Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 Дезінфекційні засоби (15 найменувань))
Очікувана вартість
1 160 000,00 UAH
UA-2019-06-07-001455-b 667ba10900a544af8381e821468c9e0a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Ярошевич

+380509706428 tksmbl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 37747995
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2-Б
Контактна особа: Костянтин Ярошевич
+380509706428
tksmbl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 11:03
Очікувана вартість: 1 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, Єгорова, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 13:59
Додаток 2.docx
07 червня 2019 13:59
Додаток 4.docx
07 червня 2019 13:59
Додаток 3.docx
07 червня 2019 13:59
Додаток 1.docx
07 червня 2019 13:59
Тендерна документація 1 160 000 (15 найменувань).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-07-001455-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 10 червня 2019 14:39
Вимога!
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, зазначений PH засобу, температура зберігання від +5 С( А якщо нижча-відхилите?), , вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 12:14
Шановний потенційний Учасник!

Тендерним комітетом Комунальної установи «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» було розглянуто Ваша Вимога щодо закупівлі ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 Дезінфекційні засоби (15 найменувань))Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-07-001455-b.

Наступним повідомляємо, що жодних порушень Закону України «Про публічнізакупівлі», а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено.
Щодо посилання на те, що Замовником сформовані технічні вимоги до предмету закупівлі таким чином, що її положення не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.
Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Щодо посилання про визнання АМКУ протизаконним норму щодо надання гарантійних листів від виробника, то про такі в яких прямо зазначено, що вимого щодо надання гарантійних листів від виробника є протизаконними, то нам не відомо.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника або його представника вимагається лише з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Щодо послання на те, що подання еквівалентів є неможливим не відповідає дійсності. На ринку є безліч еквівалентів/аналогів засобів зазначених в предметі закупівлі, а прописати медико-технічні вимоги під всіх виробників (щоб вони влаштовували кожного виробника, як Українських та к і іноземних) даної групи засобів є неможливо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою вартість предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001455-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 12 червня 2019 13:19
До написаного
Не намагайтеся виправдати свої корупційні дії та не несіть нісенітницю. До чого тут Наказ №798 та 552 до ваших дискримінаційних вимог??? Дискримінаційні вимоги виписані тому, що хочете отримати хабар у розмірі 40%, про який з вами домовився "свій" постачальник і про який ми знаємо і доведемо, що ви його вимагали ваід постачальників. Хабарнику, можете вбачати чи не вбачати дискримінаційність в своїх діях, трактувати як їх забажаєте, але листи до контролюючих органів ми готуємо та направляємо і привертаємо увагу Громадських антикорупційних організації до цієї закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 15:55
Шановний потенційний Учасник!

Щодо ваших гучних заяв про те, що ми нібито хочемо отримати хабар у розмірі 40% та про якісь там домовленості», це дуже серйозне звинувачення, та якщо ви їх оприлюднюєте то у вас повинні бути незаперечні докази. Якщо такі докази відсутні то Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277).
Щодо вашого посилання про те, що від постачальників вимагався хабар, то це абсурд.
Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством.
Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили медико-технічні вимоги закупівлі на ті, які б влаштували Вас, то це є неприпустимо.
Також ще раз зазначаємо, що жодних дискримінаційних вимог не зазначено, детальніші пояснення дивіться в відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями від 10.06.2019 року.
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001455-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 01 липня 2019 10:00
Вимога!
Чергова корупційна закупівля цього Замовника-корупціонера. Розпил бюджетних коштів в самому класичному прояв! За нашою інформацією керівництво цього Замовника вимагає від постачальників 40% хабаря від вартості закупівлі! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів . Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічна тільки певним торговим маркам антимікробна активність, Ph засобів і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Також звертаємо увагу контролюючих органів на розіграний цирк в процесі аукціону, коли два учасники №2 та №3 (№3- технічний) виходять на торги з сумами пропозицій впритул до очікуваної вартості, в процесі редукціону ніхто з них навіть не намагається конкурувати. Ці учасники пов"язані між собою, відомі всі Донецькій області своїми корупційними пропозиціями! Враховуючи вищевикладене, якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Враховуючи теріторіальне розташування Замовника-корупціонера, окремий лист ми направимо до СБУ, бо є підозра, що хабар отриманий злочинним шляхом буде використаний для фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 16:34
Учаснику!
Проаналізувавши подану Вами вимогу, на сам перед хочемо зазначити, щодо ваших заяв про те, що ми нібито хочемо отримати хабар у розмірі 40% та про якісь там домовленості та іншу нісенітницю, то це дуже серйозне звинувачення, та якщо ви їх оприлюднюєте то у вас повинні бути незаперечні докази. Якщо такі докази відсутні то Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277).
Щодо вашого посилання про те, що від постачальників вимагався хабар, то це абсурд.
Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством.
Щодо Ваших заяв про сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, в вимозі ви суперечите самі собі, оскільки спочатку стверджуєте, що «в документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим», а далі зазначаєте, що надали повні еквіваленти! Така позиція є незрозумілою!
Звертаємо Вашу увагу, що частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов), тобто еквіваленти.
Відповідно до тендерної документації Учасник надає характеристику запропонованого ним товару «еквівалент з відповідними технічними вимогами», що підтверджує його повну еквівалентність до дезінфекційного засобу, який є предметом закупівлі. Еквівалентність підтверджується по всім наведеним параметрам які зазначені Замовником у тендерній документації, а не по окремим деяким позиціям.
В складі Тендерної пропозиції Учасником торгів ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» надано «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (№3796 від 20.06.2019 р.) та у вигляді таблиці надана порівняльна характеристика запропонованих дезінфікуючих засобів (еквівалентів) відповідно до засобів, які зазначені в «Медико - технічних вимогах». В даному документі вказано, що запропоновані засоби «Еконорм DEZ Антисептик» з барвником, «Еконорм DEZ Антисептик», Еконорм DEZ РП» «Відповідають медико-технічним вимогам Замовника згідно інформації зазначеної в методичних вказівках, що надана Учасником в складі пропозиції». Проте посилань на відповідні пункти інструкцій їх застосування даних засобів не має.
Замовником було проведено порівняння препаратів запропонованих Вами, а саме: «Еконорм DEZ Антисептик» з барвником (1000мл), як еквівалент дезінфекційного засобу «Неостерил» (помаранчевий) (фарбуючий), «Еконорм DEZ Антисептик»(1000мл, 5000 мл), як еквівалент дезінфекційного засобу «Неостерил» (блакитного кольору), Еконорм DEZ РП» з розпилювачем (1000мл), (5000мл), та встановлено, що вищезазначені препарати, які були запропоновані як еквіваленти ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК», не відповідають зазначеним Замовником медико-технічнім вимогам (детальніша інформація в протоколі Засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» № від 01.07.2019 року).
Виходячи з вищенаведеного вбачається, що ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» в таблиці відповідності запропонованого товару (вих. №3796 від 20.06.2019 р.) вказав недостовірну інформацію або заради прибутку навмисно водить в оману Замовника.
Відповідно до п.4. ст..28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а відповідно до пп.4 п.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001455-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 05 липня 2019 16:41
Щодо відповіді хабарника
Є не тільки докази, а й свідки! В наступний раз, коли будете оприлюднювати свою писанину, попросіть "свого" постачальника, який пише за вас текст, імпровізувати, бо такі відповіді ходять по всій Україні однакові. Ми більше не гаємо час на спілкування з хабарником, направляємо листи до контролюючих органів!
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

12 червня 2019 12:14
Відповідь на Вимогу.doc

Документи

18 червня 2019 15:55
Відповідь на Вимогу 2.docx

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 651 900,00
UAH з ПДВ
651 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яцковська Ірина Володимирівна 1 138 850,00
UAH з ПДВ
1 138 850,00
UAH з ПДВ
Документи
АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ 1 159 220,00
UAH з ПДВ
1 159 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 15:15
Електронний підпис
20 червня 2019 15:14
Цінова пропозиція.pdf
20 червня 2019 15:14
Установчі документи.pdf
20 червня 2019 15:14
Технічні вимоги.pdf
20 червня 2019 15:14
Інші документи.pdf
20 червня 2019 15:14
Документи на товар 2.pdf
20 червня 2019 15:14
Документи на товар 1.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 13:41
фіскальна служба.jpg
01 липня 2019 13:41
мвд 25.06.2019.pdf
22 червня 2019 17:16
Електронний підпис
22 червня 2019 17:12
видаткова нак 119.jpg
22 червня 2019 17:12
Видаткова накладна 32-П.jpg
22 червня 2019 17:12
Видаткова накладна 49-П.jpg
22 червня 2019 17:12
АХД 2000 ультра.PDF
22 червня 2019 17:12
Бланідас софт дез.PDF
22 червня 2019 17:12
Квікцид.PDF
22 червня 2019 17:12
Неостерил.pdf
22 червня 2019 17:12
Скінман Софт.PDF
22 червня 2019 17:12
Сурфа_ейф.PDF

Публічні документи

22 червня 2019 21:04
СУРФАСЕЙФ_.rar
22 червня 2019 21:04
пропозиція_деззасоби.PDF
22 червня 2019 21:04
АХД_УЛЬТРА.rar
22 червня 2019 21:04
КВИКЦИД.rar
22 червня 2019 21:04
БЛАНИДАС СОФТ ДЕЗ.rar
22 червня 2019 21:04
НЕОСТЕРИЛ.rar
22 червня 2019 21:04
СКИНМАН СОФТ .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ФОП Яцковська Ірина Володимирівна

АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 651 900,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 09:44
ФОП Яцковська Ірина Володимирівна
#3049603988
Переможець 1 138 850,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яцковська Ірина Володимирівна
#3049603988
1 138 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 09:43
212-2220.pdf укладений
12 липня 2019 09:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 138 850,00
UAH