Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва)»
Очікувана вартість
1 073 000,00 UAH
UA-2019-06-07-002801-b 93ef68ea86a44d858c797310486a4f1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стецюк Наталія Борисівна

380663825894 sh238@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598771
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б
Контактна особа: Стецюк Наталія Борисівна
380663825894
sh238@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 11:54
Очікувана вартість: 1 073 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32190 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, вул. Закревського, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 17:59
ТД Пожежна сигналізація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-07-002801-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 03 липня 2019 15:32
Оскарження переможця
Розглянувши пропозиції учасника повідомляємо про невідповідність пропозиції ПП "Охорона-004" умовам тендерної документації.
У складі пропозиції ПП "Охорона-004" подано договірну ціну, що не завірена підписом інженера-кошторисника, чим порушено вимогу п. 7. 7 Розділу IV Додатку 2
У складі пропозиції ПП "Охорона-004" подано договірну ціну з пояснювальною запискою, які визначені без урахування проходження експертизи кошторисної документації
У складі пропозиції подано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, довідку про те, що посилання на постачальника міститься у підсумковій відомості ресурсів. При цьому у підсумковій відомості ресурсів відсутнє посилання на постачальника згідно п. 14-16, 18, 23-27 відомості ресурсів
У складі пропозиції подано файл "копії сертифікатів.pdf", де міститься довідка "Пояснення про сертифікати", згідно якої у складі пропозиції відсутній сертифікат на обладнання МРЛ-8. Аргументом пояснення зазначено лист постачальника, згідно якого ніби запропоновано аналог обладнання - М-OUT8R. При цьому поданий лист постачальника не містить розбірливого тексту та не може вільно читатись. Не підтверджено вимогу Додатку 2 щодо надання сертифікатів на обладнання та матеріали щодо п. 22 підсумкової відомості ресурсів
У складі пропозиції відсутні копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно п. 16, 19-20, 24 підсумкової відомості ресурсів.
Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ПП "Охорона-004" та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2019 15:09
Згідно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. Що стосується відсутності підпису інженера-кошторисника у договірній ціні – на думку тендерного комітету це є формальна помилка, та згідно умов тендерної документації ці помилки можна вважати несуттєвими, і такими, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
2. Що стосується не врахуванням учасника «ПП Охорона-004 » вартості проходження експертизи кошторисної документації , то повідомляємо що у відповідності до «Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва » дана вартість врахована. Враховуючи той факт що «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» є частиною договірною ціни тендерний комітет вважає , що договірна ціна включає в себе вартість проходження експертизи кошторисної документації.
3. Що стосується відсутності посилання на постачальника у Підсумковій відомості ресурсів на думку тендерного комітету це є формальна помилка, та згідно умов тендерної документації ці помилки можна вважати несуттєвими, і такими, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
4. Що стосується нерозбірливого тексту у листі щодо заміни МРЛ -8 на M-OUT8R повідомляємо, що сам текст є розбірливим та читабельним, також у листі надано посилання на офіційний сайт виробника зі скриншотом цієї інформації де можливо це перевірити
5. Що стосується надання сертифікату на МРЛ -8 повідомляємо що ними було надано лист про заміну даного обладнання на M-OUT8R на який присутній сертифікат.
6. Що стосується відсутності сертифікатів на обладнання повідомляємо що , на всі вказані вами позицію згідно з переліком товарі які підлягають обов’язковій сертифікації сертифікати в наявності.
Враховуючи викладене вище тендерний комітет не вважає доцільним виконати Вашу вимогу.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-07-002801-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 11 липня 2019 15:09
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва)»
Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2019-06-07-002801-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва)». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 24-06-2019, 00:00 Аукціон відбувся: 24-06-2019, 11:54 За результатами аукціону участь прийняли три учасника: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» - 641 990,00 грн. 2) Приватне підприємство «ОХОРОНА-004» - 1 040 308,40 грн. 3) Товариство з обмеженою відповідальністю "АПС-КИЇВ"- 1 062 270,00 грн. Очікувана вартість закупівлі: 1 073 000,00 грн. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР». Протоколом № б/н від 01.07.2019 р. пропозицію ПП «ОХОРОНА-004» було визнано переможцем процедури закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись абзацом 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» реалізує своє право на подання скарги. Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» заперечує проти визнання переможцем пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» з подальшою аргументацією. 1. П. 7.7 Розділу IV Додатку 2 тендерної документації вимагалось надати: «Кошторисна документація, що повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом інженера-кошторисника. Для розгляду надаються у відсканованому вигляді підписанi та завіренi «мокрою печаткою» такі види кошторисної документації: - Договірна ціна з пояснювальною запискою(визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);» У складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» подано договірну ціну, що не завірена підписом інженера-кошторисника, чим порушено вимогу п. 7. 7 Розділу IV Додатку 2. Пропозиція ПП «ОХОРОНА-004» не відповідає умовам тендерної документації. Наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-кошторисника (інженера-проектувальника в частині кошторисної документації) є обов’язковим у разі виконання цієї документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією (відповідно до Листа Мінрегіону України від 26.06.2012 №7/17-10476 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v7_17858-12). П. 18 Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури», передбачено, що виконавець (в т.ч. інженер-проектувальник) має свою особисту печатку затвердженої форми. Ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV передбачено відповідальність за неналежне виконання робіт, право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Таким чином, інженер-проектувальник своєю печаткою підтверджує свою відповідальність за неякісно виконану роботу. Саме тому дотримання даної вимоги є суттєвим та впливає на зміст пропозиції і відсутність печатки та підпису сертифікованого інженера-проектувальника на документі «Договірна ціна» не може бути визнаним несуттєвим. 2. П. 7.7 Розділу IV Додатку 2 тендерної документації вимагалось надати: «Кошторисна документація, що повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом інженера-кошторисника. Для розгляду надаються у відсканованому вигляді підписанi та завіренi «мокрою печаткою» такі види кошторисної документації: - Договірна ціна з пояснювальною запискою(визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);» У складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» подано договірну ціну з пояснювальною запискою, які визначені без урахування проходження експертизи кошторисної документації. Пропозиція ПП «ОХОРОНА-004» не відповідає умовам тендерної документації 3. П. 7.7 Розділу IV Додатку 2 тендерної документації вимагалось надати: «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника;» У складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» подано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, довідку про те, що посилання на постачальника міститься у підсумковій відомості ресурсів. При цьому у підсумковій відомості ресурсів відсутнє посилання на постачальника згідно п. 14-16, 18, 23-27 відомості ресурсів. Пропозиція ПП «ОХОРОНА-004» не відповідає умовам тендерної документації 4. Розділом VII Додатку 2 тендерної документації вимагалось: «Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали (Завірені Учасником), які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів.» П. 1.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи Учасника, його печатки, номера, тощо), бути високої якості відтворення, без застосування графічних редакторів;) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися;» У складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» подано файл "копії сертифікатів.pdf", де міститься довідка "Пояснення про сертифікати", згідно якої у складі пропозиції відсутній сертифікат на обладнання МРЛ-8. Аргументом пояснення зазначено лист постачальника, згідно якого ніби запропоновано аналог обладнання - М-OUT8R. При цьому поданий лист постачальника не містить розбірливого тексту та не може вільно читатись. Не підтверджено вимогу Додатку 2 щодо надання сертифікатів на обладнання та матеріали щодо п. 22 підсумкової відомості ресурсів. 5. Розділом VII Додатку 2 тендерної документації вимагалось: «Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали (Завірені Учасником), які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів.» У складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» відсутні копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно п. 16, 19-20, 24 підсумкової відомості ресурсів. Пропозиція ПП «ОХОРОНА-004» не відповідає умовам тендерної документації Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП "ОХОРОНА-004", що призвело до порушення прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку пожежних послуг. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2019 17:30
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність підстав для оскарження
Дата: 23 липня 2019 13:06
рішення від 15.07.2019 № 9414.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 17:30
рішення від 24.07.2019 № 10269.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 19:02

Документи подані скаржником

11 липня 2019 15:09
Протокол.pdf
11 липня 2019 15:09
Скарга.pdf
11 липня 2019 15:09
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000033 ● d263ef2a5da240f4833af7b427b7fd61
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2019 № 175
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-06-07-002801-b 07.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація школи І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва повідомляє, що ми врахували всі результати моніторингу закупівлі (UA-2019-06-07-002801-b ) та 11.10.2019 року була укладена додаткова угода про розірвання договору № 15/08-Ох від 15.08.2019 року відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 11.1 Договору №15/08-Ох від «15» серпня 2019 року про надання «ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва).

2019-10-16 15:31:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-10-21 10:35:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР 641 990,00
UAH з ПДВ
641 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 040 308,40
UAH з ПДВ
1 040 308,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 1 062 270,00
UAH з ПДВ
1 062 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2019 10:25
Частина 4.rar
23 червня 2019 10:25
Частина 3.rar
23 червня 2019 10:25
Частина 2.rar
23 червня 2019 10:25
Частина 1.rar

Публічні документи

05 липня 2019 17:42
Електронний підпис
05 липня 2019 17:41
Довідка МВС.pdf
05 липня 2019 17:41
public_doc.pdf
05 липня 2019 17:41
public_doc.p7s
21 червня 2019 20:40
Електронний підпис
21 червня 2019 20:39
технічне.pdf
21 червня 2019 20:39
ст 17.pdf
21 червня 2019 20:39
сертифікати оригінали.pdf
21 червня 2019 20:39
пропозиція.pdf
21 червня 2019 20:39
проект.pdf
21 червня 2019 20:39
працвники.pdf
21 червня 2019 20:39
повноваження оригінал.pdf
21 червня 2019 20:39
огляд.pdf
21 червня 2019 20:39
обладнання.pdf
21 червня 2019 20:39
копії сертифікатів.pdf
21 червня 2019 20:39
інші доки.pdf
21 червня 2019 20:39
інші доки 2.pdf
21 червня 2019 20:39
досвід.pdf
21 червня 2019 20:39
відгук 292.pdf
21 червня 2019 20:39
Document_USR_1005472229.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 17:54
Договірна ціна.pdf
21 червня 2019 17:54
Технічні вимоги.pdf
21 червня 2019 17:54
Тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2019 17:54
Проект договору.pdf
21 червня 2019 17:54
Істотні умови.pdf
21 червня 2019 17:54
Довідка з МВС України.rar
21 червня 2019 17:54
Статут.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 6.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 5.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 4.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 3.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 2.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 1.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 1,2.pdf
21 червня 2019 17:54
Сертифікати 1,1.pdf
21 червня 2019 17:54
Протокол №14.pdf
21 червня 2019 17:54
Постачальники.pdf
21 червня 2019 17:54
Ліцензія.pdf
21 червня 2019 17:54
Лист гарантія ст.17.pdf
21 червня 2019 17:54
Інж. Зінченко.pdf
21 червня 2019 17:54
Документи ПДВ.pdf
21 червня 2019 17:54
ДОЗВОЛИ.pdf
21 червня 2019 17:54
Довідки ст.17.pdf
21 червня 2019 17:54
Довідка МТБ.pdf
21 червня 2019 17:54
Декларація МТБ.pdf
21 червня 2019 17:54
Гарант лист ТО і пульт.pdf
21 червня 2019 17:54
ВІДОМОСТІ АПС-КИЇВ.pdf
21 червня 2019 17:54
Аналог.договір 3.pdf
21 червня 2019 17:54
Аналог.договір 1.pdf
21 червня 2019 17:54
АКТ 797.pdf
21 червня 2019 17:54
АКТ 784.PDF
21 червня 2019 17:54
ISO 2015 та звіт 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САЛАМАНДР

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 641 990,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 23:18
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 1 040 308,40
UAH з ПДВ
01 липня 2019 23:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 23:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
1 040 308,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 13:21
дод уг №3.PDF укладений
11 жовтня 2019 13:20
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 16:26
Додаткова угода 2 26.09.2019.PDF зміни до договору
26 вересня 2019 16:30
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 20:46
дод уг 1 до дог 15 08 ОХ.PDF зміни до договору
27 серпня 2019 20:45
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 16:43
дог Охорона 004.pdf укладений
15 серпня 2019 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг у зв’язку з виробничою необхідністю.
Номер договору про закупівлю: 15/08-ОХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю та виникненням об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 15/08-ОХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 11.1 Договору №15/08-Ох від «15» серпня 2019 року про надання «ДК 021:2015 - 51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги зі влаштування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва) (далі - Договір), Сторони вирішили розірвати даний Договір за згодою сторін.