Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
286 968,00 UAH
UA-2019-06-10-000003-a e1fedc05c66445f5a5bf173f6ceb3dc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринюк Олександр Вікторович

+380989729610 misk-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокирянська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062156
Місцезнаходження: 60200, Україна , Чернівецька обл., Сокиряни, вул. Грушевського 6А
Контактна особа: Гринюк Олександр Вікторович
+380989729610
misk-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2019 08:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 23:55
Початок аукціону: 26 червня 2019 14:45
Очікувана вартість: 286 968,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13200 л
Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60200, Україна, Чернівецька область, Сокиряни, Грушевського 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок власних коштів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 08:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 08:10
ТД-молоко сокиряни.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000039 ● b029e1c27c47476995696122237c7401
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.06.2019 №30

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-06-10-000003-a від 10.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР 

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 10:38:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-10-000003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході моніторингу нашої закупівлі, органами ДАСУ було виявлено наступне порушення: Зокрема, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація, передбачена пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі», яка відображається в полі «5. Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)», що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку №490. На поставлене 13.06.2019 питання про відсутність інформації щодо пункту «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Повідомляємо наступне: нами дотриманні всі вимоги наказу 490. Ви оголошені вказано: Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Товари. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару за рахунок власних коштів Пiсляоплата 30 Календарні 100 Чітко вказано що Джерело фінансування закупівлі- за рахунок власних коштів. Відповідно вважаємо що порушення немає. Для перевірки нашої інформації рекомендуємо ще раз перевірити закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-10-000003-a

2019-06-28 09:41:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

.

2019-07-26 15:29:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віньковецький сирзавод 241 560,00
UAH з ПДВ
241 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цибулько Майя Анатоліївна 286 968,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

03 липня 2019 15:46
Електронний підпис
03 липня 2019 15:41
Довідка податкова
03 липня 2019 15:41
Юстиція
03 липня 2019 10:55
Електронний підпис
03 липня 2019 10:48
Довідка міліція
24 червня 2019 14:43
Електронний підпис
24 червня 2019 14:07
протокол змиви.pdf
24 червня 2019 14:07
Молоко гормональні.pdf
24 червня 2019 14:07
молоко ГМО.pdf
24 червня 2019 14:07
Молоко всі показники.pdf
24 червня 2019 14:07
46 Якісне посвідчення.xlsx
24 червня 2019 14:07
54 Картка учасника.pdf
24 червня 2019 14:07
43 Санітарні паспорти.pdf
24 червня 2019 14:07
41 Виписка з ЄДР.pdf
24 червня 2019 14:07
35 Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf
24 червня 2019 14:07
34. Асортимент.pdf
24 червня 2019 14:06
19 Проект договору.pdf
24 червня 2019 14:06
18 паспорт Шимков.pdf
24 червня 2019 14:06
16 Статут.pdf
24 червня 2019 14:06
14 Договір 2019.pdf
24 червня 2019 14:06
14 Договір 2018.pdf
24 червня 2019 14:06
14 Договір 2017.pdf
24 червня 2019 14:06
14 Договір 2016.pdf
24 червня 2019 14:06
9 Ф1. Баланс.pdf
24 червня 2019 14:06
6 тех.паспорт.pdf
24 червня 2019 14:06
6 тех.паспорт.docx
24 червня 2019 14:06
5 МТБ.pdf
24 червня 2019 14:06
4 Персональні дані.pdf
24 червня 2019 14:06
3 наказ на директора.pdf
24 червня 2019 14:06
2 протокол.pdf
24 червня 2019 14:06
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Віньковецький сирзавод

ФОП Цибулько Майя Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Віньковецький сирзавод
#00447681
Переможець 241 560,00
UAH з ПДВ
28 червня 2019 09:31

Документи

28 червня 2019 09:30
Електронний підпис
26 червня 2019 15:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 червня 2019 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Віньковецький сирзавод
#00447681
241 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 червня 2019 09:30
Електронний підпис
26 червня 2019 15:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 06:27
Молоко (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 06:26
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 22:16
Договір молоко.pdf укладений
16 липня 2019 22:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML