Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
монітор пацієнта, аспіратор
patient monitor, aspirator
patient monitor, aspirator
Очікувана вартість
5 760 000,00 UAH
UA-2019-06-07-001028-c ● 19c7be983e714a489caec3d74483b224
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02013030 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Матюшко Марта Любомирівна 0322975853 marta_uoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Care Administration of the Department of Humanitarian Polici of Lviv City Council |
National ID: | 02013030 |
Contact point: |
Marta Matyushko 0322975853 marta_uoz@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 5 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 07 червня 2019 14:30 |
Enquiries until: | 28 червня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 760 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Scope of the procurement
бюджет розвитку міського бюджету м. Львова
the budget of the city budget development in the city of Lviv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
patient monitor
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 25 грудня 2019
6 штуки
монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
patient monitor
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 25 грудня 2019
2 штуки
монітор пацієнта з модулем капнографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
patient monitor with module of capnography
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 25 грудня 2019
4 штуки
монітор пацієнта з модулем капнографії та каналом вимірювання інвазивного тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
patient monitor with module of capnography and channel of measurement of invasive pressure
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 25 грудня 2019
4 штуки
пульсоксиметр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
pulse oximeter
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 25 грудня 2019
10 штуки
аспіратор для верхніх дихальних шляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
upper airway aspirator
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 25 грудня 2019
4 штуки
аспіратор хірургічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
surgical aspirator
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 25 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Покупцем вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або, у разі необхідності, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Покупець може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Постачальнику аванс у розмірі 30% вартості товару, що є предметом цього Договору. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Покупцем вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або, у разі необхідності, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Покупець може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Постачальнику аванс у розмірі 30% вартості товару, що є предметом цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 14:33 |
Тендерна документація.docx |
07 червня 2019 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2019 14:33 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-07-001028-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно", Код ЄДРПОУ:30682900
Дата подання: 10 червня 2019 12:05
щодо предмету закупівлі
Добрий день!
Просимо розділити закупівлю на лоти, так як предмет закупівлі містить декілька видів технологічно і функціонально не пов’язаних між собою товарів, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до обмеження конкуренції при проведенні торгів і значно скорочує коло учасників.
Просимо розділити закупівлю на лоти, так як предмет закупівлі містить декілька видів технологічно і функціонально не пов’язаних між собою товарів, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до обмеження конкуренції при проведенні торгів і значно скорочує коло учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 17:08
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – наказ), встановлено порядок визначення предмета закупівлі, який визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Слід також зазначити, що згідно з наказом, поділ предмета закупівлі на лоти належить до права Замовника, а не обов’язку, а отже рішення про поділ приймається Замовником виходячи з економічної чи технічної доцільності. В Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради існує необхідність здійснити закупівлю медичного обладнання в цілому згідно з переліком, що визначений у Додатку № 3 до тендерної документації. Також в Додатку № 3 до тендерної документації встановлені технічні вимоги та специфікація Товару, які складені відповідно до потреб Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, які входять до одного класу товарів згідно з ДК 021:2015 – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні».
Враховуючи наведене, тендерна документація не містить жодних умов, які дискримінують права учасників та порушують вимоги Закону.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі та складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – наказ), встановлено порядок визначення предмета закупівлі, який визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Слід також зазначити, що згідно з наказом, поділ предмета закупівлі на лоти належить до права Замовника, а не обов’язку, а отже рішення про поділ приймається Замовником виходячи з економічної чи технічної доцільності. В Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради існує необхідність здійснити закупівлю медичного обладнання в цілому згідно з переліком, що визначений у Додатку № 3 до тендерної документації. Також в Додатку № 3 до тендерної документації встановлені технічні вимоги та специфікація Товару, які складені відповідно до потреб Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, які входять до одного класу товарів згідно з ДК 021:2015 – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні».
Враховуючи наведене, тендерна документація не містить жодних умов, які дискримінують права учасників та порушують вимоги Закону.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі та складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 липня 2019
Найменування: | Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02013030 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, пл. Ринок, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МЕДІВЕЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РОКМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2019 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
5 697 750,00
UAH з ПДВ
|
5 697 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОКМЕД" |
5 733 468,74
UAH з ПДВ
|
5 733 468,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕДІВЕЙ" |
5 745 900,00
UAH з ПДВ
|
5 745 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" #38717123 |
Переможець |
5 697 750,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:54
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 18:07
|
Договір.pdf | укладений |
01 серпня 2019 18:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміна ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товарів ( 34 комплекти) |
Номер договору про закупівлю: | 8-БР/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |