Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

миючі засоби
Очікувана вартість
398 400,00 UAH
UA-2019-06-07-001812-b f53dbb8636b34688b23fcb829b8a27ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:26
Очікувана вартість: 398 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Строк поставки - 20 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:57
Додаток 7. Проект договоруЗ.doc
07 червня 2019 14:57
миючі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 09:59
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Вага мила господарчого
Дата подання: 10 червня 2019 17:01
Дата відповіді: 11 червня 2019 12:16
Доброго дня. Доводимо до вашого выдома., що господарське мило Clean&White Duru виготовляється у фасуванні по 125 гр. https://www.google.com/search?q=%D0%B4%D1%83%D1%80%D1%83+%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5+%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BE&rlz=1C1GCEB_enUA791UA791&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjrz9PLid_iAhVpsYsKHQ1QCTsQ_AUIECgB&biw=1517&bih=724 Як в індивідуальній упаковці по 1 шт, так і в екопаку по 4 шт. Просимо деталізувати, учаснику потрібно перераховувати 1 000 шт 200 грамового мила на 1600 шт по 125 гр? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, у разі об'єктивної неможливості постачання товару в фасуванні, що вимагається тендерною документацією, може бути запропоновано еквівалент з меншим обсягом фасування. При цьому кількість одиниць товару має бути пропорційно збільшена, щоб загальний обсяг поставки даного товару дорівнював величині, що вимагається тендерною документацією. Тому так, замість 1000 шт товару по 200 гр. можна запропонувати 1600 шт товару по 125 гр. Дякуємо за питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-07-001812-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 липня 2019 10:52
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-06-07-001812-b на закупівлю «миючі засоби», який проходив 24.06.2019р.
Просимо Вас розглянути вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл КНУ ім. Т.Шевченка.pdf). Для зручного використання посилань, що наведені у вимозі, надаємо їх у текстовому форматі:
1) https://ales.kiev.ua/product_brand/five/ - офіційний сайт виробника продукції ТМ 5Five (компанія ТОВ «АЛЄС»);
2) - http://www.zineko.com.ua/index.php/2010-07-18-10-18-44?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2283&category_id=33 - сайт продажу Поліролі для меблів аерозолі «Bronco»;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2019 17:34
Вимога відхиляється у зв'язку з тим, що на момент її подачі замовником не ухвалено рішень, що порушують права учасників. Інформація, що міститься у вимозі, прийнята до розгляду й буде врахована при ухваленні рішень в терміни, передбачені чинним законодавством. Докладніше - у протоколі, що додається
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001812-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЗАХУЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082110079
Дата подання: 19 липня 2019 14:58
Невідповідність технічно-якісним характеристикам товару
Додано Файл
Скасована
Дата: 19 липня 2019 15:54
Причина: Помилка

Документи подані скаржником

02 липня 2019 10:52
КНУ ім. Т.Шевченка.pdf

Документи

04 липня 2019 17:34
116-2 миючі_д вимога.docx

Документи подані скаржником

19 липня 2019 14:58
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 232 030,80
UAH з ПДВ
232 030,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТРІЛЕЦЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА" 279 305,00
UAH з ПДВ
279 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович 293 400,00
UAH з ПДВ
289 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КВІН-ТРЕЙД" 325 695,00
UAH з ПДВ
291 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 326 389,20
UAH з ПДВ
293 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАХУЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" 358 132,50
UAH з ПДВ
358 132,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 397 020,00
UAH з ПДВ
397 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 14:22
Сертифікати.rar
21 червня 2019 14:10
Електронний підпис
21 червня 2019 14:07
Довідка ст.17.pdf
21 червня 2019 14:07
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 червня 2019 17:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 червня 2019 17:57
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
22 червня 2019 17:57
Довідка _персонал.pdf
22 червня 2019 17:57
Довідка (сертифікати).pdf
22 червня 2019 17:57
Pronto.PDF
22 червня 2019 17:57
Виписка ЄДР.PDF
22 червня 2019 17:57
Порошок для чищення Gala.PDF
22 червня 2019 17:57
Статут ПП КВІН-ТРЕЙД.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 10:50
Електронний підпис
12 липня 2019 10:49
сканирование0539.pdf
21 червня 2019 15:11
Електронний підпис
21 червня 2019 15:00
Технічні документи.rar
21 червня 2019 15:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 16:07
уставновчі.zip
21 червня 2019 16:07
цп о.pdf
21 червня 2019 16:07
тех.pdf
21 червня 2019 16:07
сертиф фідповідності.pdf
21 червня 2019 16:07
працівники 9.pdf
21 червня 2019 16:07
мат тех база.pdf
21 червня 2019 16:07
договір.pdf
21 червня 2019 16:07
висновок гіг.pdf
21 червня 2019 16:07
17 ст.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 20:44
Електронний підпис
21 червня 2019 20:34
Тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2019 20:34
Опис.pdf
21 червня 2019 20:34
копія статуту.pdf
21 червня 2019 20:34
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 червня 2019 20:34
Таблиця відповідності.pdf
21 червня 2019 20:34
Освіжувачі повітря.pdf
21 червня 2019 20:34
Довідки кваліфікація.pdf
21 червня 2019 20:34
Висновок СЕС Сода.pdf
21 червня 2019 20:34
Висновок СЕС порошки.PDF
21 червня 2019 20:34
Висновок поліроль.pdf
21 червня 2019 20:34
Висновок мило.pdf
21 червня 2019 20:34
Висновок засоби.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "СТРІЛЕЦЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА"

ФОП Нікітін Андрій Сергійович

ПП "КВІН-ТРЕЙД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ЗАХУЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Гренландія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Відхилено 232 030,80
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:00
ФОП "СТРІЛЕЦЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА"
#3019911847
Відхилено 279 305,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:03
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
Відхилено 289 305,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:04
ПП "КВІН-ТРЕЙД"
#42080764
Відхилено 291 208,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:06
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 293 300,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 липня 2019 17:00
Електронний підпис
27 червня 2019 12:48
Електронний підпис

Документи

11 липня 2019 17:03
Електронний підпис

Документи

11 липня 2019 17:04
Електронний підпис

Документи

11 липня 2019 17:06
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 липня 2019 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
293 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2019 17:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 17:51
К 110 ДУ1.pdf зміни до договору
23 липня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 17:34
К 110.pdf укладений
23 липня 2019 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни та суми договору
Номер договору про закупівлю: К 110
Договір:
Номер додаткової угоди: К 110 (додаткова угода 1)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 293 299,20
UAH (в тому числі ПДВ 48 883,20 UAH)