Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03598771 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б |
Контактна особа: |
Стецюк Наталія Борисівна 380663825894 sh238@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 073 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32190 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 17:59 |
ТД Пожежна сигналізація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У складі пропозиції ПП "Охорона-004" подано договірну ціну, що не завірена підписом інженера-кошторисника, чим порушено вимогу п. 7. 7 Розділу IV Додатку 2
У складі пропозиції ПП "Охорона-004" подано договірну ціну з пояснювальною запискою, які визначені без урахування проходження експертизи кошторисної документації
У складі пропозиції подано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, довідку про те, що посилання на постачальника міститься у підсумковій відомості ресурсів. При цьому у підсумковій відомості ресурсів відсутнє посилання на постачальника згідно п. 14-16, 18, 23-27 відомості ресурсів
У складі пропозиції подано файл "копії сертифікатів.pdf", де міститься довідка "Пояснення про сертифікати", згідно якої у складі пропозиції відсутній сертифікат на обладнання МРЛ-8. Аргументом пояснення зазначено лист постачальника, згідно якого ніби запропоновано аналог обладнання - М-OUT8R. При цьому поданий лист постачальника не містить розбірливого тексту та не може вільно читатись. Не підтверджено вимогу Додатку 2 щодо надання сертифікатів на обладнання та матеріали щодо п. 22 підсумкової відомості ресурсів
У складі пропозиції відсутні копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно п. 16, 19-20, 24 підсумкової відомості ресурсів.
Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ПП "Охорона-004" та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Що стосується відсутності підпису інженера-кошторисника у договірній ціні – на думку тендерного комітету це є формальна помилка, та згідно умов тендерної документації ці помилки можна вважати несуттєвими, і такими, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
2. Що стосується не врахуванням учасника «ПП Охорона-004 » вартості проходження експертизи кошторисної документації , то повідомляємо що у відповідності до «Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва » дана вартість врахована. Враховуючи той факт що «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» є частиною договірною ціни тендерний комітет вважає , що договірна ціна включає в себе вартість проходження експертизи кошторисної документації.
3. Що стосується відсутності посилання на постачальника у Підсумковій відомості ресурсів на думку тендерного комітету це є формальна помилка, та згідно умов тендерної документації ці помилки можна вважати несуттєвими, і такими, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
4. Що стосується нерозбірливого тексту у листі щодо заміни МРЛ -8 на M-OUT8R повідомляємо, що сам текст є розбірливим та читабельним, також у листі надано посилання на офіційний сайт виробника зі скриншотом цієї інформації де можливо це перевірити
5. Що стосується надання сертифікату на МРЛ -8 повідомляємо що ними було надано лист про заміну даного обладнання на M-OUT8R на який присутній сертифікат.
6. Що стосується відсутності сертифікатів на обладнання повідомляємо що , на всі вказані вами позицію згідно з переліком товарі які підлягають обов’язковій сертифікації сертифікати в наявності.
Враховуючи викладене вище тендерний комітет не вважає доцільним виконати Вашу вимогу.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 липня 2019 15:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-19-000033 ● d263ef2a5da240f4833af7b427b7fd61
- Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2019 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2019 № 175
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-06-07-002801-b 07.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація школи І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва повідомляє, що ми врахували всі результати моніторингу закупівлі (UA-2019-06-07-002801-b ) та 11.10.2019 року була укладена додаткова угода про розірвання договору № 15/08-Ох від 15.08.2019 року відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 11.1 Договору №15/08-Ох від «15» серпня 2019 року про надання «ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва).
2019-10-16 15:31:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-10-21 10:35:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ САЛАМАНДР |
641 990,00
UAH з ПДВ
|
641 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 040 308,40
UAH з ПДВ
|
1 040 308,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
1 062 270,00
UAH з ПДВ
|
1 062 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ САЛАМАНДР #41320741 |
Відхилено |
641 990,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 23:18
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
1 040 308,40
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 23:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 13:21
|
дод уг №3.PDF | укладений |
11 жовтня 2019 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2019 16:26
|
Додаткова угода 2 26.09.2019.PDF | зміни до договору |
26 вересня 2019 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 20:46
|
дод уг 1 до дог 15 08 ОХ.PDF | зміни до договору |
27 серпня 2019 20:45
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 16:43
|
дог Охорона 004.pdf | укладений |
15 серпня 2019 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг у зв’язку з виробничою необхідністю. |
Номер договору про закупівлю: | 15/08-ОХ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виробничою необхідністю та виникненням об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 15/08-ОХ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 11.1 Договору №15/08-Ох від «15» серпня 2019 року про надання «ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва) (далі - Договір), Сторони вирішили розірвати даний Договір за згодою сторін. |