Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компресор
Очікувана вартість
887 760,00 UAH
UA-2019-06-07-000817-b 1f7c10af9c5a4d36899297df2d3a5f80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 13:21
Очікувана вартість: 887 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Компресор Copeland ZR81 KCE-TFD-522– 20 шт.- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Компресор Copeland ZR81 KCE-TFD-522
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:53
ТД_з закрес. даними.doc
02 липня 2019 15:53
Перелік змін.docx
02 липня 2019 15:53
ТД_нова редакція.doc
24 червня 2019 16:08
проект дог дод 9.docx
07 червня 2019 11:28
Оголошення_.doc
02 липня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:53
ТД_з закрес. даними.doc
24 червня 2019 16:08
ТД_з закресленими данними.doc
07 червня 2019 11:28
ТД_309-19_Компресор.doc
02 липня 2019 15:53
Перелік змін.docx
24 червня 2019 16:08
Перелік змін.docx
02 липня 2019 15:53
ТД_нова редакція.doc
24 червня 2019 16:08
ТД_нова редакція.doc
24 червня 2019 16:08
проект дог дод 9.docx
07 червня 2019 11:28
договір.docx
07 червня 2019 11:28
Оголошення_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТУСКАР 829 200,00
UAH з ПДВ
829 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС 884 040,00
UAH з ПДВ
884 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АСОР ГРУП 887 760,00
UAH з ПДВ
887 760,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

10 липня 2019 17:26
Електронний підпис
10 липня 2019 17:22
Наказ Фролова Ю.М.7z
10 липня 2019 17:22
Лист для клієнтів (1).7z
10 липня 2019 17:22
Гарантія 13069-19.7z
10 липня 2019 17:22
Протокол НР.7z
10 липня 2019 17:22
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2019 17:22
Статут.pdf
10 липня 2019 17:22
Протокол та наказ.pdf
10 липня 2019 17:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 липня 2019 17:22
Лист-погодження ТВ.pdf
10 липня 2019 17:22
Лист_ціни.pdf
10 липня 2019 17:22
Лист_санкції.pdf
10 липня 2019 17:22
Лист_проект договору.pdf
10 липня 2019 17:22
Лист_обсяги.pdf
10 липня 2019 17:22
Лист_витрати.pdf
10 липня 2019 17:22
Зразок паспорта.pdf
10 липня 2019 17:22
Дод._4 - Дані на товар.pdf
10 липня 2019 17:22
договор компресори.pdf
10 липня 2019 17:22
Довідка_ст. 17.pdf
10 липня 2019 17:22
Декларація.pdf
10 липня 2019 17:22
відгук.pdf
10 липня 2019 17:22
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 17:41
виписка (1).pdf
10 липня 2019 16:02
Аналог.договір.pdf
10 липня 2019 16:02
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2019 16:02
Дані про товар.pdf
10 липня 2019 16:02
декларація.pdf
10 липня 2019 16:02
довідка досвід.pdf
10 липня 2019 16:01
довідка про учасника.pdf
10 липня 2019 16:01
Інструкція.pdf
10 липня 2019 16:01
Лист відгук.pdf
10 липня 2019 16:01
Лист представництво.pdf
10 липня 2019 16:01
РНБО.pdf
10 липня 2019 16:01
ст.17.pdf
10 липня 2019 16:01
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТУСКАР

ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС

ТОВ АСОР ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТУСКАР
#42030529
Відхилено 829 200,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 08:53
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС
#42730077
Переможець 884 040,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 08:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС
#42730077
884 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 08:54
Електронний підпис
17 липня 2019 08:54
Намір.docx
17 липня 2019 08:54
Протокол н.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:56
11 Звіт Дог. Еко Тех Сервіс 19557.docx укладений
28 липня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
19557 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
Пов 19557 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 17:34
УЗ-ЦЛ-19557-Ю.pdf укладений
06 серпня 2019 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 147 340,00грн. (сто сорок сім тисяч триста сорок гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 29 468,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч чотириста шістдесят вісім гривень00 коп.),що разом становить 176 808,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч вісімсот вісім гривень 00коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 147 340,00 грн. (сто сорок сім тисяч триста сорок гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 29 468,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч чотириста шістдесят вісім гривень 00 коп.),що разом становить 176 808,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч вісімсот вісім гривень 00коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 884 040,00 грн. (вісімсот вісімдесят чотири тисячі сорок гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 176 808,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч вісімсот вісім гривень 00коп.), що разом становить 1 060 848,00 грн. (один мільйон шістдесят тисяч вісімсот сорок вісім гривень 00 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19557/Ю/ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін. 1 060 848,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-19557/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19557/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 060 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 176 808,00 UAH)