Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Набір подарунковий для першокласника № 4
Очікувана вартість
2 745 600,00 UAH
UA-2019-06-07-001413-b a34aa79f91d247009128e31967c11bd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігор Миколайович

+38(093)-040-37-73 BONDARENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Бондаренко Ігор Миколайович
+38(093)-040-37-73
BONDARENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:12
Очікувана вартість: 2 745 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 шт
Набір подарунковий для першокласника № 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 20 банківських днів з дня отрмання товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 10:26
Дата відповіді: 11 червня 2019 16:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у тендерній документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договоруОцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ 2 716 164,00
UAH з ПДВ
2 716 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ» 2 741 508,00
UAH з ПДВ
2 741 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 17:43
Уставні документи.pdf
19 червня 2019 17:43
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 22:07
Статут.pdf
20 червня 2019 22:07
протокол засновників.pdf
20 червня 2019 22:07
Накладні.pdf
20 червня 2019 22:07
Наказ директор.JPG
20 червня 2019 22:07
Довідки1.PDF
20 червня 2019 22:07
Витяг ПДВ.JPG
20 червня 2019 22:07
аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ

ТОВ ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ
#40949231
Переможець 2 716 164,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ
#40949231
2 716 164,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 19:00
сканирование0009.pdf укладений
16 липня 2019 19:00
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:28
сканирование0257 (2).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-151/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML