Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук Клін Стрім
Очікувана вартість
9 984,00 UAH
UA-2019-06-07-002312-b ● 8fec0ba2638f4f7b8375c91c1e40fbad
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788415 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Перемоги, буд. 11 |
Контактна особа: |
Дмитро Школа +380683990577 dstomatzhmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2019 16:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 9 984,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 штука
Клін стрім
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Перемоги 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 16:01 |
клін стрім.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-07-002312-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 10 червня 2019 12:49
вимога
Еквівалент не пропонувати, в разі надання еквіваленту Ваші пропозиції будуть відхилені.
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. . Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Технічних вимогах до дезінфекційних засобів вказані конкретні назви та ще раз нагадування : Аналоги та еквіваленти в даній закупівлі розглядатись не будуть, у випадку надання учасником закупівлі пропозиції з наданням еквівалента або аналога, така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в даній закупівлі. Запитуємо Вас, який наказ дає вам таке право, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!!
ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) доповнити весь перелік дезінфекційних засобів виразом «або еквівалент». У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до департаменту ОЗ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. . Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Технічних вимогах до дезінфекційних засобів вказані конкретні назви та ще раз нагадування : Аналоги та еквіваленти в даній закупівлі розглядатись не будуть, у випадку надання учасником закупівлі пропозиції з наданням еквівалента або аналога, така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в даній закупівлі. Запитуємо Вас, який наказ дає вам таке право, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!!
ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) доповнити весь перелік дезінфекційних засобів виразом «або еквівалент». У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до департаменту ОЗ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 09:14
Умови даної закупівлі не порушують жодного з принципів закупівель і не являються дискримінаційними та корумпованими.
Номер вимоги: UA-2019-06-07-002312-b.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 20 червня 2019 16:31
що до відповіді
Шановний, Ви самі зрозуміли що написали: Запропонований вами продукт фігурує як "Засіб дезінфікуючий Мікрасепт"- Засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук Клін стрім, що не відповідає вимогам вказаним в оголошені. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ? У вас є медична освіта, якщо ні то зверніться до щонайменше до медичної сестри, та нехай вона вам пояснить різницю між цими " продуктами" , бо це обидва дезінфікуючі засоби для рук. Схаменіться! Не знаєте , що написати і видумуте таке, що принижує вас. Ось що ви замовляли:1. Готовий до застосування шкірний антисептик для гігієнічної та хірургічної обробки рук, шкіряних покривів. 2.Дезінфекційний засіб "рідина антисептична для рук " відповідно до вимог ГОСТ 12.1.007 належить до мало небезпечних речовин (4 клас небезпеки). Тож якби хтось із медичних працівників хочаб відкрив Методичні вказівки та переглянув хочаб одну сторінку, то булоб ясно ,що п.1.5 Призначення та п.3.1 Застосування вказує що це за "продукт" Мікрасепт. ГАНЬБА !
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-06-07-002312-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 19 червня 2019 13:41
упереджені дії замовника
Шановний замовнику.Ви закуповуєте за бюджетні кошти, тому головною метою використання бюджетних коштів є їх економія! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що дискваліфіковано за невідповідність МТВ, але жодної невідповідності не навів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі , де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Зазначаний в документації засіб не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання.
Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 15:58
Умови даної закупівлі не порушують жодного з принципів закупівель і не є дискримінаційними та корумпованими.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РіА-Трейд" |
8 112,00
UAH з ПДВ
|
6 982,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
8 424,00
UAH з ПДВ
|
6 988,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зайченко |
8 944,00
UAH з ПДВ
|
8 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РіА-Трейд" #32818139 |
Відхилено |
6 982,56
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 17:34
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
6 988,80
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 17:35
|
ФОП Зайченко #2168303818 |
Переможець |
8 944,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 17:03
|
договір 8944,00.pdf | укладений |
21 червня 2019 17:02
|