Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту Рейдового молу, інв. №068525 Одеської філії ДП «АМПУ»).
Очікувана вартість
2 076 388,89 UAH
UA-2019-06-07-001076-c 04f6cda5c6a9474aa01ccac480f9a768
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подорян Вікторія Григорівна

+38(048)7294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Подорян Вікторія Григорівна
+38(048)7294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 10:30
Початок аукціону: 05 липня 2019 11:17
Очікувана вартість: 2 076 388,89 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 763,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту Рейдового молу, інв. №068525 Одеської філії ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в), «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на надані Виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг у термін дії Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 70
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату у розмірі _________, (але не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни цього Договору) відсотків від ціни цього Договору, що складає _________ грн. без ПДВ, сума ПДВ________ грн., разом ___________ грн. з ПДВ (зазначається з урахуванням положень Податкового кодексу України) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Аванс 15 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:54
Перелік змін до тендерної документації.docx
26 червня 2019 14:54
Проект договору.docx
26 червня 2019 14:54
Тендерна док-ція (ремонт Рейдового молу) (зі змінами).docx
19 червня 2019 16:08
Тендерна док-ція (ремонт Рейдового молу).docx
19 червня 2019 16:08
Перелік змін до тендерної документації.docx
07 червня 2019 14:40
Тендерна док-ція (ремонт Рейдового молу).docx
07 червня 2019 14:40
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно процедури закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 14:54
Дата відповіді: 14 червня 2019 10:48
Доброго дня! Просимо надати відповідь чи відповідають вимогам замовника види робіт, зазначені в додатку до Свідоцтва про визнання Учасника Регістром судноплавства України: - будівництво, реконструкція та капітальний ремонт ГТС. Також просимо внести зміни в тендерну документацію в частині надання наступних дозвільних документів, визначених Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами): Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці тощо), виданих Уповноваженим органом Учасникам або іншими суб’єктам господарювання, яких Учасник планує залучати до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; водолазні роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Керуючись вимогами ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» вважаємо, що перелік видів робіт які виконуються підприємством, зазначений в додатку до Свідоцтва про визнання підприємства Регістром судноплавства України з найменування робіт: будівництво, реконструкція та капітальний ремонт ГТС відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації.
З урахуванням зазначених Вами зауважень щодо надання дозвільних документів, визначених Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" 2 076 178,42
UAH
2 076 178,42
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДКОМПЛЕКТ" 2 076 388,89
UAH
2 076 388,89
UAH
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 10:54
Електронний підпис
22 липня 2019 10:53
Довідка_ДФС.pdf
16 липня 2019 14:50
Електронний підпис
16 липня 2019 14:50
Розрахунки_до_ДЦ.pdf
16 липня 2019 14:49
Договірна_ціна.pdf
16 липня 2019 14:49
Довідка_МВС.pdf
16 липня 2019 14:49
Відомість_ресурсів.pdf
16 липня 2019 14:49
260_Пропозиція.pdf
03 липня 2019 10:46
Електронний підпис
03 липня 2019 10:44
Гарантія 1234-19 (10).zip
03 липня 2019 10:44
255_Проект договора.pdf
03 липня 2019 10:44
243_Лист-пояснення.pdf
03 липня 2019 10:44
239_Гарантійний_лист.pdf
03 липня 2019 10:44
236_Згода.pdf
03 липня 2019 10:44
233_Довідки_ст.17_ЗУ.pdf
03 липня 2019 10:44
231_Лист_працівники.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 09:19
Сертифікат ІСО 2015.PDF
04 липня 2019 09:19
Ліцензія від 22.06.2015 р..pdf
04 липня 2019 09:19
Довідка про персонал.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДКОМПЛЕКТ"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:02
2631-В-ОДФ-19_2 (1).pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:48
2631-В-ОДФ-19_1 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 09:21
2631-В-ОДФ-19.pdf укладений
31 липня 2019 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено змінено до істотних умов договору, а саме зменьшено обсяг закупівлі. Обсяг закупівлі після внесення змін, згідно додатку №1 до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2631-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до істотних умов договору не вносяться
Номер договору про закупівлю: 2631-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 634 898,90
UAH