Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул.Благовіщенська, м.Бахмут.
The construction of an educational building for 400 pupils and students of an educational institution of the sports profile of DHSOR NAMED AFTER S.BUBKA in Blagovishchenska Street, Bakhmut
Очікувана вартість
158 206 557,00 UAH
UA-2019-06-07-002903-b adaf21840f31449ab0bf3909f071ea37
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька область обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@mail.gov.ua
Додаткові контактні особи: Чайка Олександра
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DVUOR im. S. Bubki
National ID: 20361881
Contact point: DHSOR NAMED AFTER S BUBKA
+380951048897
20361881@mail.gov.ua
Additional contacts: Чайка Олександра
+380951048897
20361881@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 червня 2019 21:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:43
Очікувана вартість: 158 206 557,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 791 032,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 791032.79 UAH
Publication date: 07 червня 2019 21:05
Enquiries until: 28 червня 2019 09:00
Complaints submission until: до 04 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 158 206 557 UAH including VAT
Minimal lowering step: 791 033 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул. Благовіщенська, м.Бахмут
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 47
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

The construction of an educational building for 400 pupils and students of an educational institution of the sports profile of DHSOR NAMED AFTER S.BUBKA in Blagovishchenska Street, Bakhmut
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. 1.1. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт. 1.2. Вимоги до оформлення рахунків на оплату: 1) Рахунок (інвойс), як підстава для оплати, має містити: дату і місце складання; назву та реквізити (включно з банківськими) Підрядника; назву, адресу та ЄДРПОУ Замовника; зміст та обсяг господарської операції з посиланням на: а) акт приймання виконаних робіт та довідку про вартість виконаних робіт (№, дата) – якщо це оплата за фактом виконання робіт; або б) пункт Договору щодо авансу – якщо це авансований платіж; загальну вартість господарської операції (без ПДВ, ПДВ, всього з ПДВ, валюта) якщо це оплата за фактом виконання робіт; суму оплаченого раніше і не закритого авансу, що вираховується із суми до сплати рахунку (інвойсу) (без ПДВ, ПДВ, всього з ПДВ, валюта) – якщо це оплата за фактом виконання робіт; суму до сплати за даним рахунком (інвойсом) (без ПДВ, ПДВ, всього з ПДВ, валюта); посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Валюту договору/платежу; Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. 2. Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року №1764 зі змінами, у розмірі що становить до 30 % від річного плану фінансування, що складає _____ грн. (____________ гривень, ____ коп.) в т.ч. ПДВ - ____________ грн. (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). 3. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору. Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. 4. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. 5. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. 6. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються із урахуванням обсягів виконаних робіт, по усіх складових вартості робіт, розрахованих у договірній ціні, підтверджених відповідними документами. У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 11:47
Перелік змін до тендерної документації.docx
27 червня 2019 11:47
тд школа.docx
07 червня 2019 21:05
Оголошення про проведення ВТ школа.doc
07 червня 2019 21:05
Англ. Оголошення про проведення ВТ ШКОЛА (2).doc
07 червня 2019 21:05
техн.характ. школа.docx
07 червня 2019 21:05
проект договору школа.docx
27 червня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 11:47
Перелік змін до тендерної документації.docx
27 червня 2019 11:47
тд школа.docx
07 червня 2019 21:05
тд школа.docx
07 червня 2019 21:05
Оголошення про проведення ВТ школа.doc
07 червня 2019 21:05
Англ. Оголошення про проведення ВТ ШКОЛА (2).doc
07 червня 2019 21:05
техн.характ. школа.docx
07 червня 2019 21:05
проект договору школа.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-07-002903-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33991075
Дата подання: 26 липня 2019 21:28
Оскарження дискваліфікації учасника та скасування процедури закупівель
На підставі скарги, що додається, та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Зобов'язати Донецьке вище училище олімпійського резерву ім.С.Бубки скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33991075), подану у процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-06-07-002903-b. 2. Зобов'язати Донецьке вище училище олімпійського резерву ім.С.Бубки скасувати рішення про відміну процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-06-07-002903-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: 30.08.2019 року ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ приступило до виконання рішення. Протоколом засідання тендерного комітету № 57 від 30.08.2019 року прийнято рішення: Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" та рішення про відміну процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2019 13:26

Документи подані скаржником

26 липня 2019 21:28
СКАРГА.PDF
26 липня 2019 21:28
Платіжне доручення.pdf
14 серпня 2019 20:10
ПП ДБС.pdf

Документи подані замовником

30 липня 2019 10:02
547.pdf
30 серпня 2019 13:09
57.pdf
04 вересня 2019 13:26
лист 593.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2019
UA-2019-06-07-002903-badaf21840f31449ab0bf3909f071ea37
Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна, Донецька область обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "МОРШНЬОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 липня 2019 15:55
протокл 44.pdf
23 липня 2019 16:01
Електронний підпис

Публічні документи

06 липня 2019 10:25
Електронний підпис
06 липня 2019 10:25
Електронний підпис
06 липня 2019 10:20
Проект договору.PDF
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч5.pdf
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч4.pdf
06 липня 2019 10:20
30. Кошториси ч1.pdf
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч2.pdf
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч3.pdf
06 липня 2019 10:20
22.Довідки ст.17+АП.pdf
06 липня 2019 10:20
2 Статут.pdf
06 липня 2019 10:20
9.Копії сертифікатів.PDF
06 липня 2019 10:20
29.Календарний графік.PDF
06 липня 2019 10:20
13559-15 Хозхімсервіс p7s.7z
06 липня 2019 10:20
13. Довідка МТБ.PDF
06 липня 2019 10:20
16.Довідка про досвід.PDF

Документи

23 липня 2019 15:56
протокл 44.pdf
23 липня 2019 15:58
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2019 15:49
Судимість.pdf
07 липня 2019 15:49
Ст.17.pdf
07 липня 2019 15:49
Санкції.pdf
07 липня 2019 15:49
Паспорт+код.pdf
07 липня 2019 15:49
Корупція.pdf
07 липня 2019 15:49
Згода з умовами.pdf
07 липня 2019 15:49
Захист довкілля.pdf
07 липня 2019 15:49
Єд.держ.реєстр.pdf
07 липня 2019 15:49
Витяг.pdf
07 липня 2019 15:49
Виписка.pdf
07 липня 2019 15:49
Борги.pdf
07 липня 2019 15:49
Банкрутство.pdf
07 липня 2019 15:49
Антикорупция.pdf
07 липня 2019 15:49
Субпідрядники.pdf
07 липня 2019 15:49
Працівники.pdf
07 липня 2019 15:49
МТБ.pdf

Документи

23 липня 2019 15:57
протокл 44.pdf
23 липня 2019 15:59
Електронний підпис

Публічні документи

13 вересня 2019 21:12
Електронний підпис
13 вересня 2019 21:12
КОШТОРИС Ч 2.pdf
13 вересня 2019 21:11
КОШТОРИС Ч 1.pdf
13 вересня 2019 21:11
75.imd
08 липня 2019 08:35
Електронний підпис
08 липня 2019 08:35
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Розрахунки вартості.rar
07 липня 2019 17:56
5.1.1. Додатки МТБ.pdf
07 липня 2019 17:06
Електронний підпис
07 липня 2019 17:06
Електронний підпис
07 липня 2019 16:59
6.4. Додаток 3 (ТЗ).pdf
07 липня 2019 16:59
5.5.1-5.5.7 Довідки.pdf
07 липня 2019 16:59
2. Статут.pdf
07 липня 2019 16:59
Досвід фотозвіт.pdf
07 липня 2019 16:59
5.3.3. Відгук ПМР (ЦНАП).pdf
07 липня 2019 16:59
Гарантія 12923-19.7z

Документи

04 вересня 2019 13:27
протокол 58.pdf
04 вересня 2019 13:28
Електронний підпис

Публічні документи

13 вересня 2019 21:12
Електронний підпис
13 вересня 2019 21:12
КОШТОРИС Ч 2.pdf
13 вересня 2019 21:11
КОШТОРИС Ч 1.pdf
13 вересня 2019 21:11
75.imd
08 липня 2019 08:35
Електронний підпис
08 липня 2019 08:35
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Розрахунки вартості.rar
07 липня 2019 17:56
5.1.1. Додатки МТБ.pdf
07 липня 2019 17:06
Електронний підпис
07 липня 2019 17:06
Електронний підпис
07 липня 2019 16:59
6.4. Додаток 3 (ТЗ).pdf
07 липня 2019 16:59
5.5.1-5.5.7 Довідки.pdf
07 липня 2019 16:59
2. Статут.pdf
07 липня 2019 16:59
Досвід фотозвіт.pdf
07 липня 2019 16:59
5.3.3. Відгук ПМР (ЦНАП).pdf
07 липня 2019 16:59
Гарантія 12923-19.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"

ФОП "МОРШНЬОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА"

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 157 415 524,21
UAH з ПДВ
156 624 491,41
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" 156 688 345,20
UAH з ПДВ
156 688 345,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 21:12
Електронний підпис
13 вересня 2019 21:12
КОШТОРИС Ч 2.pdf
13 вересня 2019 21:11
КОШТОРИС Ч 1.pdf
13 вересня 2019 21:11
75.imd
08 липня 2019 08:35
Електронний підпис
08 липня 2019 08:35
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Електронний підпис
07 липня 2019 18:23
Розрахунки вартості.rar
07 липня 2019 17:56
5.1.1. Додатки МТБ.pdf
07 липня 2019 17:06
Електронний підпис
07 липня 2019 17:06
Електронний підпис
07 липня 2019 16:59
6.4. Додаток 3 (ТЗ).pdf
07 липня 2019 16:59
5.5.1-5.5.7 Довідки.pdf
07 липня 2019 16:59
2. Статут.pdf
07 липня 2019 16:59
Досвід фотозвіт.pdf
07 липня 2019 16:59
5.3.3. Відгук ПМР (ЦНАП).pdf
07 липня 2019 16:59
Гарантія 12923-19.7z

Публічні документи

06 липня 2019 10:25
Електронний підпис
06 липня 2019 10:25
Електронний підпис
06 липня 2019 10:20
Проект договору.PDF
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч5.pdf
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч4.pdf
06 липня 2019 10:20
30. Кошториси ч1.pdf
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч2.pdf
06 липня 2019 10:20
30.Кошториси ч3.pdf
06 липня 2019 10:20
22.Довідки ст.17+АП.pdf
06 липня 2019 10:20
2 Статут.pdf
06 липня 2019 10:20
9.Копії сертифікатів.PDF
06 липня 2019 10:20
29.Календарний графік.PDF
06 липня 2019 10:20
13559-15 Хозхімсервіс p7s.7z
06 липня 2019 10:20
13. Довідка МТБ.PDF
06 липня 2019 10:20
16.Довідка про досвід.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
Очікує рішення 156 624 491,41
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 12:04

Документи

17 вересня 2019 15:37
Електронний підпис
17 вересня 2019 15:35
68.pdf
10 вересня 2019 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2019 11:01
Коментар щодо відміни: на підставі п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з метою уникнення відповідальності в результаті виявлення порушень контролюючими органами
Документи:
20 вересня 2019 11:01
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:59
72.pdf