Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А |
Контактна особа: |
Бахмутов Олег +380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 21:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 35 037 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником щомісячно на підставі Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) та Акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 19:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 19:48 |
перелік_змін_Шабо.doc | |
17 липня 2019 19:48 |
Проект договору КР зміни.doc | |
17 липня 2019 19:48 |
ЗТД КР Шабо+.docx |
17 липня 2019 19:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 липня 2019 19:48 |
перелік_змін_Шабо.doc
|
||||||
17 липня 2019 19:48 |
Проект договору КР зміни.doc
|
||||||
17 липня 2019 19:48 |
ЗТД КР Шабо+.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-11-000023 ● e38f30e93c684c6582c4f234c9376e5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2019 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2019 Одеса № 328
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 11.09.2019.
В. о начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 11.09.2019 № 328
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-06-07-000883-a 07.06.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-17 10:02:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт вул. Шабської в м. Білгород-Дністровський, Одеська область» за кодом ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, яка проводиться державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-07-000883-a, дата оприлюднення 07.06.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 1.2 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників надано скан-копії наказів (2015 – 2018 р.р.) про призначення працівників за строковими трудовими договорами, зі строком дії до 25.12.2018 року? Інших документів (трудові книжки, відомості про нарахування заробітної плати, тощо) учасником не надано.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-20 14:21:02
Відповідь на запит Держаудитслужби України від17.09.2019 10:02
На Ваш запит про надання пояснення, що розміщений в системі PROZORRO 17.09.2019 повідомляємо наступне.
Тендерною документацією була передбачена вимога надання учасниками довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В підтвердження наявності працівників, мали бути надані накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. На працівників за посадами «Виконроб» та «Майстер» для підтвердження кваліфікації мали додаватися дипломи (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації).
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав в складі тендерної пропозиції в файлі «1.2. Працівники» довідку про наявність кваліфікованих працівників та скан-копії дипломів на майстрів та виконробів та два файли зі скан-копіями наказів (файли «1.2.1. Підтвердження працівників» і «1.2.2. Підтвердження працівників»), зі змісту яких встановлено підтвердження наявності мінімально необхідної кількості працівників, що вимагалось тендерною документацію.
Слід зауважити, що Учасник зазначив в довідці та надав підтверджуючі документи на більшу кількість працівників, ніж вимагалось ТД.
Додатково, відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель, Замовник звернувся до ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» з вимогою надати пояснення щодо наказів про прийняття на роботу на підтвердження інформації, що викладена в довідці про наявність працівників, відповідної кваліфікації.
Учасником ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» надані наступні пояснення щодо надання скан-копій наказів зі строками 2015 – 2018 рр., а саме.
Відповідно до статті 23 Кодексу законів про працю України (далі за текстом - КЗпП) трудовий договір може укладатися:
- на невизначений строк (безстроковий трудовий договір);
- на визначений строк, встановлений за погодженням сторін (строковий трудовий договір);
- на час виконання певної роботи (строковий трудовий договір).
Відповідно до ст. 391 КЗпП строковий трудовий договір укладається у випадках, якщо трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Закінчення строку трудового договору тягне його припинення.
Частиною першою статті 391 КЗпП України передбачено, що коли після закінчення строку трудового договору (пп. 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають, і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк.
Також зазначаємо, що пунктом 2 статті 23 КЗпП передбачено можливість укладення трудового договору на будь-який строк, що встановлюється за погодженням сторін. Такі трудові договори називаються строковими. Якщо є законні підстави, їх можна як укладати під час прийняття на роботу, так і переукладати згодом. При цьому закон не обмежує права сторін трудового договору на визначення строку його дії.
Пунктом 3 статті 23 КЗпП допускається можливість укладати трудовий договір на час виконання певної роботи (як-от, виконання певних робіт під час будівництва об’єкта, переоснащення підприємства новим технічним обладнанням тощо).
Виконання робіт по капітальному або поточному середньому ремонту та виконання інших ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником, напряму залежить від погодних умов, тобто підприємству немає необхідності у зимовий період «не сезон» перебувати у трудових відносинах з працівниками які виконують «сезонну роботу» у зв’язку з чим ТОВ «Автомагістраль-Південь» і укладає з «дорожніми робочими» саме строкові трудові договори.
ТОВ «Автомагістраль-Південь» пояснює, що сезон будівельних робіт на автомобільних дорогах закінчується до 25 грудня поточного року і, з цієї підстави в наказах про прийняття на роботу вказується саме такий кінцевий строк роботи. Відповідно до КЗпП України сплив строку трудового договору не тягне за собою автоматичного звільнення працівника, тому роботодавець до закінчення цього строку повинен видати наказ про звільнення працівника. При цьому, заява працівника не вимагається. Якщо після закінчення строку трудового договору власник не видав відповідний наказ про звільнення працівника, трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудового договору вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст.39-1 КЗпП України).
Учасник пояснює, що така практика дає можливість, у разі необхідності, виконати певні роботи (якщо погодні умови дозволяють), і надалі перебувати у трудових відносинах зі своїми працівниками.
Таким чином, з боку Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», оскільки ним надані всі необхідні документи.
Додаток: Відповідь ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» від 01 серпня 2019 №109 на запит ДП «Служба місцевих автомобільних доріг» від 01.08.2019 № 01/08/19-9 на 8-и сторінках.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з рішенням прийнятим Державною аудиторською службою України «Південний офіс держаудитслужби», тому відсутні підстави для усунення порушень. Також договір за результатами торгів укладено, процедуру закупівлі завершено. Наразі відсутня будь-яка технічна можливість внесення змін або прийняття інших рішень по процедурі закупівлі
2019-10-03 15:50:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку вiд 2б.09.1,9 про результати мопiторингу закупiвлi за унiкальним номером оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу UА-2019-0б-07-000883-а |
Дата публікації: | 15 жовтня 2019 |
Документи:
15 жовтня 2019 08:58
|
Електронний підпис |
15 жовтня 2019 08:53
|
Позовна заява 11_10_19-6 від 11.10.2019.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
33 811 091,00
UAH з ПДВ
|
33 811 091,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
34 859 500,00
UAH з ПДВ
|
34 859 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
34 978 990,00
UAH з ПДВ
|
34 978 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Відхилено |
33 811 091,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 16:09
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
34 859 500,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 14:45
|
3К_19_ВТ_Шабська_А.Магістраль-Південь.pdf | укладений |
23 серпня 2019 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у XXIV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA493282090000026002312237001 в АБ «Південний» |
Номер договору про закупівлю: | 3К/19/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 1 945 447,50 грн та встановити у розмірі – 22 967 717,50 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 22 967 717,50 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 3К/19/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 серпня 2019 — 30 січня 2020 |
Сума оплати за договором: |
22 967 717,50
UAH (в тому числі ПДВ 3 827 952,90 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати договір підряду № 3К/19/ВТ від 22.08.2019р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до абз. б) п.21.4. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» (виявлення подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду). |