Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 247 347,00 UAH
UA-2019-06-08-000066-b d06973910dd546c1b90ff2c66d48df75
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 14:36
Очікувана вартість: 5 247 347,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»). Джерело фінансування закупівлі – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості та співфінансування з місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17052, Україна, Чернігівська область, Козелецький район, с. Лемеші, вул. Розумовських
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2019 16:03
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
08 червня 2019 16:03
Схеми амбулаторія Лемеші.rar
08 червня 2019 16:03
ТЗ Амбулаторія Лемеші.rtf
08 червня 2019 16:03
ТД Амбулаторія Лемеші.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-08-000066-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ», Код ЄДРПОУ:42669720
Дата подання: 07 липня 2019 23:10
Про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "СІТІ-БУДІНВЕСТ" умовам тендерної документації
Відповідно до Рішення ПРОТОКОЛУ № 797 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації від 04.07.2019 року, тендерну пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ „СІТІ-БУДІНВЕСТ” з предмету закупівлі: „Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)” було відхилено на підставі пункту 4 частини першої Статті 30 Закону України „Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації – „у складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте підтвердження надано не всі позиції обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці”.
В свою чергу, вважаючи недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції ТОВ „СІТІ-БУДІНВЕСТ”, та керуючись частиною 3 Статті 30 Закону України „Про публічні закупівлі” звертаємось до Вас з ВИМОГОЮ надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, вказати на яку/які саме позиції нами не надано підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2019 10:06
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СІТІ-БУДІНВЕСТ" у п. 4 та п. 18 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено обладнання "Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 м, потужністю 3,7 кВт", проте підтвердження надано тільки на одну одиницю. Крім того, відсутнє підтвердження на обладнання, зазначене у п.35 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Номер вимоги: UA-2019-06-08-000066-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ», Код ЄДРПОУ:42669720
Дата подання: 11 липня 2019 12:58
Про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ „ГАРАНТТРЕЙД” вимогам тендерної документації.
Відповідно до Рішення ПРОТОКОЛУ № 798 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації від 04.07.2019 року, тендерну пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ „ГАРАНТТРЕЙД” з предмету закупівлі: „Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)” було визначено переможцем торгів і прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Проте, наше підприємство не погоджується з даним Рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ „ГАРАНТТРЕЙД” не відповідає вимогам тендерної документаціЇ , а саме:
Відповідно до вимог пункту 7 Розділу „Загальні положення” Тендерної документації „Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою (у тому числі російською), учасник надає переклад цього документу.” Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ „ГАРАНТТРЕЙД” міститься файл „Паспорт РФ Рахманюк Д.В..pdf” з копією Паспорта громадянина Російської Федерації, який оформлено на російській мові. Перекладу на українську мову даного документа, в супереч вимогам пункту 7 Розділу „Загальні положення” Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВ „ГАРАНТТРЕЙД” не міститься.
Також, в свою чергу повідомляємо, що відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ „ГАРАНТТРЕЙД” перекладу на українську мову документа, який оформлено російською мовою не є формальною (несуттєвою) помилкою, оскільки відповідно пункту 1 Розділу „Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Формальними (несуттєвими) вважаються ЛИШЕ технічні помилки та описки, а не відсутність документа взагалі.
Отже, зважаючи на все вищезазначене, просимо Вас відмінити Рішення ПРОТОКОЛУ № 798 про визнання переможцем тендерної процедури ТОВ „ГАРАНТТРЕЙД”, провести повторний розгляд визначеної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та відхилити її, на підставі пункту 4 частини першої Статті 30 Закону України „Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000048 ● 9e1b829fea3f46bd9ab08d3a7ff06b82
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.04.2020 № 23

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.04.2020 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-08-000066-b 08.06.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 14:47:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-08-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, що підтверджує надання переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД» рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відповідно до пункту 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-27 15:07:17

Пояснення

На виконання вимог тендерної документації учасником , якого визначено переможцем – ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору, оскільки вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-06-08-000066-b: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» вимогам тендерної документації з огляду на наступне. В пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано паспорт директора товариства – громадянина Російської Федерації Рахманюка Д.В. на російській мові, чим не дотримано вимогу пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, відповідно до якої, учасник надає переклад документу українською мовою, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений іншою мовою (у тому числі російською). Крім того, в пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.06.2019 № 847, в пунктах 52 – 120 якої відсутня назва орендодавця, чим не дотримано вимогу пункту 1 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації. За висновками моніторингу Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та не відмінив процедуру закупівлі у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій у відповідності до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, натомість 15.07.2019 уклав договір підряду з ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД». Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про неможливість усунути виявлені порушення, зокрема розірвати укладений 15.07.2019 договір підряду на закупівлю робіт з будівництва Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області виходячи з наступного. 1. Відповідно до абзацу 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами». Так, одним із таких документів, що посвідчують особу, є в силу підпункту «г» пункту 2 частини 1 статті 13 вказаного закону посвідка на тимчасове проживання. У пропозиції ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» на виконання вимоги тендерної документації щодо підтвердження уповноваженої особи Учасника надано файл «3. Посвідка на тимчасове проживання.pdf», який містить копію документу, що посвідчує особу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами, як того вимагає тендерна документація. У зв'язку з викладеним факт відсутності у тендерній пропозиції перекладу паспорту громадянина Російської Федерації жодним чином не впливає на зміст пропозиції, оскільки надання такого документу як паспорт громадянина іноземної держави не вимагався тендерною документацією. Натомість вимога надати копію документу, що посвідчує особу, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, учасником дотримана. 2. Відповідно до умов тендерної документації допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Зокрема формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не випливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Факт не зазначення в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.06.2019 № 847 в пунктах 52 – 120 назви орендодавця жодним чином не впливає на зміст пропозиції, оскільки Учасником у складі пропозиції надано копії договорів оренди на усі позиції, зазначені у пунктах 52 -120 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.06.2019 № 847, де вказано повну назву орендодавця (файл «Договір про наявність обладнання і мат.техн.бази.pdf»). При цьому обладнання, яке зазначене учасником у довідці і щодо якого надано усі необхідні підтверджуючі документи, у повній мірі підтверджує наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, а отже учасником підтверджено відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Відсутність вказівки у довідці на назву орендодавця по окремих позиціях при наявності копій договору оренди на вказані позиції не має впливу на зміст тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД», а отже таке упущення цілком підпадає під визначення формальної помилки, яка допущена з технічних причин, і не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника. Окрім того, на сьогодні договір на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області вже виконується належним чином. Будівельна готовність об’єкта становить 60%. Розірвання договору підряду призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості. В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторії для територіальної громади Козелецького району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою. Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах. Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проектної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні. У зв’язку з цим вважаємо, що розірвання договору підряду з ТОВ «ГАРАНТТРЕЙД» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Розумовських, в с. Лемеші Козелецького району Чернігівської області з причини, що фактично підпадає під ознаки формальної, буде недоцільним та таким, що створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Козелецького району, та потягне за собою збільшення видатків з бюджету на його подальшу добудову.

2020-05-07 17:04:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖБУД ЛТД" 4 127 311,20
UAH з ПДВ
4 127 311,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 4 998 849,96
UAH з ПДВ
4 908 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАРАНТТРЕЙД 4 972 892,40
UAH з ПДВ
4 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 15:59
Електронний підпис
25 червня 2019 15:56
Локальний кошторис 2-1-2(1)
25 червня 2019 15:56
Локальний 2-1-4(1)
25 червня 2019 15:56
Підсумкова відомість
25 червня 2019 15:56
Ліцензія
25 червня 2019 15:56
Довідка про працівників
25 червня 2019 15:56
Тендерна пропозиція
25 червня 2019 15:56
Лист згода
25 червня 2019 15:56
Довідка з додатками
25 червня 2019 15:56
Протокол
25 червня 2019 15:56
Зведений кошторис
25 червня 2019 15:56
Довідка
25 червня 2019 15:56
Паспорт
25 червня 2019 15:56
Договірна ціна
25 червня 2019 15:56
Витяг

Публічні документи

27 червня 2019 14:21
Електронний підпис
27 червня 2019 14:17
24. Ітогова пропозиція.PDF
25 червня 2019 14:23
Електронний підпис
25 червня 2019 14:21
22. Технічна частина.pdf
25 червня 2019 14:21
06. Копія Статуту.PDF
25 червня 2019 14:21
50.imd
25 червня 2019 14:21
03. Повноваження.pdf
25 червня 2019 14:21
10. Наявність техніки.pdf
25 червня 2019 14:21
08. Дозвільні документи.pdf
25 червня 2019 14:21
18. Про захист довкілля.PDF
25 червня 2019 14:21
15. Графік.PDF
25 червня 2019 14:21
13. Стаття 17.PDF
25 червня 2019 14:21
19. Персональні дані.PDF
25 червня 2019 14:21
17. Про надання рішення.PDF
25 червня 2019 14:21
21. Достовірність.PDF
25 червня 2019 14:21
20. Санкції.PDF
25 червня 2019 14:21
01. Реєстр пропозиції.PDF

Публічні документи

08 липня 2019 18:09
Електронний підпис
08 липня 2019 16:23
Електронний підпис
08 липня 2019 16:19
Довідка ДФС
08 липня 2019 16:19
Довідка МВС
05 липня 2019 13:51
Електронний підпис
05 липня 2019 13:46
Тендерна пропозиція
25 червня 2019 15:54
Електронний підпис
25 червня 2019 15:53
Рахунок Чернігівторг.pdf
25 червня 2019 15:53
Рахунок Євромета.pdf
25 червня 2019 15:53
Порівняльний 5 часть.pdf
25 червня 2019 15:53
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
25 червня 2019 15:53
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
25 червня 2019 15:53
Порівняльний 4 часть.pdf
25 червня 2019 15:53
Порівняльний 3 часть.pdf
25 червня 2019 15:53
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.pdf
25 червня 2019 15:53
Порівняльний 2 часть.pdf
25 червня 2019 15:53
48_ДЦ_ЛС2_2-1-3.pdf
25 червня 2019 15:53
48_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
25 червня 2019 15:52
Порівняльний 1 часть.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
25 червня 2019 15:52
ЗП.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
25 червня 2019 15:52
Графік.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
25 червня 2019 15:52
r_48_ДЦ_ССР.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_Т11.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_Т2.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ССР_8.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ССР_7.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ССР_4.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ИВР.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ДЦ.pdf
25 червня 2019 15:52
48.imd
25 червня 2019 15:52
Тендерна_пропозицiя.pdf
25 червня 2019 15:52
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 червня 2019 15:52
Ліцензія.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
25 червня 2019 15:52
Лист-згода д.6.pdf
25 червня 2019 15:52
48_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
25 червня 2019 15:52
ДoBIДкA_довкiлля.pdf
25 червня 2019 15:52
Довідка 20_.pdf
25 червня 2019 15:52
Довiдка_ч.2_ст.17.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_фiз.особа.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_п.9_ч.2_ст.9.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_п.8_ч.1_ст.17.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_п.6_ч.1_ст.17.pdf
25 червня 2019 15:51
Ліцензія.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_п.4_ч.1_ст.17.pdf
25 червня 2019 15:51
Довіреність.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_п.3_ч.1_ст.17.pdf
25 червня 2019 15:51
Банківська гарантія.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_п.2_ч.1_ст.17.pdf
25 червня 2019 15:51
ліцензія.pdf
25 червня 2019 15:51
ЦПХ__накази_працiвникiв.pdf
25 червня 2019 15:51
Вiдгук_JФ141Д_MПСl7_ЦТБ.pdf
25 червня 2019 15:51
Вiдгук_2211_ЦТБ.pdf
25 червня 2019 15:51
Договір оренди складу.pdf
25 червня 2019 15:51
Довiдка_ОСВ.pdf
25 червня 2019 15:51
4. Договір оренди офісу.pdf
25 червня 2019 15:51
Відгук.pdf
25 червня 2019 15:51
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖБУД ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»

ТОВ ГАРАНТТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖБУД ЛТД"
#40443377
Відхилено 4 127 311,20
UAH з ПДВ
27 червня 2019 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»
#42669720
Відхилено 4 908 999,60
UAH з ПДВ
04 липня 2019 18:18
ТОВ ГАРАНТТРЕЙД
#38119125
Переможець 4 910 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 18:37

Документи

27 червня 2019 13:39
Електронний підпис
27 червня 2019 13:35
759

Документи

04 липня 2019 18:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАРАНТТРЕЙД
#38119125
4 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:59
19-Б_11 Додатки 7.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
19-Б_11 Додатки 6.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
19-Б_11 Додатки 5.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
19-Б_11 Додатки 4.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
19-Б_11 Додатки 3.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
19-Б_11 Додатки 2.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
19-Б_11 Додатки 1.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
19-Б_11.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 14:48
19-Б_10.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 18:31
19-Б_9.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:39
19_Б ДУ8.pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 18:13
19_Б ДУ7.pdf зміни до договору
19 червня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 11:10
19-Б_6 Додатки 3.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 11:08
19-Б_6 Додатки 2.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 11:08
19-Б_6 Додатки 1.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 11:08
19-Б_6.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 18:43
19-Б_5 Додатки 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:39
19-Б_5 Додатки 2.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:39
19-Б_5 Додатки 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:39
19-Б_5.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:39
19-Б_5 Додатки 4.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:39
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 18:35
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:33
19-Б_4.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:51
19-Б_3.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 14:44
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 10:34
19-Б_2 Додатки.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 10:30
19-Б_2.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 18:06
19-Б_1.pdf зміни до договору
15 липня 2019 17:59
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 17:09
Додатки 6 укладений
15 липня 2019 16:56
Додатки 5 укладений
15 липня 2019 16:56
Додатки 4 укладений
15 липня 2019 16:56
Додатки 3 укладений
15 липня 2019 16:56
Додатки 2 укладений
15 липня 2019 16:56
Додатки 1 укладений
15 липня 2019 16:56
19-Б укладений
15 липня 2019 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 19-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 512 094,96
UAH (в тому числі ПДВ 752 015,83 UAH)