Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03190047 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2 |
Контактна особа: |
Федченко Дмитрий +380938620193 kz_popni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2019 19:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 190 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 724,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2019 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2019 19:52 |
IMG_0001.pdf | |
08 червня 2019 19:51 |
ТД_Риба.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- учасником надано договір № 1 від 14.12.2018 року, щодо перевезення вантажів територією України, де не зазначені марки орендованих авто, що порушує умови тендерної документації Додаток 2 пункт 1.6;
- учасником надані копії свідотств про реєстрацію ТЗ та особиста медична книжка Бєлікова М. І. не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1;
- учасником надано договір № 1 від 14.12.2018 року щодо перевезень вантажів територією України з ФОП Бєліков М. І. який припинив свою діяльність 28.03.2019 року.
В той же час ФОП «Коваленко Андрій Павлович» з пропозицією у 180276,00 грн. визнано переможцем (протокол № 3 засідання тендерного комітету) процедури закупівлі продуктів харчування: риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожене (тушка хека) код ДК 021:2015 (СРV)-15220000-6, не зважаючи на виявленні (аналогічні) помилки у складі пропозиції учасника, які чомусь визнано формальними та не суттєвими, незважаючи на те, що тендерною документацією на закупівлю товарів за процедурою відкритих торгів визначено вичерпний перелік таких помилок п. 3.11 і виявлені помилки до цього переліку не входять.
Окремо слід звернути увагу на те, що з невідомих причин, у складі пропозиції учасника ФОП «Коваленко Андрій Павлович» було виявлено не всі помилки, а саме поза увагою тендерного комітету залишилися такі помилки:
- учасником надано копію договору купівлі-продажу № 9 від 11.03.2019 року укладеного між ФОП «Уманцевою С. М.» та ФОП «Коваленко Андрій Павлович» не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1 (всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції завантажуються в форматі pdf у вигляді кольорової сканованої копії);
- учасником надано копію експертного висновку № 0019661/17 від 15.08.2017 року не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1 та у вигляді не придатному для читання та роздрукування ( електронні копії повинні бути придатними для читання та роздрукування), чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3., а також копія цього документу була від сканована з копії документу, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.2 (електронні копії скануються з оригіналу документу або його нотаріально засвідченої копії);
- учасником надано копію декларації виробника не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3., а також копія цього документу була від сканована з копії документу, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.2.;
- учасником надано копію свого паспорту та коду не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3.;
- учасником надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку від 05.03.2019 року № 176/12-32-52-10 не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань не у кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію договору № 4 від 01.04.2019 року укладеного між ФОП «Анушкіной А. Ю.» та ФОП «Коваленко А. П.» не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3.;
- учасником надано копію особистої медичної книжки водія Гондарєва О. В. не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію особистої медичної книжки ФОП «Коваленко Андрія Павловича» не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію акту перевірки № 66 від 22.03.2019 року не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію експлуатаційного дозволу від 25.03.2019 року № 01-ua-12-32-48-0-CS не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1.;
- учасником надано копію договору № 52-13.6 від 19.03.2019 року про виконання робіт по дератизації та дезінсекції не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1., крім того відповідні роботи мають проводитись за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Заводська, 1у, а згідно з договором оренди нежитлового приміщення № 3 від 01.06.2019 року, учасник орендує приміщення за іншою адресою, а саме: м. Сєвєродонецьк, вул. Б. Ліщини, 1;
- учасником надано копію договору № 62-13.6 від 24.05.2019 року про виконання робіт по дезінсекції не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1., до того ж лише автомобіля ГАЗ 32213 ПЕСПГ днз ВВ 2009 АК;
- учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ не в кольоровому вигляді, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.1. та у вигляді не придатному для читання та роздрукування, чим порушенні вимоги тендерної документації п. 3. 4.3.;
Вище викладене свідчить про те, що рішення про визнання помилок формальними, у складі пропозиції учасника ФОП «Коваленко Андрій Павлович», а також рішення про визнання переможцем процедури закупівлі продуктів харчування: риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожене (тушка хека) код ДК 021:2015 (СРV)-15220000-6 ФОП «Коваленко Андрй Павлович» прийнято без врахування вимог визначених тендерною документацією (п. 3.11, п. 3. 4.1, п. 3. 4.2., п. 3. 4.3.) та з порушенням положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників, та рівність умов.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі:
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, керуючись ст. 5, 16, 30, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
Вимагаю:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Коваленко Андрій Павлович», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією;
2. Відмінити торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 липня 2019 15:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-12-000002 ● a6b74253cdff40a993a203d7ae102396
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.08.2019 № 38
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.08.2019 № 38
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-08-000029-a 08.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-13 13:42:44
Запит про надання пояснень
13.08.2019
Комунальний заклад «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Відповідно до якого рішення Замовника було затверджено річний план на закупівлю риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку) очікуваною вартістю 190 800,00 грн за процедурою відкритих торгів у 2019 році (дата, номер рішення)? Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність в електронній системі закупівель річного плану на 2019 рік на закупівлю за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ФОП «Коваленко Андрій Павлович» переможцем торгів, зважаючи що у складі його тендерної пропозиції були оприлюднені копії документів не в кольоровому вигляді, при цьому деякі з них подані у вигляді не придатному для читання та роздрукування, що порушує вимоги пунктів 4; 4.1та 4; 4.3 Розділу 3 тендерної документації. Крім того, неналежним чином оприлюднені документи визначені Додатком № 2 тендерної документації, зокрема договір оренди нежитлового приміщення та договір оренди транспортних засобів (надано на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази), а саме: перелічені договори надано не в кольоровому вигляді, при цьому договір оренди авто, який завантажений в електронній системі 23.06.2019 20:59 не має дати і номеру договору,а вже після аукціону оприлюднено той самий договір, але вже з датою і номером (завантажений 03.07.2019 12:07). Слід зазначити, що тендерним комітетом (протокол засідання № 2 від 26.06.2019) було прийнято рішення щодо відхилення учасника ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» з найбільш вигідною ціною за результатами аукціону, так як «Учасником надані копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та особиста медична книжка Бєлікова М.І. не в кольоровому вигляді, чим порушені вимоги тендерної документації Пункт 4; 4.1»
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Державний аудитор відділу контролю
у сфері закупівель Анастасія СІДОРЧУК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-15 09:19:10
Пояснення щодо моніторингу закупівлі
На Ваш запит щодо надання пояснень стосовно моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку), за номером ID: UA-2019-06-08-000029-a, повідомляємо наступне:
1. Річний план закупівель на 2019 рік було затверджено на засіданні тендерного комітету, про що свідчіть протокол №1 від 10.01.2019 року (протокол додається). Відповідно до протоколу №2 від 04.06.2019 року (протокол додається), внесені зміни до річного плану закупівель стосовно предмета закупівлі: риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого (тушки хеку). Проте вищезазначені зміни до річного плану оприлюднені на електронному майданчику 18.07.2019 року за номером: UA-P-2019-07-18-002127-b. Таким чином закупівля за номером: UA-2019-06-08-000029-a, відбулася згідно змін до річного плану за номером: UA-P-2019-07-18-002127-b. Несвоєчасне оприлюднення змін до річного плану, сталося з причини технічної помилки.
2. Рішення щодо віднесення помилок стосовно, документів наданих не в кольоровому вигляді, в складі тендерної пропозиції ФОП «Коваленко Андрій Павлович», до формальних помилок, ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету, посилаючись на приналежність до помилок пов’язаних з оформленням пропозиції не змінюючи її змісту, а також на розділ 3, п.7 тендерної документації «відповідальність за достовірність документів тендерної пропозиції наданих у електронному вигляді несе Учасник», про що свідчить протокол №3 від 03.07.2019 року.
Також повідомляємо що в складі тендерної пропозиції ФОП «Коваленко Андрій Павлович» надано договір надання транспортних послуг між Коваленко А.П. та Гондарєвим О.В. що свідчіть про наявність матеріально-технічної бази для виконання укладеного договору.
Тендерний комітет не заперечує наявність аналогічної помилки в складі тендерних пропозицій обох учасників (щодо надання копій документів не в кольоровому вигляді), проте наголошуємо що причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП «Батіщев Сергій Олександрович» стало надання (на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази), в складі тендерної пропозиції, договору №1 від 14.12.2018 р. щодо перевезення вантажів територією України, укладеного між ФОП Батіщев С.О. та ФОП Бєліковим М.І., який не може бути дійсним, так як за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ФОП Бєліков М.І. припинив свою діяльність 28.03.2019р., що ставить під сумнів можливість виконання договору в разі його перемоги.
Голова тендерного комітету Дмитро ФЕДЧЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-04 15:59:55
Питання щодо забов'язань усунення порушень законодавства за результатами моніторінгу.
Які заходи щодо усунення виявленних порушень, а саме:
порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
можна здійснити, враховуючи що процедура закупівлі була завершена 24 червня 2019 року а договір на закупівлю № 130, за результатами процедури укладено 19 липня 2019 року та договірні забов`язання за вказаним договором, на теперешній час частково виконанні?
Чи може розірвання вищезазначеного договору розцінюватись як виконання забов'язань щодо усунення виявлених порушень?
Голова тендерного комітету Дмитро ФЕДЧЕНКО.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель, на засіданні тендерного комітету (протокол №5 від 06.09.2019р.) прийнято рішення щодо розторгнення Договору №130 від 19.07.2019р. між КЗ "Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" та ФОП "Коваленко Андрій Павлович". Розторгнення Договору №130 від 19.07.2019р відбулося за згодою сторін.
2019-09-06 11:27:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3001320050 |
Відхилено |
179 496,00
UAH
|
26 червня 2019 14:33
|
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" #2936022176 |
Переможець |
180 276,00
UAH
|
03 липня 2019 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2019 11:12
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
06 вересня 2019 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 10:14
|
Договір 130.pdf | укладений |
19 липня 2019 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з необхідністю розторгнення договору №130 від 19.07.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |