Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «34620000-9 Рейковий рухомий склад» (тролейбуси бувші в користуванні - Тролейбуси VOLVO, або еквівалент – 2 одиниці (низькопідлогові)) (Джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
3 960 000,00 UAH
UA-2019-06-07-001997-b 0f9c78ff9a87425083e73726edadf29c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Гіглюк

+380342551913 tendertorg21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 40226397
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Грушевського,21
Контактна особа: Андрій Гіглюк
+380342551913
tendertorg21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 15:52
Очікувана вартість: 3 960 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
ДК 021:2015 «34620000-9 Рейковий рухомий склад»
(тролейбуси бувші в користуванні - Тролейбуси VOLVO, або еквівалент – 2 одиниці (низькопідлогові))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2019
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 15:34
проект договору.docx
07 червня 2019 15:34
ТД бу тролейбуси VOLVO - 2 одиниці.doc
07 червня 2019 15:25
Додатки 1,2.docx
07 червня 2019 15:25
тех.завдання.docx
07 червня 2019 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 15:34
проект договору.docx
07 червня 2019 15:25
проект договору.docx
07 червня 2019 15:34
ТД бу тролейбуси VOLVO - 2 одиниці.doc
07 червня 2019 15:25
ТД бу тролейбуси VOLVO - 2 одиниці.doc
07 червня 2019 15:25
Додатки 1,2.docx
07 червня 2019 15:25
тех.завдання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтерм 3 920 400,00
UAH з ПДВ
3 920 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Риндич Богдан Львович 3 960 000,00
UAH з ПДВ
3 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 19:44
Електронний підпис
21 червня 2019 19:41
Довідка еколог вих н 39.PDF
21 червня 2019 19:40
Наказ.pdf
21 червня 2019 19:40
Протокол.pdf
21 червня 2019 19:40
Виписка.pdf
21 червня 2019 19:40
Свiдоцтво.pdf
21 червня 2019 19:40
СтатутІНТЕРМ.pdf

Публічні документи

23 червня 2019 08:53
Електронний підпис
23 червня 2019 08:50
Охорона довкілля.PDF
23 червня 2019 08:50
Довідка про ліцензію.PDF
23 червня 2019 08:50
Відповідність вимогам.PDF
23 червня 2019 08:50
Тендерна пропозиція.PDF
23 червня 2019 08:50
PDF-Виписка Риндич.pdf
23 червня 2019 08:50
PDF - Паспорт і ІК Риндич.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтерм

ФОП Риндич Богдан Львович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Інтерм
#31523818
Переможець 3 920 400,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 10:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Інтерм #31523818

№ рішення у справі

№63/78-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

26 червня 2019 10:19
Електронний підпис
26 червня 2019 10:15
протокол 104.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтерм
#31523818
3 920 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 10:19
Електронний підпис
26 червня 2019 10:15
протокол 104.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:57
ду№3 до дог 97 від 10.07.2019.pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:23
Д.у. № 2 дог. 97.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 18:20
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 08:58
ду №1 до дог.97 від 10.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 08:56
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 12:35
дод2 до дог.97.pdf укладений
10 липня 2019 12:32
договір 97.pdf укладений
10 липня 2019 12:32
дод3 до дог.97.pdf укладений
10 липня 2019 12:32
дод1 до дог.97.pdf укладений
10 липня 2019 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, п. 11.2 Договору № 97 від 10.07.2019 р. Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 5.1 розділу 5 «Поставка товару», виклавши його в наступній редакції: 5.1. Строк поставки Товару : до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни п. 5.1 розділу 5 «Поставка товару», виклавши його в наступній редакції: «5.1. Строк поставки Товару: до 31 грудня 2020 р.» Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити розділ 3 «Ціна договору» Договору № 97 від 10.07.2019р. пунктом 3.5, виклавши його в наступній редакції: «3.5. Фінансування на придбання товару, зазначеного в розділі 1 «Предмет договору», в сумі З 267 000.00 грн. 00 коп. (три мільйони двісті шістдесят сім тисяч гривень 00 коп) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 653 400 грн. 00 коп. (шістсот п’ятдесят три тисячі чотириста грн. 00 коп.), разом ціна Договору становить 3 920 400 грн. 00 коп. (гри мільйони дев’ятсот двадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ. здійснюється в межах бюджетних призначень, передбачених на придбання даних товарів у 2020 р.» Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 920 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 653 400,00 UAH)