Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
інтерактивна проекція на підлогу «ЧАРІВНИЙ КИЛИМ»
Очікувана вартість
141 200,00 UAH
UA-2019-06-07-000506-c ● 2fba2aa3b6034be59064f4a80c36b084
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611422 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64 |
Контактна особа: |
Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна +380612260583 tvoz_dzo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2019 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 12:03 |
Очікувана вартість: | 141 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 706,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
інтерактивна проекція на підлогу «ЧАРІВНИЙ КИЛИМ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Підставою для здійснення розрахунків є товарна (видаткова) накладна на товар, який доставлений, вивантажений та встановлений у місці поставки; | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 11:22 |
Додаток_3_лист-згода.docx | |
07 червня 2019 11:22 |
Додаток_2 проект договору.docx | |
07 червня 2019 11:22 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx | |
07 червня 2019 11:22 |
ТД_інтерактивна підлога.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-07-000506-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 01 липня 2019 12:35
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Доброго дня!
Вважаємо помилковим визнання ФОП Шевцов О.В, переможцем по даній закупівлі з наступних причин:
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Гарантійна тривалість роботи лампи: 4 000 год. Учасником ФОП Шевцовим О.В. надано у складі тендерної пропозиції файл «Таблиця відповідності.pdf», у якому зазначено, що ФОП Шевцов О.В. пропонує товар, гарантійна тривалість роботи лампи якого становить - 6 000 год. Тобто, запропонований Учасником ФОП Шевцовим О.В. товар не відповідає технічному завданню щодо закупівлі.
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Контрастність: 13 000 : 1. В своїй тендерній документації Замовник в п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: надав Проектор Контрастність: 13 000 : 1 при розмірах Розміри не більше, ніж (H*W*D): 340*380*240 мм., при цьому Учасник ФОП Шевцов О.В. надав свою пропозицію: Проектор Контрастність: 15 000 : 1 при незмінних розмірах (H*W*D): 340*380*240 мм, вказавши збільшену контрастність, не надавши листа пояснення, як збільшена контрастність вплине на зображення в цілому. Виходячи з вище викладеного даний товар не відповідає технічному завданню, щодо закупівлі.
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення вищезазначеної Таблиці у повному обсязі. Учасник ФОП Шевцов О.В. в своїй документації надав файл «Таблиця відповідності.pdf), у якому зазначила якісні характеристики свого товару, але при оформленні вище вказаної таблиці, нею було змінено інформацію, зазначену Змовником при тому що вимагалось тільки заповнити таблицю, а саме інформацію, щодо технічного опису предмета закупівель, а також видалено з таблиці «Код по економічній класифікації видатків бюджету – 3110», які безпосередньо вказав Замовник. Таким чином, виправлення ФОП Шевцовим О.В., привели до повної відмінності таблиці, відносно тієї що надав Замовник в тендерній документації.
Додатку № 1 тал. №2 Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи. 5. юридична особа, яка є учасником торгів, має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, або обґрунтування відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до чинного законодавства (у тому числі відповідно до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII). Учасник ФОП Шевцов О.В. надав довідку, згідно вимог статті 17, в якій зазначив п. 1,2,3,4,6, але п. 5 до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII) відсутній, також не було надано обґрунтування, щодо відсутності даного пункту в довідці. Таким чином не було дотримано вимог які Замовник надав в своїй тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 5 закупівлі № UA-2019-06-07-000506-c, дискваліфікувати пропозицію ФОП Шевцов О.В., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо помилковим визнання ФОП Шевцов О.В, переможцем по даній закупівлі з наступних причин:
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Гарантійна тривалість роботи лампи: 4 000 год. Учасником ФОП Шевцовим О.В. надано у складі тендерної пропозиції файл «Таблиця відповідності.pdf», у якому зазначено, що ФОП Шевцов О.В. пропонує товар, гарантійна тривалість роботи лампи якого становить - 6 000 год. Тобто, запропонований Учасником ФОП Шевцовим О.В. товар не відповідає технічному завданню щодо закупівлі.
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Контрастність: 13 000 : 1. В своїй тендерній документації Замовник в п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: надав Проектор Контрастність: 13 000 : 1 при розмірах Розміри не більше, ніж (H*W*D): 340*380*240 мм., при цьому Учасник ФОП Шевцов О.В. надав свою пропозицію: Проектор Контрастність: 15 000 : 1 при незмінних розмірах (H*W*D): 340*380*240 мм, вказавши збільшену контрастність, не надавши листа пояснення, як збільшена контрастність вплине на зображення в цілому. Виходячи з вище викладеного даний товар не відповідає технічному завданню, щодо закупівлі.
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення вищезазначеної Таблиці у повному обсязі. Учасник ФОП Шевцов О.В. в своїй документації надав файл «Таблиця відповідності.pdf), у якому зазначила якісні характеристики свого товару, але при оформленні вище вказаної таблиці, нею було змінено інформацію, зазначену Змовником при тому що вимагалось тільки заповнити таблицю, а саме інформацію, щодо технічного опису предмета закупівель, а також видалено з таблиці «Код по економічній класифікації видатків бюджету – 3110», які безпосередньо вказав Замовник. Таким чином, виправлення ФОП Шевцовим О.В., привели до повної відмінності таблиці, відносно тієї що надав Замовник в тендерній документації.
Додатку № 1 тал. №2 Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи. 5. юридична особа, яка є учасником торгів, має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, або обґрунтування відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до чинного законодавства (у тому числі відповідно до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII). Учасник ФОП Шевцов О.В. надав довідку, згідно вимог статті 17, в якій зазначив п. 1,2,3,4,6, але п. 5 до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII) відсутній, також не було надано обґрунтування, щодо відсутності даного пункту в довідці. Таким чином не було дотримано вимог які Замовник надав в своїй тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 5 закупівлі № UA-2019-06-07-000506-c, дискваліфікувати пропозицію ФОП Шевцов О.В., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 15:34
Відповідно до Технічного завдання щодо закупівлі: код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна проекція на підлогу «Чарівний килим»), запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічному завданні вимогам та характеристикам. Запропонований учасником ФОП Шевцов О.В. товар є не гіршим, а кращим за деякими характеристиками – гарантійна тривалість роботи лампи, контрастність. Тендерний комітет вважає, що закупівля більш якісного товару при економії бюджетних коштів є доцільною, такою, що не порушує принципи закупівель, і в свою чергу, надання кращого товару учасником не може бути розцінено як невідповідність тендерній документації.
Щодо видалення графи «Код по економічній класифікації видатків бюджету – 3110» повідомляємо про наступне: Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, Економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування. Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету. В даному випадку, незазначення такої графи не тягне за собою жодних наслідків, не містить жодної інформації щодо пропозиції учасника та може вважатись формальною (несуттєвою) помилкою, і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП Шевцов О.В.
Відповідно до тендерної документації, замовником вимагалося надання підтвердження, що юридична особа, яка є учасником торгів, має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, або обґрунтування відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до чинного законодавства (у тому числі відповідно до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII). Дана вимога стосується юридичних осіб, а учасник ФОП Шевцов О.В. є фізичною особою-підприємцем. До того ж, антикорупційна програма не є обов’язковою в даній закупівлі, тому що предмет закупівлі становить менше 20 мільйонів гривень. Тому ненадання такої довідки не порушенням і не є невідповідністю тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне відхилити вимогу.
Щодо видалення графи «Код по економічній класифікації видатків бюджету – 3110» повідомляємо про наступне: Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, Економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування. Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету. В даному випадку, незазначення такої графи не тягне за собою жодних наслідків, не містить жодної інформації щодо пропозиції учасника та може вважатись формальною (несуттєвою) помилкою, і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП Шевцов О.В.
Відповідно до тендерної документації, замовником вимагалося надання підтвердження, що юридична особа, яка є учасником торгів, має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, або обґрунтування відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до чинного законодавства (у тому числі відповідно до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII). Дана вимога стосується юридичних осіб, а учасник ФОП Шевцов О.В. є фізичною особою-підприємцем. До того ж, антикорупційна програма не є обов’язковою в даній закупівлі, тому що предмет закупівлі становить менше 20 мільйонів гривень. Тому ненадання такої довідки не порушенням і не є невідповідністю тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне відхилити вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-06-07-000506-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 26 липня 2019 18:09
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Доброго дня!
Суть скарги викладено у файлі, що додається, а саме:
Вважаємо помилковим визнання ТОВ "КРАМЕР ГРУП" переможцем по даній закупівлі з наступних причин:
Згідно вимогам ТД п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи:
1) гарантійний лист на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у даному пункті;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
2) копія свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на запропонований товар, підписані виробником (згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
3) заповнена у повному обсязі та завірена підписом уповноваженої особи Учасника, відповідно до наведеної у цьому пункті тендерної документації, Таблиця із зазначенням конкретних моделей та з підтвердженням відповідності запропонованого Учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі (характеристики повинні бути не нижче визначених);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було вказано «Найменування предмета закупівлі та його якісні характеристики, запропонованого Учасником», яке вимагалось відповідним документом.
4) довідку у довільній формі з переліком власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування та контактних телефонів. У довідці додатково зазначається можливість учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання торгової марки, що пропонується до постачання;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
5) якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
6) документи, що підтверджують якість товару (сертифікат(и) відповідності та/або декларація про відповідність та/або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар тощо);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів.
Згідно вимогам ТД Додатку1: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
1) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору Учасником.
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
2) Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі, а також до довідки додаються:
- договір(и) відповідно до довідки;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів.
3) Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності).
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
4) Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (Додаток 3 до тендерної документації).
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних, датовану 10.04.2019р.
5) Замовником були зазначені вимоги щодо Анкети учасника за встановленою формою.
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції надав «Контактні дані компанії-учасника» не за встановленою формою, та не вказав в повному обсязі всі дані, які вимагалися Замовником.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 125 від 26.07.2019р. закупівлі № UA-2019-06-07-000506-c та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КРАМЕР ГРУП", та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Суть скарги викладено у файлі, що додається, а саме:
Вважаємо помилковим визнання ТОВ "КРАМЕР ГРУП" переможцем по даній закупівлі з наступних причин:
Згідно вимогам ТД п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи:
1) гарантійний лист на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у даному пункті;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
2) копія свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на запропонований товар, підписані виробником (згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
3) заповнена у повному обсязі та завірена підписом уповноваженої особи Учасника, відповідно до наведеної у цьому пункті тендерної документації, Таблиця із зазначенням конкретних моделей та з підтвердженням відповідності запропонованого Учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі (характеристики повинні бути не нижче визначених);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було вказано «Найменування предмета закупівлі та його якісні характеристики, запропонованого Учасником», яке вимагалось відповідним документом.
4) довідку у довільній формі з переліком власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування та контактних телефонів. У довідці додатково зазначається можливість учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання торгової марки, що пропонується до постачання;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
5) якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
6) документи, що підтверджують якість товару (сертифікат(и) відповідності та/або декларація про відповідність та/або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар тощо);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів.
Згідно вимогам ТД Додатку1: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
1) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору Учасником.
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
2) Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі, а також до довідки додаються:
- договір(и) відповідно до довідки;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів.
3) Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності).
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
4) Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (Додаток 3 до тендерної документації).
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних, датовану 10.04.2019р.
5) Замовником були зазначені вимоги щодо Анкети учасника за встановленою формою.
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції надав «Контактні дані компанії-учасника» не за встановленою формою, та не вказав в повному обсязі всі дані, які вимагалися Замовником.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 125 від 26.07.2019р. закупівлі № UA-2019-06-07-000506-c та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КРАМЕР ГРУП", та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2019 10:11
Враховуючи зауваження, викладені в вимозі, пропозицію переглянуто, вимогу задоволено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ШЕВЦОВ О.В. |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
99 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВКО АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
115 100,00
UAH з ПДВ
|
99 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" |
141 200,00
UAH з ПДВ
|
100 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" |
141 000,00
UAH з ПДВ
|
141 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШЕВЦОВ О.В. #2719622275 |
Рішення скасоване |
99 650,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 11:17
|
ФОП ШЕВЦОВ О.В. #2719622275 |
Відхилено |
99 650,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 13:01
|
ФОП "ІВКО АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ" #2976017955 |
Відхилено |
99 700,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 13:05
|
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" #42474763 |
Рішення скасоване |
100 500,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 10:11
|
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" #42474763 |
Відхилено |
100 500,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 10:56
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" #42186354 |
Переможець |
141 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 15:54
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 15:36
|
підписаний контракт | укладений |
23 серпня 2019 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна терміну виконання умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 08-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |