Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)"
Очікувана вартість
5 990 000,00 UAH
UA-2019-06-07-000626-c e1efaf26538145cea4285af39c5bbf5c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У зв’язку зі змінами проектних рішень у проектно-кошторисній документації та у національних нормативних документах, виникненням додаткових будівельно-монтажних робіт, які не були передбачені в початковому проекті виникла необхідність коригування проектно-кошторисної документації.
Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є по своїй суті додатковими роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та становлять їх невід’ємну частину.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Звіт про результати проведення процедури відкритих торгів за предметом Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)
- Договір генпідряду № 32-18 від 03.10.2018 року.
- - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 13.06.2018 року № 12-0011-18
- Наказ про затвердження проектно-кошторисної документації від 17.07.2018 року № 54 по першопочатковому проекті.
- Скоригована проектно-кошторисна документація на виконанню будівельно-монтажних робіт по об’єкту "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 11:59
Оскарження наміру укласти договір: 18 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної) в м. Кропивницький (1 черга об'єкту будівництва)(коригування)" (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кiровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Ельворті, вул. Миколи Левитського (Колгоспної)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Замовник на власний розсуд вирішує можливість надання Генпідряднику попередньої оплати відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні трьохмісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

07 червня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРОНОС-ЛІДЕР"
#38436025
Переможець 5 970 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:59

Документи

07 червня 2019 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 11:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРОНОС-ЛІДЕР"
#38436025
5 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 16:22
9.1. Дод. угода № 1-18-19 від 25.11.2019 (зменьшення).pdf зміни до договору
25 листопада 2019 16:22
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 15:06
8.1. Договір генпідряду № 18-19 від 18 червня 2019 року.pdf укладений
18 червня 2019 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 18-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/18-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 141 924,98
UAH (в тому числі ПДВ 856 987,50 UAH)