Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39967399 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30 |
Контактна особа: |
Проданюк Микола Володимирович 380993056626 5.938502@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 07:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти і освітня субвенція | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 08:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2019 08:47 |
ТД_телевізор хотин 2-2.docx |
01 липня 2019 08:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 липня 2019 08:47 |
ТД_телевізор хотин 2-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таке враження, що це робиться навмисно: технічні характеристики не завантажуються на прозоро очікуючи завершення періоду уточнень, щоб потім не було змоги подати оскарження закупівлі. Задля перевірки данної інформації, та контролю за витратами бюджетних коштів, з боку профільних органів:
Доводимо до Вашого відома, що інформація щодо Вашого тендеру подана на:
- Громадський контроль держзакупівель: https://dozorro.org/complaints/above/neobgruntovana-vidmina-torgiv
Також відповідне повідомлення про порушення "Закону України про публічні закупівлі" будуть направлені:
-Державній аудиторській службі України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департаменту захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національному антикорупційному бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахунковій палаті України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000040 ● 1bfc788a73e649828de48a32078d0c2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-06-10-000019-b від 10.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 10:52:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі телевізійного й аудіовізуального обладнання за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-000019-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Який унікальний номер (номери) плану закупівель (ІD), присвоєний електронною системою закупівель, відповідно до якого здійснюється дана закупівля?
2. Яка дата затвердження річного плану закупівлі щодо відкритих торгів на закупівлю телевізійного й аудіовізуального обладнання за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»?
3. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4-1. Вид предмета закупівлі» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-18 22:38:16
пояснення
Дякуємо за проведення моніторингу, відповідь на питання:
1. Номер закупівлі в системі прозорро: UA-2019-06-10-000019-b ● 168899c70a3d4ad5b6235c8605673162
2. Дата затвердження плану 10.06.2019, от силка на план закупівель: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-06-10-000007-a
3. Нами враховані зміни котрі внесені в 490 Наказ, а саме: вказано вид предмету закупілі- товар, Подія- Поставка товару, Опис- власні кошти і освітня субвенція, Тип оплати- Пiсляоплата, Період, (днів) 30, Тип днів Календарні, Розмір оплати, (%) 100. Вимоги Наказу виконані. Крім того зазначаємо що органи контролю в свої роботі повинні керуватися виключно нормативними документами. В зміні до наказу 490 чітко сказано що вони не містять норми права і носять рекомендаційний і інформативний характер. Відповідно не можуть встановлювати саме норми права!
4. Підтвердженням наданої інформації є публікація в системі прозорро: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-10-000019-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
В тендерну документацію внесені зміни, порушення виявлені органом контролю усунуті.
2019-07-01 08:49:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
.
2019-07-26 15:19:21
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШОСТАК АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #2646501072 |
Переможець |
795 000,00
UAH
|
10 липня 2019 20:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 06:46
|
дог 197 телевізори.pdf | укладений |
30 липня 2019 06:44
|