Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту кабінетів НУШ
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-06-09-000006-a ● b5584335d8c64b3cbf0657681acf0c84
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №282 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01488067 |
Вебсайт: | http://sch282.at.ua |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Миколи Закревського 65-а |
Контактна особа: |
Михалкова Наталія Сергіївна +380445300154 sh282@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2019 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту кабінетів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 65-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 12:17 |
ТД ремонт НУШ - оновлена.pdf |
13 червня 2019 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 червня 2019 12:17 |
ТД ремонт НУШ - оновлена.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-09-000006-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "САРГОФ", Код ЄДРПОУ:41640779
Дата подання: 10 червня 2019 17:25
Порушення, що були виявлені в оголошенні
Просимо роз'яснити підстави та з якою метою в п.16 оголошення вимагається "Копія договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробовування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій". Якість матеріалів, що будуть використовуватись під час виконання робіт, підтверджується сертифікатами якості (відповідності), висновками СЕС та ін., що надаються виробником продукції. Сертифікат відповідності продукції на одиничний виріб видається на підставі позитивних результатів випробувань цього виробу, що проведені в акредитованій випробувальній лабораторії (центрі). Тому, якщо при виконанні робіт будуть використовуватись уже сертифіковані будівельні матеріали, вироби та конструкції, вони не потребують проходження випробовування у атестованій лабораторії. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо внести зміни в оголошення та вилучити п.16, як дискрімінаційний.
Також, чекаємо на обгрунтування вимоги оголошення, щодо п.18, де необхідно «Надати копії 2 договорів про виконання аналогічних робіт.» У звэязку з цим безпідставно звужуется коло учасників, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації . Відповідно до чинного законодавства у част 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтверження досвіду виконнання робіт, достатньо лише 1 аналогічного договору. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вимагаємо прибрати вимогу, щодо обов'язкового відвідання об'єкту проектування та надання у складі пропозиції акту обстеження (огляду) об'єкту. Це грубе порушення чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», ігнорування принципів передбачених ст. 3 закону «Про публічні закупівлі» та обмежується коло учасників. Відвідання об'єкту це право проектувальника, а не обов'язок. Маючи великий досвід роботи в загальньо-освітніх школах, не бачимо перешкод для виконання послуг з поточного ремонту, та спеціального виїзду для цього на об"єкт. Вимагаємо привести оголошення у відповідність до чинного законодавства та провести тендер на рівних умовах до всіх учасників. Відповідно до пункту 9.1 Порядку, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Не надання письмового звернення щодо обстеження об’єкту та не здійснення виїзду на об’єкт не може бути підставою для відхилення пропозиції, оскільки не є вимогою до пропозиції Учасника. Вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту Учасником на підставі письмового звернення призводить до порушення конфіденційності даних про учасників до закінчення електронного аукціону та недотриманню принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 6.2 Порядку, зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути
Згорнути
Також, чекаємо на обгрунтування вимоги оголошення, щодо п.18, де необхідно «Надати копії 2 договорів про виконання аналогічних робіт.» У звэязку з цим безпідставно звужуется коло учасників, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації . Відповідно до чинного законодавства у част 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтверження досвіду виконнання робіт, достатньо лише 1 аналогічного договору. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вимагаємо прибрати вимогу, щодо обов'язкового відвідання об'єкту проектування та надання у складі пропозиції акту обстеження (огляду) об'єкту. Це грубе порушення чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», ігнорування принципів передбачених ст. 3 закону «Про публічні закупівлі» та обмежується коло учасників. Відвідання об'єкту це право проектувальника, а не обов'язок. Маючи великий досвід роботи в загальньо-освітніх школах, не бачимо перешкод для виконання послуг з поточного ремонту, та спеціального виїзду для цього на об"єкт. Вимагаємо привести оголошення у відповідність до чинного законодавства та провести тендер на рівних умовах до всіх учасників. Відповідно до пункту 9.1 Порядку, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Не надання письмового звернення щодо обстеження об’єкту та не здійснення виїзду на об’єкт не може бути підставою для відхилення пропозиції, оскільки не є вимогою до пропозиції Учасника. Вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту Учасником на підставі письмового звернення призводить до порушення конфіденційності даних про учасників до закінчення електронного аукціону та недотриманню принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 6.2 Порядку, зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2019 16:33
ВІДПОВІДЬ на скаргу від 10.06.2019 р. № UA-2019-06-09-000006-a.c1 на умови тендерної документації по закупівлі UA-2019-06-09-000006-a за предметом: ДК 021:2015 CPV 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Послуги з поточного ремонту кабінетів НУШ.
Рішення тендерного комітету (протокол 36 від 11.06.2019 р.): Дотримуватись умов тендерної документації по закупівлі UA-2019-06-09-000006-a за предметом: ДК 021:2015 CPV 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Послуги з поточного ремонту кабінетів НУШ) згідно з чинним законодавством.
Рішення тендерного комітету (протокол 36 від 11.06.2019 р.): Дотримуватись умов тендерної документації по закупівлі UA-2019-06-09-000006-a за предметом: ДК 021:2015 CPV 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Послуги з поточного ремонту кабінетів НУШ) згідно з чинним законодавством.
Номер вимоги: UA-2019-06-09-000006-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "САРГОФ", Код ЄДРПОУ:41640779
Дата подання: 12 червня 2019 14:50
порушення тендерної документації
Дякуємо за відповідь. Доводимо до вашого відома, що ми знайшли рішення АМКУ № 1002-р/пк-пз вiд 03.03.2 4.1., де роз’яснюється питання стосовно кількості копій аналогічних договорів. У зв’язку з тим, що Замовник вимагає дві копії аналогічних договорів, така вимога повинна мати документальне підтвердження та доцільне обґрунтування згідно з чинним законодавством. Зазначена вимога звужує коло Учасників та призводить до дискримінації. Відповідно до чинного законодавства, а саме част.4 ст.22 Закону, де Замовник встановив вимоги до тендерної документації, що довели до обмеження конкуренції, дискримінаціі Учасників та порушення принципів здійснення закупівель. Пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, прибрати непередбачені законом, або не підтверджені Замовником документально та не обґрунтовані вимоги, що потенційно можуть звужувати коло учасників.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести вiдповiднi змiни до Тендерної Документації, а саме у пункті 18. Також, погоджуємось з відповідями пунктів 1 и 3 попередньої вимоги. Просимо зазначити доцільність вимог Тендерної Документації якщо вони не передбачені законодавством та не обґрунтовані Замовником документально. Чому ці вимоги містяться у Тендерній документації?
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести вiдповiднi змiни до Тендерної Документації, а саме у пункті 18. Також, погоджуємось з відповідями пунктів 1 и 3 попередньої вимоги. Просимо зазначити доцільність вимог Тендерної Документації якщо вони не передбачені законодавством та не обґрунтовані Замовником документально. Чому ці вимоги містяться у Тендерній документації?
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 червня 2019 12:16
Рішення т.к. (Протокол № 37 від 13.07.2019 р.): Внести зміни в умови тендерної документації по закупівлі UA-2019-06-09-000006-a за предметом: ДК 021:2015 CPV 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Послуги з поточного ремонту кабінетів НУШ) згідно з чинним законодавством. Викласти п. 18 у наступній редакції:
«18. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору за бюджетні кошти за 2018-2019 рр. (в довільній формі). Надати копію договору виконання аналогічних робіт;».
«18. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору за бюджетні кошти за 2018-2019 рр. (в довільній формі). Надати копію договору виконання аналогічних робіт;».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Конструкторське бюро Гарант #41051376 |
Переможець |
234 380,00
UAH
|
01 липня 2019 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 12:44
|
51 Протокол розірвання договору - ВТ ремонт НУШ.doc | укладений |
23 липня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 14:27
|
39 Протокол_технічна помилка - ремонт каб. НУШ.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 12:07
|
347 15.07.pdf | укладений |
16 липня 2019 12:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка під час публікації оголошення |
Номер договору про закупівлю: | 347 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 347 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 липня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | неможливість усунення порушень, які виникли під час публікації оголошення про закупівлю та подальшого укладання договору |