Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2019-2020 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання)
Services in different types of repair and maintenance (services of the current planned preventive repair and preparation for the heating season 2019-2020 of the heating, water and electricity supply systems)
Очікувана вартість
8 047 600,00 UAH
UA-2019-06-07-000985-b 3b68edd2b2d5403ea96f1454d684363f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Samets Olena
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 червня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 13:16
Очікувана вартість: 8 047 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 238,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 червня 2019 12:03
Enquiries until: 27 червня 2019 23:00
Complaints submission until: до 03 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 липня 2019 23:00

Information

Estimated total value: 8 047 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 238 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування


Scope of the procurement
джерело фінансування - кошти міського бюджету
source of funding - funds of the city budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
341 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, послуги з поточного планово-попереджувального ремонту та підготовки до опалювального сезону 2019-2020 систем теплопостачання, водопостачання та електропостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

services of the current planned preventive repair and preparation for the heating season 2019-2020 of the heating, water and electricity supply systems
CPV: 50800000-3
Період постачання: по 10 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата на підставі акту (-ів) виконаних робіт з надання послуг за формою КБ-2в, з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 11:19
Тендерна документація - зі змінами - 2.doc
24 червня 2019 15:45
Тендерна документація - зі змінами.doc
07 червня 2019 12:04
Тендерна документація.doc
26 червня 2019 11:19
Перелік змін - 26.06.2019.docx
24 червня 2019 15:45
Перелік змін - 24.06.2019.docx
07 червня 2019 12:04
Додаток 6 - Дислокація закладів освіти.xlsx
07 червня 2019 12:04
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.pdf
07 червня 2019 12:04
Додаток 7 - Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 липня 2019
UA-2019-06-07-000985-b3b68edd2b2d5403ea96f1454d684363f
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Будмакс-Компані" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будмакс-Компані"

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 7 985 869,80
UAH з ПДВ
7 985 869,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмакс-Компані" 8 008 036,03
UAH з ПДВ
8 008 036,03
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "Будмакс-Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 7 985 869,80
UAH з ПДВ
15 липня 2019 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
7 985 869,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 12:55
Договір № 71 від 02.08.2019.pdf укладений
05 серпня 2019 12:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 617 379,98
UAH (в тому числі ПДВ 1 269 563,33 UAH)