Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля та паливо на вугільній основі
Очікувана вартість
2 014 100,00 UAH
UA-2019-06-08-000029-c 5d111dc3a70847b195e8158c0a910054
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денщик Наталя Вікторівна

+380554551257 kyvrc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 38417861
Місцезнаходження: 74402, Україна , Херсонська обл., смт Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64
Контактна особа: Денщик Наталя Вікторівна
+380554551257
kyvrc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2019 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 15:34
Очікувана вартість: 2 014 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
443 т
вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, вул. Центральна (Леніна) , 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2019 18:56
Проект Договору.docx
08 червня 2019 18:56
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо вугілля
Дата подання: 13 червня 2019 14:52
Дата відповіді: 14 червня 2019 09:10
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи буде виконана вимога, якщо ми надамо, в тендерній пропозиції, замість документів на Вугілля кам’яне марки АР(0-500), підтверджуючі документи якості на Вугілля кам’яне марки АР(0-300). Яке є еквівалентом і відповідає необхідним показникам якості та входить в межу розмірів кусків згідно ГОСТу.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Тендерним комітетом КУ Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти розглянуто запитання щодо встановлення для вугілля кам'яного марки АР 0-500 еквіваленту. Відповідно до роз’яснень ВП «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут по збагаченню та брикетуванню вугілля», Державного підприємства «Науково-технічний центр «Вуглеінновація» - «Еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені». Тому Замовником у тендерній документації відкритих торгів на закупівлю вугілля кам’яного марки АР 0-500 еквівалент не встановлено.
Щодо дискримінаційних вимог на вугілля ДГ 13-100
Дата подання: 13 червня 2019 15:58
Дата відповіді: 14 червня 2019 09:18
Добрий день! В тендерній документації, Ви вимагаєте, що Якісні характеристики товару, повинні відповідати наступним критеріям: «Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, нижча теплота згоряння - не нижче 6300 кКал/кг». Але в ДСТУ 7146:2010, зазначено що нижча теплота згоряння на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 - не менше 5500 кКал/кг. Приберіть дискримінаційні вимоги, та приведіть у відповідність технічні умови тендерної документації до норм ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ми дуже вдячний Вам за звернення і повністю погоджується зі змістом діючих на території України національних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" (далі – Стандарт), яким встановлюються вимоги до якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля. Відповідно до даного Стандарту для вугілля кам'яного марки ДГ (13-100) встановлено наступні граничні характеристики якості які не можна перевищувати: - зольність на сухий стан не більше ніж 14,0%; - загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 14,0%; - нижча теплота згорання не менше 5500 ккал/кг. Вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, що діють на території України, а також для громадян СПД незалежно від форм власності та видів діяльності. Але, в свою чергу слід зазначити, що в технічному завданні до предмету закупівлі зазначено показники якості вугілля, з дотриманням принципу унеможливлення погіршення його якості, шляхом перевищення граничних показників, передбачених Стандартами, а навпаки, з метою отримання більш якісного твердого палива, Замовник зазначив вимоги до вугілля марки ДГ (13-100): нижча теплота згорання 6300 ккал/кг, тобто кращі показники. Жодним нормативним документом не встановлено обмежень для використання бюджетними організаціями, більш якісного вугілля, та не визначено, що потрібно дотримуватись тільки найгіршого граничного бар`єру основних показників якості. Додатково вивчивши ДСТУ ми вкотре переконались, що чим нижче відсоток зольності, вологи, сірки і вище теплота згорання(калорійність) тим краще якість вугілля. Таким чином, вимоги тендерної документації не містять жодних дискримінаційних вимог і є такими, що відповідають національним стандартам України. Сподіваємось на розуміння і будемо раді бачити Вас та всіх бажаючих учасників на тендерній закупівлі вугілля.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-08-000029-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 18 липня 2019 15:00
Скарга на рішення Верхньорогачицького РЦ по обслуговуванню закладів освіти, про дискваліфікацію ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» та визнання переможцем ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
Деталі та підстави подання скарги - в файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 липня 2019 19:23
рішенні від 22.07.2019 № 9828.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 19:23
рішення від 06.08.2019 № 10737.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 12:04

Документи подані скаржником

18 липня 2019 15:00
ПД.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000010 ● 63d7e996ea234fb4971840c66dd91fd5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.05.2020 № 92

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-08-000029-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 15:48:56

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, що проводить Комунальна Установа «Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти» (далі – Замовник) за № UA-2019-06-08-000029-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:

1. Надати інформацію з причин оприлюднення протоколів (Протокол № 01.07.2019, Протокол № 03.07.2019, Протокол № 03.07.2019) засідання тендерного комітету Замовника без підтвердження поіменного голосування та підписання його всіма членами тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу.

2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 4 частини першої статті 17 Закону, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?

3. Надати інформацію та скановані копії платіжних доручень щодо стану взаєморозрахунків Замовника з ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» за договором від 13.08.2019 №138.

Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 16:49:41

Відповідь

Питання 1
За змістом протоколів №01.07.2019, 03.07.2019, 03.07.2019 на засіданні тендерного комітету Замовника, які оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, були присутні всі його члени, що підтверджується їх підписами.
Відповідно до листа від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb, оприлюднення протоколів у даному форматі можливо. (сканкопії протоколів додаються)
Питання 2
У тендерній документації на закупівлю товарів за предметом закупівлі: Вугілля та паливо на вугільній основі (ДК 021:2015 «09110000-3» - тверде паливо) у Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у рядку 2 – «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зокрема зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції»
Зазначеним виразом нівелюються будь-які вимоги до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених п.2, 4 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII.
Питання 3
Сканкопії видаткових накладних додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини сьомої статті 2 Закону в частині придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 1 965 300,00
UAH з ПДВ
1 965 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 1 987 260,00
UAH з ПДВ
1 987 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" 2 013 500,00
UAH з ПДВ
2 013 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2019 17:50
Електронний підпис
23 червня 2019 17:49
13. Копії ДСТУ.pdf
23 червня 2019 17:49
6. Довідка по ст. 17.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 15:26
Електронний підпис
10 липня 2019 15:24
Корупція.pdf
10 липня 2019 15:24
Корупція ТОВ.pdf
10 липня 2019 15:24
МВД 04.07.2019.pdf
10 липня 2019 15:24
Довідка ДФС.pdf
21 червня 2019 11:21
Електронний підпис
21 червня 2019 11:19
Проект договору.pdf
21 червня 2019 11:19
Довідки з банку.pdf
21 червня 2019 11:19
ГОСТ 19242-73.pdf
21 червня 2019 11:19
ДСТУ 7146.2010.pdf
21 червня 2019 11:19
ДСТУ 3472-2015.pdf
21 червня 2019 11:19
Сертифікат ДГ 13-100.pdf
21 червня 2019 11:19
Технічні вимоги.pdf
21 червня 2019 11:19
Технічна специфікація.pdf
21 червня 2019 11:19
Документи.pdf
21 червня 2019 11:19
Повноваження.pdf
21 червня 2019 11:19
Статут та Опис.pdf
21 червня 2019 11:19
Відповідність по ст.17.pdf
21 червня 2019 11:19
Досвід Школа мистецтв.pdf
21 червня 2019 11:19
Договір оренди складу.pdf
21 червня 2019 11:19
Кваліфікація.pdf
21 червня 2019 11:19
Довідки.pdf
21 червня 2019 11:19
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Відхилено 1 965 300,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 10:24
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Відхилено 1 987 260,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:56
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
Переможець 2 013 500,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 16:07

Документи

01 липня 2019 10:24
Електронний підпис

Документи

03 липня 2019 14:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
2 013 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 13:45
дод.угода 28.08.2019.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 13:43
договір зміни до договору
28 серпня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:02
договір укладений
13 серпня 2019 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити ціну Вугілля кам'яного за одиницю товару на 7 (сім) відсотків у зв'язку зі зміною ціни такого товару на ринку та зменшити обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML