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
226 258,20
UAH з ПДВ
|
202 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" |
255 990,00
UAH з ПДВ
|
255 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРАЙМ ГРУПП" #39399063 |
Відхилено |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 13:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Переможець |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 20:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 10:34
|
Договір №150 від 08.07.2019.pdf | укладений |
08 липня 2019 10:34
|