Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-06-10-000019-b 168899c70a3d4ad5b6235c8605673162
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 07:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 23:59
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:26
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Незалежності 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти і освітня субвенція Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 08:47
ТД_телевізор хотин 2-2.docx
01 липня 2019 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 22:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 07:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 08:47
ТД_телевізор хотин 2-2.docx
01 липня 2019 08:41
ТД_телевізор хотин 2.doc; filename=utf-8''ТД_телевізор хотин 2.doc
10 червня 2019 07:50
ТД_телевізор хотин 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 10 червня 2019 09:01
Дата відповіді: 10 червня 2019 09:25
Доброго дня! Прохання прописати конкретні технічні характеристики товару
Відповідь: Добрий день, техніні умови уточнюються. Сьогодні будуть опубліковані
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 червня 2019 11:07
Дата відповіді: 12 червня 2019 10:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ціна пропозиції є ціною договору, характеристики товару мають відповідати вимогам замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-10-000019-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 13 червня 2019 19:33
Можлива корупційна схема роботи замовника!
Шановний замовнику, Наразі, Ви не завантажили технічні параметри предмету закупівлі як обіцяли.
Таке враження, що це робиться навмисно: технічні характеристики не завантажуються на прозоро очікуючи завершення періоду уточнень, щоб потім не було змоги подати оскарження закупівлі. Задля перевірки данної інформації, та контролю за витратами бюджетних коштів, з боку профільних органів:

Доводимо до Вашого відома, що інформація щодо Вашого тендеру подана на:

- Громадський контроль держзакупівель: https://dozorro.org/complaints/above/neobgruntovana-vidmina-torgiv

Також відповідне повідомлення про порушення "Закону України про публічні закупівлі" будуть направлені:

-Державній аудиторській службі України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департаменту захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національному антикорупційному бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахунковій палаті України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2019 08:50
Внесені зміни в документацію
Внесені зміни в документацію

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000040 ● 1bfc788a73e649828de48a32078d0c2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.06.2019 №30

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-06-10-000019-b від 10.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР 

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 10:52:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі телевізійного й аудіовізуального обладнання за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-000019-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Який унікальний номер (номери) плану закупівель (ІD), присвоєний електронною системою закупівель, відповідно до якого здійснюється дана закупівля?
2. Яка дата затвердження річного плану закупівлі щодо відкритих торгів на закупівлю телевізійного й аудіовізуального обладнання за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»?
3. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4-1. Вид предмета закупівлі» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-18 22:38:16

пояснення

Дякуємо за проведення моніторингу, відповідь на питання:
1. Номер закупівлі в системі прозорро: UA-2019-06-10-000019-b ● 168899c70a3d4ad5b6235c8605673162
2. Дата затвердження плану 10.06.2019, от силка на план закупівель: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-06-10-000007-a
3. Нами враховані зміни котрі внесені в 490 Наказ, а саме: вказано вид предмету закупілі- товар, Подія- Поставка товару, Опис- власні кошти і освітня субвенція, Тип оплати- Пiсляоплата, Період, (днів) 30, Тип днів Календарні, Розмір оплати, (%) 100. Вимоги Наказу виконані. Крім того зазначаємо що органи контролю в свої роботі повинні керуватися виключно нормативними документами. В зміні до наказу 490 чітко сказано що вони не містять норми права і носять рекомендаційний і інформативний характер. Відповідно не можуть встановлювати саме норми права!
4. Підтвердженням наданої інформації є публікація в системі прозорро: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-10-000019-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

В тендерну документацію внесені зміни, порушення виявлені органом контролю усунуті.

2019-07-01 08:49:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

.

2019-07-26 15:19:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШОСТАК АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 795 000,00
UAH
795 000,00
UAH
Документи
ФОП Боднар Сергій 799 999,00
UAH
799 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 липня 2019 12:33
ПОЛІЦІЯ.jpg
14 липня 2019 12:33
податкова.jpg
08 липня 2019 22:24
ТП телевізор.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 19:41
Документи.pdf
08 липня 2019 19:41
ФОРМА пропозиції.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШОСТАК АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП Боднар Сергій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШОСТАК АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2646501072
Переможець 795 000,00
UAH
10 липня 2019 20:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 20:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШОСТАК АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2646501072
795 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 06:46
дог 197 телевізори.pdf укладений
30 липня 2019 06:44