Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015 — 45453000-7 Реставраційно-ремонтні роботи пам'яток архітектури національного значення: Монастиря єзуїтів (охоронний №77/3) та оборонної башти з муром (охоронний №1010) в м. Луцьку Волинської області . джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету та кошти в рамках реалізації проекту № PLBU.01.01.00-UA-0746/17-00 «Нове життя старого міста: ревіталізація пам'яток історико-культурної спадщини Луцька та Любліна», що впроваджується виконавчим комітетом Луцької міської ради в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020.
Очікувана вартість
31 200 000,00 UAH
UA-2019-06-07-001311-c 62ff95c98dbb40419e4d9943d6ac81d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмель Наталія

+380332724050 asu@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Хмель Наталія
+380332724050
asu@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 липня 2019 14:37
Очікувана вартість: 31 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реставраційно-ремонтні роботи пам'яток архітектури національного значення: Монастиря єзуїтів (охоронний №77/3) та оборонної башти з муром (охоронний №1010) в м. Луцьку Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська обл., Луцьк, Кафедральна 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником чи Субпідрядником на підставі Ф-КБ-2в, Ф-КБ-3, протягом 10 календарних днів з моменту підписання довідок про вартість виконаних робіт, або по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Підписання договору За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт Аванс 30 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:11
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ зі змінами.doc
05 липня 2019 14:11
Додаток 1 зі змінами.docx
05 липня 2019 14:11
Протокол_внесення_змін_вежа.pdf
02 липня 2019 15:20
Protokol_зміни.pdf
02 липня 2019 15:20
Тендерна документація зі змінами.docx
07 червня 2019 16:16
Додаток 2.docx
07 червня 2019 16:16
Додаток 5. Проект договору.docx
07 червня 2019 16:16
Додаток 4.doc
07 червня 2019 16:16
Тендерна документація.docx
05 липня 2019 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:11
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ зі змінами.doc
07 червня 2019 16:16
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
05 липня 2019 14:11
Додаток 1 зі змінами.docx
07 червня 2019 16:16
Додаток 1.docx
05 липня 2019 14:11
Протокол_внесення_змін_вежа.pdf
02 липня 2019 15:20
Protokol_зміни.pdf
02 липня 2019 15:20
Тендерна документація зі змінами.docx
07 червня 2019 16:16
Додаток 2.docx
07 червня 2019 16:16
Додаток 5. Проект договору.docx
07 червня 2019 16:16
Додаток 4.doc
07 червня 2019 16:16
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-20-000002 ● 3ac1d48274b64de9b131018a27766f08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2019 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.12.2019 № 51-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.12.2019 № 51-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-07-001311-c від 07.06.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-16 17:23:54

Розяснення змісту висновку

В порядку частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо наступного:
1. Згідно наказу від 20.12.2019 № 51-од підставою для проведення моніторингу є «Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель».
Враховуючи викладене з метою обізнаності Замовника просимо надати таку інформація, яка отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування.
2. Пунктом 3 Розділу ІІ Висновку, Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Враховуючи викладене просимо надати роз’яснення з наступних питань:
- Яким нормативним актом передбачені заходи щодо усунення виявлених порушень Замовником за результатами проведеного моніторингу закупівлі?
- Яким чином Замовнику усунути виявлене на Вашу думку порушення, якщо договір укладено ще 01.08.2019, та виконано близько на 14%, та сплачено коштів більш ніж на 4 336 000,00 грн.?
- Яка конкретно норма законодавства (пункт, частина, стаття, закон, кодекс, Конституція) дозволяє в даному випадку Виконавчому комітету Луцької міської ради в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору (пункт 3 Розділу ІІ Вашого Висновку).

