Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Services for the repair of outdoor lighting networks
Очікувана вартість
70 000 000,00 UAH
UA-2019-06-07-002522-b 7236510156904b5aa2f53d61dcc77d36
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Myroslava Yavorska
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 червня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 22:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:19
Очікувана вартість: 70 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 07 червня 2019 16:32
Enquiries until: 27 червня 2019 22:00
Complaints submission until: до 03 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 липня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 70 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 700 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

DSTU B.D.1.1-1: 2013 Services for the repair of outdoor lighting networks
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 18:29
Тендерна_документація зі змінами.docx
25 червня 2019 18:12
перелік змін.doc
07 червня 2019 16:32
проект договору.docx
25 червня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 18:29
Тендерна_документація зі змінами.docx
25 червня 2019 18:12
Тендерна_документація зі змінами.docx
07 червня 2019 16:32
Тендерна_документація.docx
25 червня 2019 18:12
перелік змін.doc
07 червня 2019 16:32
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення по тендерній документації
Дата подання: 20 червня 2019 14:14
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:28
Шановний Замовнику, для правильного розрахунку ціни пропозиції необхідні роз’яснення по таким пунктам тендерної документації, а саме: 1. В Додатку 4 в пункті 19 Робота машин та механізмів необхідно надати розшифровку, які саме використовуються машини та механізми для даної закупівлі. 2. Хто виконує перевезення матеріалів та обладнання, що демонтуються, з місця виконання робіт на склад замовника? 3. Хто закуповує матеріали та обладнання (якщо підрядник, то необхідно надати відомість ресурсів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Для уникнення випадків дискримінації, замовником не визначено якими саме необхідно машинами та механізмами виконувати зазначені послуги, відповідно, учасники на свій розсуд повинні надати перелік машин та механізмів якими вони будуть виконувати послуги.
2 При складанні тендерної пропозиції учасники повинні враховувати вартість перевезення.
3. Послуга виконується матеріалами учасників.
Додатком 4 до тендерної документації визначено перелік технічних характеристик матеріалів необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі
Разом з цим, Замовником не встановлено ніяких дискримінаційних умов щодо потенційних учасників щодо конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
роз'яснення по тендерній документації
Дата подання: 20 червня 2019 15:25
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:30
Для підготовки тендерної пропозиції для участі у процедурі закупівлі прошу надати відповіді на запитання: 1. Конкретне місце проведення робіт для визначення їх вартості, в частині впливу ускладнюючих факторів (наявність відстані до 6 м ліній електро передач), постійний рух населення чи автотранспорту у зоні проведення робіт, наявність перешкод таких як гілки дерев та інші. 2. Повний перелік технічних характеристик освітлювальних приладів (розмір, освітлювальність, вага та інші), вимоги до естетики та дизайну. 3. Уточнення до Додатку 4 пункту 12, вкажіть реальну відстань для визначення кількості матеріалів і вартості робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до умов тендерної документації конкретне місце проведення послуг- місто Дніпро.
2. Додатком 4 до тендерної документації визначено перелік технічних характеристик освітлювальних приладів, так наприклад позиція 6 Монтаж світильників ЖКУ в комплекті з натрієвою лампою типу ДНАТ-70, позиція 9 Монтаж світильників світлодіодних потужністю до 50Вт або еквівалент тощо.
Разом з цим, Замовником не встановлено ніяких дискримінаційних умов щодо потенційних учасників щодо розміру та ваги освітлювальної техніки.
Відповідно до положень тендерної документації у разі якщо, замовником визначено конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
3 Пунктом 12 технічного завдання зазначено: Пiдвiшування проводiв ВЛ 0,38 кВ на переходах довжиною до 100 м через автомобiльнi дороги 3 категорiї з однобiчною лiнiєю зв'язку, ВЛ 0,38 кВ з автогідропідіймача, - 200 переходів.
Якщо при виконанні робіт виконавцем буде закрито підвішування проводів ВЛ 0,38 кВ на переходах довжиною менше ніж 100 м, то буде укладатись відповідна додаткова угода.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 липня 2019
UA-2019-06-07-002522-b7236510156904b5aa2f53d61dcc77d36
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення
КП Запоріжміськсвітло Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 липня 2019 16:29
Протокол 1.pdf
08 липня 2019 16:33
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 14:36
52. Копії актів 2 ПР 03.07.pdf
05 липня 2019 14:36
52. Копії актів 1 ПР 03.07.pdf
05 липня 2019 14:36
41. Копіі СР ТЗ.pdf
05 липня 2019 14:36
37. Копії листів згода.pdf
05 липня 2019 14:35
30. Довідка щодо АДС.pdf
05 липня 2019 14:35
28. Копія дозволу.pdf
05 липня 2019 14:35
27. Копія дозволу.pdf
05 липня 2019 14:35
26. Копія ліцензії.pdf
05 липня 2019 14:35
17. Довідка щодо АП.pdf
05 липня 2019 14:35
16. Копія АП.pdf
05 липня 2019 14:35
12. Лист гарантія ст.17.pdf
05 липня 2019 14:35
11. Лист ч.1 2 ст. 17.pdf
05 липня 2019 14:35
9. Копія статуту.pdf
05 липня 2019 14:35
4. Довідки з банку.pdf
05 липня 2019 14:35
1. Реєстр ПР 03_7.pdf

Документи

08 липня 2019 16:31
Протокол 2.pdf
08 липня 2019 16:34
Електронний підпис

Публічні документи

06 липня 2019 15:36
Лист відгук ПР 462.pdf
06 липня 2019 15:36
Інші документи 412 423.pdf
06 липня 2019 15:36
Статут 385 395.pdf
06 липня 2019 15:36
Стаття 17 369 384.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 306 352.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 260 305.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 212 259.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 166 211.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 119 165.pdf
06 липня 2019 15:36
Тех паспорт 2 63 106.pdf
06 липня 2019 15:36
Тех паспорт 1 24 62.pdf
06 липня 2019 15:36
Довідка про МТБ 21 23.pdf
06 липня 2019 15:36
Реєстр 1 2 ПР н.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Запоріжміськсвітло

Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради 69 672 408,42
UAH з ПДВ
69 672 408,42
UAH з ПДВ
Документи
КП Запоріжміськсвітло 69 900 904,51
UAH з ПДВ
69 900 904,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 15:36
Лист відгук ПР 462.pdf
06 липня 2019 15:36
Інші документи 412 423.pdf
06 липня 2019 15:36
Статут 385 395.pdf
06 липня 2019 15:36
Стаття 17 369 384.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 306 352.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 260 305.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 212 259.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 166 211.pdf
06 липня 2019 15:36
трудові 119 165.pdf
06 липня 2019 15:36
Тех паспорт 2 63 106.pdf
06 липня 2019 15:36
Тех паспорт 1 24 62.pdf
06 липня 2019 15:36
Довідка про МТБ 21 23.pdf
06 липня 2019 15:36
Реєстр 1 2 ПР н.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 14:36
52. Копії актів 2 ПР 03.07.pdf
05 липня 2019 14:36
52. Копії актів 1 ПР 03.07.pdf
05 липня 2019 14:36
41. Копіі СР ТЗ.pdf
05 липня 2019 14:36
37. Копії листів згода.pdf
05 липня 2019 14:35
30. Довідка щодо АДС.pdf
05 липня 2019 14:35
28. Копія дозволу.pdf
05 липня 2019 14:35
27. Копія дозволу.pdf
05 липня 2019 14:35
26. Копія ліцензії.pdf
05 липня 2019 14:35
17. Довідка щодо АП.pdf
05 липня 2019 14:35
16. Копія АП.pdf
05 липня 2019 14:35
12. Лист гарантія ст.17.pdf
05 липня 2019 14:35
11. Лист ч.1 2 ст. 17.pdf
05 липня 2019 14:35
9. Копія статуту.pdf
05 липня 2019 14:35
4. Довідки з банку.pdf
05 липня 2019 14:35
1. Реєстр ПР 03_7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради

КП Запоріжміськсвітло

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради
#03341598
Переможець 69 672 408,42
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради
#03341598
69 672 408,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 15:00
Повідомлення Ду 8 06.08-5.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 12:32
Повідомлення Ду 7 06.08-5.pdf зміни до договору
22 січня 2020 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:23
ДУ6.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:20
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 16:19
Ду 5 06.08-5.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 11:20
Ду 4 06.08-5.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:45
Ду 3 06.08-5.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 09:37
Ду 2 06.08-5.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 09:37
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 09:36
Повідомлення Ду 1 06.08-5.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 15:57
06.08-5.pdf укладений
06 серпня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 06/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 662 819,56
UAH (в тому числі ПДВ 5 777 136,59 UAH)