Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інтерактивна проекція на підлогу «ЧАРІВНИЙ КИЛИМ»
Очікувана вартість
141 200,00 UAH
UA-2019-06-07-000506-c 2fba2aa3b6034be59064f4a80c36b084
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна

+380612260583 tvoz_dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради
Код ЄДРПОУ: 37611422
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64
Контактна особа: Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна
+380612260583
tvoz_dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 12:03
Очікувана вартість: 141 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 706,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
інтерактивна проекція на підлогу «ЧАРІВНИЙ КИЛИМ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підставою для здійснення розрахунків є товарна (видаткова) накладна на товар, який доставлений, вивантажений та встановлений у місці поставки; Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 11:22
Додаток_3_лист-згода.docx
07 червня 2019 11:22
Додаток_2 проект договору.docx
07 червня 2019 11:22
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
07 червня 2019 11:22
ТД_інтерактивна підлога.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-07-000506-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 01 липня 2019 12:35
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Доброго дня!
Вважаємо помилковим визнання ФОП Шевцов О.В, переможцем по даній закупівлі з наступних причин:
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Гарантійна тривалість роботи лампи: 4 000 год. Учасником ФОП Шевцовим О.В. надано у складі тендерної пропозиції файл «Таблиця відповідності.pdf», у якому зазначено, що ФОП Шевцов О.В. пропонує товар, гарантійна тривалість роботи лампи якого становить - 6 000 год. Тобто, запропонований Учасником ФОП Шевцовим О.В. товар не відповідає технічному завданню щодо закупівлі.
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Контрастність: 13 000 : 1. В своїй тендерній документації Замовник в п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: надав Проектор Контрастність: 13 000 : 1 при розмірах Розміри не більше, ніж (H*W*D): 340*380*240 мм., при цьому Учасник ФОП Шевцов О.В. надав свою пропозицію: Проектор Контрастність: 15 000 : 1 при незмінних розмірах (H*W*D): 340*380*240 мм, вказавши збільшену контрастність, не надавши листа пояснення, як збільшена контрастність вплине на зображення в цілому. Виходячи з вище викладеного даний товар не відповідає технічному завданню, щодо закупівлі.
Згідно вимогам ТД п. 6 Технічне завдання щодо закупівлі: Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення вищезазначеної Таблиці у повному обсязі. Учасник ФОП Шевцов О.В. в своїй документації надав файл «Таблиця відповідності.pdf), у якому зазначила якісні характеристики свого товару, але при оформленні вище вказаної таблиці, нею було змінено інформацію, зазначену Змовником при тому що вимагалось тільки заповнити таблицю, а саме інформацію, щодо технічного опису предмета закупівель, а також видалено з таблиці «Код по економічній класифікації видатків бюджету – 3110», які безпосередньо вказав Замовник. Таким чином, виправлення ФОП Шевцовим О.В., привели до повної відмінності таблиці, відносно тієї що надав Замовник в тендерній документації.
Додатку № 1 тал. №2 Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи. 5. юридична особа, яка є учасником торгів, має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, або обґрунтування відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до чинного законодавства (у тому числі відповідно до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII). Учасник ФОП Шевцов О.В. надав довідку, згідно вимог статті 17, в якій зазначив п. 1,2,3,4,6, але п. 5 до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII) відсутній, також не було надано обґрунтування, щодо відсутності даного пункту в довідці. Таким чином не було дотримано вимог які Замовник надав в своїй тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 5 закупівлі № UA-2019-06-07-000506-c, дискваліфікувати пропозицію ФОП Шевцов О.В., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 15:34
Відповідно до Технічного завдання щодо закупівлі: код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна проекція на підлогу «Чарівний килим»), запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічному завданні вимогам та характеристикам. Запропонований учасником ФОП Шевцов О.В. товар є не гіршим, а кращим за деякими характеристиками – гарантійна тривалість роботи лампи, контрастність. Тендерний комітет вважає, що закупівля більш якісного товару при економії бюджетних коштів є доцільною, такою, що не порушує принципи закупівель, і в свою чергу, надання кращого товару учасником не може бути розцінено як невідповідність тендерній документації.
Щодо видалення графи «Код по економічній класифікації видатків бюджету – 3110» повідомляємо про наступне: Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, Економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування. Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету. В даному випадку, незазначення такої графи не тягне за собою жодних наслідків, не містить жодної інформації щодо пропозиції учасника та може вважатись формальною (несуттєвою) помилкою, і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП Шевцов О.В.
Відповідно до тендерної документації, замовником вимагалося надання підтвердження, що юридична особа, яка є учасником торгів, має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, або обґрунтування відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до чинного законодавства (у тому числі відповідно до статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII). Дана вимога стосується юридичних осіб, а учасник ФОП Шевцов О.В. є фізичною особою-підприємцем. До того ж, антикорупційна програма не є обов’язковою в даній закупівлі, тому що предмет закупівлі становить менше 20 мільйонів гривень. Тому ненадання такої довідки не порушенням і не є невідповідністю тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне відхилити вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-06-07-000506-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 26 липня 2019 18:09
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Доброго дня!
Суть скарги викладено у файлі, що додається, а саме:

Вважаємо помилковим визнання ТОВ "КРАМЕР ГРУП" переможцем по даній закупівлі з наступних причин:
Згідно вимогам ТД п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи:
1) гарантійний лист на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у даному пункті;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
2) копія свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на запропонований товар, підписані виробником (згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
3) заповнена у повному обсязі та завірена підписом уповноваженої особи Учасника, відповідно до наведеної у цьому пункті тендерної документації, Таблиця із зазначенням конкретних моделей та з підтвердженням відповідності запропонованого Учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі (характеристики повинні бути не нижче визначених);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було вказано «Найменування предмета закупівлі та його якісні характеристики, запропонованого Учасником», яке вимагалось відповідним документом.
4) довідку у довільній формі з переліком власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування та контактних телефонів. У довідці додатково зазначається можливість учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання торгової марки, що пропонується до постачання;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
5) якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій;
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
6) документи, що підтверджують якість товару (сертифікат(и) відповідності та/або декларація про відповідність та/або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар тощо);
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів.
Згідно вимогам ТД Додатку1: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
1) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору Учасником.
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
2) Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі, а також до довідки додаються:
- договір(и) відповідно до довідки;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Учасником ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідних документів.
3) Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності).
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції не було надано відповідного документу.
4) Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (Додаток 3 до тендерної документації).
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних, датовану 10.04.2019р.
5) Замовником були зазначені вимоги щодо Анкети учасника за встановленою формою.
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" у складі тендерної пропозиції надав «Контактні дані компанії-учасника» не за встановленою формою, та не вказав в повному обсязі всі дані, які вимагалися Замовником.

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 125 від 26.07.2019р. закупівлі № UA-2019-06-07-000506-c та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КРАМЕР ГРУП", та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2019 10:11
Враховуючи зауваження, викладені в вимозі, пропозицію переглянуто, вимогу задоволено

Документи подані скаржником

Документи

02 липня 2019 15:34
відповідб

Документи подані скаржником

26 липня 2019 18:09
Відхилення Крамер.docx

Документи

05 серпня 2019 10:11
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШЕВЦОВ О.В. 110 000,00
UAH з ПДВ
99 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВКО АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ" 115 100,00
UAH з ПДВ
99 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" 141 200,00
UAH з ПДВ
100 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 141 000,00
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2019 23:13
Електронний підпис
23 червня 2019 23:03
Технічна частина.rar
23 червня 2019 23:03
Інші документи.7z

Публічні документи

24 червня 2019 16:04
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 16:04
Анкета учасника.pdf
24 червня 2019 16:04
Анолог договір.pdf
24 червня 2019 16:04
Аналог договір2.pdf
24 червня 2019 16:04
Сан-гігієна.jpg
24 червня 2019 16:04
Про взяття на облік.pdf
24 червня 2019 16:04
Витяг з реєстру.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 14:51
тех вимоги.pdf
24 червня 2019 14:51
Статут.pdf
24 червня 2019 14:51
Стаття 17.pdf
24 червня 2019 14:51
склад ціни.pdf
24 червня 2019 14:51
про поставку.pdf
24 червня 2019 14:51
право підпису.pdf
24 червня 2019 14:51
погодження з вимогами.pdf
24 червня 2019 14:51
персональні дані.pdf
24 червня 2019 14:51
Оренда ТЗ.pdf
24 червня 2019 14:51
Мат-тех база.pdf
24 червня 2019 14:51
лист гарантія санкції.pdf
24 червня 2019 14:51
довідка товар новий.pdf
24 червня 2019 14:51
довідка про товар.pdf
24 червня 2019 14:51
Витяг_Крамер.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 14:56
Електронний підпис
06 серпня 2019 14:54
копия мвс.pdf
06 серпня 2019 14:54
дфс Запоріжжя.pdf
06 серпня 2019 14:54
про ліцензування.pdf
24 червня 2019 16:30
Електронний підпис
24 червня 2019 16:30
Інші документи.rar
24 червня 2019 16:30
Технічна частина.rar
24 червня 2019 16:30
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШЕВЦОВ О.В.

ФОП "ІВКО АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "КРАМЕР ГРУП"

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШЕВЦОВ О.В.
#2719622275
Рішення скасоване 99 650,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 11:17
ФОП ШЕВЦОВ О.В.
#2719622275
Відхилено 99 650,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:01
ФОП "ІВКО АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2976017955
Відхилено 99 700,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:05
ТОВ "КРАМЕР ГРУП"
#42474763
Рішення скасоване 100 500,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 10:11
ТОВ "КРАМЕР ГРУП"
#42474763
Відхилено 100 500,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 10:56
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 141 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 12:13

Документи

01 липня 2019 12:15
Електронний підпис
01 липня 2019 12:14
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 15:54
ДУ.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 15:52
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 15:36
підписаний контракт укладений
23 серпня 2019 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну виконання умов договору
Номер договору про закупівлю: 08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML