Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти |
Код ЄДРПОУ: | 38417861 |
Місцезнаходження: | 74402, Україна , Херсонська обл., смт Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64 |
Контактна особа: |
Денщик Наталя Вікторівна +380554551257 kyvrc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2019 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 2 014 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2019 08:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2019 18:56 |
Проект Договору.docx | |
08 червня 2019 18:56 |
ТД вугілля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 18 липня 2019 15:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000010 ● 63d7e996ea234fb4971840c66dd91fd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2020 № 92
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-08-000029-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-12 15:48:56
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, що проводить Комунальна Установа «Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти» (далі – Замовник) за № UA-2019-06-08-000029-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
1. Надати інформацію з причин оприлюднення протоколів (Протокол № 01.07.2019, Протокол № 03.07.2019, Протокол № 03.07.2019) засідання тендерного комітету Замовника без підтвердження поіменного голосування та підписання його всіма членами тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 4 частини першої статті 17 Закону, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3. Надати інформацію та скановані копії платіжних доручень щодо стану взаєморозрахунків Замовника з ТОВ «ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО» за договором від 13.08.2019 №138.
Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-21 16:49:41
Відповідь
Питання 1
За змістом протоколів №01.07.2019, 03.07.2019, 03.07.2019 на засіданні тендерного комітету Замовника, які оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, були присутні всі його члени, що підтверджується їх підписами.
Відповідно до листа від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb, оприлюднення протоколів у даному форматі можливо. (сканкопії протоколів додаються)
Питання 2
У тендерній документації на закупівлю товарів за предметом закупівлі: Вугілля та паливо на вугільній основі (ДК 021:2015 «09110000-3» - тверде паливо) у Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у рядку 2 – «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зокрема зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції»
Зазначеним виразом нівелюються будь-які вимоги до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених п.2, 4 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII.
Питання 3
Сканкопії видаткових накладних додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини сьомої статті 2 Закону в частині придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2019 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
1 965 300,00
UAH з ПДВ
|
1 965 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
1 987 260,00
UAH з ПДВ
|
1 987 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" |
2 013 500,00
UAH з ПДВ
|
2 013 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
1 965 300,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 10:24
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Відхилено |
1 987 260,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 14:56
|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" #39002068 |
Переможець |
2 013 500,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 13:45
|
дод.угода 28.08.2019.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2019 13:43
|
договір | зміни до договору |
28 серпня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 16:02
|
договір | укладений |
13 серпня 2019 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились збільшити ціну Вугілля кам'яного за одиницю товару на 7 (сім) відсотків у зв'язку зі зміною ціни такого товару на ринку та зменшити обсяг закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |