Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Очікувана вартість
860 375,00 UAH
UA-2019-06-07-001391-c 9b40730f9809435ab506617e5eaad470
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Альона Володимирівна

+380462619232 zakupivli@cn.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108651
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Перемоги,74
Контактна особа: Мельник Альона Володимирівна
+380462619232
zakupivli@cn.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 17:38
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 17:38
Початок аукціону: 25 червня 2019 15:08
Очікувана вартість: 860 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
474 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Поточний ремонт і технічне обслуговування автомобілів Замовника, здійснюється за місцем знаходження станції технічного обслуговування (СТО) Учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 10 банківських днів від дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг на підставі зазначеного акту та рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 17:34
оголошення ремонт червень.pdf
07 червня 2019 17:34
проект договору ремонт авто.doc
07 червня 2019 17:34
Тенд докумен ремонт авто травень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги Додатку №1
Дата подання: 11 червня 2019 15:01
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:14
В тендерній документації замовником встановлено вимоги, що прямо порушують чинне законодавство України. В Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника» під таблицею зазначено наступне: «Замовником може бути здійснено виїзд на СТО Учасника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних та кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі, про що буде складено Акт відповідності. Невідповідність СТО Учасника технічним вимогам буде підставою для відхилення пропозиції останнього.» Відповідно до вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-Ⅷ (із змінами) встановлено виключний перелік для відхилення пропозицій учасників, а самє: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно до прямого визначення ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-Ⅷ (із змінами) Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію учасника на підставі складеного ним самим «акту відповідності» чи будь якого іншого документу. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству Украіни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Висловлюємо Вам велику вдячність за поставлене запитання, та принагідно вважаємо за необхідне роз’яснити, що інформація зазначена Замовником у додатку 1 до тендерної документації щодо можливості здійснення виїзду на СТО Учасника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних та кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі, та складення за результатами такого виїзду Акту відповідності (при цьому невідповідність СТО Учасника технічним вимогам буде підставою для відхилення пропозиції останнього) не суперечить вимогам чинного законодавства. Оскільки статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язок Замовника розглянути тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, в процесі здійснення якого Замовник має право звертатися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином вищевказана інформація зазначена Замовником у тендерній документації є інструментом захисту, який спрямований на ретельний та ефективний розгляд Замовником тендерних пропозицій Учасників закупівлі.
Щодо вимоги стосовно аналогічного договору.
Дата подання: 12 червня 2019 11:36
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:06
У додатку 1 тендерної документації міститься наступна вимога: "1. копія договору з додатками за 2018 рік та лист-відгук, що підтверджує факт виконання наданого договору. Копія аналогічного договору за 2018 рік з додатками має відповідати положенням Цивільного та Господарського кодексів в частині визначення істотних умов договору. У разі невідповідності копії аналогічного договору вказаним вимогам, долучена копія не буде прийматися до розгляду." Встановлюючи вузьке часове обмеження Ви, в порушення Закону Украї про публічні закупівлі, звужуєте коло потенційних учасників. Вимагаємо змінити вимогу "Копія аналогічного договору за 2018 рік" на недискримінаційну, відповідно до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Висловлюємо Вам велику вдячність за поставлене запитання, та принагідно вважаємо за необхідне роз’яснити, що вимога Замовника щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії договору з додатками за 2018 рік та лист-відгук, що підтверджує факт виконання наданого договору не суперечить вимогам чинного законодавства, оскільки ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачений обов’язок Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік яких також визначений вказаною статтею (у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Водночас маємо зауважити, що з урахуванням обставин які можуть призвести до неможливості надання учасником закупівлі документів передбачених тендерною документацією, замовником в додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посилання на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складання /отримання таких документів. НАПРИКЛАД, якщо учасник, має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, але почав свою підприємницьку діяльність у 2019 році, у такому випадки він має надати лист-пояснення, щодо неможливості надання аналогічного договору за 2018 рік та документи, які підтверджують факт реєстрації підприємницької діяльності такого учасника.