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-01-23 13:06:49

Роз'яснення змісту висновку

Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (надалі – Управління), розглянувши по суті Ваше звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати моніторингу (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-06-07-001311-c), повідомляє наступне.
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку, в той же час інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, яка була підставою для проведення моніторингу, – не є змістом висновку.
Заходи щодо усунення виявлених порушень замовником за результатами проведеного моніторингу закупівлі передбачені пунктом п’ятим частини сьомої статті 7-1 Закону.
Також повідомляємо, що заходи щодо усунення виявлених порушень, відображено у частині третій «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу ІІ «Констатуюча частина висновку» висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-07-001311-c.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Системний аналіз норм Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (із змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами» (із змінами) дає підстави стверджувати про наявність в органу державного фінансового контролю повноважень щодо направлення об’єкту контролю вимоги про усунення фінансових порушень та відсутність повноважень щодо визначення способів усунення порушень.
Окрім того, ч. 5 ст. 65 Господарського кодексу України передбачено, що керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Отже, вибір способу усунення порушення чинним законодавством покладено на посадових осіб об’єкта контролю, а не на орган державного фінансового контролю, адже у останнього відсутні такі повноваження.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку від 13.01.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-07-001311-c. Виконавчий комітет Луцької міської ради за результатами розгляду Висновку від 13.01.2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-07-001311-c «Реставраційно-ремонтні роботи пам'яток архітектури національного значення: Монастиря єзуїтів (охоронний №77/3) та оборонної башти з муром (охоронний №1010) в м. Луцьку Волинської області», зауважує, що твердження, викладене у Висновку щодо виявлення та встановлення порушення вимог чинного законодавства, а саме пункту 1 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” є хибним, формальним та передчасним, оскільки базується на припущеннях, які не підтверджуються приписами чинних нормативно-правових актів, а зобов’язання щодо усунення таких порушень не відповідає основним принципам здійснення закупівель, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, якими, насамперед, і керувався тендерний комітет Виконавчого комітету Луцької міської ради при прийнятті рішення про визначення переможцем та укладенням договору від 17.07.2019. У тендерній документації Замовника (Виконавчий комітет Луцької міської ради) для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного договору зазначалося вимога про те, що аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2016 року. У вказаній вимозі допущене формулювання, метою якої було підтвердити саме досвід виконання аналогічного договору, а тому дата укладення договору не бралася до уваги при визначенні переможця закупівлі з наступних підстав. Факт укладення договору, в тому числі дата його підписання, не можуть підтверджувати досвід виконання договору, а є лише підтвердженням намірів щодо виконання певних зобов’язань сторін договору. Тому окрема вимога щодо конкретної дати укладення аналогічного договору, не може бути кваліфікаційним критерієм та причиною для відхилення пропозиції. Крім того, у разі вимоги Замовника, що обмежують учасників у даті укладення аналогічного договору (при наявності підтвердження факту виконання аналогічного договору учасником), можна було б вважати дискримінаційними, і такими, що суперечать чинному законодавству України, зокрема ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції станом на дату проведення закупівлі). Документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору є підписаний сторонами акт виконаних робіт (зокрема, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, форми КБ-3). Таку довідку надано ТзОВ «Житлобуд-2» у тендерній пропозиції, і вона датована серпнем 2018 року, тобто - не раніше 01 січня 2016 року. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору було надано інформаційну довідку про виконання аналогічного договору та позитивний відгук замовника аналогічного договору, де зазначено, що об’єкт був прийнятий в експлуатацію без зауважень у вересні 2018 року. Таким чином, вимога Замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору виконана. Крім того, відповідно до частини п`ятої статті 7-1 Закону №922-VIII, протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Однак, як вбачається з висновку в діях Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області наявні ознаки порушення принципу, закріпленого в ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, відповідно до якого закупівлі здійснюються за принципами максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій . Порушення вказаних принципів призвело до неповного з`ясування Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області фактичних обставин при прийнятті рішення про визначення переможцем та укладенням договору від 17.07.2019. Очевидно, що такого недоліку можна було б уникнути, якби Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області скористався своїм правом, передбаченим частиною п`ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, запитати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Таким чином, висновки про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-07-001311-c, оприлюднені в електронній системі закупівель від 13.01.2020 року є помилковими, адже враховують вимоги чинного закупівельного законодавства не у повному обсязі, а вибірково, що є недопустимим. Заслуговує уваги також і взагалі незаконність розпочатого моніторингу відповідно до наказу від 20.12.2019 №51-од, з урахуванням наступного. Так, абзацом 2 частини 1 статті 7-1 Закону №922 встановлено, що моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону №922 моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно одинадцятитомного «Словника української мови» (або СУМ-11) (1970-1980) поняття слова «Запобігати» значить як - не допускати, заздалегідь відвертати що-небудь неприємне, небажане. Тобто, саме собі запобігання чого небудь передбачає здійснення дії, перед, настанням тих чи інших наслідків або результатів (в нашому випадку це виконання договору (виконання робіт та оплата їх Замовником). Станом на дату оприлюднення висновку про проведений моніторинг -13.01.2020, Замовником за виконані роботи ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» сплачено коштів у сумі більш ніж на 4 336 000,00 грн. Більш того, з вказаним Відповідач перед початком проведення моніторингу міг з легкістю ознайомитись на сторінці такої закупівлі в розділі «Укладений договір» та натиснувши на графу «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)». Тому, виявлення 13.01.2020 Управлінням порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» умовам тендерної документації, де останнього згідно протоколу від 17.07.2019 визначено переможцем (тобто через 6 місяців) не може вважатись «запобіганням порушення» у розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону №922. Варто також врахувати, що санкція статті 164-14 КУпАП містить у своєму складі вичерпний перелік порушень у сфері закупівель за який настає адміністративна відповідальність. Зауважимо, що мета «запобігання порушення» може мати значення, коли Держаудитслужба приймає рішення припинити порушення у сфері закупівель, оскільки такі незаконні дії є адміністративним правопорушенням, бо тільки стаття 164-14 КУпАП передбачає чіткий перелік порушень у сфері закупівель за який передбачена відповідальність. Станом на 20.01.2020 санкція статті 164-14 КУпАП не містить у своєму складі такого порушення, як «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини першої статті 30 Закону №922)». А отже і не було взагалі такого порушення яке висвітлено у Вашому Висновку, а відтак порушення скоєно не було; не було навіть натяку на можливість скоєння такого порушення. Тому порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону №922 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) не може вважатись «порушенням» у розумінні статті 164-14 КУпАП.

2020-01-20 15:26:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку від 13.01.2020 Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата публікації: 27 січня 2020

Документи:

27 січня 2020 18:15
Електронний підпис
27 січня 2020 17:13
Pozov.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" 30 726 992,00
UAH
30 726 992,00
UAH
Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 31 146 904,00
UAH
31 146 904,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 12:43
Електронний підпис
11 липня 2019 14:40
Електронний підпис
11 липня 2019 14:36
Інші документи.rar
11 липня 2019 14:36
Технічний опис.rar
11 липня 2019 14:36
Повноваження.rar

Публічні документи

12 липня 2019 16:45
Електронний підпис
12 липня 2019 16:40
Технічний опис.part3.rar
12 липня 2019 16:40
Технічний опис.part2.rar
12 липня 2019 16:40
Технічний опис.part1.rar
12 липня 2019 16:40
Повноваження.rar
12 липня 2019 16:40
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
Переможець 30 726 992,00
UAH
17 липня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
30 726 992,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:32
UA268201720344211004388020220 (2).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 11:07
ЖИТЛОБУД 2 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 09:14
Житлобуд (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2021 09:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:03
ДУ 6 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 17:07
Дод_угода_5_409 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 12:42
додаткова №4 до №409 (1).pdf зміни до договору
07 лютого 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:26
Dod_ugoda_3-409 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 15:04
Додаток 1 до Додаткової угоди 2_Житлобуд-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 15:02
Додаткова угода 2_Житлобуд-2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 16:05
Dodatkva_1_409 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 15:02
Дог-409.pdf укладений
02 серпня 2019 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів виконавця робіт.
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 409
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 082 006,00
UAH