Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокирянська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04062156 |
Місцезнаходження: | 60200, Україна , Чернівецька обл., Сокиряни, вул. Грушевського 6А |
Контактна особа: |
Гринюк Олександр Вікторович +380989729610 misk-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2019 08:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2019 23:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 23:55 |
Початок аукціону: | 26 червня 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 286 968,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | за рахунок власних коштів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2019 08:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2019 08:10 |
ТД-молоко сокиряни.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000039 ● b029e1c27c47476995696122237c7401
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-06-10-000003-a від 10.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 10:38:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-000003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
В ході моніторингу нашої закупівлі, органами ДАСУ було виявлено наступне порушення: Зокрема, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація, передбачена пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі», яка відображається в полі «5. Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)», що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку №490. На поставлене 13.06.2019 питання про відсутність інформації щодо пункту «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Повідомляємо наступне: нами дотриманні всі вимоги наказу 490. Ви оголошені вказано: Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Товари. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару за рахунок власних коштів Пiсляоплата 30 Календарні 100 Чітко вказано що Джерело фінансування закупівлі- за рахунок власних коштів. Відповідно вважаємо що порушення немає. Для перевірки нашої інформації рекомендуємо ще раз перевірити закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-10-000003-a
2019-06-28 09:41:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
.
2019-07-26 15:29:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Віньковецький сирзавод |
241 560,00
UAH з ПДВ
|
241 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Цибулько Майя Анатоліївна |
286 968,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Віньковецький сирзавод #00447681 |
Переможець |
241 560,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2019 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 06:27
|
Молоко (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 06:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 22:16
|
Договір молоко.pdf | укладений |
16 липня 2019 22:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |