Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Підберізцівського навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по вул.Шевченка в с.Підберізці Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
25 873 702,00 UAH
UA-2019-06-07-002949-b fa1436a929894c73b43399be58773131
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зіновій Кіцак

+380673702885 pidberizcivskarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підберізцівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 22372802
Місцезнаходження: 81146, Україна , Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Підберізці
Контактна особа: Зіновій Кіцак
+380673702885
pidberizcivskarada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 23:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 12:54
Очікувана вартість: 25 873 702,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 258 737,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Підберізцівського навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по вул.Шевченка в с.Підберізці Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81146, Україна, Львівська область, с.Підберізці, вул.Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 23:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 23:33
ТД - Дисадок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Реквізити для забезпечення
Дата подання: 11 червня 2019 11:43
Дата відповіді: 12 червня 2019 15:26
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, за якими банківськими реквізитами учасник надає забезпечення тендерної пропозиції на закупівлю: Реконструкція будівлі Підберізцівського навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по вул.Шевченка в с.Підберізці Пустомитівського району Львівської області. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перерахування коштів здійснюється на р/р 31418556013829 в ГУДКСУ у Львівській області ОдержувачУКуПустом. р/отг с.Підберізці, код платежу 24061900 ЄДРПОУ одержувача : 38047883 Банк одержувача: Казначейство України (ЕАП) МФО банку одержувача: 899998

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КББ-БУД" 23 877 786,00
UAH з ПДВ
23 877 786,00
UAH з ПДВ
Документи
"Граніт" УТОГ 25 863 610,00
UAH з ПДВ
25 863 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 23:05
Ст.17
23 червня 2019 14:23
Електронний підпис
23 червня 2019 14:18
11. Банківська гарантія.rar
23 червня 2019 14:18
10. Технічна частина.7z
23 червня 2019 14:18
9. Календарний план.jpg
23 червня 2019 14:18
7. Цінова пропозиція.pdf
23 червня 2019 14:18
6. Гарантійні листи.pdf
23 червня 2019 14:18
5. Статутні документи.pdf
23 червня 2019 14:18
3. Аналогічні угоди.pdf
23 червня 2019 14:18
2. Працівники.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:08
додаток 5.20.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.19.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.18.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.17.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.16.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.15.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.14.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.13.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.12.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.11.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.10.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.9.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.8.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.7.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.6.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.5.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.4.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.3.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.2.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 5.1.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 4.1.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 3.1.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 2.1.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 1.5.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 1.4.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 1.3.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 1.2.PDF
21 червня 2019 14:08
додаток 1.1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КББ-БУД"

"Граніт" УТОГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КББ-БУД"
#41893845
Переможець 23 877 786,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КББ-БУД"
#41893845
23 877 786,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 14:06
Додатковий договір 11.pdf укладений
04 червня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 13:57
Додатковий договір 11.pdf зміни до договору
04 червня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 15:16
дд10.pdf зміни до договору
19 березня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 14:00
ДД 9 ДО ДОГОВОРУ 150719ВР.pdf зміни до договору
11 березня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 15:01
ДД8.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 17:01
дд 7 нвк підберізці.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 17:00
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 18:41
To AoroBopy N 1507-19-BP Bil 10.07.2019 p.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 18:41
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:53
no MoroBopy Ne 1507-19-BP Bin 10.07.2019 p.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 13:26
ДД 4 садок підберізці.pdf зміни до договору
23 березня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:24
ДД 3 Реконструкція будівлі Підберізцівського НВК ан 40 місць.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:24
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 16:40
ДД 2 Реконстр. будівлі Підберізцівського НВК І-ІІІ ступенів з добудовою приміщень.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 16:25
ДД №1 Реконструкція будівлі Підберізцівського НВК І-ІІІ ст з добудовою на 40 місць.pdf зміни до договору
18 липня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 14:52
Договірна ціна.pdf укладений
10 липня 2019 14:51
Графік виконання робіт.pdf укладений
10 липня 2019 14:51
Договір роботи Реконструкція Підберізцівського НВК з добудовою приміщень.pdf укладений
10 липня 2019 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна додатку "Графік виконання робіт" та доповлення Договору додатком "Графік фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю в 2019 році подальшої потреби у виконанні робіт по об'єкту, сторони договору погоджуються зменшити суму договору e 2019 у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підтвердження обсягів фінансування згідно бюджетних призначень у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із збільшенням фінансування Сторони вирішили внести зміни та збільшити фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зязку із збільшенням фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в частині реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіка виконання робіт та графіка фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру бюджетного фінансування у 2021 році, розірвання договору (у зв'язку із коригуванням проектно-кошторисної документації)
Номер договору про закупівлю: 15/07-19-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 04 червня 2021
Сума оплати за договором: 9 781 028,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 630 171,43 UAH)
Причини розірвання договору: коригування проектно-кошторисної документації, що призвело до збільшення обсягу робіт та загальної вартості та оголошення, у зв'язку з цим, нових тендерних процедур