Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки АС 6-13 мм
Очікувана вартість
2 019 200,00 UAH
UA-2019-06-07-000691-c ● ebd629905193461e9a956170b4a7e06a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров"я України" |
Код ЄДРПОУ: | 01981891 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м.Київ обл., ОБОЛОНСЬКИЙ, Пуща-Водиця, вул. Міська 1а |
Контактна особа: |
Лисенко Людмила Миколаївна (044)205-06-05 dzusdrzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 2 019 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 192,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60576 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
336 т.
Вугілля кам’яне марки АС 6-13 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м.Київ, ОБОЛОНСЬКИЙ, м. Київ, Пуща-Водиця, вул. Міська, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 12:23 |
ТД вугілля АС 6-13мм 07.06.2019..docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-07-000691-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТАРКВУД", Код ЄДРПОУ:41563642
Дата подання: 11 липня 2019 16:34
Дата подання: 11 липня 2019 16:34
Скарга на рішення Замовника стосовно визначення переможця Процедури закупівлі
01.07.2019 року Замовником відповідно до опублікованого повідомлення про намір укласти договір в системі PROZORRO (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-07-000691-c) прийнято рішення (протокол від 01.07.2019 №267) про обрання переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (далі - ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС»), при цьому замовником при прийнятті вищезазначеного рішення не було враховано, що пропозиція учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам тендерної документації затвердженої протоколом (рішення про затвердження редакція тендерної документації від 07.06.2019 року протокол №264 (Далі – Тендерна документація), у зв’язку з цим Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД» (Скаржник) не погоджується з даним рішенням та вважає рішення про визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (далі - Учасник) безпідставним та неправомірним, що порушує наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, при цьому замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Замовником при прийняті рішення про визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не було враховано, що його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Абзацом 3 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що «Вид надання забезпечення тендерної пропозиції – гарантія фінансової компанії».
Окрім того, абзацом 13 тієї ж частини того ж розділу Тендерної документації передбачено, що разом з гарантією додаються копії:
- свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій;
- документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Відповідно до наданого учасником ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Гарантії від 20.06.2019 року №ТГ-190620-1 (документ «Гарантія ТГ-190620-1.pdf» містяться у архівних файлах «Тендерне забезпечення.rar» - «ТГ-190620-1.zip») та Свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (документ «Свідоцтво ТОВ ,,ІЗІ ФІНАНС,,.pdf» містяться у архівних файлах «Тендерне забезпечення.rar» - «Свидетельство.rar»), (далі - Гарантія) Гарантом є Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗІ ФІНАНС», що є фінансовою установою як це зазначено у Свідоцтві про реєстрацію фінансової установи, а не є «фінансовою компанією», як того вимагає зміст Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
2. Абзацом 13 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що разом з гарантією додаються копії, зокрема:
- документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Учасником надано Наказ про вступ на посаду директора ТОВ «ІЗІ ФІНАНС» від 14 січня 2016 року (документ «ІЗІ ФІНАНС Наказ про вступ на посаду.PDF» містяться у архівних файлах «Тендерне забезпечення.rar» - «Наказ_1.zip») (далі - Наказ про вступ на посаду), що не є правовстановлюючим документом.
Відповідно до норм законодавства (зокрема: Наказу Міністерства юстиції України «Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції України та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів» від 12.04.2005 № 34/5) наказ це — розпорядчий документ.
При цьому, у Наказі про вступ на посаду, що надано учасником у складі своєї пропозиції зазначено, що він виданий на підставі протоколу №1 від 13.01.2016 року, що і є документом, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію, але такий протокол Учасником ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" надано не було.
Відповідно до інформації зазначеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ «ІЗІ ФІНАНС» є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ "РЕДІ-ІНВЕСТ", отже товариство – засновник мало надати документ директорові, що засвідчує його правомочність на підписання Гарантії.
Звертаємо увагу, що Замовником у тендерній документації вимагалося надання документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
3. Відповідно до пункту 16 абзацу 6 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації в Гарантії обов'язково зазначається, зокрема, що вона є безумовною.
Гарантія надана Учасником ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" містить інформацію про те, що вона є безумовною, при цьому містить інші пункти, що суперечать умовам Тендерної документації про те, що Гарантія є безумовною, та містить умови, а саме у тексті Гарантії зазначено:
1). «Письмова вимога Бенефіціара про сплату повинна бути підписана уповноваженою особою та надіслана Гаранту».
2). «Гарант не несе відповідальності за затримки в надані підтверджуючих документів з вини пошти, а також затримки при оформлені відповідних документів».
Тобто, у Гарантії зазначені умови про порядок оформлення письмової вимоги, містить умову щодо надання підтверджуючих документів Беніфіціаром.
Отже, така Гарантія не є безумовною, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
4. Відповідно до Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі мав надати, зокрема документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
Оригінал аналогічного договору та оригінал документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: акт або видаткові накладні щодо постачання аналогічних товарів.
Учасником було надано файл «Кваліфікаційна частина ТП.pdf», сторінки 57-61, у якому містяться копія Договору поставки від 20 лютого 2019 року №20/02-19 та видаткова накладна від 20 лютого 2019 року №РН-000077 на вугілля марки АО (25-50), чого не достатньо для виконання кваліфікаційного критерію встановленого Тендерною документацією.
Зокрема, Тендерна документація передбачала надання видаткових накладних (множина), а не одної видаткової накладної. Тобто, видаткових накладних мало бути надано Учасником 2 (дві) або більше , а не одна, як надано у пропозиції ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС».
Окрім того, Тендерна документація передбачала надання видаткових накладних щодо постачання аналогічних товарів (множина), тобто аналогічних товарів у накладних мало б бути 2 (два) або більше, а не один, як зазначено у пропозиції ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС».
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
5. У довідці про відсутність підстав для відмови в участі у тендерній закупівлі датованої 24.06.2019 року б/н наданої Учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (сторінка 42 файлу «Інші документи ТП-3») зазначено, що «Дійсною довідкою повідомляємо, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»»:
Відповідно до вимог пункту 7 Розділу 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 Тендерної документації Учасник має надати:
Власну інформаційну довідку із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є Учасником).У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи зазначається в такій довідці.
Відповідно до інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» відсутня.
Окрім того, Учасник-переможець (ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС») про це зазначає у довідці, яку надає замовнику як Переможець процедури закупівлі, що оприлюднена ним 05.07.2019 у пункті 9 Довідки від 05.07.2019 №131/Т (файл «Документи переможця.pdf»), а саме переможець повідомляє, що:
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого беніфіціарного власника:
Враховуючи вищезазначене, Замовник на момент розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» міг перевірити у відкритий реєстрах та володів інформацією про те, що Учасник подає недостовірну інформацію.
У зв’язку з цим, на підставі документального підтвердження замовник мав відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, але не зробив цього.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» містить недостовірну інформацію та має бути відхилена Замовником.
6. 01.07.2019 року Замовником відповідно до опублікованого повідомлення про намір укласти договір в системі PROZORRO (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-07-000691-c) та прийнятого рішення (протокол від 01.07.2019 №267) про обрання переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛИПРОМ СЕРВИС».
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 (далі - Наказ) документ - повідомлення про намір укласти договір повинно містити, окрім інших реквізитів, зокрема і такі як:
Пункт 8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Пункт 11. Джерело фінансування закупівлі.
Відповідно до інформації розміщеної в системі PROZORRO, Замовником, під час проведення публікації повідомлення про намір укласти договір не враховано вищезазначені вимоги та не опубліковано інформацію, що вимагається Наказом, а саме: відсутні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Отже, Замовником порушено статтю 10 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо того, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю» та Наказ, що встановлює порядок оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
У зв’язку з цим Замовник мав відмінити процедуру закупівлі відкриті торги на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого Законом».
Таким чином, враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника (ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС») не відповідає вимогам замовника зазначеним у Тендерній документації, а рішення про намір укласти договір та визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» є незаконним. Окрім того, замовником порушено порядок оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Тому, у зв’язку з порушенням наших законних прав на неупереджений розгляд та недискримінацію учасників та керуючись частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СТАРКВУД» до розгляду;
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації;
3. Встановити порушення Замовником порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір;
4. Зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі відкриті торги на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, передбаченого Законом»
5. Скасувати рішення замовника про визначення переможцем та рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (протокол від 01.07.2019 №267) та на підставі повідомлення про намір укласти договір.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 липня 2019 01:00
рішення від 15.07.2019 № 9427 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 липня 2019 01:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2019 № 10317.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 18:32
рішення від 30.07.2019 № 10317 .pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРКВУД" |
1 653 120,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
2 016 000,00
UAH з ПДВ
|
1 612 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
2 012 640,00
UAH з ПДВ
|
2 012 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРКВУД" #41563642 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 14:48
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Відхилено |
1 612 800,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 14:55
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Переможець |
2 012 640,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:38
|
Додаткова угода № 3 до договору № 66 від 06.08.2019..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:29
|
Додаткова угода № 2 до договору № 66 від 06.08.2019..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:14
|
Дод.угода № 1 до договору № 66 від 06.08.2019.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 16:28
|
Договір № 66 від 06.08.2019 АС 6-13мм.pdf | укладений |
06 серпня 2019 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі змінами внесеними у штатний розпис з 01.09.2019 згідно наказів МОЗУ від 15.08.2019 №1799 та від 31.10.2018 № 1977, в якому змінена назва посади керівника закладу з "головний лікар" на "директор". |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, внісши зміни до п. 10.1 Основного договору: цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до моменту остаточного виконання сторонами своїх зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк дії договору з моменту його підписання до 31 березня 2020 року, збільшити суму договору на 402528,00 грн., що не перевищує 20% суми основного договору. Сума договору на момент підписання Додаткової угоди 2415168,00 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |