Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
миючі засоби
Очікувана вартість
398 400,00 UAH
UA-2019-06-07-001812-b ● f53dbb8636b34688b23fcb829b8a27ee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 398 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 992,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Строк поставки - 20 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 14:57 |
Додаток 7. Проект договоруЗ.doc | |
07 червня 2019 14:57 |
миючі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 09:59
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Вага мила господарчого
Дата подання: 10 червня 2019 17:01
Дата відповіді: 11 червня 2019 12:16
Доброго дня. Доводимо до вашого выдома., що господарське мило Clean&White Duru виготовляється у фасуванні по 125 гр. https://www.google.com/search?q=%D0%B4%D1%83%D1%80%D1%83+%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5+%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BE&rlz=1C1GCEB_enUA791UA791&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjrz9PLid_iAhVpsYsKHQ1QCTsQ_AUIECgB&biw=1517&bih=724
Як в індивідуальній упаковці по 1 шт, так і в екопаку по 4 шт. Просимо деталізувати, учаснику потрібно перераховувати 1 000 шт 200 грамового мила на 1600 шт по 125 гр? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, у разі об'єктивної неможливості постачання товару в фасуванні, що вимагається тендерною документацією, може бути запропоновано еквівалент з меншим обсягом фасування. При цьому кількість одиниць товару має бути пропорційно збільшена, щоб загальний обсяг поставки даного товару дорівнював величині, що вимагається тендерною документацією. Тому так, замість 1000 шт товару по 200 гр. можна запропонувати 1600 шт товару по 125 гр. Дякуємо за питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001812-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 липня 2019 10:52
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-06-07-001812-b на закупівлю «миючі засоби», який проходив 24.06.2019р.
Просимо Вас розглянути вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл КНУ ім. Т.Шевченка.pdf). Для зручного використання посилань, що наведені у вимозі, надаємо їх у текстовому форматі:
1) https://ales.kiev.ua/product_brand/five/ - офіційний сайт виробника продукції ТМ 5Five (компанія ТОВ «АЛЄС»);
2) - http://www.zineko.com.ua/index.php/2010-07-18-10-18-44?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2283&category_id=33 - сайт продажу Поліролі для меблів аерозолі «Bronco»;
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас розглянути вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл КНУ ім. Т.Шевченка.pdf). Для зручного використання посилань, що наведені у вимозі, надаємо їх у текстовому форматі:
1) https://ales.kiev.ua/product_brand/five/ - офіційний сайт виробника продукції ТМ 5Five (компанія ТОВ «АЛЄС»);
2) - http://www.zineko.com.ua/index.php/2010-07-18-10-18-44?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2283&category_id=33 - сайт продажу Поліролі для меблів аерозолі «Bronco»;
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2019 17:34
Вимога відхиляється у зв'язку з тим, що на момент її подачі замовником не ухвалено рішень, що порушують права учасників. Інформація, що міститься у вимозі, прийнята до розгляду й буде врахована при ухваленні рішень в терміни, передбачені чинним законодавством. Докладніше - у протоколі, що додається
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001812-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЗАХУЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082110079
Дата подання: 19 липня 2019 14:58
Невідповідність технічно-якісним характеристикам товару
Додано Файл
Скасована
Дата: 19 липня 2019 15:54
Причина: Помилка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2019 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. |
232 030,80
UAH з ПДВ
|
232 030,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТРІЛЕЦЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА" |
279 305,00
UAH з ПДВ
|
279 305,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Нікітін Андрій Сергійович |
293 400,00
UAH з ПДВ
|
289 305,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КВІН-ТРЕЙД" |
325 695,00
UAH з ПДВ
|
291 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
326 389,20
UAH з ПДВ
|
293 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАХУЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" |
358 132,50
UAH з ПДВ
|
358 132,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
397 020,00
UAH з ПДВ
|
397 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Відхилено |
232 030,80
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:00
|
|
ФОП "СТРІЛЕЦЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА" #3019911847 |
Відхилено |
279 305,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:03
|
|
ФОП Нікітін Андрій Сергійович #2935507298 |
Відхилено |
289 305,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:04
|
|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" #42080764 |
Відхилено |
291 208,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:06
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
293 300,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2019 17:51
|
К 110 ДУ1.pdf | зміни до договору |
23 липня 2019 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 17:34
|
К 110.pdf | укладений |
23 липня 2019 17:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | К 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | К 110 (додаткова угода 1) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |