Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж у місті Харкові. Черга 1. Об’єкт №28. Теплові мережі ділянки МК1128А/2 - МК1223, вул.Дніпровська (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
33 279 385,00 UAH
UA-2019-06-07-000497-b 726737d24fef4dc68375b747466f8c08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 10:30
Початок аукціону: 25 червня 2019 13:08
Очікувана вартість: 33 279 385,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332 793,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів (кошти бюджета м. Харкова)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж у місті Харкові. Черга 1. Об’єкт №28. Теплові мережі ділянки МК1128А/2 - МК1223, вул.Дніпровська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Дніпровська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться після підписання Сторонами акта виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3), за наявності фінансування. Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 5 банківських днів після отримання коштів фінансування даних робіт з місцевого бюджету. Передбачена можливість сплати авансу для придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів в сумі до 30% від вартості робіт за цим договором (згідно рахунку-фактури).Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів (кошти бюджета м.Харкова) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 10:31
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi_критерii.doc
07 червня 2019 10:31
Додаток 2_технічне завдання.docx
07 червня 2019 10:31
Додаток 3-проект договору.doc
07 червня 2019 10:31
тендерна документація.doc
07 червня 2019 10:31
Додаток 2.1- перелік матеріалів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МИР" 33 219 300,00
UAH з ПДВ
32 886 506,15
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬПАКС-СК" 33 277 320,00
UAH з ПДВ
32 944 526,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 14:39
Електронний підпис
02 липня 2019 14:35
Документи переможця.pdf
21 червня 2019 16:12
Електронний підпис
21 червня 2019 16:09
Установчі документи.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 12:26
Технічне завдання.pdf
21 червня 2019 12:26
РІшення, наказ-копії.pdf
21 червня 2019 12:26
Проект договору.pdf
21 червня 2019 12:26
Копія Статуту та Опису.pdf
21 червня 2019 12:26
Копія ліцензії.pdf
21 червня 2019 12:26
Копія витягу ПДВ.pdf
21 червня 2019 12:26
Довідки за текстом ТД.pdf
21 червня 2019 12:26
Довідки за ст.17.pdf
21 червня 2019 12:26
Гарантійні листи.pdf
21 червня 2019 12:26
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "МИР"

ПП "АЛЬПАКС-СК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "МИР"
#23470569
Переможець 32 886 506,15
UAH з ПДВ
01 липня 2019 17:19

Документи

01 липня 2019 17:19
Електронний підпис
01 липня 2019 17:18
протокол №514.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МИР"
#23470569
32 886 506,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 17:19
Електронний підпис
01 липня 2019 17:18
протокол №514.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:55
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 10:12
Додаткова угода №12 до договору №68071702.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 10:41
Додаткова угода №11 до договору №68071702.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 16:25
ДУ 10 до договору №68071702.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 15:20
Дод.угода №9 до договору №6071702.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 15:10
Дод.угода №8 до договору №68071702.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 14:41
Дод.угода №7 до дог.№68071702.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:29
Ду №6 до договору 68071702.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 08:32
Дод.угода №5 до дог.№68071702.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 16:24
ДУ №4 до дог.68071702.pdf зміни до договору
03 березня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:00
ДУ №3 до договору 68071702.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 10:35
ДУ № 2 до дог. 68071702.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 13:48
ДУ №1 до дог 68071702.pdf зміни до договору
22 липня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 11:06
Договір №68071702.pdf укладений
17 липня 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Ціна договору після внесення змін становить 5588264,33, обсяг і кількість залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін 32800000,00 грн. Обсяг без змін.
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Кількість та обсяг без змін.
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Ціна, обсяг і кількість залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Ціна, обсяг і кількість залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68071702
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 864 158,90
UAH (в тому числі ПДВ 3 477 359,81 UAH)