Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
528 000,00 UAH
UA-2019-06-07-000961-b 0c9ba7c2c582418e9834f9684f67e1ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Дмитро Миколайович

+380445915535 d.myronyuk@adm.ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Окружний адміністративний суд міста Києва
Код ЄДРПОУ: 34414689
Вебсайт: http://oask.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Московська, 8
Контактна особа: Миронюк Дмитро Миколайович
+380445915535
d.myronyuk@adm.ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 12:02
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 12:02
Початок аукціону: 27 червня 2019 12:25
Очікувана вартість: 528 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Ноутбуки (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01051, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 16:42
зміни.docx
10 червня 2019 16:42
ТД ноутбуки оновлена.doc
10 червня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 16:42
зміни.docx
10 червня 2019 16:42
ТД ноутбуки оновлена.doc
07 червня 2019 11:58
ТД ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до ПЗ
Дата подання: 07 червня 2019 12:22
Дата відповіді: 10 червня 2019 12:35
Доброго дня. Шановний замовнику, згідно вимоги до програмного забезпечення: 1.1 Операційна система Microsoft Windows повинна мати позитивний експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в галузі технічного захисту інформації на момент закупівлі. Повідомляємо, що експертний висновок на Microsoft Windows наразі припинив свою дію (з 28 квітня), а новий, за інформацією від представництва Майкрософт, служби, що видає висновок та організації, що проводить дослідження, будет готовий не раніше вересня-жовтня 2019 року. Замовник може самостійно переконатися у цьому, надавши запит, наприклад по приедставництва Майкрософт. Прохання повідомити, яким чином учасники повинні виконати дану вимогу, оскільки отриманням висновку може займатись лише власник авторських прав на виріб, в особі Microsoft Ireland.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Ваші відомості враховано, замовником буде внесено зміни до тендерної документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 червня 2019 10:48
Дата відповіді: 10 червня 2019 12:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1.Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить примітку наступного змісту: "У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент»."
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що "У разі надання пропозиції учасником, що не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ та в рядку «Сума з ПДВ» зазначається вартість пропозиції без ПДВ, про що учасником робиться відповідна позначка."
Тобто, у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-07-000961-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Смарт Сінерджи", Код ЄДРПОУ:38997621
Дата подання: 03 липня 2019 14:32
Щодо недотримання вимог тендеру учасником ФОП Дзюба О.М.
Доводимо до Вашого відома що запропонований товар ноутбук HP G7 6BP26EA згідно технічних характеристик виданих заводом виробником не комплектується додатковим замком для ноутбука на тросі 1.8м. Саме тому даний товар має пропонуватися в тендерній пропозиції як окремий товар. ФОП Дзюба О.М. жодним чином не надала замовнику наміри продати даний товар.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2019 10:37
«Розглянувши Ваше звернення за роз'ясненнями, повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була вказана в додатку № 2 Тендерної документації, де в п.12 передбачено комплект поставки (ноутбук, адаптер живлення, документація, замок для ноутбуку на тросі 1,8 метрів).
Звертаємо увагу на те, що в технічному завданні замовником не вказано жодної вказівки стосовно того, що складова комплекту (замок для ноутбука на тросі 1,8 метрів) має бути виготовлений саме виробником запропонованого ноутбука. Тобто постачальник сам збирає комплект запропонованого товару для поставки замовнику згідно технічних вимог замовника.
Також звертаємо увагу, що в період уточнень учасники закупівлі наділені правом та можуть звернутися до замовника за роз’ясненнями стосовно тендерної документації.
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації було встановлено, що пропозиція учасника ФОП Дзюба О.М. за технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі відповідає її умовам.
Враховуючи вищевикладене, ваше звернення не підлягає задоволенню.»
Номер вимоги: UA-2019-06-07-000961-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 04 липня 2019 21:18
Вимога скасувати рішення про визначення переможця
Шановні замовники, згідно Ваших вимог операційна система повинна бути попередньо встановлена ВИРОБНИКОМ ОБЛАДНАННЯ.
Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА надала документ: « Посилання на Ноутбук HP 250 G7 на сайті виробника.pdf» в якому не вказана модель ноутбуку яку вона пропонує , тому просимо відхилити пропозицію ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА як таку що не відповідає технічним вимогам !!! З повагою та надією на розуміння Олена Балюк


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2019 13:33
Розглянувши Вашу вимогу скасувати рішення про визначення переможця, повідомляємо наступне.
Модель запропонованого переможцем ФОП Дзюба Олена Михайлівна ноутбука (Ноутбук НР 250 G7 (6BP26EA)) повністю відповідає технічним вимогам, які були встановлені замовником в технічній специфікації (додаток 2).
Посилання на Ноутбук НР 250 G7, що надано переможцем у складі тендерної пропозиції містить назву запропонованої моделі. Згідно посилання, опис ноутбуку має дві сторінки з розгорнутими та з скороченими характеристиками. На сторінці з скороченими характеристиками окрім назви запропонованої моделі прописано ідентифікаційний номер виробника (6BP26EA).
Звертаємо увагу на те, що при здійсненні закупівлі замовник має керуватися принципами, що визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА 524 700,00
UAH з ПДВ
449 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Смарт Сінерджи" 486 261,60
UAH з ПДВ
480 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 494 142,00
UAH з ПДВ
480 039,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 496 308,12
UAH з ПДВ
496 308,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 522 998,52
UAH з ПДВ
522 998,52
UAH з ПДВ
Документи
НАБОРЩИКОВ ВАСИЛЬ РУДОЛЬФОВИЧ 528 000,00
UAH з ПДВ
528 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 10:00
Електронний підпис
04 липня 2019 18:13
Електронний підпис
02 липня 2019 11:49
Електронний підпис
01 липня 2019 13:58
Електронний підпис
01 липня 2019 13:56
1. Довідка про Учасника
01 липня 2019 13:33
Електронний підпис
01 липня 2019 11:48
Електронний підпис
25 червня 2019 19:45
Електронний підпис
25 червня 2019 18:52
Технічна Специфікація.pdf
25 червня 2019 18:52
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 18:52
Проект договору.pdf
25 червня 2019 18:52
3.2 Виписка з ЄДР.pdf
25 червня 2019 18:52
1. Довідка про Учасника.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 18:51
Vypiska.pdf
25 червня 2019 18:51
Statut.pdf
25 червня 2019 18:51
Уповноважена особа.pdf
25 червня 2019 18:51
ст17.pdf
25 червня 2019 18:50
Протокол№1.jpg
25 червня 2019 18:50
Приказ_1.jpg
25 червня 2019 18:50
ПДВ.jpg
25 червня 2019 18:50
Витяг ст. 5.PDF
25 червня 2019 18:50
Витяг ст. 4.PDF
25 червня 2019 18:50
Витяг ст. 3.PDF
25 червня 2019 18:50
Витяг ст. 2.PDF
25 червня 2019 18:50
Витяг ст. 1.PDF
25 червня 2019 18:50
Захист довкілля.pdf
25 червня 2019 18:50
мат-тех_можливості.pdf
25 червня 2019 18:50
аналогічні договори.pdf
25 червня 2019 18:50
техн_спец.pdf
25 червня 2019 18:50
Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 00:03
Електронний підпис
26 червня 2019 00:02
витяг 20.06 зав.pdf
26 червня 2019 00:02
витяг ПДВ_копія.pdf
26 червня 2019 00:02
проект договору.pdf
26 червня 2019 00:02
довідка санкції.pdf
26 червня 2019 00:02
Технічна документація.pdf
26 червня 2019 00:02
Відгук 58 ноутів.pdf
26 червня 2019 00:02
копія Виписка з ЄДР.pdf
26 червня 2019 00:02
копія статуту.pdf
26 червня 2019 00:02
наказ на директора.pdf
26 червня 2019 00:02
протокол директора.pdf
26 червня 2019 00:02
11859362_пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 11:03
Електронний підпис
24 червня 2019 11:02
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 16:49
Електронний підпис
25 червня 2019 16:49
Сертифікати, СЕС , ІSO.pdf
25 червня 2019 16:49
Проект договору.pdf
25 червня 2019 16:48
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 11:17
173 ст17 (2).pdf
26 червня 2019 11:17
173 ст17 (1).pdf
26 червня 2019 11:17
174 МТБ (1).pdf
26 червня 2019 11:17
172 досвід (1).pdf
26 червня 2019 11:17
171 довкілля (1).pdf
26 червня 2019 11:17
Проект договору (1).pdf
25 червня 2019 21:09
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 21:09
173 ст17.pdf
25 червня 2019 21:09
3_Витяг ЕН_Наборщиков В.pdf
25 червня 2019 21:09
174 МТБ.pdf
25 червня 2019 21:09
172 досвід.pdf
25 червня 2019 21:09
Технічна Специфікація.pdf
25 червня 2019 21:09
171 довкілля.pdf
25 червня 2019 21:09
2.1_ІНН_Наборщиков В.Р.pdf
25 червня 2019 21:09
3_Виписка_Наборщиков В.pdf
25 червня 2019 21:09
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА

ТОВ "Смарт Сінерджи"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

НАБОРЩИКОВ ВАСИЛЬ РУДОЛЬФОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА
#3239318325
Переможець 449 592,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 13:26

Документи

03 липня 2019 13:26
Електронний підпис
03 липня 2019 13:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА
#3239318325
449 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 13:26
Електронний підпис
03 липня 2019 13:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:03
Видаткова накладна укладений
02 січня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 14:28
договір укладений
23 липня 2019 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 449 592,00
UAH