Таким чином, викладена Вами вимога задоволенню не підлягає та Замовником не будуть вноситися зміни до тендерної документації.
Щодо вимоги стосовно наявності працівників.
Дата подання: 12 червня 2019 12:34
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:03
У додатку №1 міститься наступна вимога: "На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію: чисельність персоналу, залученого безпосередньо до ремонту авто: посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді (згідно Додатку 6)." Вимагаємо вилучити вимоги які зобов'язують Учасників публікувати ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді найманих працівників, виходячи з того, що виконання вищезгаданих вимог, примушує йти Учасників на порушення Закону України Про захист персональних даних від 01.06.10. №2297- VI.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Висловлюємо Вам велику вдячність за поставлене запитання, та принагідно вважаємо за необхідне роз'яснити, що вимога Замовника щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки, складеної в довільній формі, що містить наступну інформацію: чисельність персоналу, залученого безпосередньо до ремонту авто: посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді не суперечить вимогам чинного законодавства, оскільки ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачений обов’язок Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік яких також визначений вказаною статтею.
Водночас маємо зауважити, що приймаючи участь у відкритих торгах згідно Закону України «Про публічні закупівлі» можете отримати від найманих працівників згоду на обробку та передачу інформації (у тому числі П.І.Б.) відносно них.
Таким чином, викладена Вами вимога задоволенню не підлягає та Замовником не будуть вноситися зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-07-001391-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 05 липня 2019 15:17
*
*
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2019 15:17
У відповідь на отриману Вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до оголошеної процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів № UA-2019-06-07-001391-c Замовником у тендерній документації був зазначений перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. Разом з тим, з метою забезпечення права Замовника на отримання кваліфікованих та якісних послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, в тендерній документації було передбачено право Замовника здійснити виїзд на СТО Учасника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних та кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі, про що буде складено Акт відповідності, та невідповідність СТО Учасника технічним вимогам буде підставою для відхилення пропозиції останнього.
При участі у процедурі відкритих торгів ПП «ВКФ «Оптима» у складі тендерної документації надало підписану тендерну пропозицію, в якій погоджується, зокрема з п.3, а саме: «Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої тендерної пропозиції з більш вигідними для Вас умовами», що передбачає погодження з умовами тендерної документації.
Одночасно нагадуємо, що 14 червня 2019 року Вами на адресу Антимонопольного комітету України було подано скаргу щодо неправомірних на Вашу думку вимог тендерної документації, у тому числі права Замовника здійснити виїзд на СТО Учасника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних та кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі, за результатами якого можливе складення Акту відповідності та невідповідність СТО Учасника технічним вимогам буде підставою для відхилення пропозиції останнього. 19 червня 2019 року за результатами розгляду Антимонопольним комітетом України Ваша скарга задоволена не була.
2. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №138 від 02.07.2019 року ПП «ВКФ «Оптіма» було відхилено по причині невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме Замовником було відхилено тендерну пропозицію ПП «ВКФ «Оптіма» через невідповідність СТО Учасника технічним вимогам встановленим тендерною документацією, оскільки під час виїзду на СТО Учасника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних та кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі, який був здійснений з дотриманням вимог ст. 28 вказаного закону було виявлено, що інформація зазначена Учасником у довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає фактичним обставинам, оскільки частина обладнання була відсутня (директором ПП «ВКФ «Оптіма» було відмовлено у наданні документів, які б могли підтвердити наявність у Учасника відсутнього обладнання у власності або на іншому законному праві користування), при цьому інше наявне обладнання було на етапі встановлення, або в процесі збору та монтажу, або ж в заводському упакуванні.
Тому вважаємо, що Замовником правомірно було встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «ВКФ «Оптіма» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме невідповідність СТО Учасника технічним вимогам встановленим тендерною документацією.
При цьому повідомляємо, що Замовник не відхиляв пропозицію ПП «ВКФ «Оптіма» по причині невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору між ФОП Ботвина Т.В. та ПП «ВКФ «Оптіма», а лише зазначив, що інформація зазначена у листі відгуку щодо виконання умов вказаного договору викликає сумнів в її правдивості.

Документи подані скаржником

05 липня 2019 15:16
Скарга
05 липня 2019 15:16
Платіжне доручення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-07-001391-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 14 червня 2019 14:54
Скарга
СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації та всупереч вимогам діючого законодавства України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 19.06.2019 № 7972.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 10:17
Номер скарги: UA-2019-06-07-001391-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 09 липня 2019 18:06
Платіжне доручення
Платіжне доручення
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 09 липня 2019 18:12
Рішення від 11.07.2019 № 9317.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 21:22
Номер скарги: UA-2019-06-07-001391-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 09 липня 2019 18:11
щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій, рішення Замовника № 138 від 02 липня 2019 року, та порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель.
скасувати неправомірне рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ПП «ВКФ «ОПТІМА», що оформлено протоколом № 138 від 02.07.2019 року;
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2019 10:09
Рішення від 11.07.2019 № 9319.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 10:08
Рішення від 26.07.2019 № 10160.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 22:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: згідно рішення АМКУ скасовуються рішення про визначнення переможцем ПрАТ "Метек" та рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ВКФ Оптима".
Дата виконання рішення замовником: 02 серпня 2019 17:14

Документи подані скаржником

14 червня 2019 14:41
Скарга

Документи Органу Оскарження

20 червня 2019 10:17
рішення від 19.06.2019 № 7972.pdf

Документи подані скаржником

09 липня 2019 18:06
Скарга

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

09 липня 2019 18:11
Платіжне доручення
09 липня 2019 18:11
Скарга

Документи подані замовником

02 серпня 2019 17:12
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВКФ "ОПТІМА" 812 115,00
UAH з ПДВ
812 115,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕТЕК" 854 690,90
UAH з ПДВ
854 690,90
UAH з ПДВ
Документи
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" 860 375,00
UAH з ПДВ
860 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 17:23
Електронний підпис
24 червня 2019 17:15
3.10. Гарантія.pdf
24 червня 2019 17:15
3.6. Лист згода.pdf
24 червня 2019 17:15
3.5.1. Виписка з ЄДРЮО.pdf
24 червня 2019 17:15
3.4. Витяг з ЄДРЮО 13.05.19.pdf
24 червня 2019 17:15
3.3. Статут Оптіма.pdf
24 червня 2019 17:15
3.2. Пропозиція.pdf
24 червня 2019 17:15
3.1. Відомості.pdf
24 червня 2019 17:15
2. Повноваження особи.pdf
24 червня 2019 17:15
1. Кваліфікаційні.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:34
Електронний підпис
21 червня 2019 14:34
lll 12 гарантія.JPG
21 червня 2019 14:34
lll 11 проект договору.pdf
21 червня 2019 14:34
lll 10 стаття 17.pdf
21 червня 2019 14:34
lll 9 помилки.JPG
21 червня 2019 14:34
lll 5 виписка з ЄДР.pdf
21 червня 2019 14:34
lll 2 статут.pdf
21 червня 2019 14:34
lll 1 загальні відомості.JPG
21 червня 2019 14:34
ll наказ директор.JPG
21 червня 2019 14:34
ll контракт директор.pdf
21 червня 2019 14:34
l 3 довідка працівники.JPG
21 червня 2019 14:34
l 2 досвід виконання.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 15:50
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2019 10:06
Виписка.pdf
24 червня 2019 10:06
6 Ст.17.pdf
24 червня 2019 10:06
5 Наказ на директора.pdf
24 червня 2019 10:06
2 Витяг з ЄДРЮО 03.06.2019.pdf
24 червня 2019 10:06
1 Статут 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВКФ "ОПТІМА"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕТЕК"

ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВКФ "ОПТІМА"
#36279079
Очікує рішення 812 115,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 17:14
ПП "ВКФ "ОПТІМА"
#36279079
Рішення скасоване 812 115,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 17:14
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕТЕК"
#14228103
Рішення скасоване 854 690,90
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 17:14

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 серпня 2019 17:21
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, послуг.
Документи:
02 серпня 2019 17:21
протокол