Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26240718 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Контактна особа: |
Самоляк Віктор Андрійович 380523622970 uzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 2 619 886,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,04% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
джерело фінансування: кошти міського бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 15:32 |
img490.pdf | |
07 червня 2019 11:46 |
UA-2019-06-07-000535-c Договір (проект).doc | |
07 червня 2019 11:46 |
UA-2019-06-07-000535-c ТД.doc |
12 червня 2019 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2019 15:32 |
img490.pdf
|
|||
07 червня 2019 11:46 |
UA-2019-06-07-000535-c Договір (проект).doc
|
|||
07 червня 2019 11:46 |
UA-2019-06-07-000535-c ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-11-000030 ● 04d7e24faff348a08033a28291793a3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2019 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2019 № 34
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.06.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-07-000535-с 07.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-11 17:13:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Середній поточний ремонт дорожнього покриття вул. Героїв України (від вул. Ювілейна до провул. Індустріальний та від буд. №77 до вул. М. Грушевського) м. Світловодськ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-07-000535-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4¹. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-12 15:34:17
Пояснення на запит
Не своєчасне ознайомлення із вимогами наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019р. №463. Дякуємо. Внесено зміни до оголошення про закупівлю відповідно чинного законодавства.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-24 14:05:11
Про надання роз`яснень
Відповідно запиту від управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.06.2019р. щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4¹. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі» та на виконання протоколу №25 тендерного комітету від 12.06.2019р. було внесено зміни (доповнення) до оголошення про проведення відкритих торгів, а саме:
- пункт «4¹. Вид предмета закупівлі» - послуги;
- пункт «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» - надання послуг, післяплата, 10 банківських днів;
пункт «10². Джерело фінансування закупівлі» - кошти міського бюджету.
Порушення усунуто 12.06.2019р. Надано пояснення управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та додано протокол №25 тендерного комітету від 12.06.2019р. Усунення порушень проведено у період уточнень (з 07.06.2019р. по 14.06.2019р.)
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Оскільки порушення усунуто, підстав для відміни закупівлі не має.
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У висновку про результати проведення моніторингу встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Прошу надати роз’яснення:
- які саме Вами виявлені порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490 станом на 21.06.2019р.;
- яке виявлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель станом на 21.06.2019р.;
- зазначте статті Закону України, де дії тендерного комітету вважаються порушенням?
Дане роз’яснення необхідно для можливості усунення визначеного Вами порушення у зазначений Вами термін.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено з урахуванням внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490»
2019-06-26 08:04:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Враховуючі, що замовником в ході проведення моніторингу було внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, що підтверджено протоколом засідання тендерного комітету від 12.06.2019 №25, дане порушення вважається усунутим.
2019-06-27 12:05:33
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Переможець |
2 541 388,44
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 13:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 15 липня 2019 11:02 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність планових призначень. Відсутність подальшої потреби у закупівлі |
15 липня 2019 11:00
|
img505.pdf |