Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба,рибне філе та інше м ясо риби морожене (тушки хеку)
Очікувана вартість
190 800,00 UAH
UA-2019-06-08-000029-a 3c14df94ebcf48f6b46d15bf2c71963f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федченко Дмитрий

+380938620193 kz_popni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190047
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2
Контактна особа: Федченко Дмитрий
+380938620193
kz_popni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2019 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2019 21:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 12:18
Очікувана вартість: 190 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 724,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 кг
риба морожена(тушки хека)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська обл., Попасна, Польова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2019 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2019 19:52
IMG_0001.pdf
08 червня 2019 19:51
ТД_Риба.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-08-000029-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3001320050
Дата подання: 10 липня 2019 15:18
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "Коваленко Андрій Павлович",як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією.
За результатами проведення процедури відкритих торгів UA-2019-06-08-000029-a, з закупівлі продуктів харчування: риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожене (тушка хека) код ДК 021:2015 (СРV)-15220000-6, тендерну пропозицію, переможця за результатами електронного аукціону, ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» було відхилено (протокол № 2 засідання тендерного комітету), відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією. Зокрема підставами для цього стало те , що у складі пропозиції є недоліки та порушення вимог тендерної документації на закупівлю, а саме:
- учасником надано договір № 1 від 14.12.2018 року, щодо перевезення вантажів територією України, де не зазначені марки орендованих авто, що порушує умови тендерної документації Додаток 2 пункт 1.6;
- учасником надані копії свідотств про реєстрацію ТЗ та особиста медична книжка Бєлікова М. І. не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1;
- учасником надано договір № 1 від 14.12.2018 року щодо перевезень вантажів територією України з ФОП Бєліков М. І. який припинив свою діяльність 28.03.2019 року.
В той же час ФОП «Коваленко Андрій Павлович» з пропозицією у 180276,00 грн. визнано переможцем (протокол № 3 засідання тендерного комітету) процедури закупівлі продуктів харчування: риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожене (тушка хека) код ДК 021:2015 (СРV)-15220000-6, не зважаючи на виявленні (аналогічні) помилки у складі пропозиції учасника, які чомусь визнано формальними та не суттєвими, незважаючи на те, що тендерною документацією на закупівлю товарів за процедурою відкритих торгів визначено вичерпний перелік таких помилок п. 3.11 і виявлені помилки до цього переліку не входять.
Окремо слід звернути увагу на те, що з невідомих причин, у складі пропозиції учасника ФОП «Коваленко Андрій Павлович» було виявлено не всі помилки, а саме поза увагою тендерного комітету залишилися такі помилки:
- учасником надано копію договору купівлі-продажу № 9 від 11.03.2019 року укладеного між ФОП «Уманцевою С. М.» та ФОП «Коваленко Андрій Павлович» не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1 (всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції завантажуються в форматі pdf у вигляді кольорової сканованої копії);
- учасником надано копію експертного висновку № 0019661/17 від 15.08.2017 року не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1 та у вигляді не придатному для читання та роздрукування ( електронні копії повинні бути придатними для читання та роздрукування), чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3., а також копія цього документу була від сканована з копії документу, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.2 (електронні копії скануються з оригіналу документу або його нотаріально засвідченої копії);
- учасником надано копію декларації виробника не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3., а також копія цього документу була від сканована з копії документу, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.2.;
- учасником надано копію свого паспорту та коду не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3.;
- учасником надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку від 05.03.2019 року № 176/12-32-52-10 не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію договору № 4 від 01.04.2019 року укладеного між ФОП «Анушкіной А. Ю.» та ФОП «Коваленко А. П.» не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3.;
- учасником надано копію особистої медичної книжки водія Гондарєва О. В. не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію особистої медичної книжки ФОП «Коваленко Андрія Павловича» не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію акту перевірки № 66 від 22.03.2019 року не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію експлуатаційного дозволу від 25.03.2019 року № 01-ua-12-32-48-0-CS не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію договору № 52-13.6 від 19.03.2019 року про виконання робіт по дератизації та дезінсекції не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1., крім того відповідні роботи мають проводитись за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Заводська, 1у, а згідно з договором оренди нежитлового приміщення № 3 від 01.06.2019 року, учасник орендує приміщення за іншою адресою, а саме: м. Сєвєродонецьк, вул. Б. Ліщини, 1;
- учасником надано копію договору № 62-13.6 від 24.05.2019 року про виконання робіт по дезінсекції не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1., до того ж лише автомобіля ГАЗ 32213 ПЕСПГ днз ВВ 2009 АК;
- учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3.;
Вище викладене свідчить про те, що рішення про визнання помилок формальними, у складі пропозиції учасника ФОП «Коваленко Андрій Павлович», а також рішення про визнання переможцем процедури закупівлі продуктів харчування: риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожене (тушка хека) код ДК 021:2015 (СРV)-15220000-6 ФОП «Коваленко Андрй Павлович» прийнято без врахування вимог визначених тендерною документацією (п. 3.11, п. 3. 4.1, п. 3. 4.2., п. 3. 4.3.) та з порушенням положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників, та рівність умов.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі:
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, керуючись ст. 5, 16, 30, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
Вимагаю:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Коваленко Андрій Павлович», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією;
2. Відмінити торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 11:50
Відхилити вимогу учасника ФОП "Батіщев Сергій Олександрович як таку що не має достатнього обгрунтування.

Документи подані скаржником

10 липня 2019 15:18
вимога.PDF

Документи

12 липня 2019 11:50
відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-08-000029-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3001320050
Дата подання: 12 липня 2019 15:57
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Тендерна пропозиція ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" не відповідає всім критеріям та умовам, що вказані в тендерній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 16.07.2019 № 9505.pdf
Дата публікації: 16 липня 2019 17:28

Документи подані скаржником

12 липня 2019 15:57
скарга.pdf
12 липня 2019 15:57
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000002 ● a6b74253cdff40a993a203d7ae102396
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.08.2019 № 38
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.08.2019 № 38

Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-08-000029-a 08.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-13 13:42:44

Запит про надання пояснень

13.08.2019
Комунальний заклад «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат»

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Відповідно до якого рішення Замовника було затверджено річний план на закупівлю риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку) очікуваною вартістю 190 800,00 грн за процедурою відкритих торгів у 2019 році (дата, номер рішення)? Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність в електронній системі закупівель річного плану на 2019 рік на закупівлю за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ФОП «Коваленко Андрій Павлович» переможцем торгів, зважаючи що у складі його тендерної пропозиції були оприлюднені копії документів не в кольоровому вигляді, при цьому деякі з них подані у вигляді не придатному для читання та роздрукування, що порушує вимоги пунктів 4; 4.1та 4; 4.3 Розділу 3 тендерної документації. Крім того, неналежним чином оприлюднені документи визначені Додатком № 2 тендерної документації, зокрема договір оренди нежитлового приміщення та договір оренди транспортних засобів (надано на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази), а саме: перелічені договори надано не в кольоровому вигляді, при цьому договір оренди авто, який завантажений в електронній системі 23.06.2019 20:59 не має дати і номеру договору,а вже після аукціону оприлюднено той самий договір, але вже з датою і номером (завантажений 03.07.2019 12:07). Слід зазначити, що тендерним комітетом (протокол засідання № 2 від 26.06.2019) було прийнято рішення щодо відхилення учасника ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» з найбільш вигідною ціною за результатами аукціону, так як «Учасником надані копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та особиста медична книжка Бєлікова М.І. не в кольоровому вигляді, чим порушені вимоги тендерної документації Пункт 4; 4.1»

Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.


Державний аудитор відділу контролю
у сфері закупівель Анастасія СІДОРЧУК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-15 09:19:10

Пояснення щодо моніторингу закупівлі

На Ваш запит щодо надання пояснень стосовно моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку), за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a, повідомляємо наступне:
1. Річний план закупівель на 2019 рік було затверджено на засіданні тендерного комітету, про що свідчіть протокол №1 від 10.01.2019 року (протокол додається). Відповідно до протоколу №2 від 04.06.2019 року (протокол додається), внесені зміни до річного плану закупівель стосовно предмета закупівлі: риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку). Проте вищезазначені зміни до річного плану оприлюднені на електронному майданчику 18.07.2019 року за номером: UA-P-2019-07-18-002127-b. Таким чином закупівля за номером: UA-2019-06-08-000029-a, відбулася згідно змін до річного плану за номером: UA-P-2019-07-18-002127-b. Несвоєчасне оприлюднення змін до річного плану, сталося з причини технічної помилки.
2. Рішення щодо віднесення помилок стосовно, документів наданих не в кольоровому вигляді, в складі тендерної пропозиції ФОП «Коваленко Андрій Павлович», до формальних помилок, ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету, посилаючись на приналежність до помилок пов’язаних з оформленням пропозиції не змінюючи її змісту, а також на розділ 3, п.7 тендерної документації «відповідальність за достовірність документів тендерної пропозиції наданих у електронному вигляді несе Учасник», про що свідчить протокол №3 від 03.07.2019 року.
Також повідомляємо що в складі тендерної пропозиції ФОП «Коваленко Андрій Павлович» надано договір надання транспортних послуг між Коваленко А.П. та Гондарєвим О.В. що свідчіть про наявність матеріально-технічної бази для виконання укладеного договору.
Тендерний комітет не заперечує наявність аналогічної помилки в складі тендерних пропозицій обох учасників (щодо надання копій документів не в кольоровому вигляді), проте наголошуємо що причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» стало надання (на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази), в складі тендерної пропозиції, договору №1 від 14.12.2018 р. щодо перевезення вантажів територією України, укладеного між ФОП Батіщев С.О. та ФОП Бєліковим М.І., який не може бути дійсним, так як за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ФОП Бєліков М.І. припинив свою діяльність 28.03.2019р., що ставить під сумнів можливість виконання договору в разі його перемоги.

Голова тендерного комітету Дмитро ФЕДЧЕНКО

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-04 15:59:55

Питання щодо забов'язань усунення порушень законодавства за результатами моніторінгу.

Які заходи щодо усунення виявленних порушень, а саме:
порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
можна здійснити, враховуючи що процедура закупівлі була завершена 24 червня 2019 року а договір на закупівлю № 130, за результатами процедури укладено 19 липня 2019 року та договірні забов`язання за вказаним договором, на теперешній час частково виконанні?
Чи може розірвання вищезазначеного договору розцінюватись як виконання забов'язань щодо усунення виявлених порушень?
Голова тендерного комітету Дмитро ФЕДЧЕНКО.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель, на засіданні тендерного комітету (протокол №5 від 06.09.2019р.) прийнято рішення щодо розторгнення Договору №130 від 19.07.2019р. між КЗ "Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" та ФОП "Коваленко Андрій Павлович". Розторгнення Договору №130 від 19.07.2019р відбулося за згодою сторін.

2019-09-06 11:27:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 179 496,00
UAH
179 496,00
UAH
Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 186 000,00
UAH
180 276,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 12:07
Договор аренды авто.pdf
23 червня 2019 20:59
Договор аренді авто.pdf
23 червня 2019 20:55
Санкц. лист.pdf
23 червня 2019 20:55
Гар. лист.pdf
23 червня 2019 20:55
Довкілля.pdf
23 червня 2019 20:55
Лист.pdf
23 червня 2019 20:55
Гарант. лист.pdf
23 червня 2019 20:55
Проект договору.pdf
23 червня 2019 20:55
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 20:55
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 20:55
Лист гарантія.pdf
23 червня 2019 20:55
Якісне посвідчення.pdf
23 червня 2019 20:55
Опис товару.pdf
23 червня 2019 20:55
Копія паспорту.pdf
23 червня 2019 20:55
Копія ід. коду.pdf
23 червня 2019 20:55
Копія витягу с ЕДР.pdf
23 червня 2019 20:55
Копія Виписки.pdf
23 червня 2019 20:55
Відгук.pdf
23 червня 2019 20:55
Довідка про учасника.pdf
23 червня 2019 20:55
Акт перевірки.pdf
23 червня 2019 20:55
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3001320050
Відхилено 179 496,00
UAH
26 червня 2019 14:33
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
Переможець 180 276,00
UAH
03 липня 2019 14:41

Документи

26 червня 2019 14:32
Електронний підпис
26 червня 2019 14:31
IMG_0002.pdf

Документи

03 липня 2019 14:40
Електронний підпис
03 липня 2019 14:39
протокол 3 скан.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
180 276,00
UAH
Документи

Документи

03 липня 2019 14:40
Електронний підпис
03 липня 2019 14:39
протокол 3 скан.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 11:12
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
06 вересня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 10:14
Договір 130.pdf укладений
19 липня 2019 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю розторгнення договору №130 від 19.07.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 68 267,93
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері закупівель.